Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!!

 

 

Nu am sustinut ca Motul 5100 este "compatibil" cu Castrol Magnatec ci ca au aceeasi compozitie de baza : 70% ulei mineral de grupa a IIIa si 30% ulei sintetic de grupa a Va (esteri). Desi am sapat un pic, n'am reusit sa aflu ce pachete de aditivi au folosit producatorii pentru cele 2 tipuri de uleiuri asadar nu pot afirma cu certitudine ca pot fi amestecate insa practic, cand am ramas in pana de ulei si le'am amestecat nu am remarcat nici un fel de probleme, spuma, coagulare ... etc.

 

Cum ziceam, datorita problemelor pe care le'am avut in trecut datorate faptului ca MOTUL nu se gaseste pe toate drumurile, am decis sa incerc ceva disponibil in PECO'urile deschise 24/7.

 

N'am reusit decat un pic peste 1000km in acest week-end (probleme cazare...) cu "noul" ulei (auto) CASTROL MAGNATEC 15W40. Primele impresii sunt favorabile, sunt constient de obiectivitatea lor deoarece ma bazez doar pe senzatii personale insa n'am simtit nici un sunet deosebit sau vre'o scadere de putere, si desi vineri a fost oficial declarata "ziua cea mai calda a anului 2008" indicatorul de temperatura s'a incapatanat sa nu sara de 80gr.C in conditiile in care pe autostrada am mers constant cu 7-8000rpm iar pe Nehoiu si Valea Siriului si peste. Chiar si prin aglomeratie, la semafoare cu lumina rosie lunga temperatura n'a sarit de 110gr.C iar cand ventilatorul a pornit aceasta a scazut rapid. Lucrul cel mai important si ingrijorarea mea majora a fost ca nu cumva pachetul de aditivi sa contina cantitati superioare de molibden care se stie ca face ca ambreajul sa patineze. Nu pare sa fie probleme in acest sens, cel putin nu deocamdata. Vreau totusi sa fac macar 2-3000km inainte sa ma pot pronunta definitiv in acest sens.

 

 

Ride Safe!

 

 

 

 

 

salut.

... cand treci prin brasov sa dai de stire!! sa stam la un pahar de vorba! :blink:

 

Salut!

 

Doar ce m'am intors din "zona"... ramane pe data viitoare! :)

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutati-ma si pe mine va rog. E urgent. Trebuie sa-mi sincronizez si eu carburatoarele la motocicleta si nu gasesc un service (ieftin si bun). Daca puteti sa-mi recomandati unul in Bucuresti ar fi perfect. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx dupa ce ai reglat tu supapele mi-am facut curaj si eu...si am gasit asa(am fzr 600r 95) evacuare erau perfecte toate intra 0.25 la fix marja era 0.2-0.3 la admisie oarecare probleme la 2 cilindri era fix 0.15 adica bine dar la 2 cilindri lera de 0.10 intra lejer dar aia de 0.15 nu mai mergea astia 2 cilindri i-am gasit cind am luat motorul cu nivel foarte mic .compresia este 11 bari la toti cilindri .cam citi km mai merg pina va trebui sa ma bag sa reglez supapele alea care au joc mai mic. inca o chestie mie in aproape 3000Km nu mi-a consumat nici un pic de ulei ....adica am schimbat uleiul filtrul si pe capacul de ambreiaj scrie 2.6l eu am pus 2.8 si apoi am mai completat restul de 200ml dupa vreo 1000km si de atunci nimic.nu e cam putin...

Editat de stefbure
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx dupa ce ai reglat tu supapele mi-am facut curaj si eu...si am gasit asa(am fzr 600r 95) evacuare erau perfecte toate intra 0.25 la fix marja era 0.2-0.3 la admisie oarecare probleme la 2 cilindri era fix 0.15 adica bine dar la 2 cilindri lera de 0.10 intra lejer dar aia de 0.15 nu mai mergea astia 2 cilindri i-am gasit cind am luat motorul cu nivel foarte mic .compresia este 11 bari la toti cilindri .cam citi km mai merg pina va trebui sa ma bag sa reglez supapele alea care au joc mai mic. inca o chestie mie in aproape 3000Km nu mi-a consumat nici un pic de ulei ....adica am schimbat uleiul filtrul si pe capacul de ambreiaj scrie 2.6l eu am pus 2.8 si apoi am mai completat restul de 200ml dupa vreo 1000km si de atunci nimic.nu e cam putin...

 

 

Cu jocurile prezente mai poti merge fara probleme cel putin 10-20.000km, mai mult ca sigur ca au fost reglate relativ recent.

 

Consumul de ulei nu se determina la schimb, oricat te'ai chinui tot ramane o oarecare cantitate (destul de mare) de ulei vechi in motor... oricum, desi nu cred, poate totusi tu esti fericitul posesor al unui FZR1000 atipic care nu consuma ulei (prea mult). Pe un plan cat mai drept posibil, incearca sa aduci nivelul la maximum (pe ochiul de vizita maximum inseamna o mica bula in partea superioara iar minim la JUMATATEA sa) si, daca in 1000km nu ti se aprinde becul rosu de nivel din bord verifica totusi nivelul (daca e posibil pe acelasi plan initial) ca nu cumva sa ai probleme cu sistemul de alarma.

 

Ride Safe!

 

P.S. Cand mai faci schimbul de ulei, n'ar strica sa te asiguri de buna functionare a intregului sistem de "alarma de nivel scazut" (becul rosu), dupa ce ai completat cca 2L, pune contactul si asigura'te ca "becul rosu" este aprins. Apoi, completeaza cate 1-200ml si determina nivelul la care becul se stinge.

 

Ajutati-ma si pe mine va rog. E urgent. Trebuie sa-mi sincronizez si eu carburatoarele la motocicleta si nu gasesc un service (ieftin si bun). Daca puteti sa-mi recomandati unul in Bucuresti ar fi perfect. Multumesc anticipat.

 

Am auzit ca in Bucuresti, un oarecare Padure ar lucra bine la carburatoare dar, tot din auzite, nu ar fi deloc ieftin.

 

Oricum, sincronizarea e bine sa fie facuta decat impreuna cu curatarea si reglarea carburatoarelor. Reglajele strandard (FZR1000EXUP cu toba si filtrul de aer originale) sunt 14mm la plutitoare (atentie, NU nivelul benzinei), cuiele la treapta a 3a (mijloc) si cca 3-3.25 ture la suruburile pilot.

 

Practica spune ca inainte de a incepe treaba la carburatoare este recomandata schimbarea uleiului, a filtrului de aer (sau, functie de nr. de km macar curatarea lui), a bujiilor si verificarea, reglarea si ungerea (cu vaselina speciala de temperaturi foarte ridicate) a valvei EXUP si a cablurilor servomotorului.

 

Ride Safe!

 

 

P.S. - O baterie de vacuumetre (pentru sincronizare) costa la Luis cca 60euro (un pic peste tariful pe care mecanicii il percep de obicei pentru aceasta lucrare).

 

O recomandare personala - pentru a usura operatiunea de sincronizare, eu am facut niste reductii din bronz pe care le'am montat definitiv pe gaurile din galeriile de admisie (cu saibe de teflon), la care am cuplat 4 furtunase cu dop la capat. In acest fel sincronizarea se face usor, rapid, si fara sa te frigi la degete, ori de cate ori este nevoie si nu numai.

 

LE: @stefbure - Imi cer scuze, abia acum am observat ca tu ai 600cc... probabil fara EXUP si "fara consum" de ulei...

 

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista/are cineva amortizor de voblaj pt fzr 600?? Se poate pune la acest model de motocicleta? Cum drumurile noastre sunt foarte proaste si denivelate simt nevoia sa am acest amortizor, dar nu stiu daca se poate pune la mine si de unde sa-l cumpar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cateva zile am scapat mobra d pe cric si cred ca a ramas blocat plutitorul de la primul carburator(cel din stanga) pt ca atunci cand pun contactul,pompa de benzina baga in continuu pana incepe sa de afara pe la furtunasul de "supra plin" si tot nu se opreste...eu cred ca asta ar fi problema inca nu am desfacut sa vad....a mai patit cineva asa???

 

 

si imi merge si in 3 pistoane de atunci...help plisss:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cateva zile am scapat mobra d pe cric si cred ca a ramas blocat plutitorul de la primul carburator(cel din stanga) pt ca atunci cand pun contactul,pompa de benzina baga in continuu pana incepe sa de afara pe la furtunasul de "supra plin" si tot nu se opreste...eu cred ca asta ar fi problema inca nu am desfacut sa vad....a mai patit cineva asa???

 

 

si imi merge si in 3 pistoane de atunci...help plisss:D

 

Cea mai frustranta situatie, "scapatul" asta de pe cric!... Am patit'o si eu odata cand reglam farurile in garaj (m'am ales cu 3 copci).

 

Cel mai simplu scenariu, a ramas blocat plutitorul. Dar pana nu desfaci nu o sa stii sigur, nu e mare scofala sa desfaci, verifici si sa remediezi. Personal n'am patit'o niciodata dar am vazut cateva motoare care, in urma unor cazaturi (de pe loc sau din miscare) au prezentat acelasi simptom. De multe ori simpla cateva lovituri in bateria de carburatoare a rezolvat problema...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms frumos,exact la asta ma asteptam si eu:D maine o sa bat in ele daca nu il desfac,am mai facut odata deci nu or sa fie probleme:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

cred ca am probleme cu alternatorul pentru ca mi-a murit motorul si n-a mai pornit.am dus bateria a incarcat si dupa aceea a pornit instant, daca am masurat corect aparatul imi indica 0 volti la mufa de la alternator cu trei fire, cum deconectez bateria moare motorul, a desfacut cineva alternatorul ? trebuie sa scot uleiul din motor ?

 

am ramas cu motorul in cluj, as putea ajunge inapoi in alba iulia cu el pe baterie? fara nici un consumator

cca 100 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bacteria e incarcata full, e posibil sa te tina... dar ia-ti o bacterie de rezerva la tine :unsure:

 

p.s.: daca nu iti incarca bacteria, vezi sa nu ai probleme mai grave...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

cred ca am probleme cu alternatorul pentru ca mi-a murit motorul si n-a mai pornit.am dus bateria a incarcat si dupa aceea a pornit instant, daca am masurat corect aparatul imi indica 0 volti la mufa de la alternator cu trei fire, cum deconectez bateria moare motorul, a desfacut cineva alternatorul ? trebuie sa scot uleiul din motor ?

 

am ramas cu motorul in cluj, as putea ajunge inapoi in alba iulia cu el pe baterie? fara nici un consumator

cca 100 km

 

In primul rand ar fi bine sa specifici despre ce model anume de FZR este vorba.

 

Oricum, ca sa demontezi alternatorul nu e nevoie sa scoti uleiul, este mult deasupra nivelului, insa mi se pare ca trebuie sa slabesti si un traseu de lichid de racire care ascunde unul dintre cele 3 suruburi cu care alternatorul este fixat pe motor.

 

Esti sigur insa ca este de vina alternatorul? Cum ai facut masuratorile? In general pica regulatorul de tensiune...

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

FZR 600 3HE 1991

 

am urmarit firul care iasa din alternator,am desfacut mufa cu trei fire de la alternator si am pus un fir de la aparat pe cadru si celalat fir de la aparat pe fiecare dintre cele trei fire de la mufa si nu scotea nimic (0V). Am masurat si intre cele 3 fire si tot nimic, oricum am masurat acolo nu aveam tensiune. Apoi am mutat aparatul de pe voltmetru de ohmmetru, am masurat tot asa cu un fir la cadru si cu celalalt la unul dintre cele 3 sa vad daca are scurt si imi arata cifra 1 , semn ca nu este la masa, apoi am masurat intre ele spirele si imi arata aparatul o rezistenta de aprox 20 ohmi(poate cam mica) intre fiecare 2 fire.

 

Nu stiu ce sa mai masor

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

FZR 600 3HE 1991

 

am urmarit firul care iasa din alternator,am desfacut mufa cu trei fire de la alternator si am pus un fir de la aparat pe cadru si celalat fir de la aparat pe fiecare dintre cele trei fire de la mufa si nu scotea nimic (0V). Am masurat si intre cele 3 fire si tot nimic, oricum am masurat acolo nu aveam tensiune. Apoi am mutat aparatul de pe voltmetru de ohmmetru, am masurat tot asa cu un fir la cadru si cu celalalt la unul dintre cele 3 sa vad daca are scurt si imi arata cifra 1 , semn ca nu este la masa, apoi am masurat intre ele spirele si imi arata aparatul o rezistenta de aprox 20 ohmi(poate cam mica) intre fiecare 2 fire.

 

Nu stiu ce sa mai masor

 

 

 

Nu masori bine, "alternatorul" debiteaza curent alternativ, trifazic care nu are nici o legatura cu masa (cadru) decat eventual daca e pus "la masa". Din pacate nu am manualul de service pentru FZR600 si din cate imi aduc aminte, desi principiul este acelasi, sistemul de incarcare este diferit de cel de la FZR1000 asa ca nu te pot ajuta cu informatii exacte... mi se pare ca la tine sistemul este fara curent de excitatie si doar statorul este bobinat?

 

Oricum, intre cele 3 fire (bobine) ale statorului ar trebui sa gasesti valori de sub 1 ohm (0.1-0.2), o valoare de "infinit" (1 cum zici tu) insemnand ca o infasurare e intrerupta, o valoare de "0" (zero) insemnand ca e in scurt.

 

Daca alternatorul e bun inseamna ca ai probleme la regulatorul de tensiune (cel care transforma curentul din alternativ in continuu si apoi nu'l lasa sa depaseasca valorile maxime admise).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

 

ooooo, ce mi-ai deschis capul' !!!

 

eu masuram in curent continuu la alternatorul care scoate alternativ. ai avut dreptate

 

acum am masurat corect intre bobine si scoate 32-34 V, inseamna ca este defect releul de incarcare

 

merci mult de ajutor :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi pun codita de r1 sau r6 stie cineva unde gasesc asa ceva in romania si la ce bani???am gasit pe e-bay incepand de la 40$ dar plus transport.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu masori bine, "alternatorul" debiteaza curent alternativ, trifazic care nu are nici o legatura cu masa (cadru) decat eventual daca e pus "la masa". Din pacate nu am manualul de service pentru FZR600 si din cate imi aduc aminte, desi principiul este acelasi, sistemul de incarcare este diferit de cel de la FZR1000 asa ca nu te pot ajuta cu informatii exacte... mi se pare ca la tine sistemul este fara curent de excitatie si doar statorul este bobinat?

 

Oricum, intre cele 3 fire (bobine) ale statorului ar trebui sa gasesti valori de sub 1 ohm (0.1-0.2), o valoare de "infinit" (1 cum zici tu) insemnand ca o infasurare e intrerupta, o valoare de "0" (zero) insemnand ca e in scurt.

 

Daca alternatorul e bun inseamna ca ai probleme la regulatorul de tensiune (cel care transforma curentul din alternativ in continuu si apoi nu'l lasa sa depaseasca valorile maxime admise).

 

Ride Safe!

 

/index.php?...t&p=1359576

 

 

vreau sa imi pun codita de r1 sau r6 stie cineva unde gasesc asa ceva in romania si la ce bani???am gasit pe e-bay incepand de la 40$ dar plus transport.....

 

 

Intreaba-l pe Alex: 0765.88.88.25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ma lamureste si pe mine cineva care tre sa fie presiunea in pneuri la un fzr de 1000?Am 180/55 zr17 si de 120 pe fata .Care tre sa fie presiunea pt un mers nu tocmai sportiv,o singura persoana?

 

 

2.5/2.5 atm (chiar si o singura persoana, daca vrei s'o tii peste 200km/h e bine sa intaresti putin spatele 2.7/2.8atm)

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...