yo4hgx Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 salut,am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea , si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta Eu doar ce am schimbat un parbriz "touring" de la MRA/RomiMOTO Cluj (89.90€) (se poate vedea cateva pagini mai inainte) si dupa un weekend de cca 2000km pot sa'l recomand cu caldura, merita fiecare cent. Poti rula cu 180-200km/h constant, fara sa'ti mai joace capul ca la papusile stricate... Nu am verificat daca am pierdut ceva din "top speed", insa chiar daca, personal nu m'ar deranja prea mult, prefer vitezele mici-medii pe trasee virajate (chestie de gust). Da, FZR'ul de 1000cc (cu EXUP) este notoriu datorita "consumului" de ulei. Am studiat un pic problema si cred ca sunt in masura sa comentez subiectul, deocamdata insa doar din punct de vedere teoretic, mai tarziu urmand sa testez practic veridicitatea cauzelor si eventualele metode de remediere. "Toata lumea" (ma refer la cele 2 site'uri dedicate "EXUP WORLDWIDE" si "FZR1000EXUP.CO.UK") a cazut de acord ca, pentru a asigura ungerea valvei EXUP semeringurile supapelor de evacuare au fost special concepute sa lase sa treaca o mica cantitate de ulei in galerii. Din pacate, dupa un numar de km ele se uzeaza prematur si consumul de ulei "normal" se dubleaza. Se pare ca remediul ar fi inlocuirea semeringurilor (frecvent) cu tipul original sau, o teorie mai controversata cu alt tip (urmeaza sa ma documentez si eventual daca voi considera ca merita efortul sa verific aceasta teorie). Al doilea motiv ar fi un alt "fenomen" notoriu la FZR'uri, arcurile un pic cam moi la supapele de admisie fac ca acestea sa se "balbaie" un pic inainte de a inchide complet, rezultatul fiind tot uzura prematura a semeringurilor si uneori a ghidurilor. Functie de exploatare, intretinere, ulei... etc., nu in ultimul rand uzura propriu-zisa a motorului poate motivul consumului exagerat de ulei insa acest lucru se poate verifica relativ usor - test de compresie si de "pierdere a presiunii" (se fac amandoua pentru a determina daca segmentii sau supapele sunt uzate sau chiar amandoua). Un consum relativ normal pentru un FZR1000EXUP (avand in vedere ca ultima generatie este '95, numarul minim de km este cca 50.000km) este la sub 5-6000rpm de 3-400gr/1000km, un mers super sportiv (varfuri de 10.000rpm sau constant 7-9000rpm) ajungand la 1L/1000Km. Consumul ridicat de ulei face ca drumurile lungi, constant la viteze mari sau mersul sportiv pe trasee virajate sa devina o reala problema, din bagaje netrebuind sa lipseasca bidonul sau chiar bidoanele de ulei, asta pentru ca cel putin in RO nu gasesti (spre exemplu) MOTUL la orice PECO. Din acest motiv am studiat putin problema uleiurilor disponibile in PECO'uri (avand in vedere ca sunt deschise 24/7) si am constatat ca nici nu gasesti nicaieri nici un fel de ulei dedicat de motocicleta. Am descoperit insa ca ROMPETROLUL comercializeaza toata gama de CASTROL (auto) si varianta 15W40 Magnatec pare sa aiba aceeasi compozitie de baza ca si MOTUL5100 - 70% ulei mineral de grupa a IIIa si 30% ulei sintetic de grupa a-Va pe baza de esteri. Mai trebuie sa studiez daca pachetul de aditivi contine molibden in exces sau mai bine cred ca o sa fac o proba practica sa vad daca patineaza ambreajul ca si'asa s'a facut de schimb. Pretul este mai mult decat onorabil, 27-29Lei/1L (la METRO sau CARREFOUR sunt hoti - in bidoanele de 4L pretul ajunge la 35Lei/L!!!). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 motul 5100 am si eu la a mea dar nu papa asa mult ulei am cam 3000km facuti si inca nu e sub nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 salut,am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea , si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta rog totzi posesorii de fzr sa raspunda daca se poate la intrebarea cu uleiul!!! ca sa pot trage o concluzie sanatoasa Sincer,nu vitezele astronomice imi dau adrenalina,ci,rapiditatea cu care ajungi la o anumita viteza.Nu am luat acest motor pt viteza ci pentru demaraj.Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor?Stie cineva un service bun in pitesti? salut,am gasit un parbriz fumuriu (negru) si cred ca o sa il cumpar, mah mad.alin da cum nu ai trecut de 200\km??? ca parca abia atunci simtzi ca ai viteza, parearea mea , si intrebare : voua va papa ulei motoru? si cam cat daca da? din cate stiu cica toate moto de 1000 papa, acu nush, dar a devenit un inconfort sa tot completez. eu la fiecare 200 de km tre sa bag 200 grame de ulei!!!! mi sa spus ca ar trebui sa schimb semeringurile de la supape! va astept cu un raspuns, bafta rog totzi posesorii de fzr sa raspunda daca se poate la intrebarea cu uleiul!!! ca sa pot trage o concluzie sanatoasa Sincer,nu vitezele astronomice imi dau adrenalina,ci,rapiditatea cu care ajungi la o anumita viteza.Nu am luat acest motor pt viteza ci pentru demaraj.Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor?Stie cineva un service bun in pitesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 multzam, yo4hgx!!! o explicatzie mai buna nu cred ca o sa gasesc, maine ma duc sa imi verific motorasu, ca tzin mult la ea! si te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!! sunt de accord cu tine mad.alin!! demarajul e ....no comment! doar ca am ramas putzin surprins ca nu ai trecut de 200\km, macar asa de curiozitate. eu de ex am vrut sa vad cat poate (o singura data am incercat) si am prins 250 ,( nu am mai putut din cauza parbrizului vopsit)! sa nu fiu inteles gresit nu ma laud cu asta!!!! la mine la 5000-5500 "intra" exup-ul, poate are vreo legatura, incearca sa faci rost de galeria originala si lasa numai finala aftermarket, pt ca exup-ul si stabilitatea ei o face asa "speciala" numa bine,salutare. salut sogard82, ai fzr de 600 sau de 1000? daca il ai de 1000 esti norocos ( nu tre sa iei ulei cu tine) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 @CalinMZ: daca nu ma insel, tu ai fzr-ul de 600. Iti spun sigur ca nu ai prins 250 decat pe ceas (nu de altceva dar a mea pe ceas nu a vrut deloc, dar deloc sa ajunga la 250, numai la 230, plus ca eram fix langa un prieten cu srad cu care am facut apoi verificare...) si apoi despre parbrizul fumuriu (care al meu de fapt e negru complet ) care personal nu ma deranjeaza absolut deloc (cand mergi cu viteza pe naked realizezi cat confort te asteapta intre carene ). Asupra consumului de ulei, intr-adevar si eu am aflat ca FZR-urile in general consuma ulei. Al meu cam in 3-4000 km a consumat undeva la 1,5 litri ulei, cu mers normal si blana (si cand zic blana, crede-ma ), iar eu m-am obisnuit cu acest lucru. Diferentierea se face prin faptul ca un FZR ingrijit constant dpv mecanic (fie de 600 fie 1000) o sa aibe consum mai mic de ulei (bine, cu mersul aferent normal) fata de unul forjat si aruncat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 @CalinMZ: daca nu ma insel, tu ai fzr-ul de 600. Iti spun sigur ca nu ai prins 250 decat pe ceas (nu de altceva dar a mea pe ceas nu a vrut deloc, dar deloc sa ajunga la 250, numai la 230, plus ca eram fix langa un prieten cu srad cu care am facut apoi verificare...) si apoi despre parbrizul fumuriu (care al meu de fapt e negru complet ) care personal nu ma deranjeaza absolut deloc (cand mergi cu viteza pe naked realizezi cat confort te asteapta intre carene ). Asupra consumului de ulei, intr-adevar si eu am aflat ca FZR-urile in general consuma ulei. Al meu cam in 3-4000 km a consumat undeva la 1,5 litri ulei, cu mers normal si blana (si cand zic blana, crede-ma ), iar eu m-am obisnuit cu acest lucru. Diferentierea se face prin faptul ca un FZR ingrijit constant dpv mecanic (fie de 600 fie 1000) o sa aibe consum mai mic de ulei (bine, cu mersul aferent normal) fata de unul forjat si aruncat... Fuzzy,calin are fzr 1000 EXUP model 91(acela cu cadrul putin schimbat-nu se mai vede urat rezervorul jos-furca upside down din fabrica si un singur far.Viteza maxima la acest model este 270 si...nu stiu cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 motul 5100 am si eu la a mea dar nu papa asa mult ulei am cam 3000km facuti si inca nu e sub nivel Problema consumului exagerat e doar la 1000cc (cu EXUP) Am si eu o mica problema:pe la 4500-5500 de ture are o cadere de putere(parca se ineaca),sa fie oare pt ca nu mai are galeria originala(din cate stiu acolo se afla acea valvula exup)?Sau trebuie doar sa ii fac curatarea la carburatoare,supape si filtru de aer+sincronizarea supapelor si a carburatoarelor?Sau poate este ceva mai grav la motor? Cum adica nu mai are galeria originala? Te referi la toba finala (muffler) sau la intreg sistemul de evacuare? Daca e schimbata doar finala nu ar trebui sa fie probleme deosebite, in nici un caz la 4500-5000 ci doar la relanti, probabil un sfert de tura sau jumatate la suruburile pilot ar rezolva'o si pe asta. Daca nu sunt alte probleme cel mai probabil ca ori ai nivelul de benzina prea ridicat, ori cuiele sunt prea ridicate sau uzate, ori tuburile emulsoare uzate, ori valva EXUP dereglata (probleme la cabluri/servomotor) sau ca de obicei, o combinatie intre cele enumerate... Curatarea, reglarea si sincronizarea carburatoarelor este o lucrare de intretinere necesara inaintea fiecarui sezon. Jocul supapelor se verifica/regleaza undeva la 40-45.000km, ocazie cu care nu strica si o mica decarbonizare cu repasuirea supapelor pe paturi... la mine la 5000-5500 "intra" exup-ul, Nu, EXUP'ul nu "intra" la 5000-5500, ci lucreaza progresiv din "idle" pana in 6500rpm, zona unde ajuta cuplul in mod deosebit fiind pana in 3500-4000rpm. O conditie importanta este verificarea alinierii catarii sale pe orificiul de ghidaj - atentie insa, motorul trebuie sa fie oprit, contactul pus si comutatorul CDI'ului pe "ON". ... si te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!! Am facut schimbul de ulei - Castrol Magnatec 15W40 - (auto) si in cateva ore plec intr'un weekend mai prelungit, probabil voi face iar cca 2000km. Sper sa nu fie probleme cu ambreajul, in rest, cum spuneam anterior compozitia de baza este identica cu MOTUL 5100. Voi reveni cu impresii! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Fuzzy,calin are fzr 1000 EXUP model 91(acela cu cadrul putin schimbat-nu se mai vede urat rezervorul jos-furca upside down din fabrica si un singur far.Viteza maxima la acest model este 270 si...nu stiu cat Ai dreptate. Imi cer scuze si recunosc neatentia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 salut. wow, yo4hgx esti profesor! mai avem multe de invatzat de la tine, multzam ca ai rabdare cu noi! cand treci prin brasov sa dai de stire!! sa stam la un pahar de vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 nu. eu am fzr400 exup. cu viteza nu merg sincer.... mai mult de 180 nu i-am dat chiar daca mai mergea(dupa ceas) dar imi place sa schimb in 13000. chiar daca e de 400cm3 se duce cu a1-a cu 100. cum am spus nu papa ulei mult si benzina undeva pe la 5.5l la suta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 eu pana acum am facut aproape 2000km cu a mea si nu am observat sa haleasca ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 O sa observi doar cand se aprinde ledul rosu de ulei, in rest (cel putin la mine) ochiul acela de verificare este foarte greu lizibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid123 Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Piese pentru FZR 1000 EXUP din 91. Relatii la tel: 0732391458 Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 ... te astept cu info despre acel ulei castrol daca e compatibil cu motul 5100, ca niciodata nu se stie cand ramai fara printr-un camp, eu la toate drumurile mai lungi iau bidonasul dupa mine, multzam!!! Nu am sustinut ca Motul 5100 este "compatibil" cu Castrol Magnatec ci ca au aceeasi compozitie de baza : 70% ulei mineral de grupa a IIIa si 30% ulei sintetic de grupa a Va (esteri). Desi am sapat un pic, n'am reusit sa aflu ce pachete de aditivi au folosit producatorii pentru cele 2 tipuri de uleiuri asadar nu pot afirma cu certitudine ca pot fi amestecate insa practic, cand am ramas in pana de ulei si le'am amestecat nu am remarcat nici un fel de probleme, spuma, coagulare ... etc. Cum ziceam, datorita problemelor pe care le'am avut in trecut datorate faptului ca MOTUL nu se gaseste pe toate drumurile, am decis sa incerc ceva disponibil in PECO'urile deschise 24/7. N'am reusit decat un pic peste 1000km in acest week-end (probleme cazare...) cu "noul" ulei (auto) CASTROL MAGNATEC 15W40. Primele impresii sunt favorabile, sunt constient de obiectivitatea lor deoarece ma bazez doar pe senzatii personale insa n'am simtit nici un sunet deosebit sau vre'o scadere de putere, si desi vineri a fost oficial declarata "ziua cea mai calda a anului 2008" indicatorul de temperatura s'a incapatanat sa nu sara de 80gr.C in conditiile in care pe autostrada am mers constant cu 7-8000rpm iar pe Nehoiu si Valea Siriului si peste. Chiar si prin aglomeratie, la semafoare cu lumina rosie lunga temperatura n'a sarit de 110gr.C iar cand ventilatorul a pornit aceasta a scazut rapid. Lucrul cel mai important si ingrijorarea mea majora a fost ca nu cumva pachetul de aditivi sa contina cantitati superioare de molibden care se stie ca face ca ambreajul sa patineze. Nu pare sa fie probleme in acest sens, cel putin nu deocamdata. Vreau totusi sa fac macar 2-3000km inainte sa ma pot pronunta definitiv in acest sens. Ride Safe! salut.... cand treci prin brasov sa dai de stire!! sa stam la un pahar de vorba! Salut! Doar ce m'am intors din "zona"... ramane pe data viitoare! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Ajutati-ma si pe mine va rog. E urgent. Trebuie sa-mi sincronizez si eu carburatoarele la motocicleta si nu gasesc un service (ieftin si bun). Daca puteti sa-mi recomandati unul in Bucuresti ar fi perfect. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) @yo4hgx dupa ce ai reglat tu supapele mi-am facut curaj si eu...si am gasit asa(am fzr 600r 95) evacuare erau perfecte toate intra 0.25 la fix marja era 0.2-0.3 la admisie oarecare probleme la 2 cilindri era fix 0.15 adica bine dar la 2 cilindri lera de 0.10 intra lejer dar aia de 0.15 nu mai mergea astia 2 cilindri i-am gasit cind am luat motorul cu nivel foarte mic .compresia este 11 bari la toti cilindri .cam citi km mai merg pina va trebui sa ma bag sa reglez supapele alea care au joc mai mic. inca o chestie mie in aproape 3000Km nu mi-a consumat nici un pic de ulei ....adica am schimbat uleiul filtrul si pe capacul de ambreiaj scrie 2.6l eu am pus 2.8 si apoi am mai completat restul de 200ml dupa vreo 1000km si de atunci nimic.nu e cam putin... Editat August 20, 2008 de stefbure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) @yo4hgx dupa ce ai reglat tu supapele mi-am facut curaj si eu...si am gasit asa(am fzr 600r 95) evacuare erau perfecte toate intra 0.25 la fix marja era 0.2-0.3 la admisie oarecare probleme la 2 cilindri era fix 0.15 adica bine dar la 2 cilindri lera de 0.10 intra lejer dar aia de 0.15 nu mai mergea astia 2 cilindri i-am gasit cind am luat motorul cu nivel foarte mic .compresia este 11 bari la toti cilindri .cam citi km mai merg pina va trebui sa ma bag sa reglez supapele alea care au joc mai mic. inca o chestie mie in aproape 3000Km nu mi-a consumat nici un pic de ulei ....adica am schimbat uleiul filtrul si pe capacul de ambreiaj scrie 2.6l eu am pus 2.8 si apoi am mai completat restul de 200ml dupa vreo 1000km si de atunci nimic.nu e cam putin... Cu jocurile prezente mai poti merge fara probleme cel putin 10-20.000km, mai mult ca sigur ca au fost reglate relativ recent. Consumul de ulei nu se determina la schimb, oricat te'ai chinui tot ramane o oarecare cantitate (destul de mare) de ulei vechi in motor... oricum, desi nu cred, poate totusi tu esti fericitul posesor al unui FZR1000 atipic care nu consuma ulei (prea mult). Pe un plan cat mai drept posibil, incearca sa aduci nivelul la maximum (pe ochiul de vizita maximum inseamna o mica bula in partea superioara iar minim la JUMATATEA sa) si, daca in 1000km nu ti se aprinde becul rosu de nivel din bord verifica totusi nivelul (daca e posibil pe acelasi plan initial) ca nu cumva sa ai probleme cu sistemul de alarma. Ride Safe! P.S. Cand mai faci schimbul de ulei, n'ar strica sa te asiguri de buna functionare a intregului sistem de "alarma de nivel scazut" (becul rosu), dupa ce ai completat cca 2L, pune contactul si asigura'te ca "becul rosu" este aprins. Apoi, completeaza cate 1-200ml si determina nivelul la care becul se stinge. Ajutati-ma si pe mine va rog. E urgent. Trebuie sa-mi sincronizez si eu carburatoarele la motocicleta si nu gasesc un service (ieftin si bun). Daca puteti sa-mi recomandati unul in Bucuresti ar fi perfect. Multumesc anticipat. Am auzit ca in Bucuresti, un oarecare Padure ar lucra bine la carburatoare dar, tot din auzite, nu ar fi deloc ieftin. Oricum, sincronizarea e bine sa fie facuta decat impreuna cu curatarea si reglarea carburatoarelor. Reglajele strandard (FZR1000EXUP cu toba si filtrul de aer originale) sunt 14mm la plutitoare (atentie, NU nivelul benzinei), cuiele la treapta a 3a (mijloc) si cca 3-3.25 ture la suruburile pilot. Practica spune ca inainte de a incepe treaba la carburatoare este recomandata schimbarea uleiului, a filtrului de aer (sau, functie de nr. de km macar curatarea lui), a bujiilor si verificarea, reglarea si ungerea (cu vaselina speciala de temperaturi foarte ridicate) a valvei EXUP si a cablurilor servomotorului. Ride Safe! P.S. - O baterie de vacuumetre (pentru sincronizare) costa la Luis cca 60euro (un pic peste tariful pe care mecanicii il percep de obicei pentru aceasta lucrare). O recomandare personala - pentru a usura operatiunea de sincronizare, eu am facut niste reductii din bronz pe care le'am montat definitiv pe gaurile din galeriile de admisie (cu saibe de teflon), la care am cuplat 4 furtunase cu dop la capat. In acest fel sincronizarea se face usor, rapid, si fara sa te frigi la degete, ori de cate ori este nevoie si nu numai. LE: @stefbure - Imi cer scuze, abia acum am observat ca tu ai 600cc... probabil fara EXUP si "fara consum" de ulei... Ride Safe! Editat August 21, 2008 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Exista/are cineva amortizor de voblaj pt fzr 600?? Se poate pune la acest model de motocicleta? Cum drumurile noastre sunt foarte proaste si denivelate simt nevoia sa am acest amortizor, dar nu stiu daca se poate pune la mine si de unde sa-l cumpar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 acum cateva zile am scapat mobra d pe cric si cred ca a ramas blocat plutitorul de la primul carburator(cel din stanga) pt ca atunci cand pun contactul,pompa de benzina baga in continuu pana incepe sa de afara pe la furtunasul de "supra plin" si tot nu se opreste...eu cred ca asta ar fi problema inca nu am desfacut sa vad....a mai patit cineva asa??? si imi merge si in 3 pistoane de atunci...help plisss:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 acum cateva zile am scapat mobra d pe cric si cred ca a ramas blocat plutitorul de la primul carburator(cel din stanga) pt ca atunci cand pun contactul,pompa de benzina baga in continuu pana incepe sa de afara pe la furtunasul de "supra plin" si tot nu se opreste...eu cred ca asta ar fi problema inca nu am desfacut sa vad....a mai patit cineva asa??? si imi merge si in 3 pistoane de atunci...help plisss:D Cea mai frustranta situatie, "scapatul" asta de pe cric!... Am patit'o si eu odata cand reglam farurile in garaj (m'am ales cu 3 copci). Cel mai simplu scenariu, a ramas blocat plutitorul. Dar pana nu desfaci nu o sa stii sigur, nu e mare scofala sa desfaci, verifici si sa remediezi. Personal n'am patit'o niciodata dar am vazut cateva motoare care, in urma unor cazaturi (de pe loc sau din miscare) au prezentat acelasi simptom. De multe ori simpla cateva lovituri in bateria de carburatoare a rezolvat problema... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 ms frumos,exact la asta ma asteptam si eu:D maine o sa bat in ele daca nu il desfac,am mai facut odata deci nu or sa fie probleme:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 salutare, cred ca am probleme cu alternatorul pentru ca mi-a murit motorul si n-a mai pornit.am dus bateria a incarcat si dupa aceea a pornit instant, daca am masurat corect aparatul imi indica 0 volti la mufa de la alternator cu trei fire, cum deconectez bateria moare motorul, a desfacut cineva alternatorul ? trebuie sa scot uleiul din motor ? am ramas cu motorul in cluj, as putea ajunge inapoi in alba iulia cu el pe baterie? fara nici un consumator cca 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuzzy Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Daca bacteria e incarcata full, e posibil sa te tina... dar ia-ti o bacterie de rezerva la tine p.s.: daca nu iti incarca bacteria, vezi sa nu ai probleme mai grave... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 salutare, cred ca am probleme cu alternatorul pentru ca mi-a murit motorul si n-a mai pornit.am dus bateria a incarcat si dupa aceea a pornit instant, daca am masurat corect aparatul imi indica 0 volti la mufa de la alternator cu trei fire, cum deconectez bateria moare motorul, a desfacut cineva alternatorul ? trebuie sa scot uleiul din motor ? am ramas cu motorul in cluj, as putea ajunge inapoi in alba iulia cu el pe baterie? fara nici un consumator cca 100 km In primul rand ar fi bine sa specifici despre ce model anume de FZR este vorba. Oricum, ca sa demontezi alternatorul nu e nevoie sa scoti uleiul, este mult deasupra nivelului, insa mi se pare ca trebuie sa slabesti si un traseu de lichid de racire care ascunde unul dintre cele 3 suruburi cu care alternatorul este fixat pe motor. Esti sigur insa ca este de vina alternatorul? Cum ai facut masuratorile? In general pica regulatorul de tensiune... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) salut, FZR 600 3HE 1991 am urmarit firul care iasa din alternator,am desfacut mufa cu trei fire de la alternator si am pus un fir de la aparat pe cadru si celalat fir de la aparat pe fiecare dintre cele trei fire de la mufa si nu scotea nimic (0V). Am masurat si intre cele 3 fire si tot nimic, oricum am masurat acolo nu aveam tensiune. Apoi am mutat aparatul de pe voltmetru de ohmmetru, am masurat tot asa cu un fir la cadru si cu celalalt la unul dintre cele 3 sa vad daca are scurt si imi arata cifra 1 , semn ca nu este la masa, apoi am masurat intre ele spirele si imi arata aparatul o rezistenta de aprox 20 ohmi(poate cam mica) intre fiecare 2 fire. Nu stiu ce sa mai masor Editat August 29, 2008 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.