Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Arata f frumos a ta(nu este ca ochelarista mea)!Asa arata a mea:

post-40717-1242038237_thumb.jpgpost-40717-1242038250_thumb.jpgpost-40717-1242038265_thumb.jpg

 

 

Poze cu botul nu iti pun pt ca sti cum arata.Poate reusesc si eu sa ajung la mare anul asta.Chiar mi-ar facea placere sa te cunosc. O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?

 

din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc...

 

aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr...

post-13995-1242134341_thumb.jpg

post-13995-1242134351_thumb.jpg

post-13995-1242134376_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?"

:eek:) Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?"

:eek:) Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu?

 

 

da, sunt carene de R1 2004, sunt turnate din fibra dar sunt cele pt circuit(fara faruri, stop si alte cele), iar farurile sunt taiate de mine din unul de scuter k era dintr-o bucata, am decupat gaurile in carena si cam asta e tot. mi-a dat putin de lucru cu suporti si toate cele dar sunt multumit de ce a iesit.

 

apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?

 

din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc...

 

aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr...

 

sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ?

nu sunt, doar nu m-am apucat de taiat pana nu am fost perfect convins k sunt simetrice "schitele"

 

l-am facut k pt mine, daca tot e al meu...

 

oricum, un motor de fzr 600 de vanzare??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare?

da. vorbeste cu cel care are id-ul acesta pe yahoo: harcboy2006 sau numarul de telefon 0728249770. spunei ca ai id-ul de la George din Piatra Neamt si te va ajuta cu placere.

El zice ca se aude ceva la motorul lui. vezi ce poti sa iei de la el si poate reusesti sa il faci pe al tau. Sau poate il faci pe al lui cu piese de la al tau si tot e bine. :eek:

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeste cu el, dar si lui i s-a dus motorul mi se pare.

 

 

am vorbit cu el, are piese dintr-unul desfacut, si inca unul cu o bataie in el...

mi-e frica sa mai iau ceva nefunctional deoarece adun cu greu acesti bani(sunt elev)

 

gasisem in Buc unul functional la 200 E, nu mi s-a parut mult dar sa vedem ce semn mai da omul...

 

oricum va multumesc, si daca mai auziti cumva de altcineva da-ti un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.

Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine!

Asfalt uscat!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.

Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine!

Asfalt uscat!!!!!!!!!

 

Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa .

Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda?

 

De la sincroane e mai mult ca sigur, dar nu e cazul sa iti faci griji. Acum depinde cat de grav "caraie" la tine . Incearca data viitoare cu un ulei mai gros 20W .

 

daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?

 

din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc...

 

aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr...

 

 

Cum ai modificat botul ? de la ce ai adaptat ? sau e facut de la 0?

 

 

Eu mi-am pus codita de R1 si la iarna vreau sa ii schimbi si fata.

 

post-13253-1242372828_thumb.jpg post-13253-1242372845_thumb.jpg

 

Stai ca acum am citit cum ai facut...m-am grabit....oricum a iesit frumos

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.

Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine!

Asfalt uscat!!!!!!!!!

 

nu am fzr dar parerea mea este ca nu trebuie sa te sperii , este normal sa faca asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.

 

Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase.

 

Ride Safe!

sincron la motocicleta ???

nu stiam ca au sincroane cutiile astea de viteze !

e din bronz ca la masini ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase.

 

Ride Safe!

 

"uilii"?La mine??nu ai sa vezi asa ceva!.Adevarul este ca imi place sa le schimb cat mai turate....ce parere ai:tre sa schimb sincronul sau cum se numeste sau mai merge?Cat ma costa piesa \piesele?

In legatura cu cauciucurile:ma gandeam sa iau pilot power 2ct pe fata si pilot sport pe spate.Ce parere ai.Nu vreau sa iau pilot power 2ct si pe spate pt ca se uzeaza destul de repede(+ca eu stau intre Pitesti si C de Arges-si tocmai pe acolo au pus retarzii aia criblura peste asfalt si banuisc ca se uzeaza mai repede) si nu ma dau banii afara ca sa cumpar in fiecare an pneuri.Ce parere ai pp2ct fata si ps spate sau ambele sa fie pilot sport.Sau ce alte idei ai?

PS: cred ca te-am inebunit cu atatea intrebari!

La revedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine merge mai greu din 1 in 2

 

mie mi se intampla de multe ori cand vreau sa schimb din 1, treapta a 2-a, sa o scot pe liber (cand merg cu adidasi, cu cizmele moto nu prea patesc asta) si cand bag din neutru in 2, in timp ce am viteza mare, caraie destul de tare, daca nu am viteza, nu caraie cand bag treapta a 2-a din neutru.

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand :P de costisitor).

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand :P de costisitor).

 

Nu cumva nu e vorba de cutie?...

 

Ia aruncati un ochi aici http://www.factorypro.com/tech/clutch_y.html

 

Ride Safe!

 

 

 

P.S. Am observat si eu cand am schimbat kit'ul de ambreaj ca discul de la interior este vizibil mai gros decat celelalte... iar cel metalic dedea semne de albastreala.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm... si astia vor sa imi dau niste gauri in piesa ca sa intre ulei peste tot sau ce?Nu le am cu engleza tehnica.Mai bine ne lamureste cineva cat de grav este....ce piese trebuie si cat costa.Asadar...yo4hgx treci la tabla(:P glumeam).Serios acum..poate este cinva care a avut problema asta (si a remediato) si vrea sa ne informeze si pe noi cum sta treaba.

Asfalt uscat tuturor!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...