mad.alin Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Arata f frumos a ta(nu este ca ochelarista mea)!Asa arata a mea: Poze cu botul nu iti pun pt ca sti cum arata.Poate reusesc si eu sa ajung la mare anul asta.Chiar mi-ar facea placere sa te cunosc. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Incearca 6.2K ok. ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 "daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?" ) Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 "daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist?") Foarte frumos carenajul.Este facut de tine?Cat te-a costat...vad ca are carene de r1 dar faruri de...?Imi pare rau sa aud de motor dar aste... e se mai intampla.Acum banuiesc ca o sa ii cumperi altul ,nu? da, sunt carene de R1 2004, sunt turnate din fibra dar sunt cele pt circuit(fara faruri, stop si alte cele), iar farurile sunt taiate de mine din unul de scuter k era dintr-o bucata, am decupat gaurile in carena si cam asta e tot. mi-a dat putin de lucru cu suporti si toate cele dar sunt multumit de ce a iesit. apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 sunt un pic asezate asimetric , proiectoarele , sau vad eu prost ? nu sunt, doar nu m-am apucat de taiat pana nu am fost perfect convins k sunt simetrice "schitele" l-am facut k pt mine, daca tot e al meu... oricum, un motor de fzr 600 de vanzare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) apropo, stiti cumva vreun motor de fzr 600 de vanzare? da. vorbeste cu cel care are id-ul acesta pe yahoo: harcboy2006 sau numarul de telefon 0728249770. spunei ca ai id-ul de la George din Piatra Neamt si te va ajuta cu placere. El zice ca se aude ceva la motorul lui. vezi ce poti sa iei de la el si poate reusesti sa il faci pe al tau. Sau poate il faci pe al lui cu piese de la al tau si tot e bine. Editat Mai 13, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 vorbeste cu el, dar si lui i s-a dus motorul mi se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 vorbeste cu el, dar si lui i s-a dus motorul mi se pare. am vorbit cu el, are piese dintr-unul desfacut, si inca unul cu o bataie in el... mi-e frica sa mai iau ceva nefunctional deoarece adun cu greu acesti bani(sunt elev) gasisem in Buc unul functional la 200 E, nu mi s-a parut mult dar sa vedem ce semn mai da omul... oricum va multumesc, si daca mai auziti cumva de altcineva da-ti un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta. Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa . Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda? De la sincroane e mai mult ca sigur, dar nu e cazul sa iti faci griji. Acum depinde cat de grav "caraie" la tine . Incearca data viitoare cu un ulei mai gros 20W . daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... Cum ai modificat botul ? de la ce ai adaptat ? sau e facut de la 0? Eu mi-am pus codita de R1 si la iarna vreau sa ii schimbi si fata. Stai ca acum am citit cum ai facut...m-am grabit....oricum a iesit frumos Editat Mai 15, 2009 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! nu am fzr dar parerea mea este ca nu trebuie sa te sperii , este normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 ...Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta. Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! sincron la motocicleta ??? nu stiam ca au sincroane cutiile astea de viteze ! e din bronz ca la masini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! "uilii"?La mine??nu ai sa vezi asa ceva!.Adevarul este ca imi place sa le schimb cat mai turate....ce parere ai:tre sa schimb sincronul sau cum se numeste sau mai merge?Cat ma costa piesa \piesele? In legatura cu cauciucurile:ma gandeam sa iau pilot power 2ct pe fata si pilot sport pe spate.Ce parere ai.Nu vreau sa iau pilot power 2ct si pe spate pt ca se uzeaza destul de repede(+ca eu stau intre Pitesti si C de Arges-si tocmai pe acolo au pus retarzii aia criblura peste asfalt si banuisc ca se uzeaza mai repede) si nu ma dau banii afara ca sa cumpar in fiecare an pneuri.Ce parere ai pp2ct fata si ps spate sau ambele sa fie pilot sport.Sau ce alte idei ai? PS: cred ca te-am inebunit cu atatea intrebari! La revedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) si la mine merge mai greu din 1 in 2 mie mi se intampla de multe ori cand vreau sa schimb din 1, treapta a 2-a, sa o scot pe liber (cand merg cu adidasi, cu cizmele moto nu prea patesc asta) si cand bag din neutru in 2, in timp ce am viteza mare, caraie destul de tare, daca nu am viteza, nu caraie cand bag treapta a 2-a din neutru. Editat Mai 15, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand de costisitor). Editat Mai 15, 2009 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand de costisitor). Nu cumva nu e vorba de cutie?... Ia aruncati un ochi aici http://www.factorypro.com/tech/clutch_y.html Ride Safe! P.S. Am observat si eu cand am schimbat kit'ul de ambreaj ca discul de la interior este vizibil mai gros decat celelalte... iar cel metalic dedea semne de albastreala. Editat Mai 16, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 cei cu fzr600 cititi si pct5. 5. This mod does NOT work for FZR600!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 hm... si astia vor sa imi dau niste gauri in piesa ca sa intre ulei peste tot sau ce?Nu le am cu engleza tehnica.Mai bine ne lamureste cineva cat de grav este....ce piese trebuie si cat costa.Asadar...yo4hgx treci la tabla( glumeam).Serios acum..poate este cinva care a avut problema asta (si a remediato) si vrea sa ne informeze si pe noi cum sta treaba. Asfalt uscat tuturor!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 remediat-o...pardon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.