vinkator Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Eu am avut 2 Fzr-uri si asa faceau ambele la schimbarea dintre a 1-a si a 2-a .Am bagat si 20W50 si 15W50 si la fel face . Numai ca la mine e invers , face figuri sub 5000 rpm peste merge ca unsa . Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Si ce crezi ca ar potea fi?Eu nu ma pricep dar poate este de la sincroanelle acelea(sau pinioane cum se numesc).Se gasasc in comert sau trebuie facute la comanda? De la sincroane e mai mult ca sigur, dar nu e cazul sa iti faci griji. Acum depinde cat de grav "caraie" la tine . Incearca data viitoare cu un ulei mai gros 20W . daca e cu 2 faruri s-al meu o fii ochelarist? din pacate nici nu apucasem sa-i termin de confectionat seile, sa-i pun stikerele si inca ceva maruntisuri si m-a lasat motorul la el (intr-un fel destul de grav) ,cu o biela iesita prin bloc... aku strang ceva banuti sa iau un alt motor de fzr... Cum ai modificat botul ? de la ce ai adaptat ? sau e facut de la 0? Eu mi-am pus codita de R1 si la iarna vreau sa ii schimbi si fata. Stai ca acum am citit cum ai facut...m-am grabit....oricum a iesit frumos Editat Mai 15, 2009 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Salutare!Mi-am amintit ca am si eu o problema(cred )la cutia de viteze.Imediat dupa ce am cumparat motocicleta i-am facut schimbul de ulei.Chestie este ca nu am pus 20W40 cum era scris in carte ci am pus 15W40(sau 10W40-nu mai stiu sigur).Problema este ca atunci cand sunt in prima viteza si vreau sa schimb in a doua viteaza la o turatie mai mare de 8000 de ture se aude un sunet f ciudat(un carait ca la dacie atunci cand nu intra bine in viteza)sau nu intra din prima in viteza.La celelalte trepte nu am nici o problema.Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta.Va rog mult daca aveti idee....lamuriti-ma si pe mine! Asfalt uscat!!!!!!!!! nu am fzr dar parerea mea este ca nu trebuie sa te sperii , este normal sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 ...Intreb daca aceasta este cauza pt ca am un vecin tot cu fzr 1000(1988) care a bagat acelasi ulei si la fel se comporta. Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! sincron la motocicleta ??? nu stiam ca au sincroane cutiile astea de viteze ! e din bronz ca la masini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Nu, nu e din cauza uleiului ci din cauza abuzului in treapta I-a si a II-a si/sau "wheelies". Sincronul si pinionul de a II-a se uzeaza usor lateral, suficient sa se opuna unei schimbari line si silentioase. Ride Safe! "uilii"?La mine??nu ai sa vezi asa ceva!.Adevarul este ca imi place sa le schimb cat mai turate....ce parere ai:tre sa schimb sincronul sau cum se numeste sau mai merge?Cat ma costa piesa \piesele? In legatura cu cauciucurile:ma gandeam sa iau pilot power 2ct pe fata si pilot sport pe spate.Ce parere ai.Nu vreau sa iau pilot power 2ct si pe spate pt ca se uzeaza destul de repede(+ca eu stau intre Pitesti si C de Arges-si tocmai pe acolo au pus retarzii aia criblura peste asfalt si banuisc ca se uzeaza mai repede) si nu ma dau banii afara ca sa cumpar in fiecare an pneuri.Ce parere ai pp2ct fata si ps spate sau ambele sa fie pilot sport.Sau ce alte idei ai? PS: cred ca te-am inebunit cu atatea intrebari! La revedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) si la mine merge mai greu din 1 in 2 mie mi se intampla de multe ori cand vreau sa schimb din 1, treapta a 2-a, sa o scot pe liber (cand merg cu adidasi, cu cizmele moto nu prea patesc asta) si cand bag din neutru in 2, in timp ce am viteza mare, caraie destul de tare, daca nu am viteza, nu caraie cand bag treapta a 2-a din neutru. Editat Mai 15, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand de costisitor). Editat Mai 15, 2009 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) la fel ca si a mea iti face:pana in 7-8000 nu caraie..dar la turatii mai mari parca se rup dintii in cutie.Poate ne lamureste totusi cineva cat este de grav (si in primul rand de costisitor). Nu cumva nu e vorba de cutie?... Ia aruncati un ochi aici http://www.factorypro.com/tech/clutch_y.html Ride Safe! P.S. Am observat si eu cand am schimbat kit'ul de ambreaj ca discul de la interior este vizibil mai gros decat celelalte... iar cel metalic dedea semne de albastreala. Editat Mai 16, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 cei cu fzr600 cititi si pct5. 5. This mod does NOT work for FZR600!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 hm... si astia vor sa imi dau niste gauri in piesa ca sa intre ulei peste tot sau ce?Nu le am cu engleza tehnica.Mai bine ne lamureste cineva cat de grav este....ce piese trebuie si cat costa.Asadar...yo4hgx treci la tabla( glumeam).Serios acum..poate este cinva care a avut problema asta (si a remediato) si vrea sa ne informeze si pe noi cum sta treaba. Asfalt uscat tuturor!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 remediat-o...pardon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 tot nu a zis nimeni , despre sincroane nimic , eu nu stiam ca si cutiile in linie au sincroane , doar cele in H ,este asa sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul mai multe detalii te rog...ce ulei(marca,model) .Vad ca ai tot fzr 1000.Sa inteleg ca 20W40 nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Si eu am patit tot asa si am remediato schimband uleiul cu unul mineral, si am aierisit ambreiajul cum se aeriseste ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 cum se aeriseste ambreiajul? Simplu, are o pompa pe maneta identica cu cea frana, o conducta si un cilindru receptor(care are hollenderul de aerisire) pe cutie care impinge o tija, ca si la cablul face acelasi lucru, cu diferenta ca e un pic mai lejer la schimbari rapide. Acelasi lucru faceam si eu la FZR-ul de 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Eu am bagat in el OMWBIXOL 20W40 mineral iar de aerisit se aeriseste de la aierisitor care este pe cilindrul receptor (este cel in care ajunge lichidul din pompa de ambreaj),acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 niplu se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Eu am bagat in el OMWBIXOL 20W40 mineral iar de aerisit se aeriseste de la aierisitor care este pe cilindrul receptor (este cel in care ajunge lichidul din pompa de ambreaj),acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) ce bine ca s-a rezolvat si chestia asta. acum stiu ce sa ii fac la a mea. Inca cva baieti: Imi mananca ulei ca nesatula. nu stiu daca e bine sa zic ca "mananca".pentru ca se scurge si pe la suruburile de la chiuloasa cate un pic de ulei. Ce ar trebui sa verific la ea? Segmentii? Si in plus cand o pornesc dimineata pe rece parca scoate pe toba un aer umed. Siiiii uleiul sintetic nu e mai bun decat cel mineral?? Cel putin eu asa stiam. Ca e mai bun pentru ca menajeaza mai bine piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 acest tip de ambreaj este numai la motoarele de 1000 (asa stiu) de asta nu-mi dadeam eu seama , ca la mine la 600 nu am nicio pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 ce bine ca s-a rezolvat si chestia asta. acum stiu ce sa ii fac la a mea. Inca cva baieti: Imi mananca ulei ca nesatula. nu stiu daca e bine sa zic ca "mananca".pentru ca se scurge si pe la suruburile de la chiuloasa cate un pic de ulei. Ce ar trebui sa verific la ea? Segmentii? Si in plus cand o pornesc dimineata pe rece parca scoate pe toba un aer umed. Siiiii uleiul sintetic nu e mai bun decat cel mineral?? Cel putin eu asa stiam. Ca e mai bun pentru ca menajeaza mai bine piesele. cel sintetic rezista mai mult in timp , cel mineral isi pierde proprietatile mai repede , da r nu pentru toate motoarele este indicat cel fullsintetic, uita-te pe tabelele producatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu am bagat semisintetic si imi facea foarte urat cutia de viteze ,dupa ce lam schimbat cu unul mineral nu mai am probleme,am facut 1500 km si nu am completat deloc ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Eu am bagat semisintetic si imi facea foarte urat cutia de viteze ,dupa ce lam schimbat cu unul mineral nu mai am probleme,am facut 1500 km si nu am completat deloc ulei o sa incerc si eu cu 20w40 mineral sa vad cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.