Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi cer scuze pentru post-ul de dinainte, dar tipul tocmai ce m-a anuntat ca si-a gasit carena si ca acum vrea s-o vanda. (mda si eu care am intrebat pa' peste tot de carena lui:P). Sper ca nu v-am deranjat prea tare. Oricum multumesc pt intentii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un lant pinioane si filtre de aer (2) filtrele noi 0 km lantul 200 km si ceva timp stat in natura dar este ok toate pentru FZR 600 le vand la pret simbolic (numai pentru buc sau sa vina cineva dupa ele nu ma duc pe la posta curier etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand costum piele yamaha model 2009, nou, nepurtat, grosime piele 1.3mm, protectii full, buzunare interioare, slidere genunchi, etc... Marimea este 52 si poate fi imbracat de o persoana cu inaltimea pana la 1.86 si greutate 85 kg. Pretul este de 350 euro neg (am dat 420 euro) sau la schimb cu acelasi model marimea 54.

 

poze pe link

 

/index.php?showtopic=364642

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal o intrebare in special pentru yo4hgx am un fzr 600R si de ceva vreme adica cam de la sfirsitul anului trecut cind motorul este rece si ti pornesc se aude o bataie neregulata destul de tare care dispare treptat dupa vreo 3-4min.de fapte se manifesta astfel pornesc vreo 10 sec merge bine dupa care incepe sa se auda bataia care dureaza max 5 min pina se incalzeste motorul. cind e cald merge bine.cind il pornesc cald nu face. compresia este 11bari la toti cilindri.nu e de la ulei facea si cu uleiul de anul trecut si cu uleiul asta nou de anul asta.ulei nu consuma aproape deloc max 0.5L la 5000km.poate sa fie de la jocul dintre bolt si piston?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...poate sa fie de la jocul dintre bolt si piston?

 

Salut,

 

Imi cer scuze dar nu cred ca te pot ajuta. Poate sa fie de la mai multe... din pacate pana nu desfaci si verifici jocurile (uzura) n'ai cum sa'ti dai seama exact...

 

Incearca sa dai mai multe detalii, zona zgomotelor suspecte, frecventa lor (functie de turatie)... etc., poate mai intreb si eu printre mecanici sau altcineva cu mai multa experienta poate interveni cu un sfat.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Post #1466

 

 

Nou venit pe forum!

 

 

Group: Membru

Posts: 24

Joined: 21-January 08

From: Brasov

Member No.: 30.844

Numar: BV 10 ZXN

 

 

 

sal o intrebare in special pentru yo4hgx am un fzr 600R si de ceva vreme adica cam de la sfirsitul anului trecut cind motorul este rece si ti pornesc se aude o bataie neregulata destul de tare care dispare treptat dupa vreo 3-4min.de fapte se manifesta astfel pornesc vreo 10 sec merge bine dupa care incepe sa se auda bataia care dureaza max 5 min pina se incalzeste motorul. cind e cald merge bine.cind il pornesc cald nu face. compresia este 11bari la toti cilindri.nu e de la ulei facea si cu uleiul de anul trecut si cu uleiul asta nou de anul asta.ulei nu consuma aproape deloc max 0.5L la 5000km.poate sa fie de la jocul dintre bolt si piston?

 

Salut ,si mie imi face tot asa dar daca nu este pornit de mai mult timp , dar cred ca este de la distributie,verificati jocul la supape ,eventual supapele ,lantul de distributie,intinzatotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! yo4hgx ..iar am nevoie de experienta ta!Saptamana asta sau cealalta trebuie sa imi vina mecanicul sa imi schimbe bujii,semeringuri,placute si alte nebunii si vreau sa imi regleze si carburatoarele.Ideea este ca vreau ca dumneata' sa imi spui cat mai explicit cata ture trebuie sa fie la fiecare jigler,surubel..si ce mai este pe acolo(sti ca nu le am cu mecanica).Adica intre ce parametri sau ture tre sa se afle fiecare surub/jigler.Si mai vreau sa stiu care este jocul la supape+daca este nevoie de vreo garnitura ca sa imi poata verifica jocul la supape.Mentionez ca motocicleta este un fzr1000 exup din 90 (3LF).Multumesc anticipat! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! yo4hgx ..iar am nevoie de experienta ta!Saptamana asta sau cealalta trebuie sa imi vina mecanicul sa imi schimbe bujii,semeringuri,placute si alte nebunii si vreau sa imi regleze si carburatoarele.Ideea este ca vreau ca dumneata' sa imi spui cat mai explicit cata ture trebuie sa fie la fiecare jigler,surubel..si ce mai este pe acolo(sti ca nu le am cu mecanica).Adica intre ce parametri sau ture tre sa se afle fiecare surub/jigler.Si mai vreau sa stiu care este jocul la supape+daca este nevoie de vreo garnitura ca sa imi poata verifica jocul la supape.Mentionez ca motocicleta este un fzr1000 exup din 90 (3LF).Multumesc anticipat!

 

 

Salut,

 

Din pacate nu exista un reglaj ideal "universal" la toate motocicletele chiar identice ca model, nici chiar cand sunt noi. Iar mai tarziu, uzurile diferite fac ca si reglajele sa fie (usor) diferite. Valorile ideale fiecarui motor in parte se gasesc cu analizorul de gaze pe stand dyno.

 

Oricum, inainte de a umbla la carburatoare ar fi bine sa verifici/reglezi jocul termic al supapelor si eventual sa iei si o compresie. Jocurile la supape sunt 0.1-0.2mm admisie si 0.2-0.3mm evacuare si daca nu ma inseala memoria compresia ideala este undeva in jurul valorii de 13.6. Daca vei gasi diferente notabile fata de aceste valori trebuie neaparat sa le corectezi altfel, indiferent de cat te'ai chinui sa reglezi carburatoarele, motorul nu va merge bine.

 

Desi in principiu nu sunt de acord cu reglarea jocurilor supapelor prin metoda "grinduirii" pastilelor, din motive evidente am fost nevoit sa o folosesc si eu si pot spune ca nu au fost probleme, cel putin pana acum. Daca tot te "murdaresti pe maini, poate n'ar strica si o curatare de calamina a chiulase si supapelor, respectiv repasuirea lor pe paturi cu pasta speciala. Daca insa dupa reglarea jocurilor ai o compresie de 12.5-13... poti sari peste "decarbonizare". (Pentru verificarea/reglarea supapelor nu'ti trebuie nici o garnitura deoarece 3 nevoie sa dai jos doar capacul de la chiulasa. Atentie mare doar la garnitura de la capac , eu am reusit sa stric vreo 2... si la distributie)

 

Abia apoi poti trece la reglarea carburatoarelor. In principiu, cu toba si filtrul de aer originale (cu exup-ul in pozitie) nivelul plutitoarelor trebuie sa fie de 14.0mm (atentie, al plutitoarelor, nu al benzinei in sine). Pe perioada verii se poate merge chiar si cu 15mm. Nivelul acelor de dozaj la treapta a 3-a iar suruburile pilot 2.5-3 ture deschis (eu merg cu 3 si 1/4 primavara devreme si toamna tarziu si 2 si 3/4 sau 3 fix pe perioada verii). La sfarsit, sincronizarea este obligatorie. In aceste conditii motorul porneste foarte usor, vara fara soc, trage liniar de pe la 2500rpm si atinge un top speed de 265-270km/h (am pierdul cca 10km/h datorita parbrizului turing). Oricat m'am chinuit insa n'am obtinut un relati perfect, desi constant in zona 1100rpm totusi cand se incalzeste balbaie un pic.

 

Singurul lucru care pe mine ma deranjeaza este consumul de ulei... la ultima tura de saptamana trecuta la munte am fost fara pasager si m'am cam lasat un pic pe gaz - pe autostrada constant 180-200km/h iar pe curbe 7-8000rpm. In aceste conditii, in cca 900km mi'a ras un bidon de ulei de 1L!!!

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din pacate nu exista un reglaj ideal "universal" la toate motocicletele chiar identice ca model, nici chiar cand sunt noi. Iar mai tarziu, uzurile diferite fac ca si reglajele sa fie (usor) diferite. Valorile ideale fiecarui motor in parte se gasesc cu analizorul de gaze pe stand dyno.

 

Oricum, inainte de a umbla la carburatoare ar fi bine sa verifici/reglezi jocul termic al supapelor si eventual sa iei si o compresie. Jocurile la supape sunt 0.1-0.2mm admisie si 0.2-0.3mm evacuare si daca nu ma inseala memoria compresia ideala este undeva in jurul valorii de 13.6. Daca vei gasi diferente notabile fata de aceste valori trebuie neaparat sa le corectezi altfel, indiferent de cat te'ai chinui sa reglezi carburatoarele, motorul nu va merge bine.

 

Desi in principiu nu sunt de acord cu reglarea jocurilor supapelor prin metoda "grinduirii" pastilelor, din motive evidente am fost nevoit sa o folosesc si eu si pot spune ca nu au fost probleme, cel putin pana acum. Daca tot te "murdaresti pe maini, poate n'ar strica si o curatare de calamina a chiulase si supapelor, respectiv repasuirea lor pe paturi cu pasta speciala. Daca insa dupa reglarea jocurilor ai o compresie de 12.5-13... poti sari peste "decarbonizare". (Pentru verificarea/reglarea supapelor nu'ti trebuie nici o garnitura deoarece 3 nevoie sa dai jos doar capacul de la chiulasa. Atentie mare doar la garnitura de la capac , eu am reusit sa stric vreo 2... si la distributie)

 

Abia apoi poti trece la reglarea carburatoarelor. In principiu, cu toba si filtrul de aer originale (cu exup-ul in pozitie) nivelul plutitoarelor trebuie sa fie de 14.0mm (atentie, al plutitoarelor, nu al benzinei in sine). Pe perioada verii se poate merge chiar si cu 15mm. Nivelul acelor de dozaj la treapta a 3-a iar suruburile pilot 2.5-3 ture deschis (eu merg cu 3 si 1/4 primavara devreme si toamna tarziu si 2 si 3/4 sau 3 fix pe perioada verii). La sfarsit, sincronizarea este obligatorie. In aceste conditii motorul porneste foarte usor, vara fara soc, trage liniar de pe la 2500rpm si atinge un top speed de 265-270km/h (am pierdul cca 10km/h datorita parbrizului turing). Oricat m'am chinuit insa n'am obtinut un relati perfect, desi constant in zona 1100rpm totusi cand se incalzeste balbaie un pic.

 

Singurul lucru care pe mine ma deranjeaza este consumul de ulei... la ultima tura de saptamana trecuta la munte am fost fara pasager si m'am cam lasat un pic pe gaz - pe autostrada constant 180-200km/h iar pe curbe 7-8000rpm. In aceste conditii, in cca 900km mi'a ras un bidon de ulei de 1L!!!

 

Ride safe!

in manual se da mai mult de 2 ture la suruburile pilot pentur FZR ?

jocul supapelor esti sigur ca este asa ? mi se pare prea imprecis

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din pacate nu exista un reglaj ideal "universal" la toate motocicletele chiar identice ca model, nici chiar cand sunt noi. Iar mai tarziu, uzurile diferite fac ca si reglajele sa fie (usor) diferite. Valorile ideale fiecarui motor in parte se gasesc cu analizorul de gaze pe stand dyno.

 

Oricum, inainte de a umbla la carburatoare ar fi bine sa verifici/reglezi jocul termic al supapelor si eventual sa iei si o compresie. Jocurile la supape sunt 0.1-0.2mm admisie si 0.2-0.3mm evacuare si daca nu ma inseala memoria compresia ideala este undeva in jurul valorii de 13.6. Daca vei gasi diferente notabile fata de aceste valori trebuie neaparat sa le corectezi altfel, indiferent de cat te'ai chinui sa reglezi carburatoarele, motorul nu va merge bine.

 

Desi in principiu nu sunt de acord cu reglarea jocurilor supapelor prin metoda "grinduirii" pastilelor, din motive evidente am fost nevoit sa o folosesc si eu si pot spune ca nu au fost probleme, cel putin pana acum. Daca tot te "murdaresti pe maini, poate n'ar strica si o curatare de calamina a chiulase si supapelor, respectiv repasuirea lor pe paturi cu pasta speciala. Daca insa dupa reglarea jocurilor ai o compresie de 12.5-13... poti sari peste "decarbonizare". (Pentru verificarea/reglarea supapelor nu'ti trebuie nici o garnitura deoarece 3 nevoie sa dai jos doar capacul de la chiulasa. Atentie mare doar la garnitura de la capac , eu am reusit sa stric vreo 2... si la distributie)

 

Abia apoi poti trece la reglarea carburatoarelor. In principiu, cu toba si filtrul de aer originale (cu exup-ul in pozitie) nivelul plutitoarelor trebuie sa fie de 14.0mm (atentie, al plutitoarelor, nu al benzinei in sine). Pe perioada verii se poate merge chiar si cu 15mm. Nivelul acelor de dozaj la treapta a 3-a iar suruburile pilot 2.5-3 ture deschis (eu merg cu 3 si 1/4 primavara devreme si toamna tarziu si 2 si 3/4 sau 3 fix pe perioada verii). La sfarsit, sincronizarea este obligatorie. In aceste conditii motorul porneste foarte usor, vara fara soc, trage liniar de pe la 2500rpm si atinge un top speed de 265-270km/h (am pierdul cca 10km/h datorita parbrizului turing). Oricat m'am chinuit insa n'am obtinut un relati perfect, desi constant in zona 1100rpm totusi cand se incalzeste balbaie un pic.

 

Singurul lucru care pe mine ma deranjeaza este consumul de ulei... la ultima tura de saptamana trecuta la munte am fost fara pasager si m'am cam lasat un pic pe gaz - pe autostrada constant 180-200km/h iar pe curbe 7-8000rpm. In aceste conditii, in cca 900km mi'a ras un bidon de ulei de 1L!!!

 

Ride safe!

Am uitat sa precizez:toba si galeria nu mai sunt stoc(sunt termignioni)si filtrul de aer este K&N sport.Schimba cu mult situatia?Ideea este ca nu mai am nici exup ul.

Multumesc inca o data!! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in manual se da mai mult de 2 ture la suruburile pilot pentur FZR ?

 

jocul supapelor esti sigur ca este asa ? mi se pare prea imprecis

 

 

Da, la FZR1000 suruburile pilot lucreaza intre 2-4 ture (2.5-3 considerata ca valoarea optima).

 

Da, sunt sigur ca jocul supapelor este asa, cu exceptia situatiei cand motorul se foloseste pe pista (jocurile se maresc cu 0.1mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa precizez:toba si galeria nu mai sunt stoc(sunt termignioni)si filtrul de aer este K&N sport.Schimba cu mult situatia?Ideea este ca nu mai am nici exup ul.Multumesc inca o data!!

 

Da, lipsa exup'ului, toba sport si filtru K&N schimba mult "situatia" (reglajele recomandate de producator in manualul de service). Aceste modificari sunt in general recomandate la folosirea unui kit de carburator Dyno sau FactoryPro cand sunt inlocuite jigloarele principale, acele de dozaj, arcurile acelor de dozaj si, functie de caz se practica niste gauri suplimentare in ferestrele culisante.

 

In principiu, o toba si un filtru de aer mai permisive saracesc amestecul asa ca probabil va trebui sa maresti un pic (1-2 mm) nivelul benzinei in camera de nivel si eventual sa mai ridici o treapta la acele de dozaj. Lipsa exup-ului nu poate fi compensata decat daca ai inlocuit intreg sistemul de evacuare, cu alte tevi primare si colector de gaze.

 

Problema e la turatii mari, unde debitul de benzina se regleaza prin inlocuirea fizica a jigloarelor principale cu altele de masuri mai mari (standard sunt 122.5 centru si 125 laterale). Un amestec sarac ridica temperaturile...

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ,fzr 1000 din 92 acele de suruburile pilot au 3 ture si acele de dozaji sunt pe pozitia intai,am inceput de la ultima pozitie facand cate 50 km dupa fiecare modificare si am ajuns la concluzia ca la toate pozitile inafara de intai ,motorul se balbaia la acceleratie puternica ,motorul are filtru si toba originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...