soringtf Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 cine recunoaste de la ce model este codita incercuita? fac cinste :drink: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sambartonro Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 cine recunoaste de la ce model este codita incercuita? suzuki gsx-r model k1-k3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 ms ms, am gasit, este modelul k3 de 1000....dator de cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 VA ROOOOOOG CU RASPUNSURI ( PARERI, orice, sunt deschis la absolut oriceeee!!!): Astazi 14.mai 2011, eu su suzi a mea fzr 600R 1994, am iesit la o tura( in mintea mea, ii dau prima oara sa vad cat poate pe drept... mentalitate de meltean stiu...) ajung pe A1, trag de ea, am ajuns pe la 200-210, am mentinuto 10-20 de secunde, dupa aceea am lasato pe la 130, cand o las, realizez ca motorul se cam opintea, si se auzea unpic ciudat mai gros, mai ciudat, se auzea a "mers in 3", cand trag de acceleratie, numai avea nici putere, avea ceva dar foarte slab, si zgomotul accentuat. Ajung la km 23, urc pe pod, la giratoriu trag pe dreapta, ma dau jos... o las sa mearga ... mergea ciudat, o opresc, astept 2-3 minute, cand ma uit jos sub ea facuse o mica balta de ulei, care curgea pe un epurator, cel care venea de la filtrul de aer. Imediam m-am gandit ca mi-a bagat ulei in filtru( ma gandesc ca e de rau .... cum sa fac ce sa fac??????/). Incerc sa o pornesc, dau la automat, porneste, perfect, acelasi zgomot, dar pe langa zgomot, FUM, si ce fum... o opresc. ma gandesc cum sa fac sa ajung la filtrul de aer( aveam 1 patent 1 cheie de 10, o surubelnita .... si o cheie de 14-17). Reusesc sa ajung la el intr-un final, il scot, plin de ulei, in airbox, era ceva ulei pe fund, strat de 3-4 mm, bag o carpa il sterg cat de cat, si pun o alta provizoriu pe fost de filtru sa nu traga vreo prostie in admisie, ii pun capacul, cu gandul sa ajung acasa. zis si facut, le pun de forma, rezervorul il frind doar din fata, o pornesc, fum parca mai putin dar zgomotul lafel, plec dupa loc, lafel lipsita total de vlaga, ies pe autostrada iar, treapta a-1-a ....2.3.4.5.6, dar nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000, si asta progresiv, cand ciupeam acceleratia mai mult, tonalitatea se ingrosa si mergea ca un motor inecat, care nu reuseste sa se tureze. buuun, merg cei 10-20 km de autostrada pe banda de urgenta, cu a 6-a la 3000, la micile pante, ii dadeam a 5-4-3-a ca nu avea putere, intru in oras, ajung pe timisoara, lafel ma chinuiam sa nu incurc circulatia, motorul nu se tura, fum parca nu scotea atat de rau... si la semafor la Afi, cand sa plec ... motorul si-a revenitcomplet, parca il schimbasem, se tura exact ca inainte, acelasi mers statea la relanti. Ajung acasa caut pe net: "Ulei in filtru de aer" , pareri , necesita segmentare,, ... mii si mii de pareri ( dar pe un forum de masini) , nu am gasit nimik de moto. caut cateva numere de service-uri, sun un baiat, imi zice ca sigur e de la carburatoare ca a tras ceva din benzina, si s-a blocat cuiul ponto.... si ca trebuiesc curatate si sincronizate dupa carb si o sa fie ok, si un filtru de benzina pe furtun. mmmda, deja aveam o parere, cu toate ca nu inteleg dc a bagat ulei in filtru. il mai sun pe ink unu, asta o ia pe parte a de compresie, de bujii de ....mmda nimik concret. ma apuc sa ii spal filtrul de aer, desfac bujiile toate negre si uzate din cale afara, mai aveau foarte putin electrod dinala din centru, le curat, si el pun laloc, o pornesc mergea brici... Mentionez ca ... am mai facut drumuri cu ea, ce-i drept mai lungi dar nu i-am dat cum i-am dat azi, decat o singura data, tot pe A1, si am patit lafel doar ca atunci si-a revenit mult mai rpd, si nu m-a interesat sa aflu ce are... VREAU PARERI, astept sfaturi, carburatoarele sunt sincronizate de 1 luna, merg brici, consuma putin, trage ca nebuna.... NU STIU CE SA FAC???? e de rau ... o vand ce-i fac? VREAU SFATURI, VA MULTUMESC!!! NIIIIMENI???? VAAA ROOOG!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Singura cale prin care uleiul poate ajunge in cutia filtrului de aer este prin epuratorul de gaze, furtunul ce comunica cu carterul. Ca uleiul sa urce pana in filtru trebuie sa existe o presiune excesiva in carter iar singurul loc unde exista presiune in motor este in capul pistoanelor. Ca aceasta presiune sa ajunga in carter trebuie sa treaca de piston si segmentii de compresie care la un moment dat nu au mai etansat. Motivele pot fi variate dar de obicei in astfel de situatii, in care motorul isi revine singur, exista un cumul de factori si nu o singura cauza. Singura explicatie pe care eu unul o pot gasi este ca, in regim de sarcina maxima, ungerea devine deficitara (in special sub fusta pistonului) si/sau amestecul carburant prea sarac. Ambele pot produce supra-incalzirea temporara care la randul ei poate avea ca efect blocarea segmentilor. Spun asta deoarece ai afirmat la un moment dat ca ai gasit electrodul bujiilor complet mancat, cu foarte putin material iar acest lucru se intampla datorita detonatiilor cauzate de amestec carburant prea sarac si/sau avans prea mare. Cam acelasi lucru poate fi cauzat si de bujii cu coeficient termic nepotrivit sau benzina de foarte proasta calitate. Amestecul sarac mai poate fi cauzat de jiglere principale subdimensionate, probleme de etanseitate (aer fals) pe traseul de admisie sau pe traseul de vaccum al carburatoarelor, membrane fisurate... etc. Nu stiu daca pe forum te poate ajuta cineva sa descoperi problema sau problemele pe care le are motorul tau, cel mai sigur ar fi sa masori compresia pe fiecare cilindru (astfel iti vei face o idee despre starea cilindrilor, pistoanelor, segmentilor si a supapelor) si sa verifici si reglezi carburatoarele, sa verfici daca exista uzuri grosiere la tuburile emulsoare si acele de dozaj, fisuri la membranele vacuumatice sau probleme de etanseitate pe circuitul de vacuum. Nu in ultimul rand ar trebui sa verifici etanseitatea galeriilor unde carburatoarele se monteaza pe motor sau a celor dinspre cutia filtrului de aer. La FZR'uri este deja o problema cunoscuta ca plasticul sau cauciucul din care acestea sunt facute imbatraneste si solidifica in timp. Oricum, schimba bujiile si daca poti si uleiul, filtrul de ulei si elementul filtrului de aer. Ride SAfe! P.S. Testele de "viteza maxima" se fac de obicei cand esti sigur pe starea tehnica a motorului, altfel risti distrugerea sa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Mmmmda, mercy mult. ce semnifica elementul filtrului de aer? Uleiul m-am uitat la el e in perfecta stare, l-am schimbat acum maxim 500 de km, e necesar un nou schimb? Cunost pe cineva care are posibilitatea sa-mi verifice compresia? Mersi mult mult de tot, mi-ai mai deschis ochii pe cine intreb, nu stie ce sa-mi zica... Mersi inca odata o zii buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soringtf Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Vand YAMAHA FZR 600 in perfecta stare de functionare, pregatita de sezon, consumabuile schimbate plus multe alte imbunatatiri, acte la zi inclusiv asigurare, ITP 2013. An fabricatie 1992 Relatii la telefon 0724584160 Schimb cu moto peste 1999. Pret negociabil 1300 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerbone Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salut! Are cineva un amortizor complet de spate pentru fzr 600?Detalii,un pret?email:trompert2000@yahoo.com sau tel: 0721700177 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
druszs Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jh am tot in afara de carene astept cereri daca va intereseaza ceva salut! m-ar interesa capacul încercuit, din poză. dacă-l mai ai Âşi cât ceri pe el. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Datorita uzurii componentelor active ale carburatoarelor, de multe ori reglajul corect al amestecului devine aproape imposibil. Piesele la second-hand nu sunt tocmai o solutie, pe langa faptul ca in general nu prea se gasesc separat (trebuie cumparata toata bateria de carburatoare), datorita vechimii putem avea (ne)sansa ca tuburile emulsoare si acele de dozaj sa fie chiar mai uzate decat cele pe care dorim sa le inlocuim. In cazul membranelor vacuumatice fisurate situatia este si mai complicata - datorita imbatranirii materialului (in special la motoarele care au stationat mai mult timp in conditii improprii) acestea pot, si vor ceda intr'un timp relativ scurt de la inlocuire. Singura solutie decenta ramane inlocuirea cu componente noi. O alternativa la tuburile emulsoare/acele de dozaj OEM este kitul de la FactoryPro - pe site-ul dedicat din UK http://www.exup1000.co.uk se organizeaza din cand in cand cate un "buy group" (pentru a beneficia de reducere grupul trebuie sa depaseasca 25 de solicitanti) pretul final, total, incluzand toate taxele de transport pana in RO, fiind cca 400 lei. In cazul diafragmelor (membranelor vacuumatice) situatia e un pic mai complicata deoarece nici un dealer YAMAHA nu le vinde separat ci doar impreuna cu ferestrele culisante, la preturi mai mult decat obscene. Dupa indelungi cautari am descoperit insa ca sunt perfect compatibile cu cele de la Suzuki DR650SP'93, care sunt disponibile independent. O varianta de comanda este dealerul Suzuki din Brasov (http://www.motocicli...60#entry2859950), pretul fiind de 27Euro/bucata (TVA inclus) la care se adauga doar taxele de transport prin curierat rapid in RO (cca 20 lei). Mentionez insa ca inca nu le'am montat pe carburatoare. Sper ca informatiile sa va fie folositoare. Ride Safe! P.S. Am uitat sa mentionez ca este vorba despre FZR1000EXUP - carburatoare Mikuni BDST38 Editat Mai 27, 2011 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Salutare, am o nelamurire din airbox imi ies 2 furtune, unul de pe mijloc care este mai gros si unul din lateral care este mai subtire. Cel din lateral are si un filtru micut pe el. Problema este ca nu stiu daca trebuie sa intre undeva sau doar sa atarne in jos (momentan atarna in jos, nefiind conectat nicaieri si nu stiu daca e bine) stie cineva? fzr 600 3he '92 Furtunul subtire e un furtun de scurgere pentru condens si uleiul care eventual ar putea iesi pe furtunul gros ce vine din cutia de viteze in airbox. Are un filtru pe el pentru anu intra aerul nefiltrat pe el in airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanski Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Vand FZR-ul. Este in stare buna de functionare. In luna mai au fost schimbate: acumulatorul, bujiile, uleiul in motor, curatat si sincronizat carburatoarele, schimbat semeringuri si ulei in furca. Nu are probleme tehnice, dar are ceva defecte optice. Pt detalii si mai multe poze, 0740145439- Bogdan. Pret 600 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salutare! de unde imi iau si eu neste simeringuri la furca ieftine si bune ( Yamaha fzr 600 r 1994 )? am nevoie urgenta, eventual ce ulei se baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Salutare! de unde imi iau si eu neste simeringuri la furca ieftine si bune ( Yamaha fzr 600 r 1994 )? am nevoie urgenta, eventual ce ulei se baga? salut te pot ajuata cu simeringurile cat si cu montajul pretul simeringurilor este de la 40 lei pana la 88 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Mercyc de informatie. BAIEEEETI CU FZR-iste, hai sa facem o mica intrunire sa ne mai cunoastem pe noi si mobrele noastre, a venit vara... Macar 2 ore sa ne admiram jucariile, sa bem un suc. Sunt invitati toti cei din bucuresti dar, nu numai oricine poate ajunge e bine venit. astept sa vad cum lista se umple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Mercyc de informatie. BAIEEEETI CU FZR-iste, hai sa facem o mica intrunire sa ne mai cunoastem pe noi si mobrele noastre, a venit vara... Macar 2 ore sa ne admiram jucariile, sa bem un suc. Sunt invitati toti cei din bucuresti dar, nu numai oricine poate ajunge e bine venit. astept sa vad cum lista se umple. salut, nu suna rau, eu as propune sa ne intlnim pe cheia , sa stabilim o data, sa am timp sa imi rezolv si eu franele, chiar vreau sa vad si alte fzr-uri! numa bine, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rogin Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 salut, am si eu un fzr 250 an 89 si vreau sa stiu daca a schimbat cineva distributia, si nu la mecanic , dezvoltam dupa aia subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Cred ca a venit vremea sa impartasesc pozele astea si cu voi. De cand s-au facut pozele astea a mai primit craspaduri, iar cadrul a fost infoliat in folie carbon 3D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Cred ca a venit vremea sa impartasesc pozele astea si cu voi. De cand s-au facut pozele astea a mai primit craspaduri, iar cadrul a fost infoliat in folie carbon 3D. Foarte tare, jumatatea spate e crima si banuiesc ca e facuta de manutza ta... din fata ai putea sa faci un streetfighter crima... date jos carene, bugspoiler, un far mic.... ar arata de 10 ori mai agresiva... oricum buna treaba. unde ai sudat cadrul la coditza? l-ai echilibrat? arata bestial. Felicitari, inca ceva cauciucul spate ce marime e 180 cumva? daca da e janta originala? bascula originala? Editat Iulie 1, 2011 de tyby_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) Ai dreptate, partea din spate e facuta in totalitate de la zero, mai putin seaua de R6 pentru pilot. La partea cu streetfighter m-am gandit si eu, insa nu m-as apuca de ea pana nu cumpar o furca inversata. Cadrul sau codita in sine ca tot una e, este sudat de mine acasa. Daca prin echilibrat te referi la centrat pe cadrul principal, a fost usor, pentru ca am pastrat cele 2 tevi superioare care trec original pe sub seaua pilotului si am plecat de acolo cu masuratori egale spre stanga si spre dreapta. Iti multumesc de urari si de aprecieri si da, cauciucul pe spate este de 180 insa nu pe janta originala; bascula, roata si sistemul de franare sunt de pe un suzuki gsxr 600 srad. Toba este facuta tot de mine. Furca este de gsx600f pentru ca are reglaje, fata de cea originala fara reglaje. Daca iti mai pot raspunde la vreo intrebare o voi face cu cea mai mare placere. Toti FZRistii sunt asteptati la Haiduceasca Clubului Free Wolf din Piatra Neamt. Uitati aici anuntul: /index.php?/topic/665085-petrecere-haiduceasca-free-wolf-piatra-neamt/page__pid__2901723#entry2901723 Va fi o petrecere dementiala si o ocazie in plus sa ne aduna si sa vorbim cat mai mult despre FZR-uri Editat Iulie 14, 2011 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Vand semnalizari de fzr 1000 din 90 am 4 bucati,pret total 100lei pret pe 2buc 50lei!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 De ceva timp "feezer-ul" meu incepuse sa sune a tractoras si, cum si consumul de ulei ma cam dispera, am decis ca a venit vremea sa vad care'i treaba. Dupa ce am dat motorul jos de pe cadru si l'am demontat, mi s'a confirmat o mai veche banuiala si a nume - uzura la lantul de transmisie primara Hi-Vo. Pentru a'l inlocui a trebuit insa sa dau jos si vibrochenul moment in care am facut o descoperire nu tocmai placuta - cuzinetii lateral dreapta ciufuliti serios si urme adanci in vibrochen. Nu am avut alta alternativa decat sa inlocuiesc arborele cotit si toti cuzinetii de palier si, daca tot ma apucasem de treaba i'am inlocuit si pe cei de biele. Cilindrii aratau surprinzator de bine, la masuratori rezultand ca 1-4 sunt inca in cotele de manual iar 2-3 cam 2 sutimi peste. La sfatul unor mecanici vechi am renuntat la re-honuiala si am inlocuit doar segmentii. Chiulasa a primit un set nou de semeringuri de supape, supapele au fost curatate si re-pasuite pe paturi iar jocurile refacute. Cum tot aveam o chiulasa mai veche de YZF750 am inlocuit si toate arcurile supapelor, cele de YZF fiind mai groase, respectiv mai tari. Toate garniturile noi, bineinteles. Carburatoarele au primit si ele un set nou de garnituri, ace de dozaj, tuburi emulsoare si, dupa indelungi cautari - un set nou de membrane vacuumatice. Deoarece cu noul set de ace-tuburi am avut senzatia ca amestecul era cam sarac, mai ales in zona de mijloc-sus, am trecut si la o masura mai mare a jiglerelor principale, 127.5 pe cilindri 1-4 si respectiv 125 pe cilindri 2-3. Acele la pozitia de mijloc (3), 13.5mm inaltimea plutitoarelor si 3.2 ture deschidere la suruburile pilot. Dupa ce am cumparat si o baterie noua si am reusit sa gasesc un ulei mineral de standard API mai vechi (SH) pentru rodaj, azi am iesit la primele teste. Motorul porneste la sfert, relantiul este incredibil de stabil iar motorul urca si coboara din ture de juri ca'i pe injectie. Vibratiile si troncanelile au disparut si am putut auzi din nou vechiul sunet de turbina particular motoarelor YAMAHA cu 5 supape/cil. Caldura si mai ales traficul infernal de pe litoral mi'au limitat posibilitatile de test insa oricum, cum nu am re-alezat cilindrii intentionez un rodaj de tip "bland". Daca si consumul de ulei MACAR s'a diminuat, ma pot considera satisfacut. Singura problema ar fi ca dupa ce am parcat'o in garaj am descoperit cateva picaturi de ulei, se pare ca va trebui sa inlocuiesc si semeringurile de la schimbatorul de viteze si tija ambreajului pe care nu le'am avut disponibile cand am inchis motorul. Nu am facut socoteala exact insa toata "distractia" a costat un pic peste 1000Euro insa rezultatele justifica si ultimul cent! Mai multe impresii dupa primul schimb de ulei... Ride Safe! P.S. Noii etrieri de R1 '03 "yellow spots" pe care montat anul trecut impreuna cu furtune cu tresa metalica, au primit si ei un set nou de placute de frana - EBC double HH. Ca sa fie toata treaba completa pana la capat, am montat si pe spate acelasi tip de placute si am inlocuit si pompa pe fata cu una cu debit mai mic (cilindru de 14mm), cea veche de FZR fiind prea puternica nu prea permitea dozarea graduala a franarii. Nu prea am avut loc de testat cu adevarat si nici nu am avut timp inca sa le pasuiesc si "coc", insa asa, ca prima impresie, noile placute par sa confirme comentariile pozitive pe care le'am citit despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Adevaru' e ca dai un ban (si 1000 de euro e ceva) dar stii o treaba. Cred ca multi se intreaba: "pai cu 1000 si un pic imi iau una intreaga". Da, corect dar apoi crezi ca nu bagi nici un ban in ea? In fine, bine ca "fluiera" din nou asa cum trebuie. Sa speram ca decurge rodajul fara probleme si apoi o sa mearga struna in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Dupa primii 500km pe care i'am facut in regim foarte bland, am inceput sa urc treptat in ture. Deocamdata am ajuns pe la 8000rpm si, probabil datorita jiglerelor principale mai mari dar si membranelor vacuumatice si tuburilor/acelor noi, se simte clar diferenta fata de inainte, motorul trage ca un marfar. Cu siguranta top-speedul a crescut, abia astept sa verific. Reversul medaliei este ca si consumul a crescut cam la 7.5L/100km fata de cca 6.5L/100km inainte. Desi relantiul este perfect, deoarece la pornirile la cald vrea un pic de acceleratie, am senzatia ca amestecul este un pic bogat pana in 2500-3000rpm. O sa incerc sa mai inchid o idee suruburile pilot desi cred ca cea mai buna miscare ar fi un filtru de aer mai permisiv, gen K&N. Initial am fost tentat sa revin la jiglerele originale insa odata ce sunt sigur ca amestecul s'a imbogatit si deci timpul de expansiune al gazelor a crescut, ma bategandul sa ma joc un pic cu modulul de aprindere programabila si sa cresc o idee si avansul. Nu reusesc insa sa gasesc setarile exacte ale valvei EXUP, grade de deschidere sau "voltage-feedback"-ul servo-motorasului. Am gasit o diagrama insa este mai mult de tip comercial, fara valori exacte. Cred ca voi trage doua fire de la potentiometrul de feedback al servomotorului si voi monta multimeter-ul langa turometru pentru a determina valorile tensiunii cu motorul in sarcina. Am mai incercat metoda insa doar cu motorul pe loc iar rezultatele nu m'au satisfacut, deoarece motorul urca prea brusc in ture fara sarcina nu am putut face un tabel precis mV/rpm. Ride Safe! Are cineva un termostat de FZR1000 sau FZ-YZF750? Se pare ca al meu s'a blocat pe deschis, in mers temperatura nu mai sta la cca 85gr. C ci coboara sub 80... Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.