Mosul Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 A construit cineva un "lift" pentru ridicat motocicleta? Valkyria mea nu are cric central si orice operatiune curenta este un chin - in special daca vrei sa schimbi un cauciuc. Am gasit pe internet un plan care cred ca construit cu grija poate fi usor adaptat pentru orice model de motocicleta. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Tare fain motoru matale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 3, 2009 Autor Share Postat Decembrie 3, 2009 Tare fain motoru matale... Merci frumos, asa este, e o bestie frumoasa, 1520cc, 6 cilindri, 6 carburatoare, cardan etc. Partea proasta ca cu plinul facut are 325 kg Mesaj completat O alta imagine cu partile componente ale "liftului " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 (editat) Merci frumos, asa este, e o bestie frumoasa, 1520cc, 6 cilindri, 6 carburatoare, cardan etc.Partea proasta ca cu plinul facut are 325 kg Mesaj completat O alta imagine cu partile componente ale "liftului " Salut am inventat mai de-mult un asemenea lift! Cu citeva mici corectii de la faza de proiect la produsul final a iesit asa ceva.... Daca vrei, ne auzim la tel, si stabilim o zi sa ne vedem si poti lua masuri dupa el sa-l construiesti ! Editat Decembrie 3, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Am facut si eu ceva asemanator, doar ca era cu bara filetata ... am ridicat si dacie cu el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Am facut si eu ceva asemanator, doar ca era cu bara filetata ... am ridicat si dacie cu el ) da ,dacia mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 3, 2009 Autor Share Postat Decembrie 3, 2009 Salut am inventat mai de-mult un asemenea lift!Cu citeva mici corectii de la faza de proiect la produsul final a iesit asa ceva.... Daca vrei, ne auzim la tel, si stabilim o zi sa ne vedem si poti lua masuri dupa el sa-l construiesti ! Super scula, pare mai usor de construit decit ce am gasit eu. Ce greutate are motorul si de citeste cricul hidraulic? Mesaj completat Am facut si eu ceva asemanator, doar ca era cu bara filetata ... am ridicat si dacie cu el ) Ceva similar cu cel din schita? Ai ceva fotografii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 (editat) Nu cu cel din schita, cu cel al lui tng, principiul e cam acelasi doar ca e un pic diferit, poze nu am ca l-am facut pentru cineva si nu am apucat sa ii fac poze ... Apropo tng, barile alea care vin perpendiculare pe podea din partea dreapta a cricului(pozei) sunt prinse in suruburi(fixe) sau sunt puse ca piedica sa nu cumva sa se lase din greseala sau daca pierde presune cricul, ca nu purea pot sa imi dau seama ce cauta alea acolo, singura varianta ar fi ca sunt puse ca piedica. Mesaj completat Daca l-as face pe cel pus de tine l-as face ca in pozele astea ... de ce? pentru ca in schita originala arata tija cricului hidraulic iesita foarte mult, ori un cric normal de masina nu are o tija asa lunga decat daca o desfiletezi si pe cea interioara, dar cu motorul pe cricul mare nu vad cum poti face asta, asa ca aduci punctul in care cricul impinge mai jos ... bineinteles ca o sa fie tensiunea mult mai mare in parghiile alea, dar daca e construit cu simt de raspundere ar trebui sa tina, teava rectangulara sa fie cat mai groasa 3-4 mm macar ... Daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa imi fac si eu unul, desi parca mai degreaba m-ar tenta o masa desi pentru ea trebuie un cilindru hidraulic mai lung(aproximativ 50cm inchis si 90cm intins la maxim) si nu stiu unde as putea gasi un cilindru hidraulic asa mare + pompa sa ii faca presiune. Editat Decembrie 4, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 (editat) Ce greutate are motorul si de citeste cricul hidraulic? Cricul este de 3 tone si ridica lejer in functie de pirghia in punctul de prindere o tona! Eu l-am facut in ideea sa nu fie prea inalt sa pot intra sub moto sport. La tine, cred ca ai cadru leagan si garda la sol este destul de mare. Nu cu cel din schita, cu cel al lui tng, principiul e cam acelasi doar ca e un pic diferit, poze nu am ca l-am facut pentru cineva si nu am apucat sa ii fac poze ... Apropo tng, barile alea care vin perpendiculare pe podea din partea dreapta a cricului(pozei) sunt prinse in suruburi(fixe) sau sunt puse ca piedica sa nu cumva sa se lase din greseala sau daca pierde presune cricul, ca nu purea pot sa imi dau seama ce cauta alea acolo, singura varianta ar fi ca sunt puse ca piedica. Acele doua brate perpendiculare sunt sigurantele chiar daca se lasa cricul la inaltimea aceea ramine! Editat Decembrie 4, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 http://www.louis.de/_1037130ef41aca54c9b62...tnr_gr=10003338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 (editat) Eu nu as da 1 mil si ceva pe ca.catu ala, care mai e si foarte instabil pe deasuprea Editat Decembrie 4, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 http://www.louis.de/_1037130ef41aca54c9b62...tnr_gr=10003338 din ce vad eu, ala ii numa ca sa nu iti cada mobra pe partea aialalta a cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 http://www.louis.de/_1037130ef41aca54c9b62...tnr_gr=10003338 E bun pentru mobre usoare,pana in 200 de kg, eu l-am folosit cu succes la gsr(183kg)timp de 1an, fara probleme,iar la zx14(243kg)s-a stricat dupa 2 zile filetul,la mobra lui(f frumoasa de altfel),cred ca se va molesii, ca o panseluta, numai la vederea ei , nu la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 4, 2009 Autor Share Postat Decembrie 4, 2009 Mesaj completat Daca l-as face pe cel pus de tine l-as face ca in pozele astea ... de ce? pentru ca in schita originala arata tija cricului hidraulic iesita foarte mult, ori un cric normal de masina nu are o tija asa lunga decat daca o desfiletezi si pe cea interioara, dar cu motorul pe cricul mare nu vad cum poti face asta, asa ca aduci punctul in care cricul impinge mai jos ... bineinteles ca o sa fie tensiunea mult mai mare in parghiile alea, dar daca e construit cu simt de raspundere ar trebui sa tina, teava rectangulara sa fie cat mai groasa 3-4 mm macar ... Daca ma gandesc mai bine s-ar putea sa imi fac si eu unul, desi parca mai degreaba m-ar tenta o masa desi pentru ea trebuie un cilindru hidraulic mai lung(aproximativ 50cm inchis si 90cm intins la maxim) si nu stiu unde as putea gasi un cilindru hidraulic asa mare + pompa sa ii faca presiune. In poza din dreapta cricul este strins. In cea din stinga este extins. Pirghia care actioneaza levierul are punctul de pivotare cam la 1/3 din lungime, asta inseamna ca pentru 1 cm de deplasare a pistonului vei avea cam 3 cm pe partea bratului de ridicare. Spre exemplu un cric de 2000kg are o cursa a pistonului de aproximativ 20cm. In teorie asta s-ar traduce in 60cm de cursa a elevatorului. cred ca e mai mult decit suficient pentru un lift Mesaj completat Cricul este de 3 tone si ridica lejer in functie de pirghia in punctul de prindere o tona! Eu l-am facut in ideea sa nu fie prea inalt sa pot intra sub moto sport. La tine, cred ca ai cadru leagan si garda la sol este destul de mare. Din pacate nu, trebue facut un adaptor care se fixeaza sub motor si se sprijina pe motor si jugul de fixare al cricului lateral. Ceva ca in pozele atasate Dupa cum vezi poti sa o ridici cu un cric crocodil normal, nu imi dau seama cit de stabil sta dihania pe crocodil Boltul este pus exact in centrul de greutate al motorullui, sta reletiv stabil dar nu stiu daca se preteaza la altceva decit sa o speli bine peste tot, eventual largita baza cricului ca sa-i ofere mai multa stabilitate. Mesaj completat Pe Louis au asa ceva http://www.louis.de/_40e517fe4a349635f629c...tnr_gr=10003303 Problema e ca este relativ scump, te costa expeditia de te indoaie, are 35 kg plus ambalajul, si nu stiu cit de bine este facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 EU asta am cam gasit pe internet. Cu schita si explicatii. Nu am pus nimic in practica datorita lipsei banilor, insa poate pe viitor cine stie. Motorcycle_Lift_assembly_Rev1K_030707.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 4, 2009 Autor Share Postat Decembrie 4, 2009 EU asta am cam gasit pe internet. Cu schita si explicatii. Nu am pus nimic in practica datorita lipsei banilor, insa poate pe viitor cine stie. Este o masa buna dar am vazut pe un forum (incerc sa gasesc link-ul) ca s-a rupt una din tevile laterale. Ca sa eviti problema trebue sa utilizezi teava de presiune si coturi ambutisate/sudate nu cele standard turnate din fonta. Acelea se vor sparge si risti sa prinzi motorul in brate. Un alt dezavantaj al mesei este ca daca trebue sa schimbi o roata tot iti trebue cric central sau un lift. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Mesaj completatPe Louis au asa ceva http://www.louis.de/_40e517fe4a349635f629c...tnr_gr=10003303 Problema e ca este relativ scump, te costa expeditia de te indoaie, are 35 kg plus ambalajul, si nu stiu cit de bine este facut Daca vrei ala de pe louis, userul romi3 il aduce la exact pretul de catalog, si tu platesti doar curierul din cj pana la tine acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 4, 2009 Autor Share Postat Decembrie 4, 2009 Daca vrei ala de pe louis, userul romi3 il aduce la exact pretul de catalog, si tu platesti doar curierul din cj pana la tine acasa Merci, este o varianta la care trebue sa recunosc nu m-am gindit si trebue luata in consideratie. Pe de alta parte unde mai este placerea de a-ti ridica calul cu scula facuta de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Merci, este o varianta la care trebue sa recunosc nu m-am gindit si trebue luata in consideratie. Pe de alta parte unde mai este placerea de a-ti ridica calul cu scula facuta de tine scuze de off-topic parca e placerea mai mare cand iti e ridicat de o manuta de femeie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Stiu ca s off topic, da dupa ce ti am vazut o mi a ramas mintea la ea. Am dat cautare pe net si am salivat cateva ore la Valkyrie Rune.. dar pe aia mi o pot permite dupa ce scap de un rinichi.. Cat consuma a ta? E greoaie cand o intorci de pe loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 6, 2009 Autor Share Postat Decembrie 6, 2009 (editat) Stiu ca s off topic, da dupa ce ti am vazut o mi a ramas mintea la ea. Am dat cautare pe net si am salivat cateva ore la Valkyrie Rune.. dar pe aia mi o pot permite dupa ce scap de un rinichi.. Cat consuma a ta? E greoaie cand o intorci de pe loc? Bestia este grea, 325 kg cu plinul facut, daca mai ai si pasager si bagaje......... Consumul este mare 8 litri la suta, sper sa am timp sa-i curat si sa-i sincronizez carburatoarele. In manevrele la viteza redusa trebue sa fii foarte atent, in permanenta trebue sa o tii in echilibru, te joci din ambreiaj si accelereatie. Directia este foarte precisa, daca te obisniesti cu ea e ok. Daca ai frinat sa opresti si nu ai roata din fata dreapta, singura chestie este sa nu-ti uiti un picior sub ea si sa tii de ea cit poti si sa o lasi sa se aseze pe protectia motorului (nu ma intreba cum am descoperit asta). Trebue sa fii atent cum o parchezi, niciodata sa nu o asezi cu roata din fata inspre trotuar, cei care o admira vor trebui sa te impinga ca sa o admire si in mers. Strecurat intre masini mai greu, motorul are 98 cm latime. Situatia se schimba la viteze mai mare, este deosebit de manevrabila. trebue sa fii atent in curbe, se apleaca mai mult decit a prevazut proiectantul. Demaraj...am ridicat-o pe roata din spate, obisnuit sa accelerez ca la chinezoaica mea de 150. Cam asta ar fi in mare...Valkirie Rune este un motor sa-l tii seara in sufragerie si ziua sa mergi cu el la parada in frunte!!! Editat Decembrie 6, 2009 de Mosul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Mesaj completatPe Louis au asa ceva http://www.louis.de/_40e517fe4a349635f629c...tnr_gr=10003303 Problema e ca este relativ scump, te costa expeditia de te indoaie, are 35 kg plus ambalajul, si nu stiu cit de bine este facut eu mi-am cumparat unul identic si l-am folosit cu succes. Am Yamaha VStar (233kg + 15 litri benzina + cateva kg de zorzoane). Cricul pare destul de solid facut si isi merita banii. Vorba aia, daca nu traiesti mult, te tine toata viata. La tine ar putea fi o problema cu latimea motocicletei. La mine intra aproape in buza pe dedesubt si nu am o motocicleta senzational de mare. Si inca o mica problema e cu inaltimea cricului / garda la sol a motocicletei. Cand am ambele cauciucuri umflate si este suprafata perferct plana, atunci intra usor cricul. Cand am avut pana la roata din spate nu a mai fost la fel de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mosul Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 eu mi-am cumparat unul identic si l-am folosit cu succes. Am Yamaha VStar (233kg + 15 litri benzina + cateva kg de zorzoane). Cricul pare destul de solid facut si isi merita banii. Vorba aia, daca nu traiesti mult, te tine toata viata. La tine ar putea fi o problema cu latimea motocicletei. La mine intra aproape in buza pe dedesubt si nu am o motocicleta senzational de mare. Si inca o mica problema e cu inaltimea cricului / garda la sol a motocicletei. Cand am ambele cauciucuri umflate si este suprafata perferct plana, atunci intra usor cricul. Cand am avut pana la roata din spate nu a mai fost la fel de usor. Oricum chiar pentru cricul respectiv trebue facut un adaptor din cauza tobelor care sunt mai jos decit sasiul/partea inferioara a motorului. Ai idee ce inaltime are cind este strins de tot, trebuie sa masor si eu garda la sol sa vad daca merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Oricum chiar pentru cricul respectiv trebue facut un adaptor din cauza tobelor care sunt mai jos decit sasiul/partea inferioara a motorului.Ai idee ce inaltime are cind este strins de tot, trebuie sa masor si eu garda la sol sa vad daca merge. E un pdf pe site la Louis. Eu nu stiu boaba germana dar am dat un Google translate. Deci: 400 Kg - sarcina maxima 30 cm latime cadru 13 cm garda la sol Altceva nu stiu ce sa iti spun. Eu folosesc cricul pentru iernat (cica daca sta prea mult pe roti fara sa fie miscata se pot ovaliza cauciucurile) si am avut nevoie atunci, cu pana. Aproape m-am bucurat cand am facut pana (am avut noroc ca am luat un cui care a stat ca un dop si am ajuns acasa pe roti) caci in felul asta am simtit si eu ca n-am dat banii degeaba pe cric. A fost mai usor sa duc doar roata la vulcanizare decat altfel. Tot in ideea de a justifica de ce am dat banii pe cric, m-am apucat sa schimb singur uleiul. Eu il schimb in fiecare primavara, nu la nr de kilometri, asa ca incet incet o sa se amortizeze si cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 E bun pentru mobre usoare,pana in 200 de kg, eu l-am folosit cu succes la gsr(183kg)timp de 1an, fara probleme,iar la zx14(243kg)s-a stricat dupa 2 zile filetul,la mobra lui(f frumoasa de altfel),cred ca se va molesii, ca o panseluta, numai la vederea ei , nu la treaba in loc de mertic 8, pui metric 10 sau 12 stanga-dreapta (la strung)+vaselina(spray de lant)... in constructii suportii reglabili pentru cofraje folosesc acelasi principiu ... si tin plansee si grinzi din beton armat... asa ca nu mai povestiti de mobrele grele Are avantajul ca poti suspenda roata doar 2-3 mm si e usor sa pui axul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.