Sari la conținut

Are cine crashbars pntru un Transalp din 93?


Duz
 Share

Postări Recomandate

Sau de unde pot cumpara asa ceva? Si ma rog, alte accesorii care ar putea aparea?

Am pus si o poza pentru a se vedea mai bine modelul... :laugh:

 

felicitari pentru achizitie. intra si pe forum la transalpisti, ca poate mai gasesti un sfat-doua

 

in principiu nu gasesti decat daca ai noroc sau iti face cineva sau dai o galeata de bani pe cele de pe louis / honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De facut am mai facut eu, dar din cauza distantei mari intre prinderi nu sunt prea sigure(nici ale mele si zic eu ca nici alea de pe louis), poate daca sunt facute din inox tin mai bine, oricum eu am cam renuntat sa confectionez pt TA. La o tranta mai zdravana pe asfalt se duce in carene ... La xf sau f650 prinderile sunt apropiate intre ele, totodata si spatiul permite.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De facut am mai facut eu, dar din cauza distantei mari intre prinderi nu sunt prea sigure(nici ale mele si zic eu ca nici alea de pe louis), poate daca sunt facute din inox tin mai bine, oricum eu am cam renuntat sa confectionez pt TA. La o tranta mai zdravana pe asfalt se duce in carene ... La xf sau f650 prinderile sunt apropiate intre ele, totodata si spatiul permite.

http://picasaweb.google.ro/vladyphx88/Tran...624000545871330

 

eu am folosit o teava care mi s-a parut destul de rezistenta... hm... le-am facut si mai aproape de plastice decat originalul care mi s-au parut caraghioase. Ideala ar fi o legatura intre cele 2 bare ca sa poata intra in functiune ambele :laugh: ... la Tenere-ul meu asa le-am facut. La transalp locul printre cilindrii este cam ingust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://picasaweb.google.ro/vladyphx88/Tran...624000545871330

 

eu am folosit o teava care mi s-a parut destul de rezistenta... hm... le-am facut si mai aproape de plastice decat originalul care mi s-au parut caraghioase. Ideala ar fi o legatura intre cele 2 bare ca sa poata intra in functiune ambele :laugh: ... la Tenere-ul meu asa le-am facut. La transalp locul printre cilindrii este cam ingust

 

Teava de 21-22mm cu 2,5-3mm in carne ... e intradevar destul de rezistenta dar nu stiu/cred ca tine un TA in caz de un impact ceva mai puternic cu asfaltul, gandestete ca motorul asta este enduro touring adica mai vede si sosea si aici un impact poate fi destul de violent.

http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...688810150860946

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu imi doresc crashbar la transalp.. dar sa va zic cate ceva din experienta mea FARA crashbar.

Oricum ai cadea, se rup prinderile carenelor, cea de jos, si eventual cea din rezervor.

Eu am cazut de cateva ori pe asfalt si de fiecare data am rupt prinderile, astea oricum era rupte si lipite, asa ca de fiecare data le-am lipit si pus la loc in cateva ore si asta a fost... Mai rau a fost cand mi-am spart oglinda stanga, aveam una care imi placea mult, pentru aia am plans mai mult decat pentru carena...

Pe off-road, am scapat-o de cateva ori si de fiecare data nu s-a intamplat nimic, carenele au rezistat eroic.

 

Despre eficienta crash-barului acuma.. nu stiu ce sa zic, dar daca se indoaie la fiecare cazatura si eventual iti rupe si carena, apoi tragi 3 zile de el sa-l indrepti... nu stiu ce sa zic, daca merita sa-l ai sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar-ul merita intotdeauna, daca e cumparat de la o firma cunoscuta, unde a fost testat in prealabil.

 

La viteze mici, protejaza plasticele, la viteze mari e astfel proiectat incat sa preia din socul lovirii si sa distribuie fortele egal asupra prinderilor. De aceea un crashbar cu prindere ijn mai multe puncte e mai eficient decat unu cu prindere in mai putine.

 

Nu sunt de acord cu alea home made - un prieten si-a facut la un f650ST, si oricum ai culca motorul ala, numa pe crashbar nu ajunge prima data.

 

Asa ca better safe than sorry - cumpara unele de firma, de la SW Motec de ex (de alea am eu pe mobra mea); TT sau alte firme au 40% din pret renumele si doar 60% produsul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar-ul merita intotdeauna, daca e cumparat de la o firma cunoscuta, unde a fost testat in prealabil.

 

La viteze mici, protejaza plasticele, la viteze mari e astfel proiectat incat sa preia din socul lovirii si sa distribuie fortele egal asupra prinderilor. De aceea un crashbar cu prindere ijn mai multe puncte e mai eficient decat unu cu prindere in mai putine.

 

Nu sunt de acord cu alea home made - un prieten si-a facut la un f650ST, si oricum ai culca motorul ala, numa pe crashbar nu ajunge prima data.

 

Asa ca better safe than sorry - cumpara unele de firma, de la SW Motec de ex (de alea am eu pe mobra mea); TT sau alte firme au 40% din pret renumele si doar 60% produsul!

multe dintre alea "originale" (nu toate) sunt mai slabe decat alea "home-made" daca sunt facute din teava laminata pentru gaz metan iar productorul tevii este unul occidental ... gazul e periculos si acolo nu ar trebui sa puna otel cu mamaliga ... exclud India sau China ca si producatori de tzeava :laugh:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multe dintre alea "originale" (nu toate) sunt mai slabe decat alea "home-made" daca sunt facute din teava laminata pentru gaz metan iar productorul tevii este unul occidental ... gazul e periculos si acolo nu ar trebui sa puna otel cu mamaliga ... exclud India sau China ca si producatori de tzeava :laugh:

spor la indoit teava :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu imi doresc crashbar la transalp.. dar sa va zic cate ceva din experienta mea FARA crashbar.

Oricum ai cadea, se rup prinderile carenelor, cea de jos, si eventual cea din rezervor.

Eu am cazut de cateva ori pe asfalt si de fiecare data am rupt prinderile, astea oricum era rupte si lipite, asa ca de fiecare data le-am lipit si pus la loc in cateva ore si asta a fost... Mai rau a fost cand mi-am spart oglinda stanga, aveam una care imi placea mult, pentru aia am plans mai mult decat pentru carena...

Pe off-road, am scapat-o de cateva ori si de fiecare data nu s-a intamplat nimic, carenele au rezistat eroic.

 

Despre eficienta crash-barului acuma.. nu stiu ce sa zic, dar daca se indoaie la fiecare cazatura si eventual iti rupe si carena, apoi tragi 3 zile de el sa-l indrepti... nu stiu ce sa zic, daca merita sa-l ai sau nu.

Eu nu am putut sa il mai indrept ... ma asteptam atata vreme cat pentru fiecare curba am folosit un prelungitor de 1 m lungime... s-a indoit putin vizbil ... m-a scapat de 2 ori pe piatra... din cate im aduc aminte teava era/este nemteasca si avea o vopsea groasa si de calitate ca mi-au trebut vreo 2 ore sa o slefuiesc cu flexul

Sunt urate, dar micsoreaza pagubele oricat de slabe ar fi... cel putin radiatorul scapa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e oricat de slabe ar fi... cel putin radiatorul scapa :laugh:

 

am crash-bar original (zic eu), mai rigid decat cele hepko-becker.

am cazut de 2 ori cu transalpul, de fiecare data in noroi, si de fiecare data am schimbat radiatorul stanga pentru ca a intrat noroi prin cash-bar.

 

asa ca mai depinde si pe unde cazi

 

 

// (cred ca am inceput sa iau boala multor forumisti care vorbesc mai mult pe langa subiect)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar un manual pentru acelasi transalp, unde as putea gasi si eu? de abia mi l-am luat si as vrea sa stiu si eu mai multe despre el.

:laugh:

Cauta aici:

 

http://service.tanga-moteurs.com/

 

http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual

 

http://www.manualedereparatie.info/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar un manual pentru acelasi transalp, unde as putea gasi si eu? de abia mi l-am luat si as vrea sa stiu si eu mai multe despre el.

:laugh:

Fa-ti cont pe http://www.transalp.ro/ si ai acolo in sectiunea "download" toate manualele posibile si imposibile..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...