ChaosBorn Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Am doua faruri, faza scurta pe un far, lunga pe celalalt, pentru faza scurta H4. Daca montez xenon, pentru H4, cu dubla faza, aduc faza si de la lunga in instalatia de xenon? ........sau trebuie sa aduc si masa impreuna cu faza.....si cum naiba aflu care e faza lunga si scurta , cum le disting dupa fire, sunt 2 fire rosii ...si cam atat? Culmea ar fi sa instalez si sa constat ca merge by default cu dublu faza fara nici o alta adaptare Apropos, are cineva xenon pus pe far cu lupa, are vreun efect? Editat Martie 3, 2010 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Am doua faruri, faza scurta pe un far, lunga pe celalalt, pentru faza scurta H4. Daca montez xenon, pentru H4, cu dubla faza, aduc faza si de la lunga in instalatia de xenon? ........sau trebuie sa aduc si masa impreuna cu faza.....si cum naiba aflu care e faza lunga si scurta , cum le disting dupa fire, sunt 2 fire rosii ...si cam atat? Culmea ar fi sa instalez si sa constat ca merge by default cu dublu faza fara nici o alta adaptare Apropos, are cineva xenon pus pe far cu lupa, are vreun efect? H4 e singurul soclu din cate stiu eu care are si faza scurta si faza lunga; esti sigur ca ai H4? Arata cam asa: _________ |...............| |...............| (ignora punctele din mijloc) La becul cu halogen, unul din fire e masa, unul e plusul pentru faza scurta si celalalt plusul pentru faza lunga. O sa caut legenda si iti arat care cum is La halogen, mufa la bec e tot aia, numai ca unul din fire e plus, celalalt e minus si al treilea comanda un electromagnet care modifica pozitia becului in functie de ce vrei tu - faza scurta si faza lunga. Editat Martie 3, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Mai, sincer sa fiu, cred ca e H4. De vreo 3 zile ma uit pe net, perioada in care am desfacut carena frontala de 4 ori ........da sa-mi si treaca prin cap sa ma uit la nenorocitu ala de bec n-ai sa vezi. M-am tot uitat pe net si cica asa ar fi, H4. Si da....mi-ai deschis ochii, pentru lunga nu-mi trebuie faza care duce la filament ci aia care comanda electromagnetul de face sa culiseze palaria aia....lucrurile tocmai au devenit si mai complicate decat erau . Becul xenon e infipt pe un soclu in care intra 4 fire, 2 rosii, 2 negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Pt mobra mea (GSXF600) specs zic ca are H4 pe scurta;are 2 faruri unul faza scurta celalalt faza lunga. Cand comut pe faza lunga se aprinde farul dreapta, ceea ce e normal, iar faza scurta pe farul stang ramane aprinsa (iarasi normal) dar nu isi shimba lumina, adica nu pare a fi un bec cu 2 faze acolo. Ce nu inteleg e cum zic astia ca e H4 cand becul ala pare ca are 1 singura faza!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Mai, sincer sa fiu, cred ca e H4. De vreo 3 zile ma uit pe net, perioada in care am desfacut carena frontala de 4 ori ........da sa-mi si treaca prin cap sa ma uit la nenorocitu ala de bec n-ai sa vezi. M-am tot uitat pe net si cica asa ar fi, H4. Si da....mi-ai deschis ochii, pentru lunga nu-mi trebuie faza care duce la filament ci aia care comanda electromagnetul de face sa culiseze palaria aia....lucrurile tocmai au devenit si mai complicate decat erau . Becul xenon e infipt pe un soclu in care intra 4 fire, 2 rosii, 2 negre Becul H4 are 3 terminale Poate doua din firele de care zici tu fac acelasi lucru, nush. Si eu am xenon pe H4, dar in afara de mufa cu 3 fire, aia orijinala care intra in bec bagata in instalatia de la xenon nu am facut alte artificii. Mesaj completat Pt mobra mea (GSXF600) specs zic ca are H4 pe scurta;are 2 faruri unul faza scurta celalalt faza lunga.Cand comut pe faza lunga se aprinde farul dreapta, ceea ce e normal, iar faza scurta pe farul stang ramane aprinsa (iarasi normal) dar nu isi shimba lumina, adica nu pare a fi un bec cu 2 faze acolo. Ce nu inteleg e cum zic astia ca e H4 cand becul ala pare ca are 1 singura faza!? Probabil foloseste numa unu din filamente. Si poate or lasat H4, ca in cazul in care se arde un filament in mijlocu pustiului, sa il legi pe celalalt Zic si eu, nu inseamna ca e adevarat H4 HID: H4 halogen: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Pt mobra mea (GSXF600) specs zic ca are H4 pe scurta;are 2 faruri unul faza scurta celalalt faza lunga.Cand comut pe faza lunga se aprinde farul dreapta, ceea ce e normal, iar faza scurta pe farul stang ramane aprinsa (iarasi normal) dar nu isi shimba lumina, adica nu pare a fi un bec cu 2 faze acolo. Ce nu inteleg e cum zic astia ca e H4 cand becul ala pare ca are 1 singura faza!? Pai tocmai, nu e bec cu doua faze, e doar palariuta aia care culiseaza, urca si coboara, practic permite focalizare pe doua trepte, in mod normal daca apesi butonul de faza lunga se schimba, focalizeaza altfel actionandu-se electromagnetul care "arunca palariuta aia", sus, jos.......oricum, practic, avem aceeasi problema, iar eu asta si incerc sa fac, sa aduc plusul si minusul de la faza lunga a instalatiei in instalatia de xenon. Teoretic nu ar fi nimic de contraindicat, practic nu stiu unde anume sa le leg. Rezultatul ar fi ...pe faza scurta, xenon de scurta, pe lunga, xenon de lunga + faza lunga initiala Ma rog, acum ce sa zic, poate are totusi 2 filamente, ce am spus e ceea ce am inteles eu pana acum........... Mesaj completat Desi...............la a doua vedere, m-am tot uitat la bec si palaria aia pare ca nu se poate misca, mai degraba se ridica din soclu o alta chestie Mesaj completat Mda, deci mi-a venit o idee, pare extraordinar de simplu. Ma bag la montaj, daca imi iese si e sigura o impartasesc si aici Editat Martie 3, 2010 de ChaosBorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Buna ziua la toata lumea. As avea si eu nevoie de niste sfaturi, implicit corectii si lamuriri unde gresesc (daca gresesc ) Mi-am achizitionat un far, de la Louis, cu doua becuri H3. Acesta: Doar ca e pe negru Vreau sa-l montez, pe motorul meu, care deja are doua becuri, H3 pe faza scurta, H1 pe faza lunga. Mie tot tipmul, faza scurta imi e aprinsa. Acum teoria, pe care doresc sa o lamuresc: - curentul pleaca de la borna + a bateriei, in panoul de sigurante, intra intr-un releu, apoi contact (comutator), apoi bec ??? Practic ce doresc: - sa am doua faze scurte, tot timpul aprinse, si doua faze lungi. Ce nu stiu eu, e ce fel de releu trebuie sa cumpar (bun, am inteles ca alimentat pe 12 V..e bun cel de masina? ) , ce caracteristici sa aiba, cum se leaga, unde ca pozitie in circuit sa se lege? Pt farul suplimentar, am nevoie de 2 relee? Si de sigurante suplimentare? Becurile din farul suplimentar sunt 2 buc H3, 12V, putere 55 W. Idem, ca putere si cele originale. Asa arata motocicleta. Editat Martie 3, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Asta sigur o sa te lamureasca; daca nu te lamuresti, du-o la un electrician competent http://en.wikipedia.org/wiki/Relay Editat Martie 3, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3, 2010 Admin Share Postat Martie 3, 2010 @Yzulika. Nu sunt lamurit unde vrei sa montezi farul ala suplimentar, care de fapt este un proiector? De ce te intreb..am avut si eu doua identice, montate pe RT-ul meu. Este drept ca ale mele erau extrem de puternice fiindca montasem 4 kituri xenon la ele. Problema este ca-fiind proiector-bate foarte tare, iar fascicolul luminos este latit mult in lateral, prin urmare va fi foarte dificil sa mergi cu el fara sa orbesti pe ceilalti si fara sa fii flash-uita la randul tau. De fapt proiectoarele se monteaza in zona barii(la auto) si cit mai jos ca sa dea randament. Neavind aceasta posibilitate eu le orientasem pe ale mele in jos, sa vad la max 6-7 metri in fata. Sunt curios cum te descurci cu el.. Mesaj completat Pt mobra mea (GSXF600) specs zic ca are H4 pe scurta;are 2 faruri unul faza scurta celalalt faza lunga.Cand comut pe faza lunga se aprinde farul dreapta, ceea ce e normal, iar faza scurta pe farul stang ramane aprinsa (iarasi normal) dar nu isi shimba lumina, adica nu pare a fi un bec cu 2 faze acolo. Ce nu inteleg e cum zic astia ca e H4 cand becul ala pare ca are 1 singura faza!? Este bec H4, dar legatura la mufa este facuta sa se aprinda doar o faza, lunga sau scurta. Suzuki are sistemul asta. La xenon sunt mai logice, in sensul ca exista atat h4(bixenon) cit si H4 cu o singura faza. Mesaj completat Am doua faruri, faza scurta pe un far, lunga pe celalalt, pentru faza scurta H4. Daca montez xenon, pentru H4, cu dubla faza, aduc faza si de la lunga in instalatia de xenon? ........sau trebuie sa aduc si masa impreuna cu faza.....si cum naiba aflu care e faza lunga si scurta , cum le disting dupa fire, sunt 2 fire rosii ...si cam atat? Culmea ar fi sa instalez si sa constat ca merge by default cu dublu faza fara nici o alta adaptare Apropos, are cineva xenon pus pe far cu lupa, are vreun efect? Eu nu am inteles exact ce nelamuriri ai Daca vrei sa fii mai explicit te rog.. In alta ordine de idei, un far cu lupa disperseaza excelent lumina, iar daca ai si un kit de xenon pe el este o realizare extra. Mesaj completat Pai tocmai, nu e bec cu doua faze, e doar palariuta aia care culiseaza, urca si coboara, practic permite focalizare pe doua trepte, in mod normal daca apesi butonul de faza lunga se schimba, focalizeaza altfel actionandu-se electromagnetul care "arunca palariuta aia", sus, jos.......oricum, practic, avem aceeasi problema, iar eu asta si incerc sa fac, sa aduc plusul si minusul de la faza lunga a instalatiei in instalatia de xenon. Teoretic nu ar fi nimic de contraindicat, practic nu stiu unde anume sa le leg. Rezultatul ar fi ...pe faza scurta, xenon de scurta, pe lunga, xenon de lunga + faza lunga initiala Ma rog, acum ce sa zic, poate are totusi 2 filamente, ce am spus e ceea ce am inteles eu pana acum........... Mesaj completat Desi...............la a doua vedere, m-am tot uitat la bec si palaria aia pare ca nu se poate misca, mai degraba se ridica din soclu o alta chestie Mesaj completat Mda, deci mi-a venit o idee, pare extraordinar de simplu. Ma bag la montaj, daca imi iese si e sigura o impartasesc si aici Nu culizeaza capisonul de metal, ci filamentul becului xenon, care este actionat de un electromagnet. Tot nu reusesc sa inteleg ce vrei de fapt?? Poate sunt eu obosit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Eu nu am inteles exact ce nelamuriri ai Daca vrei sa fii mai explicit te rog.. Tot nu reusesc sa inteleg ce vrei de fapt?? Poate sunt eu obosit.. Pe buna dreptate nu intelegi, obositul eu eram, am adormit cu surubelnita in mana ieri, . Am cumparat un kit xenon h4 pentru motorul meu. Kitul asta fiind bixenon cu un singur bec si eu avand doua faruri cu doua becuri actionate de doua comutatoare distincte, a aparut si dilema. In mod normal fara adaptari ar fi functionat numai faza scurta. De fapt ....dupa ce am dat jos becurile originale ale motocicletei .......nici urma de H4, ci H3 pe faza scurta, pe faza lunga nu stiu ce e, arata ca H3 dar dublu ca lungime, atat soclul cat si bulbul becului, o sa merg cu becul in mana, sa vada omul cu xenonul ce este. Deci o sa schimb intalatia, bine macar ca nici nu am scos-o din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 @Yzulika.Nu sunt lamurit unde vrei sa montezi farul ala suplimentar, care de fapt este un proiector? S-ar putea sa ma insel sau nu, dar cred totusi ca ce am eu nu e proiector, ci este far de street fighter. Daca tot l-am cumparat, am sa-l montez Dar problema mea, e in continuare aceeasi: cum il montez? De unde imi iau alimentarea, cate relee am de montat, e suficient daca imi leg in paralel alimentarea de la firele deja existente care intra in farul original..., etc? Cam astea sunt nelamuririle mele. M-am uitat ieri in SM-lul motocicletei si singurul aspect de care m-am lamurit e tipul releului si al sigurantei pe care sa le folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Oricum, ma bucur sa aflu ca se vede xenon-ul mai bine pe lupa........... uite cam asa arata lupa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 De unde ai luat farurile respective? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Daca mie mi te adresezi, farurile sunt originale. Am montat astazi xenon pe faza scurta. Senzatia si nu numai este ca pe langa xenon-ul pe faza scurta, faza lunga originala este o lumanare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Dar problema mea, e in continuare aceeasi: cum il montez? De unde imi iau alimentarea, cate relee am de montat, e suficient daca imi leg in paralel alimentarea de la firele deja existente care intra in farul original..., etc? Gata , au disparut mesterii de claviatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Switched power source inseamna intrerupatorul de la pozitii; adeca o sa ti se aprinda proiectorul/farul cand pui pozitiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Switched power source inseamna intrerupatorul de la pozitii; adeca o sa ti se aprinda proiectorul/farul cand pui pozitiile. Perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixnistor Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 A pus cineva xenon pe un cbr 125 r, ca are becul un fasung foarte ciudat?Pana in acest moment nu am gasit kit bixenon care sa fie compatibil fara nici o modificare la far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 5, 2010 Admin Share Postat Martie 5, 2010 Din ce stiu merge H4.., nu am montat, dar am avut pe cineva care a dorit asa ceva. M-am uitat la far si cred ca mergea H4. Ai incercat si nu merge soclul? Daca erai din Bucuresti ne intalneam si discutam, eu am niste becuri bixenon care au trei tipuri diferite de soclu, interschimbabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 ce becuri is stock pe cagiva freccia ? am inteles ca ar fi R2 , dar am cumparat R2 si n intra bulbul in far .. acum am h4 , se potrivesc cat de cat , dar nu cred ca d-astea trebiesc , caci alternatorul duce 120W .. si deja 2x60 = 120 .. Mesaj completat hai copii , n-are nimeni idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.