ranga Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Sa zicem ca am tabala infundata pe rezervor. nu a sarit vopseaua pentru ca a cazut de pe cric ci doar s-a infundat tabla putzin . cum se poate indrepta( am auzit de nustiu ce metoda cu o pompa cu vid si o ventuza si pe urma am mai auzit de una: se umple cu chit si se slefuieste+ revopsire ) si unde!? a mai fcut cineva asta? daca da cam cat l-a costat, cum s-a facut si unde...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Sa zicem ca am tabala infundata pe rezervor. nu a sarit vopseaua pentru ca a cazut de pe cric ci doar s-a infundat tabla putzin . cum se poate indrepta( am auzit de nustiu ce metoda cu o pompa cu vid si o ventuza si pe urma am mai auzit de una: se umple cu chit si se slefuieste+ revopsire ) si unde!? a mai fcut cineva asta? daca da cam cat l-a costat, cum s-a facut si unde...? Aia cu chitu' e chiar lucrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Eu am auzit de o vopsea speciala care cand te uiti din mai multe unghiuri nu mai vezi adancitura. Practic o mascheaza. David Coperfield o foloseste. Cauta pe google: magic paint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 pain sau paint Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 pain sau paint paint, am corectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Eu am auzit de o vopsea speciala care cand te uiti din mai multe unghiuri nu mai vezi adancitura. Practic o mascheaza. David Coperfield o foloseste. Cauta pe google: magic paint cazi si pe partea alilanta sa fie semetrice! cata rautate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Mai 25, 2006 Autor Share Postat Mai 25, 2006 (editat) a fost o intrebare serioasa! pentru cei care nu se pot abtzine descarcatzi-va iesirile ___aici___ Editat Mai 25, 2006 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 ma, sa stii ca si eu asteptam un raspuns la fel de serios... c aam vazut un fier care are rezervorul infundat... da' e lumea rea pe forumu' asta succese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 S-ar putea suda un ob in centrul indoiturii,incalzita zona la rosu si tras cat se poate. Acu daca raza indoiturii e mica nu stiu ce poate sa mai iasa. Be carefull cu sudura la rezervoare.Bubuie de n-ai treaba.Eventual umplut cu apa. P.S. Am vazut treaba asta doar la aripi infundate unde contra aripa nu permitea loc de manevra pentru contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 hai ca-ti spun eu cum se face ca astia au baut cam mult si au chef de glume. te la un service mai rasarit care au scule si nu fac treaba cu ciocanul. e un aparat care arata ca un piston de shotgun(chestia aia de care tragi ca sa incarce). nu stiu daca e magnetica sau da punct de sudura. cert este ca varful ala se lipeste de tabla si tragi de "piston" draq sa-l ia cum s-o chema, oricum o chestie care culiseaza pe tija.aparatul asta se foloseste la indreptat table infundate.apoi se chituieste se finiseaza si se vopseste. scuza-mi explicatiile dar mai clar nu pot fi.du-te la un service klumea si o sa-ti explice baietii ce si cum.asta daca au scula respectiva.daca nu, cauti pana gasesti. teoretic orice serbice mai rasariit ar trebui sa aibe scula respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Novix Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Uite niste solutii intr-un topic mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Aveam o cunostinta care la un moment dat facea plinul la masina (!!!) "din 10 in 10 minute". Si se tot intreba el "ce <cuvinte urate> se intampla cu masina mea?". Cand s-a dus la service, au ridicat aia masina si ce sa vada: rezervorul era "supt" (practic avea volumul de cativa litri)! Nu stiu cum sa ma exprim mai clar, dar arata ca o folie de tabla (din 2 bucati). Din cate imi amintesc aia i-au bagat "ceva" pe gura rezervorului si au suflat in el (ma gandesc ca era aer cald) si l-au facut la loc (l-au umflat ca pe un balon). Poate aceeasi metoda se poate aplica si la un rezervor lovit (cu indoituri). NU pot sa dau garantii ca asa i-au facut - asa mi-a povestit el!. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 nu ne dai mai multe detalii despre tehnica asta descrisa cu suflatu in rezervor nu de alta da eu zic ca e o aberatie exista aparatul descris mai sus eu il am in dotare e super util dar nu face treaba pe cute,la rezervoare nu am incercat sa-l folosesc niciodata da cred ca ar fi periculos avand in vedere ca incalzeste tabla la rosu unde prinde steluta,dar probabil cu rezervorul plin cu apa sa functioneze,oricum alta varianta decat aparatu asta nu vad la indreptat rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 nu ne dai mai multe detalii despre tehnica asta descrisa cu suflatu in rezervor nu de alta da eu zic ca e o aberatie Pai d-aia am scris ca nu dau garantii ca asa au facut. Mi-am amintit doar ce mi-a povestit el. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 pai daca umpli rezervorul cu apa teoretic ies afara toti vaporii deci dupa ce e golit nu ar trebui sa mai existe pericolul de explozie. @ M.I.B spune-mi te rog cum se numeste aparatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 ma crezi ca nu stiu exact da promit sa ma uit in cartea lui ca sa-ti spun ,oricum scula e misto tare daca scoti cablu cu pistolu si masa poti pune pe el un cap special pt sudura in puncte si e valabila treaba mai ales la schimbat pragurile la conserve,oricum face scula toti banii, nu cred ca sunt prin apropierea celui care a deschis topicul ca i indreptam cu placre rezervoru si asta gratis ca bonus! asfalt uscat si o sa pun denumirea sculei maine cand pun mana pe cartea tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 hai ca-ti spun eu cum se face ca astia au baut cam mult si au chef de glume. te la un service mai rasarit care au scule si nu fac treaba cu ciocanul. e un aparat care arata ca un piston de shotgun(chestia aia de care tragi ca sa incarce). nu stiu daca e magnetica sau da punct de sudura. cert este ca varful ala se lipeste de tabla si tragi de "piston" draq sa-l ia cum s-o chema, oricum o chestie care culiseaza pe tija.aparatul asta se foloseste la indreptat table infundate.apoi se chituieste se finiseaza si se vopseste. scuza-mi explicatiile dar mai clar nu pot fi.du-te la un service klumea si o sa-ti explice baietii ce si cum.asta daca au scula respectiva.daca nu, cauti pana gasesti. teoretic orice serbice mai rasariit ar trebui sa aibe scula respectiva. Cine stie stie frate toata stima! In gen pe la Renault au pasaje din aste a cre nu permit "contre" si folosesc "ciocanul"la care face referire colegul este o scula speciala si am vazut ca o au aia de la SERUS din Bdul Timisoara . sau ma rog poti incera si la alte serviceuri Renault sau cu sa mai zis la aste amai rasarite. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 In Galati la reprezentanta Skoda - Ivas au un fel de pompa care face vid si trage tabla inapoi. Un prieten cu un Hornet asa si-a refacut rezervorul. Nu stiu daca si in Bucuresti au smecheria aia dar ma gandesc ca fiind reprezentanta Skoda si acolo e posibil sa aiba aceleasi scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 da...multumesc celor care mi-au trimis mesaje private si s-au oferit sa ma ajute... avand in vedere ca nu am vopseaua sarita o sa incerc sa caut un service cu metoda aia cu pompa vid... mai ales ca tabla este infundata cam un centimetru pe o portziune de vre'o 8X6 cm de forma ovala( deci f putzin) si mai am si vopseaua originala in stare foarte buna... dac nu o sa reusesc o sa optez pentru serviciile unuia dintre cei care mi-au scris pentru metode mai distructive . multzam ! o sa scriu aici ce am facut . cam peste doua saptamani! asfalt uscat baietzi (si fete)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 pai daca umpli rezervorul cu apa teoretic ies afara toti vaporii deci dupa ce e golit nu ar trebui sa mai existe pericolul de explozie. P-asta s-o crezi tu.Am lucrat doi ani de tinichigerie si stiu ce spun.De ce crezi tu ca toate rezervoarele se cositoresc si nu se sudeaza?(electric sau autogen).Porii tablei unui rezervor mentin benzina in ei foarte mult timp.Io vorbeam (ca stiu ce spun) ca sudura sa fie facuta cu rezervorul plin cu apa EFECTIV. asfalt uscat baietzi (si fete)! UDE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 incearca metoda aia cu grau uscat si apa(vezi pe linkul de mai sus) ar trebui sa fie destul de eficienta in cazul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 P-asta s-o crezi tu.Am lucrat doi ani de tinichigerie si stiu ce spun.De ce crezi tu ca toate rezervoarele se cositoresc si nu se sudeaza?(electric sau autogen).Porii tablei unui rezervor mentin benzina in ei foarte mult timp.Io vorbeam (ca stiu ce spun) ca sudura sa fie facuta cu rezervorul plin cu apa EFECTIV. UDE! Eu am patit si cu el plin cu apa sa se faca ca o minge din cauza de explozie oricum a fost un avantaj de 2 L in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 P-asta s-o crezi tu.Am lucrat doi ani de tinichigerie si stiu ce spun.De ce crezi tu ca toate rezervoarele se cositoresc si nu se sudeaza?(electric sau autogen).Porii tablei unui rezervor mentin benzina in ei foarte mult timp.Io vorbeam (ca stiu ce spun) ca sudura sa fie facuta cu rezervorul plin cu apa EFECTIV. UDE! Salut! Se pare ca nu ai lucrat la service-ul care trebuie. Eu sudez in mediu de argon si dupa ce clatesc bine cu apa si cu dero , nu mai exista nici o problema. PS. Rezervoarele auto sunt sudate prin presare, pe o masinarie cu role prin care trece o tensiune relativ mica cu amperaj destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 P-asta s-o crezi tu.Am lucrat doi ani de tinichigerie si stiu ce spun.De ce crezi tu ca toate rezervoarele se cositoresc si nu se sudeaza?(electric sau autogen).Porii tablei unui rezervor mentin benzina in ei foarte mult timp.Io vorbeam (ca stiu ce spun) ca sudura sa fie facuta cu rezervorul plin cu apa EFECTIV. UDE! pai eu am zis ca teoretic ar trebui sa iasa. n-am lucrat ca tinichigiu si nu stiu detaliile tehnice. am facut o presupunere.probabil ca un tinichigiu stie cum sa procedeze in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 M-am intors cu detalii despre scula in discutie de mai devrme deci marca e TECNA si descrierea jucariei o pun aici exact cum scrie pe cartea tehnica (I) SISTEMA DI SALDATURA PER AUTOCARROZZERIA INSTALLAZIONE,USO,MANUTENZIONE,RICAMBI (GB) CAR BODY REPAIR WELDING SYSTEM INSTALLTION ,USE,MAINTENANCE,SPARE PARTS, deci denumirea aparatului o gasiti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.