Victor_Yamaha Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Salut, Am o mica problema cu "bestia". La o verificare amanuntita am constatat ca rezistenta("heater") care incalzeste carburatorul este arsa. Vreau sa o schimb dar nu o gasesc. Mentionez ca singurul loc unde am intrebat a fost la Yamaha in Pipera (Dual Tours) si mi s-a spus ca nu o au. Stie cineva de unde as putea sa o achizitionez? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Sincer nu am auzit de asa ceva! O poza ai pentru edificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Salut, Am o mica problema cu "bestia". La o verificare amanuntita am constatat ca rezistenta("heater") care incalzeste carburatorul este arsa. Vreau sa o schimb dar nu o gasesc. Mentionez ca singurul loc unde am intrebat a fost la Yamaha in Pipera (Dual Tours) si mi s-a spus ca nu o au. Stie cineva de unde as putea sa o achizitionez? Multumesc anticipat. esti sigur ca rezistenta aia incalzeste ceva si nu e senzorul clapetei de acceleratie? fa o poza sa vedem si noi, apoi arata-ne de unde ai ajuns la concluzia ca incalzeste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_Yamaha Postat Ianuarie 4, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Poza nu am deoarece este montat in carburator. Este conectat la 2 fire ( galben si negru). O sa il dau jos si o sa ii fac o poza. Piesa 17. Cei la Yamaha o stiu, dar nu o aduc. Nu prea exista notiunea de senzor pe ea. Este foarte simpla. 2 senzori imi vin in minte acum. La ambreiaj, nu porneste daca nu strangi ambreiajul si un senzor la cric; daca e pornita, cricul lasat, si ai bagat in viteza s-a oprit (acesta cred ca lucreaza pe becul de "N"). Mesaj completat Scuze, am incercat sa le atasez in acelasi reply dar s-a blocat. Editat Ianuarie 4, 2010 de Victor_Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Se pare ca ai dreptate. Ciar asa este, dar iti spun ca merge foarte ok fara acea incalzire pe timp de vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_Yamaha Postat Ianuarie 4, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2010 Nici iarna acum nu am probleme. O tin in garaj unde nu este frig. Trag socul, porneste dupa care trebuie impins destul de repede deoarece se ineaca. Nu este urgent, dar vreau sa am totul functional pe ea. Mesaj completat Orice imi este de ajutor. Daca stie cineva magazine, noi sau second nu conteaza doar sa o gasesc. Daca e second cumpar mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Nici iarna acum nu am probleme. O tin in garaj unde nu este frig. Trag socul, porneste dupa care trebuie impins destul de repede deoarece se ineaca. Nu este urgent, dar vreau sa am totul functional pe ea.Mesaj completat Orice imi este de ajutor. Daca stie cineva magazine, noi sau second nu conteaza doar sa o gasesc. Daca e second cumpar mai multe. cauta codul original al piesei sau carbului si vezi la care alte mobre mai exista piesa aia... apoi dezmembrari... ebay Sau producatori ca astia http://www.sgr-it.com/ , dar asta nu au, pare-se OFF - Ai dreaq!, la ce s-or gandit omuletzii aia... auzi sa puna o "bujie" incandescenta... snow-mobile... chestii Mesaj completat azi e frig... scoate capra afara o juma' de ora sa se racoreasca, scoate mufele "termoplonjonului" si incearca sa pornesti mobra... daca nu porneste pune mufele la loc si mai incearca o data sa pornesti motoru' Editat Ianuarie 5, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_Yamaha Postat Ianuarie 5, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2010 Nu este problema cu pornirea. Vreau doar sa o gasesc sa o am. Oricum nu am cum sa imi dau seama ca o tin in garaj si nu e niciodata inghetata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Salut. Am o yamaha TW 125 din 2000. O pornesc cu socul tras, si chiar daca se incalzeste, urmatoarele porniri sunt un chin, omor bateria. Cum aflu daca am o problema identica? "carburator heater" Editat Noiembrie 12, 2013 de abhorrer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Vezi daca se incalzeste acea rezistenta. Ca tot e rece acum afara, la prima pornire dimineata pune mana pe ea si vezi daca e calda sau nu. Eventual desfa-o de acolo, porneste si fara ea. Daca nu se incalzeste, ori e senzorul de temperatura dus, ori rezistenta. Rezistenta (rezistentele, de fapt, ca am 2), la mine, e capsulata, deci nu cred ca o poti masura pt continuitate. Dar nu cred sa fie asta cauza, daca spui ca si atunci cand e cald motorul porneste greu. Posibil sa fie de la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) Am gasit cod pentru HEATER ASSY este 5FU-83790-00-00 si l-eam gasit la pretul de 15 dolari in USA http://tw-parts.com Editat Noiembrie 13, 2013 de abhorrer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 vorbeste cu mexycanu din link-ul de la semnatura mea. El aducea repere la preturi decente. Fa o incercare...eu am fost multumit de cum am lucrat cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 OK. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Verifica pistonasul de soc. Presupun ca social este tras si arcul nu mai impinge pistonasul inapoi. Verifica pistonasul de soc. Presupun ca socul este tras si arcul nu mai impinge pistonasul inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Azi pe racoare am verificat. Heaterul se incalzeste. Yuk multumesc pentru sugestie am sa verific si socul. Cand am cumparat-o nu avea socul complet, adica are doar un fir metalic de care trag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Rezistenta aceea se monteaza pe motocicletele destinate fiind pentru anumite tari ca Anglia de ex. si nu este o piesa cruciala in functionarea motorului! Elimina inghetarea amestecului carburant cand este prea multa umezeala in aer (carb icing) si ar ajuta la o vaporizare mai buna a carburantului. Alt rol il are in emisiile de noxe. In viata 'reala' nu se simte nici o diferenta cu/fara acele rezistente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 scoate oringul si du-te cu el la piese auto sau rulmenti sa iti de un oring de marimea ala, asigura=te ca angrenajul functioneaza in interiorul corpului carburatorului , in ambele sensuri si nu ramane blocat Azi pe racoare am verificat. Heaterul se incalzeste.Yuk multumesc pentru sugestie am sa verific si socul. Cand am cumparat-o nu avea socul complet, adica are doar un fir metalic de care trag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Care este Oringul ? Part no 5H0-1410A-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Nu la cablu este oringul, ci la pistonasul de soc de pe carburator, cum ti-a zis yuk mai sus: Part no 5EK1410A0000. Daca descoperi ca ai probleme acolo si vrei sa cauti oringul la magazine de piese auto, cere-le un oring care sa reziste la benzina. Editat Noiembrie 20, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Aha, deci, Ok Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Etansarea cu exteriorul exista indiferent de solutia constructiva . Deasemenea flansele de admisie si etansarea airbox si furtune aferente... inclusiv lipsa unui dop, sunt importante pentru carburatie... diferente de presiune... Venturi. : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abhorrer Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Dupa ultima cazatura, cand este rece nu mai are putere. Trebuie sa o accelerez mult prea tare ca sa plec de pe loc. Problema se remediaza dupa o perioada de mers, cand se incalzeste. Care pot fi motivele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Dupa ultima cazatura, cand este rece nu mai are putere. Trebuie sa o accelerez mult prea tare ca sa plec de pe loc. Problema se remediaza dupa o perioada de mers, cand se incalzeste. Care pot fi motivele ? Ceva infundat sau semiobturat in carburator, astfel incat nu ii ajunge indeajunsa benzina. Probabil ai avut ceva mizerie in carburator si cand ai cazut a tras o parte din ea ... Editat Noiembrie 24, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Ce culoare are bujia? Aer fals sau probleme la soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Ce culoare are bujia? Aer fals sau probleme la soc Daca ii merge rau la rece si bine la cald inseamna prea putina benzina sau aer fals (aproape imposibil de la o cazatura). Editat Noiembrie 24, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.