pepsi Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Salutari, azi intentionam sa merg la intrunirea de la Valea Ierii, dimineata pregatesc motorul, ma dau o tura cu ea, totul e ok, in fata blocului am ramas fara benzina, o ramas asa pana dupamasa, cand m-am dus am luat benzina, si surprise nu mai vrut sa porneasca motorul, cu multe chinuri si nervi, cuma cumva o pornit dupa vreo 5 ore, am constatat ca era prea mult ulei in benzina si am mai adaugat benzina fara ulei... o pornit, un prieten sa dat cu ea (pe el trebuia sa il duc la intrunire), mere cat mere, dintrodata aud o puscatura mare... o iesit teava de esapament din cot, o picat pe jos si so cam indoit capatul (nu mare bai, pan la urma am rezolvato, numa ca ii pacat de ea, ca ii cea mai frumoasa toba de etz care am vazut vreodata). Am rezolvat si toba, am vrut sa dau la pedala, si hopa, mere pedela in gol, parca era tras ambreiajul sau parca se misca pe con (cea ce e un mare bai), repede am desfacut ambreiajul si constat ca nu pe con aluneca corpul de ambreiaj ci din placute ... n-am mai patit asa ceva, ce ii pot face??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Salutari, azi intentionam sa merg la intrunirea de la Valea Ierii, dimineata pregatesc motorul, ma dau o tura cu ea, totul e ok, in fata blocului am ramas fara benzina, o ramas asa pana dupamasa, cand m-am dus am luat benzina, si surprise nu mai vrut sa porneasca motorul, cu multe chinuri si nervi, cuma cumva o pornit dupa vreo 5 ore, am constatat ca era prea mult ulei in benzina si am mai adaugat benzina fara ulei... o pornit, un prieten sa dat cu ea (pe el trebuia sa il duc la intrunire), mere cat mere, dintrodata aud o puscatura mare... o iesit teava de esapament din cot, o picat pe jos si so cam indoit capatul (nu mare bai, pan la urma am rezolvato, numa ca ii pacat de ea, ca ii cea mai frumoasa toba de etz care am vazut vreodata). Am rezolvat si toba, am vrut sa dau la pedala, si hopa, mere pedela in gol, parca era tras ambreiajul sau parca se misca pe con (cea ce e un mare bai), repede am desfacut ambreiajul si constat ca nu pe con aluneca corpul de ambreiaj ci din placute ... n-am mai patit asa ceva, ce ii pot face??? posibil sa fie prea strans cablul de ambreiaj.vezi daca il mai slabesti daca se remediaza situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 nope, am incercat sa o strang, sa o slabesc ... am desfacut , am dat afar melcul alcela de la ambreiaj sa vad daca se invarte tot ambreiajul, si constat ca doar placutele se invart... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Salutari, azi intentionam sa merg la intrunirea de la Valea Ierii, dimineata pregatesc motorul, ma dau o tura cu ea, totul e ok, in fata blocului am ramas fara benzina, o ramas asa pana dupamasa, cand m-am dus am luat benzina, si surprise nu mai vrut sa porneasca motorul, cu multe chinuri si nervi, cuma cumva o pornit dupa vreo 5 ore, am constatat ca era prea mult ulei in benzina si am mai adaugat benzina fara ulei... o pornit, un prieten sa dat cu ea (pe el trebuia sa il duc la intrunire), mere cat mere, dintrodata aud o puscatura mare... o iesit teava de esapament din cot, o picat pe jos si so cam indoit capatul (nu mare bai, pan la urma am rezolvato, numa ca ii pacat de ea, ca ii cea mai frumoasa toba de etz care am vazut vreodata). Am rezolvat si toba, am vrut sa dau la pedala, si hopa, mere pedela in gol, parca era tras ambreiajul sau parca se misca pe con (cea ce e un mare bai), repede am desfacut ambreiajul si constat ca nu pe con aluneca corpul de ambreiaj ci din placute ... n-am mai patit asa ceva, ce ii pot face??? .salut! merge sa CHERNERUIESTI { SA PUNCTEZI } placutele de metal ,[ PUI O BUCATA DE CARTON SUB PLACUTA DE ABREIAJ SI CHERNERUIESTI USOR SI CU RABDARE } ,AR TREBUI SA MAI AIBA CEVA URME ,UNDE A MAI FOST CHERNERUIT DE FABRICA ,dupa aceea pe-o bucata de geam si cu jmilgher foarte fin freci placuta pana se ia un pic din umflatura aia lasata de cherner.. { atentie insa trebuie sa ai in vedere sa-ti cumperi niste placute cat mai bune,ca daca alea sau uzat prea mult nu te mai tine prea mult} .. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 cand am montat motorul placutele erau in stare perfecta, avea acea distanta la ambreiaj, dupa care se determina daca is sau nu uzate placutele mersi pt sfaturi, am sa le aiu in considerare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Da motorul se mai invarte? Sa nu cumva sa se fi calat motorul sau sa se fi blocat cutia si deaia sa-ti patineze ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Salut! Si eu am avut probleme cu ambreiajul...cu placutele metalice...Pe mine m-a ajutat un nene frezor...mi-a luat la freza din placutele metalice uzura...s-au mai subtiat cu 0,5 mm dar merge acuma bine...sub partea lucioasa este materialul original care nu mai aluneca , nu mai lasa sa scape placutele de ferodo... Eventual le chernuiesti duap ce dispare uzura respectiva... Asta e doar o parere! Bafta si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 29, 2006 Autor Share Postat Mai 29, 2006 @binox: vrei sa zici ca e posibl sa se gripeze? am observat si io ca motorul e prea calc, dar in acelasi timp o puteam roti ambielajul, de la surubul din capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.