traffic_man_fm Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Salutare, Poate sa incerce la service-ul Honda Bucuresti, care este Autoitalia . Eu am fost la ei si totul a fost OK. Ai factura cu garantie la piese si manopera, iar oamenii au fost draguti. Dan, Unde este acest service? Ai vre-un contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Dan, Unde este acest service? Ai vre-un contact? Pai man, contactul este pe pagina oficiala Honda Romania http://www.honda-bikes.ro/contact.php . Se programeaza omul cu un telefon inainte. Se ajunge mergand de la razoare pe bulevardul Timisoara, mergi , mergi, se face la dreapta Valea Cascadelor, tu mergi inainte si cand vezi pe stanga multe Fiaturi, Maserati etc acolo e. Vezi poate intra omul cu o Honda si iese cu un Maserati. Pretul este cam ca la service-urile auto, plata pe ora. Mie mi-au acceptat si piesele si uleiul meu fara sa faca nici un comentariu. Personal am preferat aceasta varianta pentru ca primesti garantie cu factura, cu deviz de lucrare cu tot. Auzu tu la el "prieten", mai bine zi ca te-ai lamurit ca Shadow-ul este mai bun si ai lasat Intruderul in garaj. Mai apari cu el doar asa de imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Unde gasesc un rezervor de Honda Shadow 1100, cu imprumut pt. a proba daca se potriveste, vreau sa-l schimb pe al meu in caz ca merge si sa nu-l cumpar daca nu merge. Am eu unul de vânzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traffic_man_fm Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Pai man, contactul este pe pagina oficiala Honda Romania http://www.honda-bikes.ro/contact.php . Se programeaza omul cu un telefon inainte. Se ajunge mergand de la razoare pe bulevardul Timisoara, mergi , mergi, se face la dreapta Valea Cascadelor, tu mergi inainte si cand vezi pe stanga multe Fiaturi, Maserati etc acolo e. Vezi poate intra omul cu o Honda si iese cu un Maserati. Pretul este cam ca la service-urile auto, plata pe ora. Mie mi-au acceptat si piesele si uleiul meu fara sa faca nici un comentariu. Personal am preferat aceasta varianta pentru ca primesti garantie cu factura, cu deviz de lucrare cu tot. Auzu tu la el "prieten", mai bine zi ca te-ai lamurit ca Shadow-ul este mai bun si ai lasat Intruderul in garaj. Mai apari cu el doar asa de imagine. Man, Daca era sa-mi schimb Intruderu, macar ma dadeam si io la un VTX 1800, ca de... m-am obisnuit cu dihania. Am in continuare C-ul si nu am de gand sa ma despart curand de el. Ma tot uit la vremea asta de cacao si tot urmaresc zielele uscate si cu ceva grade peste 10-12 sa ma urc pe el. Am iesit saptamana trecuta si tere bine ne-a prins! Acum caut sa mai pun ceva accesorii pe el ca sa fie pregatit de sezon. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 (editat) Man, Daca era sa-mi schimb Intruderu, macar ma dadeam si io la un VTX 1800, ca de... m-am obisnuit cu dihania. Am in continuare C-ul si nu am de gand sa ma despart curand de el. Ma tot uit la vremea asta de cacao si tot urmaresc zielele uscate si cu ceva grade peste 10-12 sa ma urc pe el. Am iesit saptamana trecuta si tere bine ne-a prins! Acum caut sa mai pun ceva accesorii pe el ca sa fie pregatit de sezon. Bafta! Pai ma gandeam ca ti-ai luat un "scuter" asa de oras . Hai sa ne rugam la vreme sa ne scoatem motoarele pe strada cat mai repede. Editat Februarie 11, 2009 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Shadow-ul unui amic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.S.V. Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 Eu te pot ajuta cu un rezervor de VTX 1300, dar ma indoiesc sa se potriveasca, pare mai alungit decat la VT750. Oricum, am masurat distanta de la bumperele din fata si gaura de surub din spate: 58 cm. Rezervoarele de VT1100 par mai aproape, cel putin ca forma, de VT750, dar si aici depinde de an. Unlele au 15 litri, altele 19. Dar nu numai prinderile rezervorului trebuie avute in vedere, ci si prinderea kilometrajului pe rezervor, care poate diferi de la un model la altul. Multam, am retinut ideea, am sa masor distanta, iar cu prinderea kilometrajului... mda, este o problema, stiu ca difera. Acesta este motivul pt. care vroiam sa incerc unul "live". Stiu ca sunt unele de 19 litri mai late, ceva mai inalte si nu cu mult mai lungi Daca modificarile-s mici, am unde le face, la o firma care produce tubulatura si orice altceva din inox. Daca Rezervorul este mai alungit, dar se incadreaza pe cadru, nu ma deranjeaza, asta si vreau, modific saua si o dau mai in spare ca la HD Softail Duce. Problema este ca la noi nu exista ateliere pt. custom... toate se fac pe "genunchi in garaj sau fata curtii"... asa ca ma conformez si eu. Intai rezerevorul, apoi saua si la urma...vad ce iese.... Asa ma chinui cu cutia filtrului de aer sa o fac in forma de cruce - malteza, dar prinderile ma omoara... Unde gasesc un rezervor de Honda Shadow 1100, cu imprumut pt. a proba daca se potriveste, vreau sa-l schimb pe al meu in caz ca merge si sa nu-l cumpar daca nu merge. Am eu unul de vânzare ! De cati litri este, de 15 sau 19? Cred ca imi trebuie unul de model 2006-2007 cu ceasurile pe el... altfel nu stiu daca se potrivesc, dar pot incerca. La ce bani este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fenderaru Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 CUMPAR CRASHBARS PT HONDA SHADOU VT 750 C AERO 2005 CEVA DE GENUL ACESTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Io cumpar seiile originale ptr. Shadow VT750 2000-2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joe Black Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 VF750 are 4cil in V,si vre-o 90 cai cred...dar nu e chopper,so.....magna are tot 4V,e semicruiser...un fel de VMax.... B. un fel de V-MAX?!? invers poti face comparatia asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BBI Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Honda Shadow VT125CPentru cine are nevoie,am cartea tehnica Ma poti ajuta si pe mine cu cartea pentru VT125 ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elf_s Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Ma poti ajuta si pe mine cu cartea pentru VT125 ?Multumesc. Nu stiu daca ai primit PM-ul meu.Mi-am schimbat nick-ul pt ca nu mai puteam intra pe vechiul cont. Deci am manualul de atelier si cartea tehnica pentru VT 125.Din pacate,ultima nu o am inca in format electronic.Daca te intereseaza,trimite un pm cu adresa unde sa trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 salut, Are cineva idee daca pot pune pe un shadow VT600C un rezervor de shadow 750C, ma refer la cel cu ceasul pe el..?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Stie cineva ce tip de ulei (tip, sae si daca sa fie sintetic sau mineral sau de alte feluri) pot sa pun la un HONDA VT600C SHADOW din 93 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Motul 5100 10W40 sau 15W40. nu baga ulei sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 eu am comandat din reprezentanta motul si mi-au spus ca cel mai bun pt motorul meu care e din '99 e 7100 10w 40 care e sintetic.ziceau ca daca e mai vechi motoru se pune semi sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 salut, Are cineva idee daca pot pune pe un shadow VT600C un rezervor de shadow 750C, ma refer la cel cu ceasul pe el..?? poti pune ce rezervor vrei tu daca ii faci prinderile necesare si contactele la ledurile de pe rezervor. De potrivit nu se potrivesc daca vrei sa-l pui fara sa faci modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Motul 5100 10W40 sau 15W40. nu baga ulei sintetic. ce reprezinta numerele astea din fata lui "W" si de dupa?!! stiu ca e vb de vascozitate dar nu stiu exact cum se traduce sau cum se compara 10W40 cu 15W40...iar altundeva am gasit ca e bine sa-i bag 20W50 As vrea sa inteleg care-i treaba cu numerele astea si poate dupa asta voi intelege si singur ce si cum e mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) ce reprezinta numerele astea din fata lui "W" si de dupa?!! stiu ca e vb de vascozitate dar nu stiu exact cum se traduce sau cum se compara 10W40 cu 15W40...iar altundeva am gasit ca e bine sa-i bag 20W50 As vrea sa inteleg care-i treaba cu numerele astea si poate dupa asta voi intelege si singur ce si cum e mai bine... Salut. Cifrele din fata literei „W" indica vascozitatea la temperaturi scazute. Cu cat aceasta cifra este mai mica, cu atat uleiul este mai fluid la temperaturi scazute. Cifrele de dupa „W" indica vascozitatea la temperaturi ridicate. Cu cat aceasta cifra este mai mica, cu atat uleiul este mai fluid la temperaturi ridicate. Se recomanda: 10W40 - pentru majoritatea conditiilor meteo; 10W30 - pentru vreme rece; 20W40 - vreme calda; 20W50 - vreme foarte calda. Asadar, recomand sa bagi 10w40. Toate cele bune! Radu. P.S. Adauga-ma pe mess si iti upload-ez undeva Haynes Owners Workshop Manual ca sa il mai rasfoiesti si tu. Editat Februarie 24, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 ce reprezinta numerele astea din fata lui "W" si de dupa?!! stiu ca e vb de vascozitate dar nu stiu exact cum se traduce sau cum se compara 10W40 cu 15W40...iar altundeva am gasit ca e bine sa-i bag 20W50 As vrea sa inteleg care-i treaba cu numerele astea si poate dupa asta voi intelege si singur ce si cum e mai bine... cu numerele nici macar nu imi bat capu ,@_Blade_ e mecanicul meu asa ca ce zice el pentru mine e bine ... 20W50 parca se folosea la Harley Davidson... prea scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 20w50 e mineral si se pune si la HD,dar nu e mai scump,dimpotriva,e mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 atunci e prea "gros"... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Salut.Cifrele din fata literei „W" indica vascozitatea la temperaturi scazute. Cu cat aceasta cifra este mai mica, cu atat uleiul este mai fluid la temperaturi scazute. Cifrele de dupa „W" indica vascozitatea la temperaturi ridicate. Cu cat aceasta cifra este mai mica, cu atat uleiul este mai fluid la temperaturi ridicate. Se recomanda: 10W40 - pentru majoritatea conditiilor meteo; 10W30 - pentru vreme rece; 20W40 - vreme calda; 20W50 - vreme foarte calda. Asadar, recomand sa bagi 10w40. Toate cele bune! Radu. P.S. Adauga-ma pe mess si iti upload-ez undeva Haynes Owners Workshop Manual ca sa il mai rasfoiesti si tu. ar mai fi o intrebare lagata de uleiuri....care e diferenta intre uleiul sintetic, semi-sinteti, mineral si ce alte tipuri or mai fi...in ce fel sau la ce se foloseste fiecare tip?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 ar mai fi o intrebare lagata de uleiuri....care e diferenta intre uleiul sintetic, semi-sinteti, mineral si ce alte tipuri or mai fi...in ce fel sau la ce se foloseste fiecare tip?? Multumesc Uleiul mineral este obtinut direct din rafinarea petrolului. Uleiul sintetic este obtinut prin procese chimice in laboratoare, iar in ciuda numelui, este derivat din uleiul mineral, obtinut din partea cea mai curata a procesului de refractie a petrolului, gazul. Cel semi-sintetic este obtinut prin amestecul celor doua tipuri. Si pentru ca imi este lene la ora asta sa dau copy-paste de pe site, uite si un link unde poti citi mai multe despre diferentele intre aceste uleiurile minerale si sintetice: http://www.uleiuri.ro/articol.php?pag=articol&aid=13. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Dragii mei umbraci, dupa cum se observa, primavara incepe sa isi intre in drepturi din ce in mai mult, asa ca eu propun sa facem o intrunire numai de umbre cam pe la jumatatea lui aprilie - inceputul lui mai. Ce spuneti? Ne mai cunoastem si noi, stam la o bere, doua, trei... zece ,facem un schimb de informatii si de experienta etc. Mergem intr-un weekend undeva. Nu stiu unde, asa ca astept sa va dati cu parerea si eventual sa aruncati si o idee despre o locatie si o perioada exacta. Va salut pe toti si toate cele bune! Radu. P.S. Stiu ca mai e pana in aprilie da' am spus ca ar fi bine sa avem un plan bine pus la punct mai din timp. Editat Februarie 26, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.