Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Salutare! De cateva zile sunt posesor de honda shadow vt 600 ca primă motocicletă.Sunt foarte entuziasmat dar si putin speriat. Daca aveti recomandari, le astept cu atentie!

 

Pai de ce anume esti speriat ? :D

vt600 e un motor care daca e intretinut cat-de-cat te va tine toata viata, nu este pretentios si majoritatea componentelor sunt destul de accesibile si usor de reparat. Schimba uleiul si filtru in fiecare an, ai grija de lichidul de racire, lant si frane, mangaie rezervorul inainte de iernat si gata.

Acum daca te referi la mers e foarte iertatoare dar tine minte, orice motor e la fel de periculos fie ca are 200, 40 sau 3 cai atata timp cat ii depasesti limitele si exagerezi.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor! Sunt proaspat posesoarea unei Honda Shadow 750. Stiti pe cineva care poate face un crash bar? Sau de unde pot face rost? Am comenzi avansate, ma gandesc ca mai bine le-ar face cineva ca sa se potriveasca pe ce am eu. De preferat din Bucuresti. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ...sunt incepator dar personal sunt nehotarat cu crash bar-ul ...aduce un plus de greutate si parca are si un design nepotrivit ... :-L


» Post actualizat in 18 Mar 2018 12:19

...am schimbat uleiul la shadow VT 600C ...am folosit IPON 20-50 mineral standard API SJ...
este destul de gros ...are cineva experienta cu acest ulei ?
personal am impresia ca motorul se incalzeste mai greu si am impresia ca vibreaza un pic mai mult atunci cand este rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ...sunt incepator dar personal sunt nehotarat cu crash bar-ul ...aduce un plus de greutate si parca are si un design nepotrivit ... :-L

» Post actualizat in 18 Mar 2018 12:19

...am schimbat uleiul la shadow VT 600C ...am folosit IPON 20-50 mineral standard API SJ...

este destul de gros ...are cineva experienta cu acest ulei ?

personal am impresia ca motorul se incalzeste mai greu si am impresia ca vibreaza un pic mai mult atunci cand este rece

 

Cam gros! Personal nu recomand mai mult de 15w50. La 20w50 deja pompa de ulei o sa fie cam incarcata la temperaturi mai scazute ( <10°), uleiul nu o sa poata intra prin toate capilarele motorului pana nu ajunge la temperatura mai mare, plus ca ai nevoie de carburator/toare sa ajunga la temperatura optima mai ales daca nu ai umblat la admisie (sistem epa) fiind incalzite de lichidul de racire. Daca e motor stock in carte zice clar 10W40...

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de raspuns ...in cartea tehnica la shadow precizeaza SAE 20-50 ...corect ?


» Post actualizat in 18 Mar 2018 15:43

...si citiseram pe postul lui DMV ...prima pagina din acest topic :eek: apoi in manual gasit pe :google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect, precizeaza mai multe vascozitati pentru medii si temperaturi diferite, dar acele recomandari sunt in functie de zona geografica/climat. Pentru tara noastra e cam gros mai ales daca vrei sa mergi cu ea si primavara/toamna. Uleiul gros este folosit din cate stiu eu in special in motocicletele de performata pentru a pastra o lubrifiere buna atunci cand motocicleta este supusa unor conditii extreme (circuit, off-road etc) si in motoare de capacitati mari. Ce vreau eu sa iti zic e ca nu e o problema mare ca ai pus 20w50, nu o sa crape dar te sfatuiesc sa o pornesti cand temperatura e mai ridicata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

» Post actualizat in 02 Apr 2018 10:48

Salut! Am nevoie de un sfat in alegera unei casti: shark ridill sau scorpion exo 490? Posesori-pareri

salutare ...parerea mea este ca nu sunt potrivite pentru chopper, dar speedy .

eu am achizitionat Casca jet SCORPION BELFAST.https://cdn6.avanticart.ro/motoemotion/pictures/casca-jet-scorpion-belfast-solid-12651-2.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele casti sunt bune dar cel mai bine le probezi sa vezi cum iti stau pe cap :peace:

 

salutare ...parerea mea este ca nu sunt potrivite pentru chopper, dar speedy .

 

De ce nu ar fi potrivite ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele casti sunt bune dar cel mai bine le probezi sa vezi cum iti stau pe cap :peace:

 

 

Ambele casti sunt bune dar cel mai bine le probezi sa vezi cum iti stau pe cap :peace:

 

 

 

 

De ce nu ar fi potrivite ?

funtionalitate ok, fara probleme ...dar cred ca sunt mai putin potrivite ca si stil . Cum ar fi sa porti pe speedy echipament cross / offroad . pentru chopper parca mai bine merge stil vintage ...si pana la urma cred ca shadow-ul nu o sa alerge cu mai mult de 140km/h ....deci alte conditii de strada

 

 

De ce nu ar fi potrivite ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Sunt proaspat posesoarea unei Honda Shadow 750. Stiti pe cineva care poate face un crash bar? Sau de unde pot face rost? Am comenzi avansate, ma gandesc ca mai bine le-ar face cineva ca sa se potriveasca pe ce am eu. De preferat din Bucuresti. Multumesc.

 

Incearca la Evil Chop. Nu sunt din Bucuresti, sunt din Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Ieri am incercat sa resuscitez si eu mobra mea dupa o hibernare de cateva luni fara baterie pe ea ( un shadow 600 din 95). Dupa incaracarea bateriei corespunzator si montarea pe motor am incercat sa dau la automat si nimic. Nici un sunet. Bateria e ok, am verificat sigurantele, suflat cu aer pe la butonul de pornire si cel cu on/off si nimic. Cu ce sa incep?

Vreau sa precizez ca am mai patit asa dupa vreo doua spalari la spalatorie, dar in 5 minute si-a revenit si a pornit. Acum n-am reusit deloc s-o pornesc decat impinsa, dar la automat nu misca nimic.

 

Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat va sunt tare recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca de la cea mai simpla operatiune in sus:

-vezi sa nu ai bornele de la baterie oxidate, da-le cu putin smirghel si pe conector si pe baterie si dupa cu putina vaselina.

-ai lumini/semnale/claxon ? daca da verifica blocul de comenzi, desfa, curata.

-masoara releul de pornire,

-verifica electromotorul

-verifica insalatia electrica

+ofera mai multe detalii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca de la cea mai simpla operatiune in sus:

 

-vezi sa nu ai bornele de la baterie oxidate, da-le cu putin smirghel si pe conector si pe baterie si dupa cu putina vaselina.

-ai lumini/semnale/claxon ? daca da verifica blocul de comenzi, desfa, curata.

-masoara releul de pornire,

-verifica electromotorul

-verifica insalatia electrica

+ofera mai multe detalii :D

​Scuze, da, am uitat sa specific ca am lumina, claxon, etc doar ca nu se misca nimic la automat, nici un carr, nici un sunet nimic ca si cum e pe off butonul

Deci incep cu blocul de comenzi (asta e mai simpla) restul trebuie sa ma uit cum se face :)

Merci

Editat de tembelutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...