Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo...se poate improviza un turometru pe un shadow VT600C ??

 

A incercat cineva...sau mai bine a reusit cineva??!! iar daca da cum se poate face...

 

Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, in certificat scrie 30Kw, dar daca e limitat la un anume nr de Kw e trecut si in certificat la cat e limitat??

La tine acum cati Kw are daca ai scos limitarea??

 

Daca e limitat cum se scoate limitarea?

 

daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata.

 

Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului...

 

din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul.

 

 

conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual...

 

 

Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an.

 

chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina :lol:

 

O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva legat de turometru....care e plaja de RPM la shadow...adica de la 0 la cate RPM ajunge pe rosu...si de la limita asta pana la cat e maxim....ca sa stiu ce turometru sa caut...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual...

 

 

 

 

chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina :lol:

 

O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) :D

 

intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc?

 

 

Sigur ca nu...uitat-te atent la modul de functionare al motorului...http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm

 

daca ar fi tuburi sau furtune de cauciuc s-ar topi rapid....pentru ca temperaturile din jurul camerei de ardere sunt destul de mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc?

 

Fie ca e vorba de motor de masina fie ca e vorba de "motor de motor"...gazul in ameste cu aerul se transmite in camera de ardere, de la carburator/are, prin galerie

 

 

 

PS:

Scuze ca postez completari...dar nu stiu din ce motiv nu-mi apare optiunea EDIT la postarile anterioare...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,am si eu o nelamurire legat de limitator,am fost cu al meu(vt 600 din '97) cu pasager si mai mult de 130 nu am reusit sa prind,sa fie oare limitat?

 

 

Dat fiind ca viteza maxima constructiva e de 140km/h, iar motorul nu e tocmai nou...nu cred ca e vorba de nici o limitare....si mai aveai si pasager....asa ca fii fericit si nu uita ce conduci (nu e tocmai o motocicleta sportiva) :lol:

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti,am si eu o nelamurire legat de limitator,am fost cu al meu(vt 600 din '97) cu pasager si mai mult de 130 nu am reusit sa prind,sa fie oare limitat?

sigur nu e limitata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre carburator si motor exista o galerie mica care este din cauciuc. La cele limitate acolo se face limitarea obturand diametrul.

Plaja de turatii este pana la 6500 rpm. deci un turometru gradat pana la 8000 ar fi bun.

Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre carburator si motor exista o galerie mica care este din cauciuc. La cele limitate acolo se face limitarea obturand diametrul.

Plaja de turatii este pana la 6500 rpm. deci un turometru gradat pana la 8000 ar fi bun.

Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri

 

la 6500 e limita inferioara la ROSU..sau e limita maxima??

 

 

si inca n-am primit raspuns la intrebarea legata de indicatorul de gaz...e posibila o astfel de improvizatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 6500 e limita inferioara la ROSU..sau e limita maxima??

 

 

si inca n-am primit raspuns la intrebarea legata de indicatorul de gaz...e posibila o astfel de improvizatie?

 

Avand in vedere ca la alte motociclete,din aceeasi categorie si cilindree,se intra pe rosu,cam la 8000 rpm...

N-am auzit,de vreo dracovenie after-market, indicator de benzina.Chiar dac-ar exista, ar trebui facute niste modificari mecanice,la rezervor.Si nu cred c-ai vrea sa intri cu bormasina si flexul,in rezervor.Poate ,doar dac-ai reusi sa adaptezi un rezervor si-un bord de la alta motocicleta,care are indicator.Uite,Vulcanul de 750,are.Vrei,vii si vezi. Asta a fost unul din motivele pt. care mi-am luat modelul asta - indicatorul de benzina

 

.

Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri

 

Exista la Louis si la Highway Hawk,cu afisaj analogic,cu ceas,nu digital.Aparatul in sine,e digital.Costa cam 50 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca se poate adapta un rezervor (ma refer la cel cu bord incorporat) de VN sau dragstar pe shadow? Daca nu ma insel pe shadow 400 e tot rezervor de asta cu bord incorporat??

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor... am probleme cu racirea la un vt600c. In ciuda faptului ca este destul de racoare se cam incinge in oras... si cred ca si afara dar nu asa de tare. am verificat electroventilatorul care nu mai porneste... si functioneaza dar nu mai declanseaza la temperatura inalta. Dar ma gandesc ca pe vreme asta nu trebuie sa ajunga pana la pornirea electroventilatorului...(asta vara pe 40 grade nu pornea des) este posibil sa fie pompa de apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vulcanul de 750,bordul e sus,linga far,nu pe rezervor.La VN800,e pe rezervor,dar nu are indicator de benzina.Cauta si tu,pe net,poze cu 750-ul,si-o sa te lamuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista la Louis si la Highway Hawk,cu afisaj analogic,cu ceas,nu digital.Aparatul in sine,e digital.Costa cam 50 euro

 

corect insa cele scalate pana la 8000 rpm ... nu mai exista in oferta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! In curand va trebui sa schimb cauciucurile si sunt intr-o mare dilema...nu stiu ce marca sa aleg dintre cele disponibile pt mobra mea. Am nevie de sfaturile voastre in alegerea unei marci bune,rezistente la mers un pic mai sportiv ...si pentru o iubitoare de curbe,serpentine si alte obstacole...(in limita bunului simt.. :) ).

Asa cum v-am precizat mai sus am de ales intre aceste patru marci..(n-am incotro)...: Bridgestone , Metzeler, Pirelli sau Avon. Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiati ca exista honda shadow scooter?eu acum am descoperit-o...

hahahah ce fain arata.ghidon fain, spate reusit.

 

Salutare baieti! In curand va trebui sa schimb cauciucurile si sunt intr-o mare dilema...nu stiu ce marca sa aleg dintre cele disponibile pt mobra mea. Am nevie de sfaturile voastre in alegerea unei marci bune,rezistente la mers un pic mai sportiv ...si pentru o iubitoare de curbe,serpentine si alte obstacole...(in limita bunului simt.. :) ).

Asa cum v-am precizat mai sus am de ales intre aceste patru marci..(n-am incotro)...: Bridgestone , Metzeler, Pirelli sau Avon. Ce parere aveti?

eu am metzeler si sunt f multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Pirelli Route si sunt destul de multumit. Le am de 2 sezoane si s-au uzat foarte putin. Pe asfalt uscat sunt extraordinare (cred ca cele mai bune), se lipesc de asfalt. Pe ploaie nu sunt asa stralucite, trebuie mers cu grija mai mare.

Editat de _Blade_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...