Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

 

un biker din Tm are nevoie de ajutor acum!

i s-a oprit Shadowul Vt 600 la 30 km de SIbiu inspre Brasov (la intrunire ) Nu mai porneste motorul din cauza ca nu mai invarte bateria. Ce se poate face si daca stiti unde e pozitionata bateria la Shadow sa-mi dati reply. E cumva sub fuel tank?

 

Daca sunteti din Sibiu omu are nevoie de ajutor in urmatoarele ore pt o baterie sau sa-l duca cineva cu tot cu motor in service. !!!

La baterie se ajunge prin dreapta,sub sigurante,dai plasticul jos si gata,bateriaaaaa...plusul este in dreapta si minusul in stanga motocicletei...understood?Sau da-mi un nr. de telef. sa sun.

Editat de conu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

 

un biker din Tm are nevoie de ajutor acum!

i s-a oprit Shadowul Vt 600 la 30 km de SIbiu inspre Brasov (la intrunire ) Nu mai porneste motorul din cauza ca nu mai invarte bateria. Ce se poate face si daca stiti unde e pozitionata bateria la Shadow sa-mi dati reply. E cumva sub fuel tank?

 

Daca sunteti din Sibiu omu are nevoie de ajutor in urmatoarele ore pt o baterie sau sa-l duca cineva cu tot cu motor in service. !!!

 

 

sa roage pe cineva sa-l impinga ca porneste si poate veni pana la brasov numai sa-i incarce bine alternatorul.Bateria este intr-adevar langa blocul de sigurante sub acel plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa roage pe cineva sa-l impinga ca porneste si poate veni pana la brasov numai sa-i incarce bine alternatorul.Bateria este intr-adevar langa blocul de sigurante sub acel plastic.

 

 

Asta e problema ca a pornit iminsa o data apoi deloc

nu mai porneste nici impinsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e problema ca a pornit iminsa o data apoi deloc

nu mai porneste nici impinsa.

vezi ca poate are sigurante arse....da-mi un nr. de telef. sa sun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca poate are sigurante arse....da-mi un nr. de telef. sa sun

 

 

merci man

 

suna-l la 0740 030 927 - ROMEO. Insista ca impinge motoru spre primu sat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci man

 

suna-l la 0740 030 927 - ROMEO. Insista ca impinge motoru spre primu sat!

Am vb. cu omu'....

Editat de conu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb. cu omu'....

 

 

MULUMESC TARE MULT,

o sa il sun si eu sa imi spuna ce a mai facut , daca a reusit sa faca ceva

sper sa rezolva cumva

merci inca o data

 

MULUMESC TARE MULT,

o sa il sun si eu sa imi spuna ce a mai facut , daca a reusit sa faca ceva

sper sa rezolva cumva

merci inca o data

 

 

S-a rezolvat, vine din brasov o dacie papuc dupa el!

 

TKS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

un biker din Tm are nevoie de ajutor acum!

i s-a oprit Shadowul Vt 600 la 30 km de SIbiu inspre Brasov (la intrunire ) Nu mai porneste motorul din cauza ca nu mai invarte bateria. Ce se poate face si daca stiti unde e pozitionata bateria la Shadow sa-mi dati reply. E cumva sub fuel tank?

 

Daca sunteti din Sibiu omu are nevoie de ajutor in urmatoarele ore pt o baterie sau sa-l duca cineva cu tot cu motor in service. !!!

 

Salut, eu sunt cel in cauza. In primul rand trebuie sa multumesc celor care m'au ajutat sa rezolv problema... fie de acasa (motorangel, conu) fie cei care au oprit ( cei care m'au ajutat sa pornesc motoru impins si mai ales sibianului cu bmw care chiar o descoperit cauza si am rezolvat buba) si lui Adi din brasov care o venit cu dacia papuc sa imi duca motoru. Din fericire erau numai 2 cabluri roase de lant si am reusit sa ajung la intrunirea de la brasov calare. asflat uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi am fost la Ploiesti ( cu conserva ca eram cu job-ul ) si la intrare in Ploiesti pe stanga ( dupa ce treci de bifurcatia de la Barcanesti ) am vazut un magazin cu diverse pt moto. Am vazut ca au ceva echipamente / accesorii pt chopperisti si preturile sunt chiar ok. Nu fac reclama, dar am cautat unele altele prin Bucuresti si nu am gasit, sau daca le-am gasit erau la preturi exagerate..... Asa ca poate sunt si altii interesati sa stie de magazinul asta... www.paulas-bikershop.com

Drum bun!

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi am fost la Ploiesti ( cu conserva ca eram cu job-ul ) si la intrare in Ploiesti pe stanga ( dupa ce treci de bifurcatia de la Barcanesti ) am vazut un magazin cu diverse pt moto. Am vazut ca au ceva echipamente / accesorii pt chopperisti si preturile sunt chiar ok. Nu fac reclama, dar am cautat unele altele prin Bucuresti si nu am gasit, sau daca le-am gasit erau la preturi exagerate..... Asa ca poate sunt si altii interesati sa stie de magazinul asta... www.paulas-bikershop.com

Drum bun!

:moto:

 

abia acum ai aflat de paula?au fost printre primii care si-au deschis magazin de profil in tara si care au preluat comenzi de pe louis :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: asta e, frate, mai bine mai tarziu decat niciodata... cu cine am mai vb pe ici pe colo nu mi-a zis nimeni... si chiar vroiam o casca de oras si coburi.... si ar mai fii cate ceva pe acolo de mi-a facut cu ochiul

sa traiesti :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: :baldy: :lol: am descoperit parti noi pe trotineta si imi da cu virgula.Sub shea, pe langa bascula in partea de jos am gasit un mic rezervor de plastic cu capac si cu doua nivele (low si high) care contine ceva lichid.In cartea de service pe care o am nu am gasit nimic despre el si habar nu am pt ce e.M-am gandit ca ar fi vasul de expansiune de la racire dar de ce dreq sa il puna asa in spate cand eu am radiatorul in fata?Ma poate ajuta unul mai priceput?merci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: :baldy: :lol: am descoperit parti noi pe trotineta si imi da cu virgula.Sub shea, pe langa bascula in partea de jos am gasit un mic rezervor de plastic cu capac si cu doua nivele (low si high) care contine ceva lichid.In cartea de service pe care o am nu am gasit nimic despre el si habar nu am pt ce e.M-am gandit ca ar fi vasul de expansiune de la racire dar de ce dreq sa il puna asa in spate cand eu am radiatorul in fata?Ma poate ajuta unul mai priceput?merci

 

Salut,

Da este vasul de expansiune. Si pe mine m-a mirat pozitia lui, dar trebuie sa o luam ca atare :lol: . Cand am cumparat-o si eu tot in fata l-am cautat...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Da este vasul de expansiune. Si pe mine m-a mirat pozitia lui, dar trebuie sa o luam ca atare :baldy: . Cand am cumparat-o si eu tot in fata l-am cautat...

 

Asfalt uscat!

 

 

:bounce: merci.In cazul asta trebuie sa mai pun ceva lichid in el ca e aproape gol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: merci.In cazul asta trebuie sa mai pun ceva lichid in el ca e aproape gol.

 

Cred ca cel mai bine ar fi sa-l inlocuiesti complet daca nu stii cand a fost inlocuit ultima data... Dar despre modul de golire si umplere si eu as vrea sa aflu detalii :baldy:

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proaspat posesor de shadow 600... dau si eu un semn in shadow zone

 

 

welcome.baga si tu o poza sa-ti vedem maimutza. :bounce: :baldy:

 

Cred ca cel mai bine ar fi sa-l inlocuiesti complet daca nu stii cand a fost inlocuit ultima data... Dar despre modul de golire si umplere si eu as vrea sa aflu detalii :lol:

 

Hmmmm.Pai acolo teoretic ar trebuie sa fie o solutie diluata de antigel cu apa disptilata deci trebuie numai completat pana la semn.E ca la masina.Aerisirea se face pe acelasi principiu.Pe radiator sau in preajma lui trebuie sa aiba ceva de aerisire care trebuie deschis in momentul in care se pune alt lichid si supravegheat pana iese tot aerul din instalatie pa masura ce vasul se umple.Hai ca nu e asa greu. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti!

 

Ma intereseaza sa cumpar un Sissy Bar si Bull Bar de SHADOW VT 600 . Am gasit doar pe Louis da la 130 de euro. Cam mult zik eu. Daca aveti de vanzare sau macar vre-un proiect sa-mi fac unul la comanda dati un PM.

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot mi-am luat examenul de conducere :baldy: vreau sa o pregatesc de dans.

1. Cum schimb antigelul? Care sunt etapele? Care este proportia antigel -apa distilata care intra in radiator? Ce cantitate trebuie bagata in circuitul de racire? Trebuie schimbata cumva si garnitura de la busonul de evacuare? (ca la masina)

 

2. Aceleasi intrebari le pun si pt schimbul uleiului? Care sunt etapele? E vreun detaliu special de care trebuie sa tin cont?

 

3. Motorul sta de un an pe tusa. Trebuie schimbat si uleiul din cutia de viteze? Sau cutia foloseste din uleiul de la motor?

 

4. Franele. Trebuie cumva aerisite? Ce lichid de frana sa folosesc? La cat timp se schimba complet lichidul de pe circuit?

 

5. Transmisia. Trebuie sa o gresez? Cum si cu ce?

 

Daca am omis ceva va rog frumos sa mentionati voi.

 

Am cumparat ulei Castrol 10W40 SG, antigel Valvoline (am cautat Hepu si nu am gasit), filtru ulei, aer, benzina, bujii NGK DPR8EA9 (de la Louis-Germany)

Avand in vedere ca sunt din Sibiu, daca ar mai trebui sa-mi cumpar ceva, ce ar fi acel/acele ceva si de unde?

Astept ajutorul vostru.

Va multumesc anticipat.

 

Ride'n'live :bounce:

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot mi-am luat examenul de conducere :lol: vreau sa o pregatesc de dans.

1. Cum schimb antigelul? Care sunt etapele? Care este proportia antigel -apa distilata care intra in radiator? Ce cantitate trebuie bagata in circuitul de racire? Trebuie schimbata cumva si garnitura de la busonul de evacuare? (ca la masina)

 

2. Aceleasi intrebari le pun si pt schimbul uleiului? Care sunt etapele? E vreun detaliu special de care trebuie sa tin cont?

 

3. Motorul sta de un an pe tusa. Trebuie schimbat si uleiul din cutia de viteze? Sau cutia foloseste din uleiul de la motor?

 

4. Franele. Trebuie cumva aerisite? Ce lichid de frana sa folosesc? La cat timp se schimba complet lichidul de pe circuit?

 

5. Transmisia. Trebuie sa o gresez? Cum si cu ce?

 

Daca am omis ceva va rog frumos sa mentionati voi.

 

Am cumparat ulei Castrol 10W40 SG, antigel Valvoline (am cautat Hepu si nu am gasit), filtru ulei, aer, benzina, bujii NGK DPR8EA9 (de la Louis-Germany)

Avand in vedere ca sunt din Sibiu, daca ar mai trebui sa-mi cumpar ceva, ce ar fi acel/acele ceva si de unde?

Astept ajutorul vostru.

Va multumesc anticipat.

 

Ride'n'live :bounce:

 

Salut si bine ai venit,

Mare atentie la uleiul pe care l-ai luat 10W40 pare ok ca indicativ dar trebuie sa fie moto. Acelasi indicativ auto nu e bun. Mari sanse sa strici ambreiajul ca la cutie se foloseste acelasi ulei (este in comun).

Prea multe detalii nici eu nu stiu ca eu am luat-o cu revizia la zi.

Iti trebuie un manual de service bun. Acolo sunt etapele destul de clare cu ce si cand trebuie schimbat.

 

Asfalt uscat, si nu te avanta la prea mult pana nu va cunoasteti mai bine. Este o motocicleta destul de cuminte dar sare destul de repede in 150 :baldy: ... asa ca ride safe!

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot mi-am luat examenul de conducere :lol: vreau sa o pregatesc de dans.

1. Cum schimb antigelul? Care sunt etapele? Care este proportia antigel -apa distilata care intra in radiator? Ce cantitate trebuie bagata in circuitul de racire? Trebuie schimbata cumva si garnitura de la busonul de evacuare? (ca la masina)

 

2. Aceleasi intrebari le pun si pt schimbul uleiului? Care sunt etapele? E vreun detaliu special de care trebuie sa tin cont?

 

3. Motorul sta de un an pe tusa. Trebuie schimbat si uleiul din cutia de viteze? Sau cutia foloseste din uleiul de la motor?

 

4. Franele. Trebuie cumva aerisite? Ce lichid de frana sa folosesc? La cat timp se schimba complet lichidul de pe circuit?

 

5. Transmisia. Trebuie sa o gresez? Cum si cu ce?

 

Daca am omis ceva va rog frumos sa mentionati voi.

 

Am cumparat ulei Castrol 10W40 SG, antigel Valvoline (am cautat Hepu si nu am gasit), filtru ulei, aer, benzina, bujii NGK DPR8EA9 (de la Louis-Germany)

Avand in vedere ca sunt din Sibiu, daca ar mai trebui sa-mi cumpar ceva, ce ar fi acel/acele ceva si de unde?

Astept ajutorul vostru.

Va multumesc anticipat.

 

Ride'n'live :baldy:

 

 

Salut

1.de ce vrei sa schimbi antigelul?eventual completeaza pana la semn vasul de expansiune

2.uleiul schimba-l. se scoate filtrul situat in parte de jos sub motocicleta si o sa curga tot dupa ce in prealabil ai desfacut busonul situat pe blocul motor pe partea dreapta a motociclete.Dupa ce a curs tot indrepti motorul ca sa iasa si ce a mai ramas. pui putin ulei in filtru atat cat sa il gresezi si il infiletezi la loc.Dupa ce ai terminat pui prin busonul de pe blocul motor aprox 2,3 l ulei (vezi pe joja).

3.din cate stiu eu nu are ulei separat

4.intai testeaza frana si dupa aia apuca-te si schimba.Daca tine nu vad de ce ai umbla.Lichidul trebuie sa fie DOT 4 .nu conteaza prea mult marca.

5.transmisia se curata in prealabil cu spray de lant sau cu motorina cu o pensula pana ce lantul si pinionul spate ramane lucios.dupa se aplica spray de lant pe intreaga suprafata a acestuia ,pe oringuri si pe exterior invartind roata spate usor (trebuie ridicata motoreta pe un cric central sau pe orice altceva).Sprayul de lant e cu teflon (mai bun pentru ca formeaza o pelicula si nu iti arunca uleiul pe roata si pe bascula) si normal care se e recomandat sa se dea cam la 3-400 km.

 

 

Uleiul luat de tine este foarte bun. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...