mavetz Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 fi atent uite un link cu manualul de service http://oviwan.no-ip.org/filme/honda.shadow...shop.manual.zip este pe calc meu de acasa, acum merge pana pe seara. in WE sunt acasa, daca nu apuci sa il iei, stabilim o zi cand sa il las pornit pana termini de descarcat. ai acolo tot ce vrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Care stie echivalentul NGK pentru alte marci de bujii pt un shadow din 94? Salut NGK Cod:DPR8EA-9 Pret cu TVA:11,57Ron/buc (STD) Cod:DPR8EVX-9 Pret cu TVA:50,12Ron/buc (PLATIN) Cod:DPR8EIX-9 Pret cu TVA:53,12Ron/buc (IRIDIUM) Champion Cod:RAX94YC Pret cu TVA:12,00Ron/buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdann Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Salut, si intrebare Am gasit pe uleiuri.ro Castrol SAE 20w-50 are norma API SG la 130.000 lei Aveti idee e bun?Atasez si poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Scuza-ma dar la 130.000 litrul e cam pipi..... Iar 20w-50 este ulei gros pentru climat foarte cald Io am luat Motul 10w-40 care e recomandat pentru climat normal de la reprezentatnta Honda - 300.000 litrul In general Honda recomanda Motul sau Repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 SALUTARE "UMBRISTILOR" HAI SA MA LAUD SI EU: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 recomand ulei repsol, API SJ si se simte! e ceva mai scump.... am gasit la motorunu 10w50 la 56 grei litrul. daca aveti alte surse pt repsol spuneti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 Nu inteleg o treaba.. de ce vrea toata lumea altceva decat ce ii recomandat de fabrica,ma refer la ulei si la bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 (editat) Nu inteleg o treaba.. de ce vrea toata lumea altceva decat ce ii recomandat de fabrica,ma refer la ulei si la bujii. daca motorul e ceva mai vechi, are segmentii mai uzati, consuma ceva mai mult ulei este bine sa ii pui un ulei mai vascos la temperatura normala de lucru. de asemenea este bine ca prima cifra din norma SAE sa fie cat mai mica. aceasta indica vascozitatea la rece la uleiului. daca uleiul este prea vascos cand e rece sunt sanse sa apara frecari uscate la pornire. de aia e bine sa pornesti motorul fara sa accelerezi! cat despre firma producatoare... ceea ce este cel mai important e norma API, cea care arata calitatea uleiului cu cat e mai spre sfarshitul alfabetului cu atat uleiul este mai bun! din cate am gasit repsol au norma cea mai avansata pt uleiurile moto, SJ. bujii ngk sau denso, dar nu cred ca sunt necesare cu iridiu sau altele asemeni dedicate mai mult sportivelor! Editat Ianuarie 25, 2007 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 daca motorul e ceva mai vechi, are segmentii mai uzati, consuma ceva mai mult ulei este bine sa ii pui un ulei mai vascos la temperatura normala de lucru. de asemenea este bine ca prima cifra din norma SAE sa fie cat mai mica. aceasta indica vascozitatea la rece la uleiului. daca uleiul este prea vascos cand e rece sunt sanse sa apara frecari uscate la pornire. de aia e bine sa pornesti motorul fara sa accelerezi! cat despre firma producatoare... ceea ce este cel mai important e norma API, cea care arata calitatea uleiului cu cat e mai spre sfarshitul alfabetului cu atat uleiul este mai bun! din cate am gasit repsol au norma cea mai avansata pt uleiurile moto, SJ. bujii ngk sau denso, dar nu cred ca sunt necesare cu iridiu sau altele asemeni dedicate mai mult sportivelor! Poate ca ai dreptate nu zic ca nu,dar cand eu vad intrun program original de ex. HONDA VT600C Shadow 1992-> .... Ulei recomandat MOBIL 1 Racing 4T 15w-50/Mobil Extra sau 10W-40 in cantitate de 2.8 L etc .etc. Nu specifica ca numai la motoare noi ,chiar inpotriva la toate modelele fabricate din anul 1992-> .... si scrie 2.8 nu o sa pun 3.8 pentru-ca eu asa cred ca e mai bine. Deci eu NU cred ca eu sunt mai destept decat inginerul sau ce a fi el care a lucrat 1luna 1 an sau mai mult pe modelul respectiv si a facut o gramada de teste cateva zeci de mii de km cu modelul respectiv pana cand lau aruncat pe piata. La bujii ai scris perfect ,nu este necesar sa folosim bujii cu IRIDIUM sau PLATIN e dedicat mai mult sportivelor. Toata lumea asa face cum vrea sau cum crede ca e mai bien . Cu stima si respect Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdann Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 topic deschis pentru posesorii de honda shadow, indiferent de capacitate cilindrica!!! poze, sfaturi, consumabile etc. incep eu cu honda vt 600 shadow din 1992, dar sunt valabile aceste date pentru majoriatatea modelelor de 600 cmc: ulei: sae 20w-50 API:SF, in manual recomanda MOBIL SUPERMOTO 4T, eu am luat MOTUL API:SG capacitate: 2,8 litri, inclusiv filtrul de ulei Am citat ce s-a spus in deschiderea acestui topic. ulei 20w-50 atunci care e bun ca eu sunt dizzy de la atatea tipuri de uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Ianuarie 25, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2007 ceea ce am scris eu acolo era din manualul Honda in manulaul Heynes scrie ca poti folosi si 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 (editat) Am citat ce s-a spus in deschiderea acestui topic. ulei 20w-50 atunci care e bun ca eu sunt dizzy de la atatea tipuri de uleiuri Salut uitate te rog la poza de mai jos unde srie Mobil 1 RACING 4T 15W-50 SAU Mobil EXTRA 10W-40 ,sunt niste date luate dintrun program original HONDA Editat Ianuarie 26, 2007 de Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 (editat) Am citat ce s-a spus in deschiderea acestui topic. ulei 20w-50 atunci care e bun ca eu sunt dizzy de la atatea tipuri de uleiuri daca te dai exclusiv vara, cand sunt peste 20-25 grd poti folosi 20w50. 10w40 e un fel de ulei all seazon daca vrei... eu am folosit 10w40 motul sezonul asta si motorul a halit ceva mai mult ulei. inainte avusese 10w50 repsol si nu a consumat mai de loc... in plus cu motul 10w40 parca se simte un zgomot la motor pe care inainte nu il auzeam, vreau sa vad daca se va mai auzi si dupa schimbarea asta de ulei! cat despre ce recomanda firma e cu dus si intors. la conserva(leon 1,6 benz) fabricantul recomanda 5w30 iar cand te duci la service iti pun 5w40. depinde cu ce firma au contract. oricum honda lucreaza mai mult cu repsol si motul vezi echipele de moto gp! si in plus, nu inteleg de ce se baga unu cu viroaga in discutiile celor cu honda shadow!!!??? sa isi vada de coltul lui! Editat Ianuarie 26, 2007 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvester Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Salutare, tocmai mi-am luat si eu un Shadow - VT 800 CJ - cred ca e valabil ce s-a recomdat pe aici si alte modele, voi ce credeti? Mavetz de unde din Buftea ca si eu tot de acolo sunt, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Cu permisiunea lui Mavetz, de la care am acest manual on-line, voi reda ceea ce prevede manualul Honda Shadow 600 si 750 cu privire la uleiurile recomandate, în funcție de condițiile climatice: - climat temperat SAE 10W-40; - climat rece SAE 10 W-30; - climat calduros SAE 20W-40; - climat foarte calduros SAE 20 W-50. De asemenea prevede folosirea unui ulei cu grad API SF sau SG. Dupa cum vedeti producatorul s-a ferit sa dea firme agreate, lasand la latitudinea fiecaruia alegerea firmei: Motul, Repsol, Mobil 1, Castrol, etc. Important e ca uleiul folosit sa fie de motocicleta si sa fie schimbat la timp (limita maxima admisa de producator sau la fiecare 6 luni)! Pentru Barna, cu tot respectul, e normal sa-ti faci reclama la produsele pe care le ai spre vanzare! Si inca ceva suntem multi pentru care nu pretul conteaza ci calitatea produselor folosite! Nu pun la indoiala faptul ca uleiurile recomandate de tine nu sunt de calitate, dar asteptam parerea unuia care le-a folosit si are HONDA SHADOW! In rest numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Ianuarie 26, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2007 pe viitor, pentru anunturi comerciale, exista sectiune speciala pe forum!!!! aici sunt doar discutii moto!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Apropo Si intra 2,25 litri daca schimbi si filtrul de ulei. Iar 2,8 litrii intra doar daca dezmembrezi motorul. Fara schimb de filtru intra 2 litrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Salutare, tocmai mi-am luat si eu un Shadow - VT 800 CJ - cred ca e valabil ce s-a recomdat pe aici si alte modele, voi ce credeti? Mavetz de unde din Buftea ca si eu tot de acolo sunt, de la blocurile vechi! cand vom incepe sa ne strangem sa pelcam pe undeva te anunt! tu unde stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvester Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 Mavetz, Vezi ca ti-am trimis un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvester Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 incerc sa pun o poza sa vad daca merge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 de cateva zile ma uit la ea ...e superba sau doar eu o vad asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 De frumoasa e frumoasa, mai ramane de vazut cum sta cu kilometrajul si ...scorul €! Despre fiabilitate, cred ca toti cei din Honda Shadow Zone iti vor spune acelasi lucru: super! Te asteptam in "clanul" nostru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 nu am mai auzit de 88....ce semnifica?e vre-un model de 800cc cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Da,e modulul pt US. Pt Europa a fost vt 500 si vt 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 si VL600 nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.