Jump to content

Recommended Posts

Sissi bar + portbagaj detasabil pentru Shadow 750. Pret fix 100 euro. Detalii pe PM.


» Post actualizat in 21 Mar 2017 07:33

-----------------------------

Vand protectie radiator Shadow 750. Pret fix 50 euro.

----------------------------

Ca sa va faceti o idee despre compatibilitatea pieselor cu motocicleta voastra, atat protectia pentru radiator dar si sissi bar-ul sunt demontate de pe Shadow 750 Aero 2006.


» Post actualizat in 28 Mar 2017 12:57

---------------------------------------------

 

 

Vand protectie radiator Shadow 750. Pret fix 50 euro.

vandut

 

------------------

 

 

Ramane valabil sissi bar-ul.

post-3463-0-92068200-1489990316_thumb.jpg

post-3463-0-30175300-1489990320_thumb.jpg

post-3463-0-92547900-1490081566_thumb.jpg

Edited by zigzag
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sall baieti, am intrat si eu in clubul de elita al posesorilor de Umbre...am o Hondita 750 spirit 2007 injectie...si o prima intrebare...cum verific nivelul uleiului??? Exista un gemulet de vizitare ceva??🙄🙄

 

Asfalt uscat si multumesc ca ma primiti in club 🤘🤘🤘

Link to post
Share on other sites

Ai joja de ulei pe partea dreapta a motorului. Se deșurubează si pe ea ai niste marcaje pentru minim si maxim.

Edited by ggabriel
Link to post
Share on other sites

Eu am un Shadow Aero din 2005, pe carburatie. In cei 37.000 km pe care i-am facut cu el am pus atat de 95 cat si superioara, dar nu am sesizat diferente notabile. Atata doar ca nu am bagat niciodata benzina de la benzinariile no-name.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut baieti si fete ! :) De curand am devenit posesorul unei Honda Shadow `96 ... si catorva probleme .. unele le-am rezolvat altele imi tot dau de batai de cap

 

Imi puteti spune ce dimensiuni are semeringul saftului de ambreiaj ? ( saftul de pe capacul dreapta motor ) se pare ca mi se prelinge ulei pe langa saft ... nu stiu cat de mult sau cat de putin , nu gasesc pata de ulei sub motor insa nu imi place sa vad asa ceva :))))

 

A doua problema careia nu ii dau de cap ( si din lipsa de bani sa merg la un service ) motorul mi se pare ca merge ok pornind de pe loc , schimband treptele insa in treapta a patra chiar daca trag gazu la maxim nu se intampla nimic ... merge cam infundat si nu se accelereaza/nu prinde viteza

 

Acu o saptamana dupa o plimbare de vreo 20 km pe autostrada intr-a patra am oprit ptr o tigara si am observat ceva uleios ca curge din carcasa filtrului de aer , am pornit am plecat ... pe drum a tot curs . Am ajuns la un amic si din diverse telefoane am aflat ca ar avea niste furtune de la ceva " epurator " am gasit doua furtune de genu asta in spatele radiatorului le-am desfacut a curs cam un pahar de zeama uleioasa ... am lasat asa pana nu a mai curs deloc si am pus la loc capacelele , am desfacut filtru aer am curatat si pe acolo si am montat totul la loc , am plecat a doua zi la drum cu motorul insa la fel .. in treapta a 4-a nu trage deloc .

 

Ma gandesc sa schimb filtrul de aer caci e vizibil imbibat cam pe jumate de zeama aceea uleioasa ( am inteles ca sunt ceva gaze nearse nush cum ) , insa ... am retineri in a da 100 si ceva lei pe filtru aer si sa nu se intample nimic ....

 

 

A treia problema care ma face la psihic este " gasitul " neutrului la semafoare , cu motorul rece/in curte gasesc usor neutrul insa dupa ce plec sa ma plimb sa dea dracu daca il mai nimeresc si/sau il nimeresc cateodata insa nu se aprinde mereu becul din bord asa ca in general la semafoare opresc motorul tinand de ambreiaj in treapta 1 .

 

A patra problema care nu stiu cam cum s-o rezolv e ca nu prea am frana pe spate si daca apas pedala trebuie sa bag piciorul sub ea sa o dau la loc pentru ca nu se trage singura in pozitia initiala si ramane roata putin infranata ( dupa indicatorii de pe tambul rezulta ca mai am " placute " ) ..

 

 

Va multumesc pentru viitoarele sfaturi si sugestii . Asfalt uscat tuturor si SA VINA CALDURA !!! :)

 

 

 

17311065_1231492393637777_34421384137309

Edited by cleoboyro
Link to post
Share on other sites

1. Nu prea inteleg la ce te referi, baga un ochi aici http://www.bikebandit.com/oem-parts/1997-honda-shadow-vlx-600-vt600c/o/m151458#sch38901

2. Verifica si carburatoarele. Unde mai exact se intampla buba, la 1/4 1/2 3/4 sau full pozitia acceleratiei ? Pot fii mai multe cauze dar m-as duce la carb.

-Daca e filtru de hartie si e murdar, schimba-l.

-cam mult cat s-a scurs din furtunul ala... nivelul uleiului e ok ?

-care 2 furtune ? din cate stiu e unul care e in spatele radiatorului, cu un dop, care se duce la un vas de expansiune sub rezervor. De acolo ai 2 furtune, unu la motor si unu la filtru de aer. http://www.bikebandit.com/oem-parts/1997-honda-shadow-vlx-600-vt600c/o/m151458#sch32596


3. As zice ca o sa te obisnuiesti dar verifica mufa de neutru, desi daca face fite nu ar trebui sa poti porni motorul fara ambreiajul tras.

-bec de neutru cu probleme ?

-detaliaza

 

4. deschide, curata, vezi sa nu ai arcurile de la saboti sarite. Dupa regleaza-ti pedala la nivelul preferat de tine.


» Post actualizat in 25 Apr 2017 08:35

Ah, ti-am gasit semeringul :ninja: nu intelesesem la ce te referi. e #9 http://www.bikebandit.com/oem-parts/1997-honda-shadow-vlx-600-vt600c-right-crankcase-cover/o/m151458sch17369

Edited by Fury
Link to post
Share on other sites

1. Da , se pare ca unu din cele de acolo este si mai exact nr 9 , multumesc ... fain site

» Post actualizat in 25 Apr 2017 08:35

Ah, ti-am gasit semeringul nu intelesesem la ce te referi. e #9 http://www.bikebandit.com/oem-parts/1997-honda-shadow-vlx-600-vt600c-right-crankcase-cover/o/m151458sch17369

 

2. Verifica si carburatoarele. Unde mai exact se intampla buba, la 1/4 1/2 3/4 sau full pozitia acceleratiei ? Pot fii mai multe cauze dar m-as duce la carb.» Post actualizat in 25 Apr 2017 08:35

Nu prea ma pricep la carburatoare si e destul de costisitoare reparatia lor :) le-am golit din surubul de sub ele si cam atat , de tras/prins viteza nu prinde indiferent cat de mult e rasucita acceleratia

 

-Daca e filtru de hartie si e murdar, schimba-l. - pana la urma voi face comanda de altul nou , din pacate in constanta nu exista si voi comanda din bucuresti ( ma uitasem pe motodiscount )

 

-cam mult cat s-a scurs din furtunul ala... nivelul uleiului e ok ? - de pe fiecare furtun cam cat o cafea scurta

-care 2 furtune ? din cate stiu e unul care e in spatele radiatorului, cu un dop, care se duce la un vas de expansiune sub rezervor. De acolo ai 2 furtune, unu la motor si unu la filtru de aer. http://www.bikebandit.com/oem-parts/1997-honda-shadow-vlx-600-vt600c/o/m151458#sch32596 - la mine sunt mai multe furtune decat pe site :))) si doua sunt cu capacel in spatele radiatorului , unul mai scurt si unul mai lung , pe amandoua era " zeama " respectiva si amandoua vin din vasul de sub rezervor , mai e unul care intra in filtru si unul in motor .

 

3. As zice ca o sa te obisnuiesti dar verifica mufa de neutru, desi daca face fite nu ar trebui sa poti porni motorul fara ambreiajul tras.

-bec de neutru cu probleme ?

-detaliaza , o sa caut mufa de netru/contactu sa vad cum arata ... e posibil sa fie ceva pe acolo , motorul a stat vreo 3 ani degeaba in vant ploi ninsoare etc

4. deschide, curata, vezi sa nu ai arcurile de la saboti sarite. Dupa regleaza-ti pedala la nivelul preferat de tine. - de verificat sabotii etc am verificat cand am dat roata jos si am schimbat kitul de lant , totul parea bine , astazi mi-a zis un amic ca cica are ceva arcuri pe sub ea si e posibil sa fie " obosit " unul din ele , voi verifica cu prima ocazie .

 

Multumesc ptr idei / sfaturi

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Am scăpat motocicleta de pe cric și am rămas fără semnalizatorul stânga spate.

Prin urmare, caut să cumpăr un semnalizator sau o pereche de semnalizatoare pentru Honda VT 750 C, fabricație 2005.

Link to post
Share on other sites

Am scăpat motocicleta de pe cric și am rămas fără semnalizatorul stânga spate.

Prin urmare, caut să cumpăr un semnalizator sau o pereche de semnalizatoare pentru Honda VT 750 C, fabricație 2005.

 

Daca nu gasesti OEM, la Louis este un model destul de asemanator. Le schimbi pe amandoua si nu se va vedea prea tare diferenta.

https://www.louis.eu/artikel/universal-indicator/10033338?list=314173993

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Vand crash bar pentru modelul de 750.

Este zgariat in partea inferioara in urma unei cazaturi. Montat pe motocicleta nu se observa. Nu este deformat absolut deloc.
Fara puncte de rugina sau altele.

Pretul nu este negociabil: 300 lei.

Detalii pe PM.

post-3463-0-22873800-1496823269_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Va salut!

Caut si eu un alternator(sau doar stator) pt Shadow-ul meu de 750 din '99

Daca are cineva ...

Pt contact mai rapid 0743.789.124

Multam !

Link to post
Share on other sites

Buna ziua dragi colegi,

 

Stie cineva ce tip de bujii foloseste un Shadow VT600 din 1996 ? Eu am gasit pe datasheet-ul motocicletei bujii de tip NGK - DPR8EA-9.

 

Multumesc in avans.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Va salut,
Sunt incepator, si ma uit de o vreme dupa motociclete, am gasit ceva pe olx , dar problema care ar fi la motorul acesta, e ca are seaua pentru o persoana . Credeti ca ar fi un impediment acest lucru ? Se poate modifica si pune o seaua sa stea doua persoane lejer sau nu se merita efortul ?

Iar inca un fapt din ce nu vad in poze, nu are indicator km/h sau ?

 

Multumesc mult !

 

Aceasta e https://www.olx.ro/oferta/honda-shadow-600-ID8ELz3.html#fed9fec775

Link to post
Share on other sites

Salut, nu merita efortul sa modifici din nou sa steie doua persoane. Proprietarul actual fix aia a facut, a modificat astfel incat sa fie o singura persoana. Cred ca a vrut ceva pseudo-bobber. Personal nu imi place cum arata.

Iar de indicator KM/h intradevar, e luat jos, ar fi trebui sa se vada.

 

De obicei Shadow-urile vin by default pentru 2 persoane, iar cand vezi doar pentru o singura persoana, acele motociclete au fost sau vor fi transformate in bobbere.

Edited by rozsos.antonio
Link to post
Share on other sites

Va salut! Vreau sa.mi achizitionez o Honda Shadow vt 750 Black Widow din 2001. Am vorbit cu proprietarul și mi.a spus că motocicleta are 4 trepte, eu știind că sunt cu 5. M.am documentat mai bine și nu am găsit pe nicăieri unde sa specifice că are 4 trepte! Toate sunt cu 5. Asta a fost singura chestie care m.a pus pe ganduri. Ce părere aveti? Mă puteți ajuta cu un sfat, o părere? Mulțumesc!

Link to post
Share on other sites

Nu am auzit de VT750 cu 4 viteze, singurele shadow-uri cu 4 viteze sunt unele modele de VT600 Shadow... poate nu stie sa numere sau poate trece in a 5-a fara sa isi dea seama ?

"Yes there is a fifth one. I was passing the 5th gear with my speed too low so I couldn't feel it and hear it pass. Read on Internet same issue with someone else!!

Thanks all. "

I find also that the recommended shift points are way off, especially in 5th gear. Even with the stock sprocket, I usually wouldn't shift into 5th until about 95km/h (58'ish mph). When I added the 38t sprocket I would stay in 4th on most back country roads where the speed limit was 90.

 

link aici

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...