pirvulescu Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 (editat) Cred ca voi alege W15. Problema e ca sunt cam prea moi suspensiile, ulei nu am vazut sa pierd pe niciunde deci ma gandesc si la o uzura a arcurilor. Ramane sa vad cand desfac furca. Multam de informatii ! Si la mine era aceiasi situatie. Dupa ce am schimbat uleiul cu tot cu semeringuri si aparatoarele de praf(ceea ce i-ti recomand si tie, sa schimbi si semeringurile) am remarcat o mare schimbare in bine. Nu e nici o problema cu arcurile. Personal i-ti recomanda sa faci acest lucru intr-un atelier care are scule. Editat August 19, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Si la mine era aceiasi situatie. Dupa ce am schimbat uleiul cu tot cu semeringuri si aparatoarele de praf(ceea ce i-ti recomand si tie, sa schimbi si semeringurile) am remarcat o mare schimbare in bine. Nu e nici o problema cu arcurile. Personal i-ti recomanda sa faci acest lucru intr-un atelier care are scule. Am desfacut pana la arcuri. Le-am masurat si sunt cu 10 mm mai scurte decat in specificatiile din carte. Am schimbat uleiul, la semeringuri si la razuitoare nu m-am gandit. Nu stiu exact cum e amortizorul inauntru, dar daca ar fi uzate semeringurile nu ar trebui sa lacrimeze ulei in exterior? Mai e o problema, mi se pare ca sunt prea slabe, dar nu stiu cum trebuie sa se comporte normal. Cum ar trebui sa se comporte motorul la gropi, la franare brusca, daca sunt slabe amortizoarele? Singurul test dupa care am hotarat ca sunt slabe a fost cu motorul pe loc, impins in fata si pus frana brusc...am o cursa a suspensiilor de aprox 10 cm. E prea mult? Am zis ca mai fac o chestie: fac alte bucse cu 10 mm mai lungi sa compensez uzura arcurilor. Stiu ca nu e ideal, dar vreau sa vad diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Am desfacut pana la arcuri. Le-am masurat si sunt cu 10 mm mai scurte decat in specificatiile din carte. Am schimbat uleiul, la semeringuri si la razuitoare nu m-am gandit. Nu stiu exact cum e amortizorul inauntru, dar daca ar fi uzate semeringurile nu ar trebui sa lacrimeze ulei in exterior? Mai e o problema, mi se pare ca sunt prea slabe, dar nu stiu cum trebuie sa se comporte normal. Cum ar trebui sa se comporte motorul la gropi, la franare brusca, daca sunt slabe amortizoarele? Singurul test dupa care am hotarat ca sunt slabe a fost cu motorul pe loc, impins in fata si pus frana brusc...am o cursa a suspensiilor de aprox 10 cm. E prea mult? Am zis ca mai fac o chestie: fac alte bucse cu 10 mm mai lungi sa compensez uzura arcurilor. Stiu ca nu e ideal, dar vreau sa vad diferenta. Nu-mi dau seama daca 10 cm e mult depinde de greutatea celui care incearca cat de tare se lasa ... etc. La mine se simtea ca era moale. Chiar daca ti se par ca semeringurile sunt bune, ideal este ca la orice desfacere sa se schimbe tot de este garnitura de cauciuc. Cauciucul imbatraneste in timp plus ca la demontare poti chiar tu sa-l deteriorezi fara sa fie ceva vizibil. Astfel risti ca munca ta sa se duca pe apa sambetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 E vorba de Honda S8, a carui echivalent este W10. Deoarece Shadow-ul are furca lunga eu am preferat sa fie mai tare asa ca am bagat W15 pentru a-i da o mai mare stabilitate la frana pe fata. Ce pot sa zic este ca as incerca si un W20.Acum cat de moale vrei sa ai furca fata, oricum W15-le pe care l-am bagat este ok mai exact W15 asta de la ce firma e sau e doar un indicativ? cum este 10w 40 de ex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 mai exact W15 asta de la ce firma e sau e doar un indicativ? cum este 10w 40 de ex? W15 reprezinta vascozitatea eu am luat MOTUL W15. Este cam acelas lucru cu 10W din 10W40 numai ca la uleiurile de furca nu mai ai si al doilea indicativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 W15 reprezinta vascozitatea eu am luat MOTUL W15. Este cam acelas lucru cu 10W din 10W40 numai ca la uleiurile de furca nu mai ai si al doilea indicativ. gata s-a aprins lumina mercic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Nu-mi dau seama daca 10 cm e mult depinde de greutatea celui care incearca cat de tare se lasa ... etc. La mine se simtea ca era moale. Chiar daca ti se par ca semeringurile sunt bune, ideal este ca la orice desfacere sa se schimbe tot de este garnitura de cauciuc. Cauciucul imbatraneste in timp plus ca la demontare poti chiar tu sa-l deteriorezi fara sa fie ceva vizibil. Astfel risti ca munca ta sa se duca pe apa sambetei. Momentan am schimbat doar uleiul vechi care era mai subtire cu..... ulei de motor . Parca e putin mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Momentan am schimbat doar uleiul vechi care era mai subtire cu..... ulei de motor . Parca e putin mai bine. adica ai pus ulei de motor in amortizaore? macar puneai si tu orice tip de ulei- dar hidraulic sa fie.Eu am schimbat la mine si am inlocuit cu ulei hidraulic valvoline (nu scrie pe el ca e ptr amortizoare)dar la rusesti tot hidraulic bagam si merg foarte bine.Adica daca inainte la o franare mai brusca sau la un hop mai pronuntat reveneau foarte repede sus chiar cu un zgomot metalic ce arata ca s-a trminat cursa, dupa ce am inlocuit uleiul si semeringurile pot spune ca sunt pe o alta motocicleta. dar tot o vand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Momentan am schimbat doar uleiul vechi care era mai subtire cu..... ulei de motor . Parca e putin mai bine. Ce pot sa-ti zic, succes. Chiar nu stiu ce se poate intampla in acest caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Ce pot sa-ti zic, succes. Chiar nu stiu ce se poate intampla in acest caz. oi vedea eu. Momentan sistez interventiile mai pretentioase pentru la iarna cand o sa-i schimb si garniturile. Acu e vreme prea frumosa sa-l tin in curte, chiar si pentru o zi. Multam pentru raspunsuri ! adica ai pus ulei de motor in amortizaore? macar puneai si tu orice tip de ulei- dar hidraulic sa fie.Eu am schimbat la mine si am inlocuit cu ulei hidraulic valvoline (nu scrie pe el ca e ptr amortizoare)dar la rusesti tot hidraulic bagam si merg foarte bine.Adica daca inainte la o franare mai brusca sau la un hop mai pronuntat reveneau foarte repede sus chiar cu un zgomot metalic ce arata ca s-a trminat cursa, dupa ce am inlocuit uleiul si semeringurile pot spune ca sunt pe o alta motocicleta. dar tot o vand! Da, am bagat ulei de motor . Era la indemana, ce sa fac....nu m-am putut abtine. Cred ca mare parte a performatelor ce le-ai obtinut a fost datorita inlocuirii garniturilor. Nu cred ca uleiul sa aibe o asa mare influenta. Cel putin eu vad un plus in amortizare....doar daca si uleiul vechi, de la fostul proprietar, era tot ulei de motor .... si eu sa ma fi obisnuit din start cu suspensii proaste . Deci, mai bine, DON"T TRY THIS AT HOME ! Bafta! Am taiat-o la o tura Editat August 20, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o intrebare pt cei care au asa ceva montat pe Shadow vt600. Este vorba de suport pt numar lateral. La toate Shadow-urile pe care le-am vazut pana acum cu asa ceva suportul se prindea de undeva de sub aripa. Eu mi-am facut un suport de acest gen dar vreau sa-l prind de axul de la roata, ca la VN sau alte motoare. Intrebarea mea este: Avand in vedere ca Shadow-ul nu are splint care sa blocheze piulita care strange axul iar axul este destul de scurt, va afecta cu ceva acest suport? Adica exista riscul ca piulita sa se desfaca? Dc cineva are suport de numar lateral prins de ax il rog sa ma ajute. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o intrebare pt cei care au asa ceva montat pe Shadow vt600. Este vorba de suport pt numar lateral. La toate Shadow-urile pe care le-am vazut pana acum cu asa ceva suportul se prindea de undeva de sub aripa. Eu mi-am facut un suport de acest gen dar vreau sa-l prind de axul de la roata, ca la VN sau alte motoare. Intrebarea mea este: Avand in vedere ca Shadow-ul nu are splint care sa blocheze piulita care strange axul iar axul este destul de scurt, va afecta cu ceva acest suport? Adica exista riscul ca piulita sa se desfaca? Dc cineva are suport de numar lateral prins de ax il rog sa ma ajute. Multumesc anticipat. De regula, numarul lateral se monteaza pe stanga. La Vulcan, splintul de siguranta e pe dreapta. In stanga, capul axului are o gaura transversala (unde se poate baga un dorn/surubelnita cand vrei sa scoti axul, are doar acest rol utilitar) de care s-ar putea prinde un numar lateral. Daca ai acelasi lucru la shadow, go for it, nu are nici o relevanta daca axul la celalalt capat are sau nu splint. Trebuie doar sa ai grija ca suportul sa fie destul de rigid, pentru ca prinderea doar de ax (intr-un singur punct) sa nu genereze vibratii suparatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Si la Shadow este la fel cala VN doar ca VN-ul are axul cu cativa mm mai lung si are splint. Suportul l-am copiat de pe unul care era omologat (pt VN) si va fi prins si de aparatoarea de lant. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fenderaru Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut Stie cineva din ce an honda shadow s-a fabricat iar pe cardan si nu lant? -modelul shadow vt750 adus din america (cu chilometrajul in mile si km) difera la aceeasi capacitate 750 de cele europene? la piese,cai putere,structura sau doar kilometrajul difera?.....se potrivesc piesele de la cele facute pt europa? http://www.bestbike.ro/honda/vt750-shadow-...moto/399021.htm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. E invers, daca vrei demaraj trebuie sa maresti pinionul de atac si/sau sa micsorezi foaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. i=z1/z2=n2/n1; i=raportul de transmitere; z1=numarul de dinti de la roata mare (foaie); z2=numarul de dinti de la roata mica (pinion); n2=turatia rotii conducatoare (pinion); n1=turatia rotii conduse (foaie); Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Eu mi-am luat de la louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Tocmai mi-a venit cheia de pe e-bay, daca vrei intr-o seara sa dai o fuga in Drumul Taberei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 i=z1/z2=n2/n1;i=raportul de transmitere; z1=numarul de dinti de la roata mare (foaie); z2=numarul de dinti de la roata mica (pinion); n2=turatia rotii conducatoare (pinion); n1=turatia rotii conduse (foaie); Merci fain de raspunsuri. Afectez oare ceva daca fac o modificare si oare cat pot sa jonglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Tocmai mi-a venit cheia de pe e-bay, daca vrei intr-o seara sa dai o fuga in Drumul Taberei..... Abia saptamana viitoare cred ca imi iau numerele de la politie si o sa te contactez pe forum, sa-mi spui mai exact unde. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Merci fain de raspunsuri. Afectez oare ceva daca fac o modificare si oare cat pot sa jonglez? In principiu daca maresti raportul ai un demaraj un pic mai bun, daca il micsorezi ai viteza ceva mai mare dar cred ca si fortezi motorul un pic mai mult. Nu stiu cat poti jongla ca nu stiu unde poti gasi pinioane mai mici (mai mari) care sa se potriveasca. Ideeea e ca daca vrei demaraj mai mare poti micsora numarul de dinti pe fata de la 16 la 15 sau minim 14, iar pe spate sa pastrezi foaia originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Abia saptamana viitoare cred ca imi iau numerele de la politie si o sa te contactez pe forum, sa-mi spui mai exact unde. Merci Mai vorbim. Si asa o saptamana cred ca nu voi avea timp. Pana atunci aflu daca se si potriveste . Cheia este originala Honda, dar inca nu stiu sigur daca mi-a fost trimisa cheia de vt 600 Editat August 27, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) In principiu daca maresti raportul ai un demaraj un pic mai bun, daca il micsorezi ai viteza ceva mai mare dar cred ca si fortezi motorul un pic mai mult........ Corect! Mai detaliat ...cu cat ai turatie mai mica ai si cuplu mai mic. Deci miscorand raportul obtii cuplu mare la turatii mari (viteza maxima), dar la plecare de pe loc nu ai turatie deci trebuie sa ai cuplu din motor mare, asa ca motorul va fi solicitat. Exagerand, daca raportul e si mai mic, ai nevoie de un cuplu pentru plecare poate mai mare decat poate motorul sa scoata si nu mai pleci, iti moare motorul. Referitor la cat se poate jongla cu micsoratul pinionului...te limiteaza uzura, rezistenta dintilor. Cu cat pinionul e mai mic fata de foaie , solicitarea pe dintele pinionului este mai mare. Cred ca daca micsorezi pinionul cu un dinte, maxim 2 si foaia o lasi neschimbata, este rezonabil. Editat August 28, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.