dexlink Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Apropo...se poate improviza un turometru pe un shadow VT600C ?? A incercat cineva...sau mai bine a reusit cineva??!! iar daca da cum se poate face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Apropo...se poate improviza un turometru pe un shadow VT600C ?? A incercat cineva...sau mai bine a reusit cineva??!! iar daca da cum se poate face... Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 salut, in certificat scrie 30Kw, dar daca e limitat la un anume nr de Kw e trecut si in certificat la cat e limitat?? La tine acum cati Kw are daca ai scos limitarea?? Daca e limitat cum se scoate limitarea? daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata. Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului... din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul. conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual... Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an. chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) si inca ceva legat de turometru....care e plaja de RPM la shadow...adica de la 0 la cate RPM ajunge pe rosu...si de la limita asta pana la cat e maxim....ca sa stiu ce turometru sa caut... Editat Martie 9, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual... chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Sigur ca nu...uitat-te atent la modul de functionare al motorului...http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm daca ar fi tuburi sau furtune de cauciuc s-ar topi rapid....pentru ca temperaturile din jurul camerei de ardere sunt destul de mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Fie ca e vorba de motor de masina fie ca e vorba de "motor de motor"...gazul in ameste cu aerul se transmite in camera de ardere, de la carburator/are, prin galerie PS: Scuze ca postez completari...dar nu stiu din ce motiv nu-mi apare optiunea EDIT la postarile anterioare... Editat Martie 9, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 salutare baieti,am si eu o nelamurire legat de limitator,am fost cu al meu(vt 600 din '97) cu pasager si mai mult de 130 nu am reusit sa prind,sa fie oare limitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) salutare baieti,am si eu o nelamurire legat de limitator,am fost cu al meu(vt 600 din '97) cu pasager si mai mult de 130 nu am reusit sa prind,sa fie oare limitat? Dat fiind ca viteza maxima constructiva e de 140km/h, iar motorul nu e tocmai nou...nu cred ca e vorba de nici o limitare....si mai aveai si pasager....asa ca fii fericit si nu uita ce conduci (nu e tocmai o motocicleta sportiva) Editat Martie 9, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 salutare baieti,am si eu o nelamurire legat de limitator,am fost cu al meu(vt 600 din '97) cu pasager si mai mult de 130 nu am reusit sa prind,sa fie oare limitat? sigur nu e limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 intre carburator si motor exista o galerie mica care este din cauciuc. La cele limitate acolo se face limitarea obturand diametrul. Plaja de turatii este pana la 6500 rpm. deci un turometru gradat pana la 8000 ar fi bun. Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 intre carburator si motor exista o galerie mica care este din cauciuc. La cele limitate acolo se face limitarea obturand diametrul.Plaja de turatii este pana la 6500 rpm. deci un turometru gradat pana la 8000 ar fi bun. Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri la 6500 e limita inferioara la ROSU..sau e limita maxima?? si inca n-am primit raspuns la intrebarea legata de indicatorul de gaz...e posibila o astfel de improvizatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 la 6500 e limita inferioara la ROSU..sau e limita maxima?? si inca n-am primit raspuns la intrebarea legata de indicatorul de gaz...e posibila o astfel de improvizatie? Avand in vedere ca la alte motociclete,din aceeasi categorie si cilindree,se intra pe rosu,cam la 8000 rpm... N-am auzit,de vreo dracovenie after-market, indicator de benzina.Chiar dac-ar exista, ar trebui facute niste modificari mecanice,la rezervor.Si nu cred c-ai vrea sa intri cu bormasina si flexul,in rezervor.Poate ,doar dac-ai reusi sa adaptezi un rezervor si-un bord de la alta motocicleta,care are indicator.Uite,Vulcanul de 750,are.Vrei,vii si vezi. Asta a fost unul din motivele pt. care mi-am luat modelul asta - indicatorul de benzina . Daca gasiti careva unul mecanic(nu cu afisaj digital) dati-mi si mie de stire va rog. Nu gasesc pe nicaieri Exista la Louis si la Highway Hawk,cu afisaj analogic,cu ceas,nu digital.Aparatul in sine,e digital.Costa cam 50 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 (editat) Crezi ca se poate adapta un rezervor (ma refer la cel cu bord incorporat) de VN sau dragstar pe shadow? Daca nu ma insel pe shadow 400 e tot rezervor de asta cu bord incorporat?? Editat Martie 10, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Fratilor... am probleme cu racirea la un vt600c. In ciuda faptului ca este destul de racoare se cam incinge in oras... si cred ca si afara dar nu asa de tare. am verificat electroventilatorul care nu mai porneste... si functioneaza dar nu mai declanseaza la temperatura inalta. Dar ma gandesc ca pe vreme asta nu trebuie sa ajunga pana la pornirea electroventilatorului...(asta vara pe 40 grade nu pornea des) este posibil sa fie pompa de apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 La Vulcanul de 750,bordul e sus,linga far,nu pe rezervor.La VN800,e pe rezervor,dar nu are indicator de benzina.Cauta si tu,pe net,poze cu 750-ul,si-o sa te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Exista la Louis si la Highway Hawk,cu afisaj analogic,cu ceas,nu digital.Aparatul in sine,e digital.Costa cam 50 euro corect insa cele scalate pana la 8000 rpm ... nu mai exista in oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 stiati ca exista honda shadow scooter?eu acum am descoperit-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 stiati ca exista honda shadow scooter?eu acum am descoperit-o... Arata fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miriam Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Salutare baieti! In curand va trebui sa schimb cauciucurile si sunt intr-o mare dilema...nu stiu ce marca sa aleg dintre cele disponibile pt mobra mea. Am nevie de sfaturile voastre in alegerea unei marci bune,rezistente la mers un pic mai sportiv ...si pentru o iubitoare de curbe,serpentine si alte obstacole...(in limita bunului simt.. ). Asa cum v-am precizat mai sus am de ales intre aceste patru marci..(n-am incotro)...: Bridgestone , Metzeler, Pirelli sau Avon. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 stiati ca exista honda shadow scooter?eu acum am descoperit-o... hahahah ce fain arata.ghidon fain, spate reusit. Salutare baieti! In curand va trebui sa schimb cauciucurile si sunt intr-o mare dilema...nu stiu ce marca sa aleg dintre cele disponibile pt mobra mea. Am nevie de sfaturile voastre in alegerea unei marci bune,rezistente la mers un pic mai sportiv ...si pentru o iubitoare de curbe,serpentine si alte obstacole...(in limita bunului simt.. ).Asa cum v-am precizat mai sus am de ales intre aceste patru marci..(n-am incotro)...: Bridgestone , Metzeler, Pirelli sau Avon. Ce parere aveti? eu am metzeler si sunt f multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Eu am Pirelli Route si sunt destul de multumit. Le am de 2 sezoane si s-au uzat foarte putin. Pe asfalt uscat sunt extraordinare (cred ca cele mai bune), se lipesc de asfalt. Pe ploaie nu sunt asa stralucite, trebuie mers cu grija mai mare. Editat Martie 11, 2009 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.