Jump to content
Sign in to follow this  
dead_man_walking

HONDA SHADOW ZONE

Recommended Posts

Salut,

 

 

Moto meu e VT 600c (PC21) 1995 si vreau sa-l incalt. Conform specificatiilor Front 100/90-19 57S Rear 170/80-15M/C 77S

Am gasit cauciucuri de la producatori diferiti e ok, sau trebuie sa fie de la acelasi producator? Adica FATA - Dunlop M/C F 24 100/90-19 si SPATE Bridgestone G546 M/C 170/80-15. Si ce camere trebuie pt dimensiunile astea...ca habar n-am ce sa iau ca arata cautate dupa diametru de 19" cam asa Lord 4.00/4.50-19 AS TR15 si Lord 6.00-19 AS FRONT TR15 GV asta pt fata ca pe spate mi-am prins urechile rau. Care e buna sau cum se aleg camerele?

Si unde ma sfatuiti sa le schimb (ceva din auzite sau experienta)?

 

Multumesc

Mesaj completat

Si mai am o intrebare, ce fel de filtru de benzina merge pe motorul meu, astea sunt bune? http://www.louis.de/_10064dc41450f93c1743f...x=1&cmd.y=8

Edited by tembelutzu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

 

Moto meu e VT 600c (PC21) 1995 si vreau sa-l incalt. Conform specificatiilor Front 100/90-19 57S Rear 170/80-15M/C 77S

Am gasit cauciucuri de la producatori diferiti e ok, sau trebuie sa fie de la acelasi producator? Adica FATA - Dunlop M/C F 24 100/90-19 si SPATE Bridgestone G546 M/C 170/80-15. Si ce camere trebuie pt dimensiunile astea...ca habar n-am ce sa iau ca arata cautate dupa diametru de 19" cam asa Lord 4.00/4.50-19 AS TR15 si Lord 6.00-19 AS FRONT TR15 GV asta pt fata ca pe spate mi-am prins urechile rau. Care e buna sau cum se aleg camerele?

Si unde ma sfatuiti sa le schimb (ceva din auzite sau experienta)?

 

Multumesc

Mesaj completat

Si mai am o intrebare, ce fel de filtru de benzina merge pe motorul meu, astea sunt bune? http://www.louis.de/_10064dc41450f93c1743f...x=1&cmd.y=8

 

 

Eu am luat cauciuc fata fata de la bogdan.c de aici de pe site. I-i spui tipul motorului si anul si el i-ti spune ce poate sa-ti aduca. Cumpara si camere daca tot schimbi caucioacele. Am luat Maxxis pe fata si nu am probleme.

 

Daca mai dai un link de pe louis da si id-ul produsului ca link-ul tau nu merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu am luat cauciuc fata fata de la bogdan.c de aici de pe site. I-i spui tipul motorului si anul si el i-ti spune ce poate sa-ti aduca. Cumpara si camere daca tot schimbi caucioacele. Am luat Maxxis pe fata si nu am probleme.

 

Daca mai dai un link de pe louis da si id-ul produsului ca link-ul tau nu merge.

 

Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte)

 

In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun?

 

Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc?

Edited by tembelutzu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte)

 

In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun?

 

Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc?

 

E plin net-ul de asa ceva, trebuie doar sa dai o simpla cautare. Pe pagina de start la Louis exista in bara principala un buton "Bike-Datenbank". Dai click pe el si ti se deschide o pagina "Produkte und Daten fĂźr Ihr Motorrad". Selectezi apoi din listele care iti apar producatorul, cilindreea si modelul. Mai jos ai apoi doua butoane: in stanga "Produkte zeigen" care iti va afisa toate produsele disponibile la Louis pentru motorul selectat, iar in dreapta "Technische Daten zeigen" care iti afiseaza datele tehnice ale acelui motor. Un motor similar de cautare il gasesti si pe site-ul de la Polo. http://www.polo-motorrad.de/L/0/Bike-Datenbank.bikedb.0.html Pentru gume si camere poti folosi http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.html

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am inteles, merci. Da, daca tot dau o multime de bani pe cauciuce, e pacat sa nu iau si camerele noi. Oricum vreau sa-l fac ca pt sufletelul meu (ulei, lichid, filtre, bujii, carburatie etc, totul nou si reglat ca la carte)

 

In legatura cu filtrele de benzina intrebarea mea era cam la cat timp se schimba si ce mi se potriveste? pe www.louis.de filtrul benzina K&N - cod 10050015 e bun?

 

Exista un site sau ceva, in care sa gasesti pt motorul X, modelul Y, an Z iti trebuie ulei xxx, filtre xxx, bujii xxx, cauciucuri xxx....etc?

 

Atata timp cat intra pe conducte poti pune si un filtru de Dacie. pentru restul de consumabile daca vrei sa le cumperi de la Louis ti-a spus un user mai sus. In legatura cu caucuicurile de oriunde le-ai lua fi atent la data de fabricatie. Poate sa fie nefolosit dar daca a stat 2 ani depozitat prost deja e superuzat si ai aruncat banii.. Data este inscrisa prin 4 cifre 2 sunt saptamana si 2 anul fabricatiei. Ai grija sa fie de anul asta. Pentru mai multe detalii de cum este inscrisa data mai cauta pe google.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,sunt nou in treaba asta cu motoarele,am permisul de un an si ceva, dar nu am reusit sa-mi iau vreo caprita pana acum(motive personale:nu reusesc sa strang banii)....oricum,ma bate gandul sa-mi iau un shadow dar nu prea gasesc ceea ce caut,asa k va intreb pe voi:stiti vreun vt500/vt600/vt750 sau vt800 de prin '86-'87?imi plac mult modelele alea si sper k se incadreaza si in bugetul meu....mersi mult!asfalt uscat..vrooommm,vrooommm :crack: :( :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
E plin net-ul de asa ceva, trebuie doar sa dai o simpla cautare. Pe pagina de start la Louis exista in bara principala un buton "Bike-Datenbank". Dai click pe el si ti se deschide o pagina "Produkte und Daten fĂźr Ihr Motorrad". Selectezi apoi din listele care iti apar producatorul, cilindreea si modelul. Mai jos ai apoi doua butoane: in stanga "Produkte zeigen" care iti va afisa toate produsele disponibile la Louis pentru motorul selectat, iar in dreapta "Technische Daten zeigen" care iti afiseaza datele tehnice ale acelui motor. Un motor similar de cautare il gasesti si pe site-ul de la Polo. http://www.polo-motorrad.de/L/0/Bike-Datenbank.bikedb.0.html Pentru gume si camere poti folosi http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cf...otociclete.html

Numai bine.

 

merci, super util. Nu-s puturos si nu vreau mura in gura, am cautat de mi-a venit acru, dar n-am stiut io ce si cum. Merci mult

Mesaj completat

Atata timp cat intra pe conducte poti pune si un filtru de Dacie. pentru restul de consumabile daca vrei sa le cumperi de la Louis ti-a spus un user mai sus. In legatura cu caucuicurile de oriunde le-ai lua fi atent la data de fabricatie. Poate sa fie nefolosit dar daca a stat 2 ani depozitat prost deja e superuzat si ai aruncat banii.. Data este inscrisa prin 4 cifre 2 sunt saptamana si 2 anul fabricatiei. Ai grija sa fie de anul asta. Pentru mai multe detalii de cum este inscrisa data mai cauta pe google.

 

Aha, merci. O sa fiu atent cu gumele, uuu, bine ca mi-ai zis.Uite asa inveti :). 10x :(

Mesaj completat

imi plac mult modelele alea si sper k se incadreaza si in bugetul meu....mersi mult!asfalt

 

Nu stiu, daca aud ceva iti zic. Ce pot sa-ti zic e ca faci o alegere buna, o sa fii tare multumit de shadow, eu sincer, n-am auzit pe cineva sa se planga.... :crack: Acu depinde si de vechiul propritar si de norocul tau. Sper sa ai bafta mea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

a schimbat cineva cablurile originale cu unele mai lungi la un shadow de 600?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a schimbat cineva cablurile originale cu unele mai lungi la un shadow de 600?

 

Salut!

Ia legatura cu user-ul Dimmu. Stiam ca el si-a schimbat ghidonul (cu unul gen apehanger de la Louis) la Shadow si a schimbat si unele cabluri (mai putin cele electrice, pentru ca mi se pare ca au fost ok ca dimensiune).

 

Toate cele bune!

Radu.

Edited by smoky_bad

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare tuturor!

si eu am scumbat gidonul cu un ape hanger si am lungit eu firele pentru ca sunt scurte.

 

Mesaj completat

salutare tuturor!

si eu am scumbat gidonul cu un ape hanger si am lungit eu firele pentru ca sunt scurte.

post-15461-1259694713_thumb.jpg

post-15461-1259695215_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cablurile de acceleratie si ambreiaj se gasesc mai lungi in comert...eu le-am luat de la rusi din piata la recomandarea unui prieten care le are deja de un sezon si nu sunt rupte sau probleme la ele...furtunul de frana l-am luat de la thunderbike din tm (0726348060) face de orice marime si orice culoare cu 100 lei...cablurile electrice dupa cum zicea si smoky nu le-am lungit sau schimbat pt ca erau ok asa (acu nu le mai am in fata ghidonului le-am trecut pe sub jug si ajung la comenzi pe langa rezervor)...apehangeru' pus de mine e singurul model de apehanger de la louis...daca vrei sa iti schimbi cablurile electrice sunt pe ebay gata facute din cate stiu eu...dar nu are rost ca sunt o caruta de bani si le poti prelungi tu...bafta

 

 

P.S. SEEEERUUUUSSSS Smoky tata!!!vez ca tre sa ne apucam de treaba cu intrunirea shadow 2010!!!!!!!!!

Edited by DimmU

Share this post


Link to post
Share on other sites
cablurile de acceleratie si ambreiaj se gasesc mai lungi in comert...eu le-am luat de la rusi din piata la recomandarea unui prieten care le are deja de un sezon si nu sunt rupte sau probleme la ele...furtunul de frana l-am luat de la thunderbike din tm (0726348060) face de orice marime si orice culoare cu 100 lei...cablurile electrice dupa cum zicea si smoky nu le-am lungit sau schimbat pt ca erau ok asa (acu nu le mai am in fata ghidonului le-am trecut pe sub jug si ajung la comenzi pe langa rezervor)...apehangeru' pus de mine e singurul model de apehanger de la louis...daca vrei sa iti schimbi cablurile electrice sunt pe ebay gata facute din cate stiu eu...dar nu are rost ca sunt o caruta de bani si le poti prelungi tu...bafta

 

 

P.S. SEEEERUUUUSSSS Smoky tata!!!vez ca tre sa ne apucam de treaba cu intrunirea shadow 2010!!!!!!!!!

 

Stai linistit ca ne apucam si de aia. Toate la timpul lor :kali: .

Deocamdata ai rabdare sa vina 2010, pentru ca mie inca imi curg balele cand imi aduc aminte de palinca aia buna a lui Djeeckx de asta-primavara :) .

Apropo, stiai ca mai avem un umbraci printre noi? :finger: Nu stiu daca s-a prezentat si aici, dar sigur il cunosti.

 

@seth_rock: faina Umbra ai coane!

 

Numai bine!

Radu.

Edited by smoky_bad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare motoristi

 

De curand mi-am luat o Shadow din 86 si o pregatesc pentru un Cross USA de la Atlantic la Pacific. Motorul suna rotund si frumos. Uleiul in cardan e ok. Am schimbat guma spate, bujiile arata impecabil, motorul nu scapa absolut deloc lichide, insa roata fata are nitel joc si e putin infranata. Sa fie de vina frana sau rulmentii? Placutele de frana sunt cam la 30% (roata fata), credeti ca sunt suficiente pentru 6000 km cruise driving?

 

Am ambreiaj hidraulic si nu se vede nivelul fluidului (plasticul incolor e zgariat si opac). Desi nu face probleme, cum as putea sa il verific fara sa fac vreo nazbatie? Am fost la un service si astia imi cer 300 $ pentru un full service (schimb fluide, curatat carburator, uns toate punctele necesare, schimbat placute frana fata si rulmenti, etc). Bine, poate merita banii ca baietii stiu ce fac, dar nu am de unde sa ii iau inainte sa plec.

 

Mersi

 

 

P.S.: Honda Shadow VT 700 1986

 

 

AM FACUT-O MA! Daca vreti sa vedeti poze, am pus cateva p-aici: /index.php?...445180&st=0

Shadow-ul s-a miscat animalic. Am completat putin ulei la vreo 5000 km de la punctul de plecare. In rest.. a mers uns. Doar benzina a vrut. 10 000 km nu am pus un strop de apa.. nimic nimic :kali:

 

HONDA RUNS FOREVER! :) :finger:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM FACUT-O MA! Daca vreti sa vedeti poze, am pus cateva p-aici: /index.php?...445180&st=0

Shadow-ul s-a miscat animalic. Am completat putin ulei la vreo 5000 km de la punctul de plecare. In rest.. a mers uns. Doar benzina a vrut. 10 000 km nu am pus un strop de apa.. nimic nimic :kali:

 

HONDA RUNS FOREVER! :) :finger:

salutare...cat ai dat pe shadow?mi-as lua si eu una,tot de prin '86-''87,dar nu stiu pe unde as gasi una...si daca se poate si mai ieftina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumparat pe 18 aug din Dennis, Massachusetts cu 1400$ - vandut pe 09 oct in Burlingame, California cu 1000$ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AM FACUT-O MA! Daca vreti sa vedeti poze, am pus cateva p-aici: /index.php?...445180&st=0

Shadow-ul s-a miscat animalic. Am completat putin ulei la vreo 5000 km de la punctul de plecare. In rest.. a mers uns. Doar benzina a vrut. 10 000 km nu am pus un strop de apa.. nimic nimic :kali:

 

HONDA RUNS FOREVER! :) :finger:

 

Felicitari pentru calatorie man! Sper sa fac si eu o calatorie de-asta odata si-odata :D .

Cel mai mult mi-a placut partea cu "Honda runs forever, Honda runs forever" :kick: . FOARTE TAREEE!!!

 

Astept cu nerabdare continuarea povestii!

Radu.

Edited by smoky_bad

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci! dar nu e chiar asa faina si de aproape!e naspa vopseaua,dar restul....merge super.

cred ca in primavara am sa o duc la vopsit si un schimb de ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult, baieti, cred ca, cablurile o sa le iau de la rusi si furtunul o sa vorbesc cu thunder.

 

va salut

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare...cat ai dat pe shadow?mi-as lua si eu una,tot de prin '86-''87,dar nu stiu pe unde as gasi una...si daca se poate si mai ieftina!!!

uite aici una identica este intr-adevar un model extrem de reusit!

Edited by bykerkess

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoky acu sunt ca un copil prostan...cine??? cine?? cine are umbra de acu si il cunosc??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesc pe bikez, spuneti-mi si mie cat are janta fanta, e pe 18 sau 19, si cu cat. Si vreau sa stiu si cati mm are discul frana fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare!cablurile le-am cumparat si eu.ala de la frana era deja cand am cumparat motoru`!

Mihai,janta fata? e de 19!

va place motoru?si mie!!!!!!!!!!

a fost a unui prieten, dar a vandut-o!

post-15461-1259866161_thumb.jpg

post-15461-1259866235_thumb.jpg

post-15461-1259866308_thumb.jpg

post-15461-1259866412_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
merci! dar nu e chiar asa faina si de aproape!e naspa vopseaua,dar restul....merge super.

cred ca in primavara am sa o duc la vopsit si un schimb de ulei

Ce conteaza vopseaua man? Las-o sa fie mai rat :finger: . Conteaza mai mult sa mearga bine :) !

 

 

smoky acu sunt ca un copil prostan...cine??? cine?? cine are umbra de acu si il cunosc??

Il mai tii minte pe Andrei de la Rasnov? :kali:

Share this post


Link to post
Share on other sites
salutare!cablurile le-am cumparat si eu.ala de la frana era deja cand am cumparat motoru`!

Mihai,janta fata? e de 19!

va place motoru?si mie!!!!!!!!!!

a fost a unui prieten, dar a vandut-o!

mda, nu pre inteleg eu rolul smecheriei aleia prinsa de furca la un chopper dar fie.Aripa pe spate e pushcarie curata , putea sa o lipeasca de roata si sa o mai lungeasca putin in lateral.Saua iar nu imi place.Dar e doar chestie de gust.Baieti, sa inteleg ca asta e motorul alb de galati de a fost la Rasnov or what?Salutari de la Bv Dimmu si Smoky! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un amortizor ca la vitezane,la viteza mai mare ii cam tremura furca.ce motor alb de galati?

fiecare cu gusturile lui asae,oricum nimic nu era in regula cu motoru ala,era facuta asa pt intruniri!dar nu prea a facut multi km cu ea.faza misto era ca a fost facuta din bucati!

smoky_bad,vream sa il vopsesc negru mat. ca sa nu mai stau sa-l curat toata ziua.chiar daca e prafuit nu se vede!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...