Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 stai - inchide si deschide supape cu curea? si nu ignition timing, ca la aia si mobra mea are curea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 nu stiu, n-am vazut motor de ducati demontat dar cred ca e chiar comanda supapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 cred ca se referea la distributie pe lant sau curea? la masini se poate rupe cureaua de distributie daca e impinsa masina... parerea mea ca asta e cea mai mare prostie, pai ori impingi ori dai la electromotor tot aia e ,cand pornesti de la cheiae electromotorul invarte volanta nu?cand impingi masina rotile prin cutia de viteza transmit miscarea la discul de ambreiaj care o transmite mai departe tot la volanta nu?pai nu e acelasi lucru??cum sa se rupa cureaua de transmisie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 poate se gindeste la socul brusc din momentul cind dai drumul la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 parerea mea ca asta e cea mai mare prostie, pai ori impingi ori dai la electromotor tot aia e ,cand pornesti de la cheiae electromotorul invarte volanta nu?cand impingi masina rotile prin cutia de viteza transmit miscarea la discul de ambreiaj care o transmite mai departe tot la volanta nu?pai nu e acelasi lucru??cum sa se rupa cureaua de transmisie?? Nu se rupe cureaua, dar sare de la punct. E suficient sa sara cu un "dinte" si te alegi cu o supapa ciupita - am patit-o cu un ford sierra. @initiator topic - 11.6 e tensiune mica in baterie, asa cum ti s-a spus. Pune bateria la incarcat in primul rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Daca ai facut ce ti-au recomandat baietii innainte: buji, curent, benzina si tot nu porneste. Arunca-ti un ochi si la decompresorul automat de pe cilindru vezi daca lucreaza atunci cand dai la automat, e posibil sa se fi blocat daca a stat motorul si adio compresie. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 monsterul,seria SS,seria S -astea stiu eu sigur - au distributie pe curea.deci, sistemul care controleaza inchidrea si deschiderea supapelor.da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut, Chiar acum cateva saptamani a patit un prieten exact ceea ce ai patit tu. Am fost la el, masurat tensiune in baterie, scos bujii, inlocuit bujii, fara niciun rezultat. avea scanteie dar slaba si numai pe o bujie. Tensiunea in baterie era de 12,5 V...asa ca nici nu m-am gandit ca aia sa fie problema....pana la urma in lipsa de alte idei am luat doua cabluri de pornire pt masina si am conectat-o la masina, a pornit dupa cateva rateuri . Incearca varianta asta in caz ca nu ai rezolvat pana acum problema. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salut, Chiar acum cateva saptamani a patit un prieten exact ceea ce ai patit tu. Am fost la el, masurat tensiune in baterie, scos bujii, inlocuit bujii, fara niciun rezultat. avea scanteie dar slaba si numai pe o bujie. Tensiunea in baterie era de 12,5 V...asa ca nici nu m-am gandit ca aia sa fie problema....pana la urma in lipsa de alte idei am luat doua cabluri de pornire pt masina si am conectat-o la masina, a pornit dupa cateva rateuri . Incearca varianta asta in caz ca nu ai rezolvat pana acum problema. Stima 12,5 e destul de putin pt o baterie moto daca vrei sa pornesti; lasa voltmetrul conectat si vezi la cat scade tensiunea in momentul in care apesi demarorul, daca e sub 10 trebuie incarcata initial bateria de la un incarcator. sau legat in paralel o baterie de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 A mea sta la iernat afara (in parcarea firmei) de mai bine de o luna, spalata, gresata, cu rezervorul plin si cu bateria scoasa si bagata la caldura. Un singur lucru am uitat sa fac: sa pun tzaspacul ala pe "PRI". Ce anume face pri-ul asta? E tarziu daca il pun acum? Fostul proprietar mi-a zis ca trebuie comutat cand pun motoru "la iernat", nu stiu mai mult de-atat. Fara mistouri va rog, sunt habarnist. La F-ul meu pozitia PRI asigura o alimentare cu comb pe alt circuit - inunda direct carburile In carte da cu atentie mesaj ca NU e bine sa o lasi pe pozia PRI Eu unul fol alimentarea asta doar pana porneste apoi ii dau pe normal ON Si iarna sta tot pe ON Cartea mea e in spaniola dar daca imi dai PM iti scriu exact cum reda aia treba acolo si mergi la tradus Oricum nu folosi pozitia aia - A NU SE CONFUNDA CU OFF - INCHIS !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evelyn Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 am facut din doua motoare de hoinar unul care sa mearga.am montat pe acesta aprinderea,pistonul cu segmenti noi si cilindrul.am facut toate legaturile la bobina alectrica,platina da scanteie atunci cand pistonul este in PMS,si cu atoate acestea nu porneste nici la peda nici impins.a incercat el ceva cand l-am impins prima data da tot nu a pornit.ce credeti ca poate avea? Mesaj completat stiti cumva cum se regleaza ambreiajul la hoinar ca sa mearga usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 am facut din doua motoare de hoinar unul care sa mearga.am montat pe acesta aprinderea,pistonul cu segmenti noi si cilindrul.am facut toate legaturile la bobina alectrica,platina da scanteie atunci cand pistonul este in PMS,si cu atoate acestea nu porneste nici la peda nici impins.a incercat el ceva cand l-am impins prima data da tot nu a pornit.ce credeti ca poate avea?Mesaj completat stiti cumva cum se regleaza ambreiajul la hoinar ca sa mearga usor? Gresalaaa ! Pistonul treb sa fie cu un mm sub PMS / Atunci si numai atunci ii reglezi platina sa dea scanteia Pe sensul de rotatie de pe volanta neaparat, altfel o sa ai o mobra care merge inapoi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 [ Gresalaaa ! Pistonul treb sa fie cu un mm sub PMS / Atunci si numai atunci ii reglezi platina sa dea scanteia Pe sensul de rotatie de pe volanta neaparat, altfel o sa ai o mobra care merge inapoi ! pai si daca merge inapoi care e problema,ca doar toata tara merge inapoi de 20 de ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 [Gresalaaa ! Pistonul treb sa fie cu un mm sub PMS / Atunci si numai atunci ii reglezi platina sa dea scanteia Pe sensul de rotatie de pe volanta neaparat, altfel o sa ai o mobra care merge inapoi ! pai si daca merge inapoi care e problema,ca doar toata tara merge inapoi de 20 de ani... Exista riscul sa mai traga cativa dupa el .... Si cu asta termin ca iesim din topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evelyn Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 raspundeti-mi repede va rog care se pricepe Mesaj completat cum reusesc sa o pornesc?eu asa am aflat ca trebuie reglata platina.acum ziceti voi cum sa o fac sa mearga va rog!si spuneti-mi cum sa reglez ambreiajul sa mearga usor ca asa cum este acum se trage foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 raspundeti-mi repede va rog care se pricepeMesaj completat cum reusesc sa o pornesc?eu asa am aflat ca trebuie reglata platina.acum ziceti voi cum sa o fac sa mearga va rog!si spuneti-mi cum sa reglez ambreiajul sa mearga usor ca asa cum este acum se trage foarte greu. pune intrebarea ta aici sigur o sa-ti raspunda cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 raspundeti-mi repede va rog care se pricepeMesaj completat cum reusesc sa o pornesc?eu asa am aflat ca trebuie reglata platina.acum ziceti voi cum sa o fac sa mearga va rog!si spuneti-mi cum sa reglez ambreiajul sa mearga usor ca asa cum este acum se trage foarte greu. Daca nu te intereseaza reglatul aprinderii (ti-am postat mai sus), incearca sa vezi daca nu ti-a ruginit cablul in manson. Unge-l bine, si fa pornirea,apoi ii reglezi cursa in f-ctie de intinzator- asta cu conditia sa ai ansamblul ambreiaj in buna stare ca de nu, treaba se complica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 si eu inclin sa cred k tot bateria e de vina...si a mea a facut figuri d`astea.( cu bateria veche.)acu` fiind noua , porneste imediat, chiar daca motoru` e ingropat jumatate sub zapada...doar trag socu` la maxim.. si buton... vezi sa tragi socu` din prima incercare... k apoi poate nu mai ai curent destul.. pt, pornire.mai bine dai robinetul pe rezerva....si nu ar fi rau sa incerci si cu cabluri de la auto..(ai grija la polaritate...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.