Korben Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 oricum nu a trecut de stadiul de prototip si nu a ajuns sa fie rafinat ptr. ca rusii au prins repede de veste. Pai asta ziceam si eu, a fost prezentata la o defilare de 1 Mai muncitoresc si adio Deci acel ofiter de armata nu m-a aburit Eu trag speranta caintr-o buna zi se va produce cu adevarat o motocicleta in 4 timpi in Romania Daca as avea bani as produce un Simson modernizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Din cate am citit eu nush pe unde, s-au produs in numar de 7. Productia s-a sistat deoarece a sarit URSS-ul 10m de fund in sus, deoarece era concurenta pt IJ-urile lor. A fost directiva de la Moscova sa se sisteze productia pentru ca tot blocul comunist ar fi cumparat motocicleta noastra in loc de cea ruseasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 A fost directiva de la Moscova sa se sisteze productia pentru ca tot blocul comunist ar fi cumparat motocicleta noastra in loc de cea ruseasca! de ce oare nu ma mira chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 pai si dupa 90 de ce nu s-a incercat producerea acestei motociclete? cu modificarile de rigoare. oare nu mai existau planurile? era asa de greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nomad Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 romanii au facut vreo alta motocicleta in afara de mobra?cei care au ceva informatii legate de acest topic rog sa posteze.ceva poze[daca aveti]sunt binevenite.mentionez ca ma refer la motor facut de fabrica si nu ceva surubarit la cineva pe-acasa.mersi! Mobra nu e motocicleta mah.e motoreta, in sensul propriu a cuvantului.O moreta care le-a mancat tineretea predecesorilor nostrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 era asa de greu? nu cred ca era greu, pur si simplu nu cred ca cineva are interesul ca noi sa fabricam ceva. de ce sa nu fim doar o piata de desfacere??? pai nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 o poza are cineva cu una din cele 7 prototipuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 din Jurnalul National 13.04.2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 (editat) Asta era! dar nu stiu de ce eu tineam minte ca era cu doi cilindri in V... E clar ca nu mai degraba pare a fi un monocilindru, desi are doua evacuari, se vede o bujie, s-ar putea sa fi fost doi cilindri ca la Triumph, dar e clar in 4 timpi Oare ARO Campulung nu are site? Editat Iunie 4, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Asta era! dar nu stiu de ce eu tineam minte ca era cu doi cilindri in V... E clar ca nu mai degraba pare a fi un monocilindru, desi are doua evacuari, se vede o bujie, s-ar putea sa fi fost doi cilindri ca la Triumph, dar e clar in 4 timpi Oare ARO Campulung nu are site? /index.php?...aded&show=&st=& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Iunie 4, 2006 Autor Share Postat Iunie 4, 2006 Asta era! dar nu stiu de ce eu tineam minte ca era cu doi cilindri in V... E clar ca nu mai degraba pare a fi un monocilindru, desi are doua evacuari, se vede o bujie, s-ar putea sa fi fost doi cilindri ca la Triumph, dar e clar in 4 timpi Oare ARO Campulung nu are site? am eu o poza profil dreapta luata din cartea o masina strabate lumea despre aro si acolo se vede clar ca are doi cilindri si dupa cat sunt de mari as zice ca poate sa fie lejer de 500 cm3.si din magnetou[piesa di fata cilindrilor]ies doua fise.in poza mea se vede clar ca una din fise mere la cilindrul dreapta insa fiindca nu aveam o poza si cu partea stanga nu puteam sa fiu 100% sigur.acum sunt edificat:100% doi cilindri. anul asta am de gand sa fac o vizita la Campulung shi sa ma documentez temeinic asupra acestei motociclete.bineinteles ca voi face si o multime de poze si o sa fur shi cat mai multe date tehnice.nu de alta dar e pacat ca o asemenea realizare[mai ales daca ne gandim ca era vorba de 1953]nu merita uitata.cine doreste poate sa ma insoteasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Am eu un Carpati si e facut in URSS. Cred ca in Ucraina. ala e carpati-ul rusesc, smechere, s-a produs si carpati romanesc, dar mai demult, prin anii '60, copiat dupa simson moped sr2, diferentele intre ele constand in faptul ca la simson avea alezaj 38,2 iar la carpati 45, biela avea ochiul mai lat, caci si boltul era mai lung......nu ma avea pedale ca si simson-ul si nici transmisia aceea din interiorul cutiei prin lant de la pedale la axul secundar parca.....nu-mi mai aduc aminte foarte bine, au trecut ceva ani de cand le-am avut pe ambele........carpati-ul avea si putere mai mare, avea 2,5 cp la 5500 rot/min.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.