madu93 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Am eu carena stanga de pe codita, pe galben. da-mi pm cu ce piese iti mai trb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 ce filtru de aer bagati si recomandati-mi niste site-uri de unde a-si putea achizitiona un filtru k&n ! thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 ce filtru de aer bagati si recomandati-mi niste site-uri de unde a-si putea achizitiona un filtru k&n ! thx stii marimea sau codul? http://www.motodiscount.ro aici au multe si filtru ulei k&n sigur au si aer dar nustiu codul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expres Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 salut...sunt un nou posesor de yamaha r 125....si am deja o mica problema...am cazut si am zgariat carena de pe partea dreapta...unde as putea sa gasesc si eu adezivu ala cu yamaha si la ce bani ?si sa spart si sus la far o bucatzica...mic de tot...cu ce ash puthea sa lipesc si sa completez partea spart? am sa revein cu poze....ajutatzima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 salut...sunt un nou posesor de yamaha r 125....si am deja o mica problema...am cazut si am zgariat carena de pe partea dreapta...unde as putea sa gasesc si eu adezivu ala cu yamaha si la ce bani ?si sa spart si sus la far o bucatzica...mic de tot...cu ce ash puthea sa lipesc si sa completez partea spart? am sa revein cu poze....ajutatzima salut, eu miam facut stickerul la un mecanic ma ajuns 80 lei + altele sami repare mai jos ca sa zgariat unde nu e stickerul la yamaha e 60 euro fara tva... ti sa crapat carena din fata?:s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 S-a dus pe pul ă limba română. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 S-a dus pe pul ă limba română. demult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expres Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 salut, eu miam facut stickerul la un mecanic ma ajuns 80 lei + altele sami repare mai jos ca sa zgariat unde nu e stickerul la yamaha e 60 euro fara tva... ti sa crapat carena din fata?:s problema e asa eu sunt in italia se paoate face fara motor....si sa imi trimeata un amicstikeru ala ....in legatura cu carena fata e putzin sparta...da e foarte mica crapatura..cred k se face cu fibra....nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 problema e asa eu sunt in italia se paoate face fara motor....si sa imi trimeata un amicstikeru ala ....in legatura cu carena fata e putzin sparta...da e foarte mica crapatura..cred k se face cu fibra....nu? da, asa am patit si la a mea..daca te duci la un magazin moto de acolo cu carena sunt sigur ca pot ei sati faca stickerul ,sau la yamaha acolo depinde cum vrei, dar e mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expres Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Uploaded with ImageShack.us uite si poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Uploaded with ImageShack.us uite si poza... nu e chiar asa rau stickerul se face usor sau poti sa il dai jos sa o faci alba si sa pui un sticker mare cu semnul de la yamaha am vazut la cineva si arata super bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expres Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 nu e chiar asa rau stickerul se face usor sau poti sa il dai jos sa o faci alba si sa pui un sticker mare cu semnul de la yamaha am vazut la cineva si arata super bine si partea de sus ? o fac cu fibra si rasina ? ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 si partea de sus ? o fac cu fibra si rasina ? ce zici ? poti sa o faci si la aia care refac plasticele nustiu cum crezi ca e mai bine si cum rezista mai bine :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Care e treaba cu carenele le vinzi? Mi-ar trebui si mie cateva tocmai am accidentat-o pe a mea:D Sau alcineva daca cunoaste sau aveti carene..ma intereseaza pe partea stanga Mi-am accidentat motocicleta si pe mine..eu zic ca am scapat destul de usor si multumesc lui Dumnezeu pentr asta. Sa va spun cum s-a intamplat. Mergeam pe un drum cu placi din alea de beton daca stiti si printre ele mai sunt unele denivelari, beton mancat, aveam in jur de 100-110 (peste 100 aveam sigur) si dintr-o data cred k am dat intr-o denivelare ceva si a inceput sa vobleze roata de fata numai am avut ce sa i fac,cum sa o opresc..am mers un timp asa dupa acea am luat-o prin sant si acolo m-am dus taras cu ea cred ca 50 de metri. Eu cred ca cauza voblajului a fost o presiune prea mare in roata de fata aveam cred 2.5 poate si putin mai mult... Voua vi sa mai intamplat sa vobleze?(sa se miste coarnele in stanga si dreapta)? Mi sa mai intamplat asa ceva dar la viteza mai mica pe un drum de tara am luat cateva gropi dar am controlat-o. Motocicleta nu este chiar in stare grava doar carena din spate stanga sparta, in fata cea neagra de subt bord, un far crapat si cea din fata care tine parbrizul si farurile..atat..am scapat ieftin si eu doar cu zgarieturi pe toata partea stanga inclusiv pe burta. Cand faci voblaj , nu opresti , accelerezi , incerci sa te ridici pe o roata oricee numai sa nu "opresti" ca nu ai cum sa te opresti decat cazand daca nu este o viteza mica si un voblaj usor dar nici atunci nu franezi!!! Editat Mai 27, 2011 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 La ce voblaje fac astea mici le opreÂşti numai cu mâinile. Strângi mai tare Âşi gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 La ce voblaje fac astea mici le opreÂşti numai cu mâinile. Strângi mai tare Âşi gata. ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Hello, Am mers si eu astazi pe o YZF-R125 din 2008 astazi, si pot sa va impartasesc urmatoarele: Parti bune: - Motocicleta foarte frumoasa, mai mare dragul sa te uiti la ea. - Fiind aproape noua, merge rotund si frumusel - Destul de inalta, am stat relativ comod pe el, desi am 1.84m, 90kg - Consum mic (in jur de 3 din cate am inteles), rezervor mare (13 litri) => autonomie de 400 de kilometri. Fantastic! - Franele mi s-au parut excelente, am facut cateva franari de urgenta si am ramas placut surprins, mai ales ca e un singur disc pe fata. Masa mica isi spune cuvantul. - Se manevreaza foarte usor, am facut niste "opt"-uri, intr-un spatiu ceva mai mic decat le-am facut cu Hornetul. - Lumina buna Parti proaste: - Aici probabail o sa fiu subiectiv dupa un an de Hornet de 600, dar mi s-a parut destul de lenta la acceleratii. - Acceleratia are cursa utila de vreo 40% din toata cursa, adica, dupa vreo 40%, ori trageai, ori nu mai trageai, era la fel. Cred ca puteau sa intinda acceleratia pe toata plaja si sa fie mai fina, sau sa faca cursa mai mica. - Parbrizul prea jos, practic oricat de lipit de rezervor nu ai sta, vantul iti este aruncat fix pe viziera, si nu peste casca cum se intampla la ss-urile de 600. E drept ca neajungand la viteze mari, probabil nu este dearanjant. Ca si concluzie, o consider excelenta pentru incepatorii care vor urmatorul pas sa il faca pe un SS mai mare, daca pe viitor vreti un naked sau enduro, nu cred are rost sa va rupeti spatele cu un mini-ss cum este r125 sau cbr125. Sau poate ca are rost, ca sa apreciati pe urma, cat de comod se poate sta pe alte motociclete Intrebare: Se poate cobori motocicleta din suspensia spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 (editat) Hello, Am mers si eu astazi pe o YZF-R125 din 2008 astazi, si pot sa va impartasesc urmatoarele: Parti bune: - Motocicleta foarte frumoasa, mai mare dragul sa te uiti la ea. - Fiind aproape noua, merge rotund si frumusel - Destul de inalta, am stat relativ comod pe el, desi am 1.84m, 90kg - Consum mic (in jur de 3 din cate am inteles), rezervor mare (13 litri) => autonomie de 400 de kilometri. Fantastic! - Franele mi s-au parut excelente, am facut cateva franari de urgenta si am ramas placut surprins, mai ales ca e un singur disc pe fata. Masa mica isi spune cuvantul. - Se manevreaza foarte usor, am facut niste "opt"-uri, intr-un spatiu ceva mai mic decat le-am facut cu Hornetul. - Lumina buna Parti proaste: - Aici probabail o sa fiu subiectiv dupa un an de Hornet de 600, dar mi s-a parut destul de lenta la acceleratii. - Acceleratia are cursa utila de vreo 40% din toata cursa, adica, dupa vreo 40%, ori trageai, ori nu mai trageai, era la fel. Cred ca puteau sa intinda acceleratia pe toata plaja si sa fie mai fina, sau sa faca cursa mai mica. - Parbrizul prea jos, practic oricat de lipit de rezervor nu ai sta, vantul iti este aruncat fix pe viziera, si nu peste casca cum se intampla la ss-urile de 600. E drept ca neajungand la viteze mari, probabil nu este dearanjant. Ca si concluzie, o consider excelenta pentru incepatorii care vor urmatorul pas sa il faca pe un SS mai mare, daca pe viitor vreti un naked sau enduro, nu cred are rost sa va rupeti spatele cu un mini-ss cum este r125 sau cbr125. Sau poate ca are rost, ca sa apreciati pe urma, cat de comod se poate sta pe alte motociclete Intrebare: Se poate cobori motocicleta din suspensia spate? normal ca pentru tine ti se pare lenta in acceleratie dupa ce ai mers cu 600 pentru noi 600 e o racheta:)), si da mie mia spus multa lume ca se poate cobora Editat Mai 28, 2011 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 normal ca pentru tine ti se pare lenta in acceleratie dupa ce ai mers cu 600 pentru noi 600 e o racheta:)), si da mie mia spus multa lume ca se poate cobora Cum? La Hornet, la amortizorul spate e un inel gradat, si e o cheie speciala cu care se invarte, la r125 insa nu am vazut asa ceva, desi m-am uitat atent. Cat despre faptul ca mi s-a parut lenta, am zis ca proabil este o parere subiectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PetricaIT Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 si da mie mia spus multa lume ca se poate cobora Acea lume vorbeste prostii, am si eu o R125 in garaj de prin 2010 de inainte sami iau R1 si am modificat aproximativ tot la ea deoarece numi convenea de originala iar amortizorul de pe spate nu este regolabil, de accea am montat unul malossi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fozzy Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Are cineva idee ce diametru intrare are finala de la r125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 lasati modificatul si puneti-va pe facut kilometrii , ieri am facut 650 de km cu 16 l de benzina :> spor la plimbari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Bine ca sunteti voi destepti si stiti cum sta treaba..daca eu eram in blana cu ea cand a inceput sa vobleze...cata putere crezi ca are ea sa o ridice de fata in momentul ala sa o opreasca din voblaj? si nu am atins franele deloc. Vorbiti si voi din ce auziti..nu cred k va intrat niciodata intr-un voblaj mai puternic sa nu o mai stapanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Bine ca sunteti voi destepti si stiti cum sta treaba..daca eu eram in blana cu ea cand a inceput sa vobleze...cata putere crezi ca are ea sa o ridice de fata in momentul ala sa o opreasca din voblaj? si nu am atins franele deloc. Vorbiti si voi din ce auziti..nu cred k va intrat niciodata intr-un voblaj mai puternic sa nu o mai stapanesti. ai incetinit? sau oprit gazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Aveam si eu vreo 120 in oras in blana cu 954 , mi-a facut maxim stanga maxim dreapta maxim stanga maxim dreapta maxim stanga am lasat gazul am bagat mana brusc in el si gata...indiferent de puterea care o ai cand bagi mana in gaz descarci fata (asta nu inseamna ca te ridici pe o roata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.