Endo_ro Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 Jawa e buna, nu e scumpa, nu e prea urata, chiar frumusica as zice, fuge destul cat sa-ti poti rupe gatul, si nu te lasa prea des, daca ai cat de cat grija de ea. Ce ma deranjeaza este ca scoate fum ca la balamuc si dupa ce mergi cu ea parca ai fi cosar. Pe de alta parte curge din ea benzina si ulei pe la tobe ca daca arunca careva tigara in urma ta, bubui si vrei nu vrei mergi pe o roata ca atat iti mai ramane din ea. Stie cineva ce trebuie facut sa nu mai aiba asemenea apucaturi? Astia mai amarati cu motoare ca Jawa si IJ au intalniri pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 Sa stii ca nu se fac discriminari pe categorii de motorete .Daca esti din Bucuresti intalnirea e miercuri, locatia se anuntza cu o zi inainte la "INTALNIRI". Cat despre fum, probabil ca ii bagi ulei romanesc(cel mai ieftin) asa cum faceam si eu .Te-as sfatui sa ii pui un ulei mai bun si-atunci nu o sa mai scoata fum si ulei pe tobe, de ex: XCEL-american - 100.000 lei litrul, sau altceva la fel de bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 corect ulei romanesc = fum mult, si cu ala starinesc vei scoate fum dar in limite rezonabile, daca scoate multa zeama pe tobe inseamna fie ca fol prea mult ulei (dar atunci tre sa scoata un soi de moloz) fie ca ai carbu dereglat (cel mai probabil) cam cat consuma? cat despre discrimanarea dintre motoristi ... nu sunt de acord cu cata_M si l-as intreba cati posesori de Buse sau Ninja a vazut discutand k lumea cu un niprist sau Jawa-ist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Februarie 26, 2004 Autor Share Postat Februarie 26, 2004 Multam de sfaturi, aveti dreptate, ii bag d-ala romanesc. Am sa incerc sa-i pun strainez. Sincer sa fiu, n-am intalnit posesori de scule adevarate care sa ma trateze cu spatele. In general motociclistii sunt baieti de treaba si cu creier in cap. Deci n-am vrut sa se inteleaga ca am fi discriminati. Dar nici nu cred ca noi am putea sa ne tinel la drum dupa ei, din cauza asta ma intrebam daca nu cumva au si cei cu motoare mai mici niste intalniri pe undeva. In privinta discutiilor este de inteles ca un motor japonez nu prea are in comun cu o Jawa decat faptul ca are sa si doua roti, ma rog si ghidon. Sa nu omit, e careva care se pricepe la Jawa sa-mi spuna cum trebuie aranjata primavara, dupa o iarna de stat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Februarie 26, 2004 Share Postat Februarie 26, 2004 Apropo de ulei romanesc.Daca folositi,puneti mai mult decat trebuie.Asa am gripat eu un Minsk.Ii puneam ulei romanesc,dar asa cum scrie la carte 25-30 grame la litru.Se pare ca nu a fost de ajuns si in mai putin de o luna adio ambielaj.Deci mai bine dai 100.000 pe un ulei bun in loc de 40.000 cat e asta romanesc,dar stii ca nu vei avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 cat despre discrimanarea dintre motoristi ... nu sunt de acord cu cata_M si l-as intreba cati posesori de Buse sau Ninja a vazut discutand k lumea cu un niprist sau Jawa-ist. ba uite sa stii ca te contrazic .Am fost la Sibiu 2003 (prima intrunire la care am fost)pe cand aveam Jawa, cu altii cu japoneze si nu m-am simtit dat la o parte.La intoarcere de ex. am fost vreo 8. Cu comuniste eram doar eu si un tip cu Nipru si se mergea cu 100km/h in grup compact.Daca tu te-ai simtit dat la o parte nu generaliza...acu de ex. am CBR si asta nu inseamna ca sunt mai cu motz sau ca nu mai discut cu cei care au comuniste...am ramas prieteni in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 si totusi la herastrau se parcheaza comunistele intr-o parte japonezele in cealalta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 si totusi la herastrau se parcheaza comunistele intr-o parte japonezele in cealalta parte. Pai normal ca parcheaza... Cand vin io cu motoru fara tobe vrei sa le dereglez la japo aprinderea? glumesc... eu personal parchez intre comuniste pt ca accidental ii cunosc ... nu o sa parchez intre niste oameni pe care nu ii cunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 exista deci o oarecare segregare! de ce cunosti doar cu comuniste? nu cumva pt ca .... ... oky tac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 ...pai e normal ca apare in mod involuntar o anumita "grupare de interese" ,asta din cauza subiectelor principale de discutie... "Japonezii" abordeaza in general subiecta ca : -viteza maxima a motocicletei x ,numar din 3 cifre si de obicei nu e "1"sau "0" prima cifra -cum pui genunchiul pe curbe, cum te ridici pe o roata ... -hai sa mergem pana la Sinaia sa le dam in gura pe DN1... - cand iti vin piesele din Germania, de ce e mai buna toba Akrapovic decat altele... - la ce service iti acorda garantie , cine face CASCO la motoare,cat ai rata la leasing -etc,etc In "tabara "comunistilor ce se discuta oare ? Pai... - iar am calat motorul - cum modifici unghiul la furca, cum lungesti cardanul si bascula, ce strungar lucreaza mai ieftin si mai bine -cand iti vin piesele din Moldova - in cat timp se sparge un piston turnat la nea Misu - cand ne mai adunam sa mai surubarim la fiarele noastre - cum sa fac sa nu mai consume neapra o galeata de gaz la suta - platim asigurarea RCA sau mai bine mergem la bere - da-mi un far sa il dau lu cutare care are un cilindru de-mi trebuie mie , iti dau o aripa ca am prin beci,si vin cu flexu sa o taiem, o bere pe deasupra...samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 Endo_ro, dca vrei sa pregatesti jawa(sau alta moto) de sezon, presupunand (prin metoda reducerii la absurd ) ca nu are nimic belit in ea, ar trebui sa : -cureti tot frumos de noroi si ulei; -reglezi aprinderea -bagi ulei pe cabluri, eventual schimbate daca dau semne de oboseala - incarcat bateria - schimbat uleiul in cutie - reglarea presiunii in gume sau daca sunt uzate/imbatranite, schimbate - gresat toti rulmentii pentru care ai chef sa desfaci cate ceva ( din roti,rulmentul foii de tractiune la roata spate - curatat si gresat lantul , intins corect - verificare si reglaj frane La mine de ex pregatit de sezon inseamna desfacut tot pana la ultima saiba,schimbat/reparat/modifiocat orice mi se pare ca poate cauza probleme in urmatoarele mii de km,un retis de vopsea pe unde ataca rugina , dupa care asamblat tot la loc cu vaselina din belsug pe unde e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Februarie 27, 2004 Autor Share Postat Februarie 27, 2004 AOLEU CATE PROBLEME !!! Sa nu uit. Are careva o oglinda de Jawa (fara brat) ? Si cat ma costa sa stiu cand fac C.A.R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 ...pai e normal ca apare in mod involuntar o anumita "grupare de interese" ,asta din cauza subiectelor principale de discutie... "Japonezii" abordeaza in general subiecta ca : -viteza maxima a motocicletei x ,numar din 3 cifre si de obicei nu e "1"sau "0" prima cifra -cum pui genunchiul pe curbe, cum te ridici pe o roata ... -hai sa mergem pana la Sinaia sa le dam in gura pe DN1... - cand iti vin piesele din Germania, de ce e mai buna toba Akrapovic decat altele... - la ce service iti acorda garantie , cine face CASCO la motoare,cat ai rata la leasing -etc,etc In "tabara "comunistilor ce se discuta oare ? Pai... - iar am calat motorul - cum modifici unghiul la furca, cum lungesti cardanul si bascula, ce strungar lucreaza mai ieftin si mai bine -cand iti vin piesele din Moldova - in cat timp se sparge un piston turnat la nea Misu - cand ne mai adunam sa mai surubarim la fiarele noastre - cum sa fac sa nu mai consume neapra o galeata de gaz la suta - platim asigurarea RCA sau mai bine mergem la bere - da-mi un far sa il dau lu cutare care are un cilindru de-mi trebuie mie , iti dau o aripa ca am prin beci,si vin cu flexu sa o taiem, o bere pe deasupra...samd HA HA HA HA HA ...multzumita lui nenea Axa cu Scame la ora 6:40 dupa o noapte de munca..(ma rog vorba vine ca stau degeaba ) mi-am pus fermoar la cap intre urechi cu 20 da min inainte sa plec acasa!!!! BRAVO MESTERE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 Bai la faza cu ulei la cabluri era sa imi iau una dupa ceafa cand am vrut sa o fac. Mi-a explicat un nene ca daca fac asta cablul o sa adune praf si o sa se gripeze. Ori il lasi asa cu l-ai luat de la magazin, ori daca e prea vechi si nu mai face fata cumperi altul, ca nu e scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Februarie 29, 2004 Autor Share Postat Februarie 29, 2004 Ulei sau fara ulei? Hotarati-va! Vaselina e indicata? La cabluri ma refer. Pe unde se pot nichela componente, eventual mai mari: amortizoare de exemplu. Si m-ar mai interesa cineva care centreaza roti, un meserias bun si cam cat ar costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Februarie 29, 2004 Share Postat Februarie 29, 2004 La cabluri in manualul de jawa zice 'ulei de cutie'. Pe net am vazut la intretinere cabluri pus ulei de motor (de 4T). Unii 'meseriasi' zic sa nu pui ulei, ca ataca nu-s ce chestie de pe cablu si mai aduna si praf. Rationamentul de bun simt e 'daca freaca metal pe metal se unge'. Am mai luat plasa cu rationamente 'de bun simt' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 La faza cu uleiul nu fac rabat...in mod cert nu le las uscate pentru ca le scurtez considerabil viata .Praf aduna doar la capete cat e cursa utila,pe cand daca il lasi uscat in scurt timp cablul a scoate o "mustata" care agata si iti merge anapoda . Nu se baga vaselina ca iarna devine foarte vascoasa si iti merge cablul greu.Ulei de transmisie, de motor,de amestec, hidraulic...de oricare numai sa fie uns, Injectez uleiul cu o seringa prin capetele cablului, mai mult prin partea care vine sus la ghidon ca il ajuta gravitatia. Endo.ro, lasa SF-urile despre "oglinda de Jawa" , ca astea-s consumabile Ia din targ ce oglinzi iti plac si pune-le ,de preferat sa le montezi acolo sa vezi daca "se vede".E posibil sa nu-ti vezi decat mainile si atunci le schimbi pe loc cu alt model Si sunt convins ca jawa nu o sa se supere daca pui alte oglinzi decat a avut din fabrica (poate nu a avut deloc ) Centratul rotilor....asta cere multa rabdare, daca vrei sa o faci singur uite aici: click Nu stiu pe nimeni care centreaza roti pe bani eu decat sa ma apuc sa-mi spitez o roata, mai bine imi iau alta din dezmembrari. Dogg, nu mai rade ca nu e de ras, e realitate si e o treaba serioasa Hm..ma rog, poate stilul in care am expus-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 Deci mai bine dai 100.000 pe un ulei bun in loc de 40.000 cat e asta romanesc,dar stii ca nu vei avea probleme. Cu 100.000 lei iti iei tot un rahat de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Martie 6, 2004 Autor Share Postat Martie 6, 2004 Thanks! Si cam cat e o pereche de oglinzi prin targ ? Mai am o intrebare. Mi s-a bulit vizorul de la casca, se pot face pe comanda undeva? Cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Martie 6, 2004 Share Postat Martie 6, 2004 Pe cabluri eu bag benzina. E suficient de grasa si nu colmateaza cu praful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 8, 2004 Share Postat Martie 8, 2004 Thanks! Si cam cat e o pereche de oglinzi prin targ ? Mai am o intrebare. Mi s-a bulit vizorul de la casca, se pot face pe comanda undeva? Cat ar costa? Oglinzile sunt cam 100-150.000 perechea . Asta daca nu ai pretentii la crom si alte alea... Am vazut pe strada Eminescu langa benzinarie un atelier de mase plastice care are in vitrina si un vizor de casca facut de ei din plexi, cred.Incearca acolo, dar nu te astepta sa iasa ca originalul.Oricum ,avand in vedere ca un vizor original de schimb la orice casca incepe de pe la 700.000 , merita incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Martie 8, 2004 Autor Share Postat Martie 8, 2004 Merci AXA ! Ma rog, cu scame. Unde e strada asta ? Eminescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endo_ro Postat Martie 10, 2004 Autor Share Postat Martie 10, 2004 CUMPARATI-VA REVISTA UNIVERSUL MOTO sau cam asa ceva. BAFTA LA CONCURS !!! Poate ia careva Cagiva aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.