Sari la conținut

Harley-Davidson Sportster Forty-Eight 2010


Pijama
 Share

Postări Recomandate

Se pare ca gama Sportster va avea un nou membru in curand: Forty-Eight.

Cateva detalii: rezervor Peanut, roata fata lata, aripa fata "chopped", sa solo joasa, motor de 1200 cmc, suspensie joasa.

Mai multe detalii: http://www.harley-davidson.com/en_US/Conte...xl1200x/gallery

 

Pretul ar porni de la 10499 USD (presupun ca MSRP = fara taxe).

Si cateva wallpaper-uri de pe site (pentru clatit ochii):

post-20315-1264452615_thumb.jpgpost-20315-1264452631_thumb.jpgpost-20315-1264452647_thumb.jpgpost-20315-1264452661_thumb.jpgpost-20315-1264452677_thumb.jpgpost-20315-1264452689_thumb.jpgpost-20315-1264452700_thumb.jpgpost-20315-1264452716_thumb.jpg

 

P.S. Sper ca nu a mai fost postat.

 

Toate cele bune!

Radu.

 

L.E. Se pare ca am postat in acelasi timp cu user-ul Pijama... Imi pare rau.

Rog un moderator sa lipeasca topicurile sau sa stearga unul din ele. Multumesc anticipat!

Editat de smoky_bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-20315-1264452677_thumb.jpg

Asta e fain.

P.S. Sper ca nu a mai fost postat.

Cred ca ieri la ora aia, toata lumea abonata a primit mailul de la hd...

Am intrat pe forum la 20 min. dupa mailul primit si deja erau 2 topice :lol:

Mesaj completat

preferatul meu, dintre astea noi, ramane Iron-ul.

Asa as fi zis si eu, dar asta de deasupra cred ca il face... + ca e de 1,2 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de gators si vopseaua negru mat pe rezervor eu nu vad nici o diferenta... ba da! tobele care sunt muuuult mai cool la 48, si faptul ca e 1200cc! Saua cu arcuri e o varianta de customizare de fabrica sau dealer ( kit Harley)

Cu mai putin de 200 de para rezolvi transformarea in Iron, dar de 1200!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu sunt fan Harley(unii considerandu-ma chiar "dusman declarat" ,deja avand frigiderul plin de pe alte topicuri :lol: ),intamplator acest model chiar imi place.Oricum imi place gama 883,in special Iron-ul.

Este o aparitie reusita,cu un boost si de putere,si un look clasic.Desi sunt fan declarat jante turnate,in acest caz pot face o exceptie si spune ca da foarte bine.

Ca varianta o prefer pe cea cu rezervorul vopsit gri.

Ca si model,desi nu am mers cu nici un Sportster,dupa cum arata,banuiesc ca are o ciclistica buna,ca este manevrabil,ca se preteaza strazilor europene "in dinti" si celor romanesti(si mai "in dinti").Imi place de asemenea faptul ca furcile sunt reduse ca dimensiuni,eu preferand la orice motocicleta manevrabilitatea,lejeritatea in condus (furcile prea mari ma incomodeaza si ma obosesc) si adaptarea la drumuri.

In concluzie.Da,daca as avea banii l-as lua si acum (o recenzie mai buna de la un "dusman declarat" al Harley nu o sa vedeti :lol: )

Ba omule, acum fara vrajeala, mai taci in pl noastra ca ne-ai disperat pe toti.Tu chiar ai o opinie la fiecare topic de pe forum?Scrii la 4 dimineata?Ce drq faci ba tu si de unde stii atatea despre motoare daca nici macar nu ai?Vrei sa faci nr de posturi mare in cateva zila si sa iti ridicam o statuie din shuruburi in fata garii de nord or what?Daca nu ai observat pana acum desi ti s-a mai atras atentia in cateva randuri pe aceasta sectiune a forumului chiar se incerca altceva si anume sa se mentina cum era odata, sa scrie oamenii chestii constructive...de bun simt...era o mica comunitate intr-una mai mare.Le e jena la multi batrani de aici sa iti spuna radical Shut the fuck up! Scrie drq atunci cand chiar ai ceva de spus si nu mai umple topicurile cu pareri de 2 lei.Da, deja stiu ce o sa spui..e un forum public si tu doar ti-ai dat cu parerea nevrand sa superi pe nimeni dar o faci.Nu vreau sa-mi raspunzi ci doar sa faci ceva.Iti multumim pentru intelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* da, bre, eu vreau Ironul ca e mai apropiat de fiinta mea, nu ca e mai bun. ce-as face eu cu un Harley de 1200!?! pai una la mana ca nu mi se potriveste la statura (eu sunt o delicata si am 55 kile :lol: ), apoi ca pe Iron/Sporster nu prea poti sa faci cruising, iar cu motorul asta mare cam asa s-ar spune..., deci un 883 e maximal ptr. mine. Iron + cria = love. (plus ca se customizeaza usor, vorba Sobolului, cateva sute de $ si il fac Cria's Iron Horse :lol: ). ..eh, vise!

 

P.S. saua pe arcuri e misto, dar sa o vad la altii. nu mi-as strica fundul pe una, mai ales ca am si o mica "defectiune" a coloanei la zona lombara si ...inca una in zona cervicala, dar asta-i alta poveste si nu va mai plictisesc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* da, bre, eu vreau Ironul ca e mai apropiat de fiinta mea, nu ca e mai bun. ce-as face eu cu un Harley de 1200!?! pai una la mana ca nu mi se potriveste la statura (eu sunt o delicata si am 55 kile :lol: ), apoi ca pe Iron/Sporster nu prea poti sa faci cruising, iar cu motorul asta mare cam asa s-ar spune..., deci un 883 e maximal ptr. mine. Iron + cria = love.

 

Din punct de vedere al dimensiunilor si al maselor, Sportster 1200 este 99% la fel cu Sportster 883 (indiferent de model), 883 Iron e chiar un pic mai lung si cu saua mai inalta. Singura diferenta notabila dintre cele doua modele e data de cuplul cu aproape 30Nm mai mare pentru motorul de 1200cmc.

 

Iron 883

Lungime 2260 mm

Ampatament 1520 mm

Inaltime sa 735 mm

Masa proprie 251 kg

 

Sportster 48

Lungime 2255 mm

Ampatament 1520 mm

Inaltime sa 710 mm

Masa proprie 251 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere al dimensiunilor si al maselor, Sportster 1200 este 99% la fel cu Sportster 883 (indiferent de model), 883 Iron e chiar un pic mai lung si cu saua mai inalta. Singura diferenta notabila dintre cele doua modele e data de cuplul cu aproape 30Nm mai mare pentru motorul de 1200cmc.

 

Iron 883

Lungime 2260 mm

Ampatament 1520 mm

Inaltime sa 735 mm

Masa proprie 251 kg

 

Sportster 48

Lungime 2255 mm

Ampatament 1520 mm

Inaltime sa 710 mm

Masa proprie 251 kg

 

* cred ca si pretul, ai uitat... :lol:

da, totusi, de ce as avea eu nevoie de un cuplu cu 30Nm mai mare? daca nu iau Ironul ptr. cruising/touring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* cred ca si pretul, ai uitat... :lol:

da, totusi, de ce as avea eu nevoie de un cuplu cu 30Nm mai mare? daca nu iau Ironul ptr. cruising/touring?

:lol: Un Sporster 883, gasesti precis ieftin pe Germa, dai la ceva vopsitor sa ti-l faca negru mat si ai iesit la juma de pret........Harleyluia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, mai greu insa cu vopsirea motorului (cilindri, capace, etc)

:lol: Daca vrei sa iasa un lucru frumos, trebuie normal tot motorul demontat, cine are timp si se stie :lol: ....si piesele vopsite cu cimp electrostatic. :lol: http://www.briofresh.bizoo.ro/vanzare/1181...-electrostatica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Sincer, daca e sa-mi iau altceva, pe langa Bonneville-ul pe care-l detin acum, asta ar cam fi. Design cool, manevrabil, customizabil... imi cam face cu ochiul.

 

Mai ales ideea asta de customizare e "the one", bineinteles negru, poate cu un rezervor ceva mai mare, gen Mustang tank sau asa ceva:

 

post-51000-1274262513_thumb.jpg

 

 

Si "Forty Eight" pt. ca-n 1948 HD a montat prima data rezervorul peanut pe o mobra si anume pe modelul S 125.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...