Pijama Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Harley-Davidson completeaza gama Sportster 1200 cu noul custom hot-rod denumit Forty-Eight. http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/h...ortster_48.html Editat Ianuarie 25, 2010 de Pijama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 (editat) Se pare ca gama Sportster va avea un nou membru in curand: Forty-Eight. Cateva detalii: rezervor Peanut, roata fata lata, aripa fata "chopped", sa solo joasa, motor de 1200 cmc, suspensie joasa. Mai multe detalii: http://www.harley-davidson.com/en_US/Conte...xl1200x/gallery Pretul ar porni de la 10499 USD (presupun ca MSRP = fara taxe). Si cateva wallpaper-uri de pe site (pentru clatit ochii): P.S. Sper ca nu a mai fost postat. Toate cele bune! Radu. L.E. Se pare ca am postat in acelasi timp cu user-ul Pijama... Imi pare rau. Rog un moderator sa lipeasca topicurile sau sa stearga unul din ele. Multumesc anticipat! Editat Ianuarie 25, 2010 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bl76 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 de ce 48? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 * arata bine, dar tot nu e clasic preferatul meu, dintre astea noi, ramane Iron-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Arata foarte bine, totusi un ape de 40 gen exile l-ar prinde mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Nu prea imi place unde sunt pozitionate oglinzile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 (editat) Nu prea imi place unde sunt pozitionate oglinzile... hahaha, pozitia e faina, forma lor e problema. Editat Ianuarie 26, 2010 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Asta e fain. P.S. Sper ca nu a mai fost postat. Cred ca ieri la ora aia, toata lumea abonata a primit mailul de la hd... Am intrat pe forum la 20 min. dupa mailul primit si deja erau 2 topice Mesaj completat preferatul meu, dintre astea noi, ramane Iron-ul. Asa as fi zis si eu, dar asta de deasupra cred ca il face... + ca e de 1,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 In afara de gators si vopseaua negru mat pe rezervor eu nu vad nici o diferenta... ba da! tobele care sunt muuuult mai cool la 48, si faptul ca e 1200cc! Saua cu arcuri e o varianta de customizare de fabrica sau dealer ( kit Harley) Cu mai putin de 200 de para rezolvi transformarea in Iron, dar de 1200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gixu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Desi nu sunt fan Harley(unii considerandu-ma chiar "dusman declarat" ,deja avand frigiderul plin de pe alte topicuri ),intamplator acest model chiar imi place.Oricum imi place gama 883,in special Iron-ul.Este o aparitie reusita,cu un boost si de putere,si un look clasic.Desi sunt fan declarat jante turnate,in acest caz pot face o exceptie si spune ca da foarte bine. Ca varianta o prefer pe cea cu rezervorul vopsit gri. Ca si model,desi nu am mers cu nici un Sportster,dupa cum arata,banuiesc ca are o ciclistica buna,ca este manevrabil,ca se preteaza strazilor europene "in dinti" si celor romanesti(si mai "in dinti").Imi place de asemenea faptul ca furcile sunt reduse ca dimensiuni,eu preferand la orice motocicleta manevrabilitatea,lejeritatea in condus (furcile prea mari ma incomodeaza si ma obosesc) si adaptarea la drumuri. In concluzie.Da,daca as avea banii l-as lua si acum (o recenzie mai buna de la un "dusman declarat" al Harley nu o sa vedeti ) Ba omule, acum fara vrajeala, mai taci in pl noastra ca ne-ai disperat pe toti.Tu chiar ai o opinie la fiecare topic de pe forum?Scrii la 4 dimineata?Ce drq faci ba tu si de unde stii atatea despre motoare daca nici macar nu ai?Vrei sa faci nr de posturi mare in cateva zila si sa iti ridicam o statuie din shuruburi in fata garii de nord or what?Daca nu ai observat pana acum desi ti s-a mai atras atentia in cateva randuri pe aceasta sectiune a forumului chiar se incerca altceva si anume sa se mentina cum era odata, sa scrie oamenii chestii constructive...de bun simt...era o mica comunitate intr-una mai mare.Le e jena la multi batrani de aici sa iti spuna radical Shut the fuck up! Scrie drq atunci cand chiar ai ceva de spus si nu mai umple topicurile cu pareri de 2 lei.Da, deja stiu ce o sa spui..e un forum public si tu doar ti-ai dat cu parerea nevrand sa superi pe nimeni dar o faci.Nu vreau sa-mi raspunzi ci doar sa faci ceva.Iti multumim pentru intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Arata bine, mai ales rezervorul ( rezervor 2.1 gallonos = 7.95 L ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 * da, bre, eu vreau Ironul ca e mai apropiat de fiinta mea, nu ca e mai bun. ce-as face eu cu un Harley de 1200!?! pai una la mana ca nu mi se potriveste la statura (eu sunt o delicata si am 55 kile ), apoi ca pe Iron/Sporster nu prea poti sa faci cruising, iar cu motorul asta mare cam asa s-ar spune..., deci un 883 e maximal ptr. mine. Iron + cria = love. (plus ca se customizeaza usor, vorba Sobolului, cateva sute de $ si il fac Cria's Iron Horse ). ..eh, vise! P.S. saua pe arcuri e misto, dar sa o vad la altii. nu mi-as strica fundul pe una, mai ales ca am si o mica "defectiune" a coloanei la zona lombara si ...inca una in zona cervicala, dar asta-i alta poveste si nu va mai plictisesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 * da, bre, eu vreau Ironul ca e mai apropiat de fiinta mea, nu ca e mai bun. ce-as face eu cu un Harley de 1200!?! pai una la mana ca nu mi se potriveste la statura (eu sunt o delicata si am 55 kile ), apoi ca pe Iron/Sporster nu prea poti sa faci cruising, iar cu motorul asta mare cam asa s-ar spune..., deci un 883 e maximal ptr. mine. Iron + cria = love. Din punct de vedere al dimensiunilor si al maselor, Sportster 1200 este 99% la fel cu Sportster 883 (indiferent de model), 883 Iron e chiar un pic mai lung si cu saua mai inalta. Singura diferenta notabila dintre cele doua modele e data de cuplul cu aproape 30Nm mai mare pentru motorul de 1200cmc. Iron 883 Lungime 2260 mm Ampatament 1520 mm Inaltime sa 735 mm Masa proprie 251 kg Sportster 48 Lungime 2255 mm Ampatament 1520 mm Inaltime sa 710 mm Masa proprie 251 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Din punct de vedere al dimensiunilor si al maselor, Sportster 1200 este 99% la fel cu Sportster 883 (indiferent de model), 883 Iron e chiar un pic mai lung si cu saua mai inalta. Singura diferenta notabila dintre cele doua modele e data de cuplul cu aproape 30Nm mai mare pentru motorul de 1200cmc. Iron 883 Lungime 2260 mm Ampatament 1520 mm Inaltime sa 735 mm Masa proprie 251 kg Sportster 48 Lungime 2255 mm Ampatament 1520 mm Inaltime sa 710 mm Masa proprie 251 kg * cred ca si pretul, ai uitat... da, totusi, de ce as avea eu nevoie de un cuplu cu 30Nm mai mare? daca nu iau Ironul ptr. cruising/touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 * cred ca si pretul, ai uitat... da, totusi, de ce as avea eu nevoie de un cuplu cu 30Nm mai mare? daca nu iau Ironul ptr. cruising/touring? Un Sporster 883, gasesti precis ieftin pe Germa, dai la ceva vopsitor sa ti-l faca negru mat si ai iesit la juma de pret........Harleyluia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Un Sporster 883, gasesti precis ieftin pe Germa, dai la ceva vopsitor sa ti-l faca negru mat si ai iesit la juma de pret........Harleyluia Corect, mai greu insa cu vopsirea motorului (cilindri, capace, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Corect, mai greu insa cu vopsirea motorului (cilindri, capace, etc) Daca vrei sa iasa un lucru frumos, trebuie normal tot motorul demontat, cine are timp si se stie ....si piesele vopsite cu cimp electrostatic. http://www.briofresh.bizoo.ro/vanzare/1181...-electrostatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Sincer, daca e sa-mi iau altceva, pe langa Bonneville-ul pe care-l detin acum, asta ar cam fi. Design cool, manevrabil, customizabil... imi cam face cu ochiul. Mai ales ideea asta de customizare e "the one", bineinteles negru, poate cu un rezervor ceva mai mare, gen Mustang tank sau asa ceva: Si "Forty Eight" pt. ca-n 1948 HD a montat prima data rezervorul peanut pe o mobra si anume pe modelul S 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.