lazar_viorels Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 As dori sa aflu consumul de carburant al diferitelor marci de comuniste si viteza lor maxima(curiozitate nu ca asi fi eu vitezoman) Sa incep cu ce am eu TMZ TULA -consum 5-6% -viteza maxima 100km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 MZ ES 175 cu carburator original uzat si aprindere de Minsk: la drum intins 2,2 - 2,8 % (jur pe rosu) in regim de mers normal si 3,5 % forjat si cu 2 persoane + bagaj viteza maxima nu stiu, cam 90-100 km/h (apoi schimb in treapta a 2-a ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Titlul topicului sugereaza ca te intereseaza consumul in functie de viteza. La mine: IJ 350cmc monocilindric, consuma 2,5-3l/100km. Daca nimeresc reglaje bune (avans si carburator) nici cu pasager si bagaje consumul nu depaseste 3l/100km, pe diverse drumuri (mixt). Viteza maxima: 110-120km/h. Mentionez ca am reglat de nenumarate ori avansul fara sa gasesc niciodata o pozitie care sa zic ca-i cea mai buna. In cel mai rau caz, daca aveam surubul de aer al carburatorului prea desfacut aveam consum de 4l/100km si nici nu mergea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Titlul topicului sugereaza ca te intereseaza consumul in functie de viteza.La mine: IJ 350cmc monocilindric, consuma 2,5-3l/100km. Daca nimeresc reglaje bune (avans si carburator) nici cu pasager si bagaje consumul nu depaseste 3l/100km, pe diverse drumuri (mixt). Viteza maxima: 110-120km/h. Mentionez ca am reglat de nenumarate ori avansul fara sa gasesc niciodata o pozitie care sa zic ca-i cea mai buna. In cel mai rau caz, daca aveam surubul de aer al carburatorului prea desfacut aveam consum de 4l/100km si nici nu mergea bine. Greu de crezut este consumul unei Mobre . Simsonul consuma cam 3,5 in solo dar este de 250 cc si in patru Timpi. In plus motoarele rusesti au consum mai ridicat. De la cam 6 litri cat da fabricantul sa reduci la 2,5 3 litri este o minune.Indiferent de reglaje si modificari facute nu se poate 2,5 litri. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 ei, lasa-i omului placerea sa creada. Niprul si Uralul cu atas intre 5,6 si 10 L/100km, cu atas viteza maxima pe ceas 120, reala probabil 110. Solo coboara consumul si la 4, bine reglat este mai economic decat un Ij 350, fiind un 4T cu avans variabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 cum naiba ai scos 4 la ural? solo meu consuma 6,5 mers pe dn1 intre 70 si 120km/h, calculat de la plin la plin. si zic saru'mana ca nu ia mai mult. bujiile sunt perfecte, ca la carte arata. poate dai vreo gaura in piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Urse scotea cu Uralul lui 650 4, eu scoteam cu Uralul tau un minim de 4,5 la 100km/h . Van Damme se lauda si el cu consum spre 4. Binetneles ca daca te duci ceva de genul BUc-Bv-Campulung-Buc cosumul e unul mixt, imi amintesc ca nu a trecut de 6 cand am facut tura. Editat Ianuarie 27, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Cu Uralul am scos mereu 5 la sută cu carburatoare K68; ceva mai mult în oraÂş, dar nu mult. Afară am mers în general cu 80-90... reprize de 100-120 la depăÂşiri, după care mai țineam nițel viteza asta, dar tot pe la 90 mă simțeam cel mai confortabil. Cu MZ-ul am avut consum maxim de 4 la sută, în general consuma 3, carburator Jikov de la un CZ de 175 cmc; viteza maximă 95-100, croazieră 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 [quote name='Andrei_D' date='Jan 26 2010, 09:08 PM' post='2279474 la drum intins 2,2 - 2,8 % ( cam 90-100 km/h (apoi schimb in treapta a 2-a ) Buna rau asta cu treapta 2-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Ij Planeta 5...sincer consumul nu lam calculat exact....dar cred ca ar fi undeva pe la 4....4,5/100km... viteza maxima 140 km/h cu cateva modificari.....posibil din cauza asta sa consume asa mult ,,,zik yo totusi cred k e cam mult pt un monocilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) uau ! ma simt complexat !.........asa handicapat sa fie CZ-ul meu?........3,5-4 l/100km.... 3,5- solo , 4 cu pasager.........viteza intre 90-110 ..........si e doar de 175 cmc ! Editat Ianuarie 27, 2010 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Greu de crezut este consumul unei Mobre . Simsonul consuma cam 3,5 in solo dar este de 250 cc si in patru Timpi. In plus motoarele rusesti au consum mai ridicat. De la cam 6 litri cat da fabricantul sa reduci la 2,5 3 litri este o minune.Indiferent de reglaje si modificari facute nu se poate 2,5 litri. Numai bine Da, stiu si eu ca asa zice lumea ca e lege ca motocicletele rusesti sa consume mult fiindca-s rusesti. Producatorul mentioneaza si el un consum de 4-5l/100km. Si totusi, mie imi consuma 4l/100km doar daca e avansul prea dereglat si surubul de aer prea tare desfacut. Dar atunci nici bine nu merge, abia prinde 70km/h. Altfel, daca merge bine, consumul se mentine sub 3l/100km. Am avut si 2,5l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Da, stiu si eu ca asa zice lumea ca e lege ca motocicletele rusesti sa consume mult fiindca-s rusesti. Producatorul mentioneaza si el un consum de 4-5l/100km. Si totusi, mie imi consuma 4l/100km doar daca e avansul prea dereglat si surubul de aer prea tare desfacut. Dar atunci nici bine nu merge, abia prinde 70km/h.Altfel, daca merge bine, consumul se mentine sub 3l/100km. Am avut si 2,5l. Inseamna ca ai jumatate din putere nu se poate altfel( capacitate mare turatie mica 2 T ). De Jupiter cu atas stare foarte buna supraancarcat ( cu 6 persoane ) si calcat la maxim cu consum de 12 litri ce parere ai si in carte scrie parca 7,3 cu atas. Esti primul ( si cred singurul) care se lauda cu un astfel de consum. De convins nu ma poti decat pe viu si atunci cumpar si eu Ij.Cu carb de Mobra si eu am avut consum mult mai mic decat in carte la Simson dar in viteza a IV rulam numai pe deal in jos si daca nu batea vantul din fata si pasagerul se urca in autobus Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 eu cu fostul meu ural am scos 4.5 la vreo 70-80 la ora constant pe drumul soarelui....ca autostrada cam rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Ij Planeta 5...sincer consumul nu lam calculat exact....dar cred ca ar fi undeva pe la 4....4,5/100km...viteza maxima 140 km/h cu cateva modificari.....posibil din cauza asta sa consume asa mult ,,,zik yo totusi cred k e cam mult pt un monocilindru Decit 140? Ca la mine la 178,5 km/h, dabia ajung la consum de 2.83 %, si cu ataj 170.3 km/h si consum putin mai mult adica 3,17% :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Mincinosule, era maxim 174,9, că eram io cu cursiera în fața ta Âşi io am kilometraju electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Decit 140? Ca la mine la 178,5 km/h, dabia ajung la consum de 2.83 %, si cu ataj 170.3 km/h si consum putin mai mult adica 3,17% La tine nu se pune.Aveai vant din spate.Am vazut eu bine.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Nu e dom'le aÂşa, îi duceam io trena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 domnule pedro esti bun sa critici lumea....dar cand am spus k Planeta5 viteza maxima e de 140 km/h nu am facut misto ci am spus adevarul...(ajungand la viteza asta a trebuit niste modificari...cred k am specificat)......ajungand k planeta5 la viteza de 178,5km/h cred ca iti trebui un motor de japoneza....dar nu cred ca tiar permite ciclistica de la ij pt o asemenea viteza.......din respect pt dumneata k ai fost prieten k tatal meu din vremea p cand erea targul pe dealul de la vitan barzesti......iar pe vremea cand averai dnepr-ul cu tractiune pe atas yo aveam mobra hoinar...(aveam vreo 10 ani)....asa pt cultura ta generala IJ Planeta5 vit max 140km/h.........saltari si te astept undeva p asfalt sa vedem daca poti face fata planeta5 vs planeta5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 MZ Etz 125 si mananca 3,5l daca nu mai bine %. Inghite ca inecatu'! Dar merge 100-110km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 31, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2010 MZ Etz 125 si mananca 3,5l daca nu mai bine %. Inghite ca inecatu'! Dar merge 100-110km/h. ceva nu e in regula eu am etz 150 ,si nu sare de 3 consumul,si cam il forjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 (editat) ceva nu e in regula eu am etz 150 ,si nu sare de 3 consumul,si cam il forjez Da-mi o idee, ce pot sa fac... aprinderea e reglata bine, zic eu. Si carburatorul e reglat dupa carte. Poate nu stiu eu ceva Am strans si surubu de la avans si de la aer si le-am desfiletat doua ture jumate pe amandoua. Asa stiu eu ca se face... Editat Ianuarie 31, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 31, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2010 Da-mi o idee, ce pot sa fac... aprinderea e reglata bine, zic eu. Si carburatorul e reglat dupa carte. Poate nu stiu eu ceva Am strans si surubu de la avans si de la aer si le-am desfiletat doua ture jumate pe amandoua. Asa stiu eu ca se face... ok...ai zis ca , carburatorul este reglat dupa carte... dar nu miai zis daca nu cumva este uzat...ma refer in primul rand la jiglerul de benzina...datorita acestui jigler eu am ajuns la un consum de vreo 8 % cu un voshod...apoi cand la schimbat consuma 4-5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 voshodul meu consuma cam 4,5-5 litri (cu acceleratia blana) la 100 km\h....acum nu stiu exact ca mai mult pierde benzina pe la robinet(e nou) decat consuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 ijul poate fi facut sa pape sub 3 dar nu e bine, DAca mergi cu amestec sarac motorul se uzeaza foarte repede - nu are ungere corecta. pentru ij este recomandabil sa pape in jur de 5 % valabil pt toate moto in 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.