lil debul Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut popor , fiind proaspat posesor de Deauville , am cautat pe forum colegi de suferinta , din pacate nu am gasit cam pe nimeni. Sa fie un motor prost ? Nu mi se pare. Atunci , unde sinteti , fratilor ? Poate ne adunam mai multi , schimbam o parere , o idee , un sfat. Daca sint si in Bucuresti , mai bine , ca schimbam si o bere. Mesaj completat Salut popor , fiind proaspat posesor de Deauville , am cautat pe forum colegi de suferinta , din pacate nu am gasit cam pe nimeni. Sa fie un motor prost ? Nu mi se pare. Atunci , unde sinteti , fratilor ? Poate ne adunam mai multi , schimbam o parere , o idee , un sfat. Daca sint si in Bucuresti , mai bine , ca schimbam si o bere. PS. In titlu , am vrut sa scriu RARE , da' mi-a fugit mina pe taste aiurea. Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 /index.php?showtopic=432431 eu am honda ntv ..ceva asemanator dar fara carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut tuturor ! Eu am o HONDA DEAUVILLE din 98, si vreu sa zic ca este potrivita cel ma bine prin afara orasului ca acolo se simte cel mai bine, in oras nu pot spune ca se manevreaza greu dar oricum nu ca un motor naked, valizele incorporate cam te incurca printre masini, oglinzile cam mari pt slalom. Din punct de vedere al motorizarii nu fuge ca o sportiva, dar pt calatorii este numai bun, consumul foarte bun si transmisia pe cardan face toti banii si nu ai griji. In rest eu zic ca la raportul calitate pret pt un touring sta foarte bine deci eu o recomand la cei care le place aceasta clasa de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salutare si bine v-am gasit . Eu am Deauvil-ul de anul trecut din toamna si inca nu am apucat sa o inscriu pe Romania . Din ce am apucat eu sa merg cu ea am observat cateva chestii : motorul este foarte elastic ,dar trebuie turat , cutia intra foarte bine in viteze dar un pic cam zgomotos , ambreiaj ( maneta ) incredibil de moale , cardanul un pic cam dur ( adica jocuri cam mari in ansamble exclus uzura exagerata mobra are 18.000 km ) . Nu stiu cum e la voi , dar la mine daca nu e pe cricul central motorul nu porneste , consum undeva pe la 5-6 litri . Imi place foarte mult motocicleta , are protectie la vant (am parbriz MRA touring 79 euro ) , foarte utile cutiutele de telefon si maruntisuri de la rezervor , cutii pentru bagaje zic eu suficiente ( eu intruna am kit de pana , compresor la 12 v ) pacat ca in varianta de serie nu intra si casca . Iata si cele doua sait-uri de unde ma aprovizionez cu piese si consumabile :www. CMSNL.com si www.ZSF-MOTORRAD.de (aici trebuie sa introduceti serie sasiu ) si bineinteles LOUIS si POLLO . Cele bune va doresc si tinem legatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 27, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2010 Vezi frate ca are senzor la cricul laba , sa nu pornesti cu cricul lasat. O pornesti cu cricul pus , da daca o bagi in viteza , taie motorul. Eu nu prea am apucat sa imi dau seama de a mea , de entuziasm , probabil. Si nici nu dau in ea , asa ca merg putin subturat. Nu prea imi iese la punctul mort , dar stiu ce are , adica sint 90% sigur , ceva la oala de ambreiaj , trebuie putin pilita , am vazut pe net. In rest sint super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 (editat) Am verificat senzorul de la cricul lateral , dar ma gandesc ca neavand martor de cric lateral in bord , ca sa nu pleci cu el taras astia ca masura de siguranta mobra nu porneste pe cricul lateral . Si eu am zgomotul specific Honda de ambreiaj ,dar nu am probleme cu vitezele , am desfacut ambreiajul m-am uitat la el dar nu am gasit nimic . Acuma furca mi-se pare un pic cam moale si am bagat saibe de 5mm pentru pretensionare , asta pana eau arcuri progresive si ulei de furca Willbers 10 W . Era sa uit , daca vreti manual service dar in Spaniola anuntati-ma . Editat Ianuarie 27, 2010 de guzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Vezi frate ca are senzor la cricul laba , sa nu pornesti cu cricul lasat. O pornesti cu cricul pus , da daca o bagi in viteza , taie motorul. Eu nu prea am apucat sa imi dau seama de a mea , de entuziasm , probabil. Si nici nu dau in ea , asa ca merg putin subturat. Nu prea imi iese la punctul mort , dar stiu ce are , adica sint 90% sigur , ceva la oala de ambreiaj , trebuie putin pilita , am vazut pe net. In rest sint super multumit. Salut ! apropo la problema ta cu iesitul pe punctul mort vreau sa-ti zic ca si la mine face la fel, si din cate am auzit este un lucru cam normal la cutia asta, solutia este sa turezi putin cand vezi ca nu iese cu ambreiajul tras si o sa vezi ca o sa mearga ca unsa la iesire ape neutru Mesaj completat DOMNILOR CARE DINTRE VOI AVETI DIN INTAMPLARE UN GHIDON DE DEAUVILLE 650 DIN 98 ? MA REFER ORIGINAL AL MOTORULUI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 modificat subtitlul. lil debul, ai de dat o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Salut popor , fiind proaspat posesor de Deauville , am cautat pe forum colegi de suferinta , din pacate nu am gasit cam pe nimeni. /index.php?...10&start=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 27, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2010 Traiasca domn' moderator , era penibil titlul ala pocit. Daca stai in Bucuresti , dau si bere. Mersi mult. Despre ambreiaj , placutele de metal dintre discurile de ambreiaj , cica rod din oala de ambreiaj , formeaza niste taieturi acolo unde o ating , in decupaturile alea de la oala. Si cica alea trebuie pilite usor , nu-i mare lucru. Informatia o am de pe net , deci atentie , ca nu-i probata de mine. Poate gasesc linkul si il pun aici , sa judecati voi daca se verifica. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 DOMNILOR CARE DINTRE VOI AVETI DIN INTAMPLARE UN GHIDON DE DEAUVILLE 650 DIN 98 ? MA REFER ORIGINAL AL MOTORULUI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Lucian, Bacau,Honda deauville 650,an 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Salutare si bine ai venit . Ea spuneti cu uleiurile cum stati : ce marca , vascozitate . Eu acum in ea am Castrol 15w 50 ,insa ma gandesc sa trec la 10 w 50 . In zona mea nu e trafic in oras si merg mai mult la drum lung . Am gasit pe un sait un bugspoiler foarte interesant , dar cam costa vreo 300 euri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Salutare si bine ai venit . Ea spuneti cu uleiurile cum stati : ce marca , vascozitate . Eu acum in ea am Castrol 15w 50 ,insa ma gandesc sa trec la 10 w 50 . In zona mea nu e trafic in oras si merg mai mult la drum lung . Am gasit pe un sait un bugspoiler foarte interesant , dar cam costa vreo 300 euri . Salut ! La uleiuri am folosit prima data MOTUL 5100 SEMI-SINTETIC si nu am avut probleme deloc, nu am descoperit consum de ulei intre schimburi si merge foarte bine. A doua oara am folosit MOTUL 7100 SINTETIC de care am fost foarte multumit. Oricum am un stil de mers mai domol si nu asa sportiv.Filtrul de ulei se gaseste la orice magazin de piese schimb si este ieftineala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Lucian, Bacau,Honda deauville 650,an 2000... Am vazut la sectiunea cumparari ca cauti piese . Ce anume te-ar interesa , am pe cineva care are una ptr piese , dar nu e completa . Sau incearca la numarul asta : 0722913344 - eu am luat de la el cate ceva , este din Ploiesti . Bafta ! Editat Februarie 12, 2010 de guzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Am vazut la sectiunea cumparari ca cauti piese . Ce anume te-ar interesa , am pe cineva care are una ptr piese , dar nu e completa . Sau incearca la numarul asta : 0722913344 - eu am luat de la el cate ceva , este din Ploiesti . Bafta ! Daca e aceeasi persoana din Ploiesti il stiu,am luat de la el furca+roata...M-ar interesa acum urgent farul...Ms mult de informatii! Bft! Mesaj completat Salutare si bine ai venit . Ea spuneti cu uleiurile cum stati : ce marca , vascozitate . Eu acum in ea am Castrol 15w 50 ,insa ma gandesc sa trec la 10 w 50 . In zona mea nu e trafic in oras si merg mai mult la drum lung . Am gasit pe un sait un bugspoiler foarte interesant , dar cam costa vreo 300 euri . Am gasit un spoiler undeva pe la 100 de lire, nu asa complet dar oricum...[http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170441995923&ssPageName=STRK:MEWAX:IT] Editat Februarie 15, 2010 de EvO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Dar ce ai patit de-ti trebuie atatea ? . La partea de carenaj (mai ales carena fata ) e cam nasol , eu am urmarit e-bay vreo 6 luni si o singura carena am gasit si aia la licitatie si a fost bataie pe ea . Nu stiu sigur daca cel care ti-am spus mai sus are farul , oricum deocamdata e plecat in Spania si nu stiu sigur cand vine . La spoiler cred ca te referi la asta : Incearca sa iei legatura cu '' Distribuitorul '' la sectiunea piese de schimb cu farul pentru unul second , el ma ajutat si pe mine de multe ori . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 In sfarsit a aparut licitatie cu far pe ebay,totusi o sa arunc o vorba sa vad ce pret imi face...Ieri mi.am cumparat proiectoare si deabea astept sa le montez...O sa va cer niste sfaturi cand ma apuc...Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 (editat) Am eu proiectoare pe a mea , sunt montate sub barile de cadere . Treaba sta cam asa : daca sunt cu becuri normale de 35 w ad 75 w amandoua , se cam simte si e posibil sa fortezi releul de incarcare . Eu am rezolvat punand leduri pe proiectoare ceva gen angel eys care consuma foarte putin si sunt foarte vizibile . Acuma depinde ce vrei de la proiectoare , ale mele sunt mai mult de design ca de lumina nu am nevoie , am xenon . La montaj am luat tensiune dupa contact , ad daca nu e contactul pus nu merge , ( asa eviti sa le aprinda cineva care se joaca la butoane ) , am siguranta de 10 amperi pe traseul de plus , si un comutator simplu on-off luat de pe louis , un martor luminos in bord imi spune cand sunt pornite . Ar mai fi de spus cateva , cand te hotarasti da un semn . Bafta ! Editat Februarie 17, 2010 de guzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 lasa.mi un id de mess pe prv sa mai vorbim cate ceva..Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 22, 2010 Autor Share Postat Februarie 22, 2010 Salut , are cineva experienta cu lanturile de distributie ? Cum se ajunge la ele , vreau sa fac o mica inspectie , daca trebuie , le duc la "medic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magnolyum Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare,nu esti singur. Nu sunt prea multe dar mai sunt cateva in buc. In toamna l-am luat si eu si a avut parte de o revizie in detaliu,,,desi era in conditii relativ bune la achizitionare. Ceva probleme ascunse s-au aratat si pt asta am de batut un obraz pe aici... Dar asta e alta poveste... E un motor bun pt plimbari lungi.Poate un pic incomod din cauza coburilor incorporati in traficul mizer metropolitan. Sa ai parte de el fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Proaspat posesor de NT 650 V Deauville!!! am inceput ( la motociclete mari) pe NTV Revere ( taticul Deauville-ului ) in paralel fortat de imprejurari ( NTV era facut streetfighter si nu o puteam duce pe nevasta decat cu sacrificii maaaari la partea ei dorsala ) )am luat un Hornet 600 S care e un sprinten si jumatate dar nu e Vtwin si nu are nici cardan. Asa ca am revenit la prima dragoste Deabia astept sa o aduc in tara si asta cu ajutorul lui Doamne-Doamne o sa fie zilele urmatoare! Pana atunci ... visez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 7, 2010 Autor Share Postat Martie 7, 2010 Salut din nou. Am un topic la "Service" , dar mai bine intreb si aici. Voi ce ulei bagti in motor , fiindca eu ma oprisem la MOTUL , dar nu sint sigur ca-i cea mai buna alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare , eu in toate mobrele care le-am avut am bagat castrol : Moto guzzi , Vfr 750 , si de cativa ani am in ''grija ,, si un Pacific coast 800 ad. un frate mai mare al deauvil-ului , la asta cand am bagat motul 45.000 km primi 500-1000 km a cam agatat cutia , dupa aceea nu a mai facut , Acum in deauvil am castrol 10 w 50 insa luat numai din Louis . Am urmarit si topicul la sectiunea service si chiar nu stiu ce sa-ti spun , spun doar ca eu nu schimb castrolul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.