Jump to content

HONDA DEAUVILLE.


lil debul
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

Am o intrebare pentru posesorii de Deauville (in special pentru cei care au modelul nou): Care e viteza maxima de croaziera, la care sa fie inca ok ?

Intreb asta deoarece acum am un Transalp '91 si peste 120 kmph(maxim 130 in zilele fara vant) devine obositoare, si din cauza vantului si din cauza vibratiilor.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,deauvill-iști, am găsit un deeauville dinn 99' cu 70.000km, vanzatorul e de incredere (sursa sigura),doar ca e cazuta si nu mai are carenajul din fata (nimic din el,nici far nici,semnalizari,nici mini torpedourile alea),prinderea la maneta de frana rupta si schimbatorul indoit.

 

Intrebarea este daca stie careva cam la ce preturi ar ajunge toata distractia si cam unde ar fi pretul real al motocicletei in starea curenta (eu ma gandeam la vreo 1000 de euro maxim).

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor :cheers:

 

P.S. am cautat pe ebay si nu am reusit sa ma lamuresc.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ei,in toamna m-am alaturat si eu detinatorilor de Deauville .E prima mea motocicleta,nu am avut ocazia sa fac prea multi kilometri dar cati au fost, au fost superbi.

Ma bucur sa vad ca exista un topic si pentru noi.Sa-i dam un pic de viata !

 

dsc0357a.jpgmb1ml.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Mi-am cumparat de curand o honda ntv Revere din '93. Sunt foarte multumit de ea dar ma gandesc ca intr-un an sa-mi cumpar un Deauville din 2000. Vroia sa va intreb daca merita sa fac acest pas? Pentru cei care le-au avut sau probat pe amandoua (daca e cineva) este diferenta mare intre ele?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa cumpar deauville-ul am studiat in detaliu cateva modele.Desi nu am urcat vreodata pe un NTV stiu ca sunt practic identice d.p.d.v. tehnic.Am auzit persoane care numesc Deauville-ul - "NTV cu carene". Ca si dovada exista un manual de service (Haynes Service Manual) ce e valabil pentru toate 3 modele (NTV600,NTV650 si NT650Deauville).Personal am ales Deauville-ul in detrimentul NTV-ului pentru (posibila) protectie mai buna de vant si case-uri laterale incluse (sunt foarte utile si cred ca arata bine).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De 1 luna proaspat posesor, modelul 2004, 31.000km

Fiind obisnuit in tara cu Translapul pot spune ce Deauville-ul este o alegere foarte buna.

Nu ma asteptam sa fie asa manevrabila; sentimentul este acelasi de pe Revere, doar ca nu asa de impachetat sau acum ca ma gandesc mai bine Imi aduce aminte foarte mult de Breva 850 model 2007; parca ai sta in ceva si nu pe ceva (ca la alte naked sau ca la TA). Personal o simt foarte comoda, putin neobisnuit cu crash-pad-urile dar se trece cu vederea.

Consumul este de asemenea o surpriza placuta.

Mi-a pornit fara probleme la -10 grade si nu dadea semne de tusit.

A venit dotata cu gume Metz Tourance (cam praf cel pe spate), topcase Shad, parbriz touring (ma ascund perfect dupa el la inaltimea mea :).

Clancanitul de la ambreiaj cand e tras am citit ca e ceva normal (TA-ul facea la fel), dispare in 2-3 secunde.

 

Urmeaza revizia mare (la 36.000) pentru ca a cam stat la fostul posesor (1700km in 2 ani). Va primi gume noi (Metzeler Interact Z8 - cam ploua pe aici :) ) si o husa Bagster.

 

Sper sa prind urmatoare intalnire D2D (Deauville 2 Deauville) si bineinteles Nordkapp pe anul acesta este deja in plan

Cam atat, foarte multumit. Fac incalzirea pentru Pan :D

 

O poza cu my darling

 

post-35286-0-44141500-1366379224_thumb.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

vind carena laterala dreapta . piesa este second si are o prindere interioara lipsa. in rest este perfecta. culoare albastru.pret negociabil. tel 0745.848.205/iasi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare Deauvilisti,

 

Probabil ca va fin interesant pentru unii ce voi scrie acum.

 

Ieri mi-a murit motorul la un semafor in centrul orasului, a facut exact la fel ca si atunci cand ramai fara benzina, chiar daca aveam jumatate de rezervor plin. Din reflex am pus pe rezerva si nu mai vroia sa porneasca. M-am gandit ca s-a inecat si doar gandul ca va trebui sa desfac bujiile m-a ingrozit. Asa ca am lasat motorul acolo pe un trotuar peste noapte si am mers acasa, de fapt in marea de informatie de pe net si am gasit un site interesant unde explica cineva ca o defectiune destul de comuna la deauville este pompa de benzina. http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/fuel-pump/

 

Cu emotii am mers a doua zi la motor si am trecut alimentarea pe direct (fara sa mai treaca prin pompa de benzina) si acum merge bine. Exista ceva kit de reparatie pentru pompa care e pe la 85 lei si ma gandesc sa il folosesc. Deocamdata merge bine motorul si nu se mai opreste.

La fiecare inceput de sezon imi facea aceasi chestie cu pornirea, iar cand desfaceam bujiile erau uscate, asa ca il porneam pe deal in jos, cam greu prima data, dar pana la urma mergea.

 

A mai patit careva dintre voi asa ceva pana acum? Cum ati rezolvat problema?

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Salutare Deauvilisti,

 

Probabil ca va fin interesant pentru unii ce voi scrie acum.

 

Ieri mi-a murit motorul la un semafor in centrul orasului, a facut exact la fel ca si atunci cand ramai fara benzina, chiar daca aveam jumatate de rezervor plin. Din reflex am pus pe rezerva si nu mai vroia sa porneasca. M-am gandit ca s-a inecat si doar gandul ca va trebui sa desfac bujiile m-a ingrozit. Asa ca am lasat motorul acolo pe un trotuar peste noapte si am mers acasa, de fapt in marea de informatie de pe net si am gasit un site interesant unde explica cineva ca o defectiune destul de comuna la deauville este pompa de benzina. http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/fuel-pump/

 

Cu emotii am mers a doua zi la motor si am trecut alimentarea pe direct (fara sa mai treaca prin pompa de benzina) si acum merge bine. Exista ceva kit de reparatie pentru pompa care e pe la 85 lei si ma gandesc sa il folosesc. Deocamdata merge bine motorul si nu se mai opreste.

La fiecare inceput de sezon imi facea aceasi chestie cu pornirea, iar cand desfaceam bujiile erau uscate, asa ca il porneam pe deal in jos, cam greu prima data, dar pana la urma mergea.

 

A mai patit careva dintre voi asa ceva pana acum? Cum ati rezolvat problema?

 

Numai bine

Salut,

 

Am avut aceiasi problema la NTV(taticu lu` Deauville), pompa de benzina Mitsubishi, pe capat unde intra alimentarea electrica are un capac din plastic, exista posibilitatea sa intre apa datorita oringului dintre corpul pompei si capacul de plastic si incepe sa se corodeze "lamela ce tine platina" aia la care nu mai stiu principiul de functionare ca se intampla in 2003 chestiunea. Eu am cositorit lamela prima data iar apoi cum nu gaseam kit de reparatie am improvizat o alta lamela si a functionat muuuuult si bine.

 

am avut 2 Deauville-uri si nu am avut problema asta dar cred ca furnizorul a ramas acelasi si pompa e identica....

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu acelasi lucru, schimba chitul de reparatie si nu vei mai avea probleme.

Asfalt uscat tuturor

Link to comment
Share on other sites

Salut. stie careva de unde as putea sa cumpar inaltatoare pt un Deauville sa-i ridic un pic ghidonul mai sus,un site? ma intereseaza si SH. :bounce:



as vrea sa va mai intreb ceva,acest tip de moto nu are scut pe burta motorului? si daca da ma intereseaza si asa ceva, si de unde ? chiar si SH.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut. de vreo doua zile am reglat supapele si am sincronizat carburatoarele,am incercat sa deschid suruburile de amestec dupa carte care zice ca trebuie 1,25 dar nu reuseam cu sincronizarea,asa ca am inceput prin al le deschide prima data la 2,15 si a functionat corect, dar la 3 rotati este mult mai sprintena motoreta.



ca si la 2,15 la fel si la 3 ture deschidere, sincronizarea a iesit perfect, motorul meu este in perfecta stare asa ca daca al tau este mai uzat sa-r putea sa trebuiasca sa fie mai inchis surubul de amestec

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Cineva prin TM cu nt700 sa pot arunca o privire mai de-aproape?

ma bate un gand ...

as mai avea o intrebare pt inceput - care e viteza de autostrada (nu de croaziera unde se admira peisajul!) cu pasager si bagaje la care motorul se simte bine?

 

numai bine si ne-om mai auzi,

paul

Link to comment
Share on other sites

Ai ochit ceva ce te-ar interesa?

:)))

salut,

nu un exemplar anume - dar ca model ma cam atrage. si prietena zice ca e superb (desi unii zice ca e urata cu spume dar nah - frumusetea sta in ochii privitorului ...)

merg destul de mult in oras si touring in 2 cu bagaje. De offroad nu s-a pus niciodata problema.

DL m-a satisfacut de vis dar parca as schimba dupa 30k km si doi ani cu el.

initial ma orientasem spre 1150 rt sau gs - aveam ceva dubii la mersul cu el in oras dar m-am razgandit dupa cum am vazut ca poate sa te lase in drum.

mi-as dori un pic mai multa putere ca la DL, mai multa protectie la vant, cardan si ABS. In afara de zona cu putere - NTV-ul ar cam corespunde.

 

numai bine,

paul

Link to comment
Share on other sites

Am gasit manual de reparatie pt Deauville 650, poate cauta cineva.

 

http://ca.isohunt.com/release/392981/Manual+Taller+Honda+NT650V

 

Toate cele bune!

de cand caut asa ceva . pacat ca nu este in engleza.(stau prost cu spaniola) daca stie careva in engleza as ramane recunascator.

 

multumesc@ m_memphis.

Link to comment
Share on other sites

Salut la toata lumea !

 

Care dintre voi a avut probleme cu senzorul magnetic de impulsuri la aprindere situat lanaga evacuare mai exact in interiorul carcasei la ambreiaj ?

Vreau sa stiu si eu cum se poate masura exact sa stiu ca este defect si daca din intamplare gasesc unul la voi ?

 

Multumesc

post-37798-0-61299900-1376985927.txt

Link to comment
Share on other sites

Inca un Deauville in gaşcă. :bike-037:

Dar pana sa ne vedem pe asfalt, astept sa iau permisul, astazi am implinit varsta legala, iar maine ma duc sa dau sala.

 

Apropo, ieri pe tot drumul de la Ploiesti la Iasi n-am vazut nici ţipenie de motorist. Se pare ca eu si cu prietenul meu care m-a adus acasa eram singurii nebuni care am fost fortati sa nu tinem cont de prognoza meteo. Dar Deauvillului ii place si pe ploaie. :tempted: De la Bacau la Iasi am fost hidratati continuu.

 

Revin cu poze de calitate dupa o spalare, sa surprindem "smalţul".

 

1005800_628841943823246_1888472433_n.jpg

Edited by George M.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...