Sari la conținut

Noua gama Yamaha FZ8


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

Yamaha FZ8 naked, anuntat inca de anul trecut de japonezi prin fotografia de mai jos, a fost dezvaluit azi integral, dupa ce MCN si Motociclismo au publicat fotografii "scapate", stricandu-le surpriza lansarii de pe 12 martie 2010. FZ8 naked e derivat din FZ1, va avea aprox. 120 de cai si se pare ca va inlocui actualul FZ6. Concurentul principal e Kawasaki Z750, bestseller in Europa. Cam aceeasi poveste si pentru Fazer 8.

 

FZ8 e aproape identic cu FZ1, exceptand farul, evacuarea finala si codita. Carenele lui Fazer 8 se aseamana mai mult cu cele ale actualului FZ6 Fazer.

 

FZ8

2436.jpg

2499.jpg

02-yamaha-fz8.jpg

06-yamaha-fz8.jpg

04-yamaha-fz8.jpg

 

FZ8 Fazer

2494.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca e un hibrid intre Diversion si FZ1 :lol: Parca era mai interesanta ideea de pe FZ6 cu doua tobe sub evacuare, dar pe de alta parte, o toba aftermarket era mai scumpa by default. Oricum, e de apreciat ca au trecut si ei la furca up-side-down (Hornetul avea din 2006 - sau 2005??? - iar Z750 parca din 2007) si au schimbat bascula aia banala. Sper ca astea sa nu se reflecte chiar asa de mult in pret; ceea ce inseamna ca modelele de FZ6 de pe stoc vor avea niste preturi mai mult decat atractive :lol: .

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca e un hibrid intre Diversion si FZ1 :lol: Parca era mai interesanta ideea de pe FZ6 cu doua tobe sub evacuare, dar pe de alta parte, o toba aftermarket era mai scumpa by default. Oricum, e de apreciat ca au trecut si ei la furca up-side-down (Hornetul avea din 2006 - sau 2005??? - iar Z750 parca din 2007) si au schimbat bascula aia banala. Sper ca astea sa nu se reflecte chiar asa de mult in pret; ceea ce inseamna ca modelele de FZ6 de pe stoc vor avea niste preturi mai mult decat atractive :lol: .

 

Daca ar fi sa consideram FZ8 un inlocuitor complet nou al lui FZ6, pare intr-adevar o mobra cu multe modificari/imbunatatiri (toba, furca USD, bascula etc) insa nu e asa. E doar un FZ1 cu far de XJ6, plasticele usor cosmetizate si cilindreea mai mica. E bine totusi ca inlocuieste intr-adevar FZ6 ceea ce inseamna ca Yamaha va avea o oferta mult mai atractiva in clasa mijlocie.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

paul biker are dreptate. FZ8 are nici o treaba cu FZ6, fiind un FZ1 cu cilindree redusa. Singura necunoscuta cu adevarat importanta este greutatea.

Varianta semi-carenata arata tare demodat pentru o motocicleta din 2010.

 

Personal, nu as da banii pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine lasau FZ6-ele in productie.

 

Mie nu imi place deloc Kawa Z750, sau FZ1 si asta seamna f mult cu el...

FZ6-ele are aspectul ce combina perfect linia de moto naked a anilor '90 cu high-techul de azi... care mie pur si simplu imi place la mebunie... far necaranat, rezervor cu cocoasa si sa in 2 trepte nu f ridicata de poponeata.

 

FZ8 insa, e un Z750 de la Yamaha. prea... streetfighter pt gustul meu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de ciudata treaba in felul cum au gandit-o. Ok, am inteles din prima ca nu e un FZ6 oversized ci un FZ1 reduced, dar, fiind model 2010 cu motor nou, cadru nou, bascula si furca USD tare mi-e ca se va apropia la pret de FZ1. Atunci care va mai fi rolul lui FZ1? Ori il scot din productie, ori ii fac si aluia motorul de 1200 cmc. FZ8 este rezultatul imbinarilor dintr FZ6 si FZ1, motor mai mic numai bun de oras dar care sa nu te faca de ras la touring sau daca vrei sa te tii de coada SS-urilor de 600 pe serpentine, FZ1 facea asta, dar din pacate era cam maricel pentru oras si prea brutal, FZ1 este o motocicleta de huligan iar FZ6 se descurca de minune in oras, dar cand l-ai incarcat cu pasager si bagaje, deja incepe sa-si arate limitele, plus ca la viteze de 200+ deja incepe sa piarda in fata SS-urilor. Eu sper ca cei de la Yamaha nu vor lasa in productie doar doua nakeduri: XJ6 si FZ8. FZ6 in cei 6 ani de productie s-a descurcat de minune si si-a castigat respectul drept o motocicleta fiabila si numai buna pentru o motocicleta de zi cu zi si nu numai, face cate putin din toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de ciudata treaba in felul cum au gandit-o. Ok, am inteles din prima ca nu e un FZ6 oversized ci un FZ1 reduced, dar, fiind model 2010 cu motor nou, cadru nou, bascula si furca USD tare mi-e ca se va apropia la pret de FZ1. Atunci care va mai fi rolul lui FZ1? [...]Eu sper ca cei de la Yamaha nu vor lasa in productie doar doua nakeduri: XJ6 si FZ8.

 

Cred ca merg fix pe modelul Kawasaki: Z750 & Z1000. Pretul cred ca va fi in jur de 8000 de euro, in zona Hornetului si mai cred ca fix asta intentioneaza Yamaha, sa pastreze doar XJ6, FZ8 si FZ1. (entry level, middle si top). S-ar putea chiar sa asistam pe viitor si la aparitia unui Hornet 750 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui ii place FZ6, sa priveasca partea plina a paharului, asa cum s-a mai spus si mai sus...modelele ramase in stoc, vor avea preturi destul de atractive, zic eu. Eu personal sunt foarte interesat de un FZ6 pentru prietena si ma voi gandi din ce in ce mai serios la treaba asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se vor hotara cumva sa scoata un model de genul FZ1 GT (http://bergsch.net/FZ1GT.JPG) , adica un 800cc de peste 100 cai, carenat si cu optiune de bagaje ar fi tentant.

 

Parbrizul si saua se pot schimba after-market si astfel va fi o moto cu care poti merge linistit si in oras si in afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RvsS, Fazer GT e o editie limitata care iese asa din fabrica, dar practic pe lista de optiuni de la Yamaha Gasesti toate accesoriile ce echipeaza un GT. De exemplu, la noi nu se vinde versiunea de FZ1 Fazer GT, dar iti poti comanda parbriz touring, carene, suport de bagaje, coburi si topcase. La fel, toate astea ti pe puteai pune si pe un FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, dar vad 2 probleme:

1. Adaugarea accesoriilor ar fi extrem de scumpa. Nici nu vreau sa ma gandesc cat e un carenaj complet separat la Yamaha. Celelalte accesorii vor adauga inca cateva sute de EUR.

2. E f. probabil ca daca voi dori sa le iau la noi va dura mult pana sa fie aduse, daca se va reusi pe canal oficial.

 

As fi preferat o versiune completa din fabrica, astfel incat ea sa coste cu cateva sute de euro peste modelul standard si pe care sa il iau gata de drum. (ei sa ofere practic un discount mare daca iau moto+accesorii, totul la pachet asamblat de ei).

 

Cred ca merg un pic cam departe cu presupunerile, dar daca ar scoate asa ceva cu ABS si un pret de aproximativ 8000 EUR cu TVA inclus (ok, poate nu in primul an, in 2011 cand nu vor schimba nimic la ea) atunci ar fi excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

FZ rules ! oricare ar fi 6,8 sau 1

personal am calarit doar FZ6 Fazer S2. excelenta mai ales la drum lung

acum balesc la un FZ8 sau FZ1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ rules ! oricare ar fi 6,8 sau 1

personal am calarit doar FZ6 Fazer S2. excelenta mai ales la drum lung

acum balesc la un FZ8 sau FZ1

 

ia miaru` sa stii o treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...