comunistu Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 va salut .daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi va s fi recunoscator .sa trec la subiect .am un minsk care nu vrea sa se tureze .am desfacut motorul .am schimbat semeringuri ,am facut garnitura .etansat tot ,a pornit dar numa in relanti merge.trag de gaz si nimic se aude cum aspira aer dar nimic .sa precizez ca nici scanteia nu este formidabila .am schimbat 4 napolitane ,nenumarate bujii noi ,si nimic ,ce ar putea sa fie ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 va salut .daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi va s fi recunoscator .sa trec la subiect .am un minsk care nu vrea sa se tureze .am desfacut motorul .am schimbat semeringuri ,am facut garnitura .etansat tot ,a pornit dar numa in relanti merge.trag de gaz si nimic se aude cum aspira aer dar nimic .sa precizez ca nici scanteia nu este formidabila .am schimbat 4 napolitane ,nenumarate bujii noi ,si nimic ,ce ar putea sa fie ??? Ai facut garnitura...care dintre ele? Fii mai explicit putin te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 va salut .daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi va s fi recunoscator .sa trec la subiect .am un minsk care nu vrea sa se tureze .am desfacut motorul .am schimbat semeringuri ,am facut garnitura .etansat tot ,a pornit dar numa in relanti merge.trag de gaz si nimic se aude cum aspira aer dar nimic .sa precizez ca nici scanteia nu este formidabila .am schimbat 4 napolitane ,nenumarate bujii noi ,si nimic ,ce ar putea sa fie ??? incearca sa dai nivelul putin mai mare la carb si vezi cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 incearca sa schimbi si bobina de inductie.....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 incearca sa schimbi si bobina de inductie.....bafta am schimbat garnitura dintre blocurile motor ,garnitura de sub cilindru ,am schimbat bobine de inductie 3 ,si la carburator am umblat si nimic .pur si simplu porneste in relanti dar nu se tureaza .am reglat aprinderea dupa carte dar fara rezultat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Te-ai uitat la debitul de carburant? E posibil să ai înfundată gaura din capacul rezervorului de benzină, sau să ai gunoaie în robinet. Benzina curge în debit redus, cît să țină ralantiul, dar nu curge îndeajuns ca să turezi motorul. E o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Salut,de obicei cind este benzina prea multa la accelerare se ineaca,alte cauze:uzura subarului carb. si trage aer fals,jigloare infundate,compresie slaba,nereglarea aprinderii in functie de uzura motorului,benzina veche,bujie proasta,cuiul de dozaj ne reglat in functie de uzura cil.,foloseste socul,vezi daca se uda bujia,garnituri la carb. vechi,toba infundata astea trebuiesc verificate si daca tot nu merge aruncal. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 verifica sa nu ai toba infundata sau aproape de infundare verifica gaurica de la capacul rezervorului - sa respire si sa curga corect benzina ce culoare are bujia dupa stat la ralanti? scanteia slaba poate fi de la un rotor demagnetizat, Lumina e buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Da, de tobă uitasem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu Postat Ianuarie 30, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2010 Da, de tobă uitasem... toba este curata dar ca sa elimin acest aspect am dato jos ,garnituri la carburator noi ,benzina curge ff bine pe robinet ,intradevar dupa ce merge in relanti e uda bujia ,compresie are buna .nu stiu ce sa i mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 nu da toba jos ca nu e bine. sufla prin ea si vezi sa fie libera apoi monteaza corect.si etans alege bujia cu cifra termica corecta si eventual lasa acu de dozaj nitel mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Cred ca nu ai reglat aprinderea bine. Mai joaca-te pe la ea si vezi ce se intampla. Mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 toba este curata dar ca sa elimin acest aspect am dato jos ,garnituri la carburator noi ,benzina curge ff bine pe robinet ,intradevar dupa ce merge in relanti e uda bujia ,compresie are buna .nu stiu ce sa i mai fac Ai verificat amestecul aer benzina? verifica daca socul e corect,dar spune ce tip de carburator ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.