Sari la conținut

Ce mobra mi s-ar potrivi?


divizia
 Share

Postări Recomandate

Salutare domnilor....am deja de un an un Hornet, inainte am avut 2 atv, iar acum vreau sa experimentez si latura asta.....motocross. Dilemele ar fi urmatoarele:

1. nu stiu ce mobra mi s-ar potrivi deoarece sun mic de inaltime (la Hornet ajung cu varfurile picioarelor la sol....e ok, ma simt in siguranta). Problema la cross este ca am vazut ca marea majoritate au inaltimea seii peste 800mm. La 800mm e super ok pentru mine.

2. mobra trebuie sa fie 4T . Stiu ca multe sunt 2T si ca au putere mare, dar nu vreau sa aud bazaitul sub nicio forma (no offence pentru detinatorii de 2T....fiecare cu pasarica lui)

3. ca si mobra mi-a placut Suzuki DR 350, dar din descriere pare inalta....nu stiu daca exista posibilitatea micsorarii aceste inaltimi....din suspensie, etc

4. bugetul, cel mai important aspect.....pentru inceput nu vreau sa depaseasca 1000-1500 euro.....daca o sa fiu atras de aceasta latura moto o sa vad pe parcurs un eventual UP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 65 SX

Yamaha TT-R110E

Kawasaki KX 65

Honda CRF80F

Suzuki DR-Z70

 

Astea sunt cateva exemple de motociclete de motocross si/sau enduro cu inaltimea la sa mica. Din pacate, pt tine, majoritatea sunt 2T.

Nu stiu de ce, dar eu cred ca tu nu vrei motocicleta de motocross.

Cred ca nici de enduro.

Mai degraba de enduro-touring, asa cum scrie titlul sectiunii asteia de pe forum.

Vrei sa fie inmatriculabila?

Din domeniul motocicletelor enduro-touring cu sa joasa, imi vin in cap BMW F 650, Aprilia Pegaso, Suzuki Freewind. Cu cat mai vechi, cu atat mai ieftine. Daca ai fi mai inalt ti-as recomanda Yamaha XTZ 660 Tenere. Argumente: sunt ieftine si, nu in ultimul rand, d-asta am eu :wink:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 65 SX

Yamaha TT-R110E

Kawasaki KX 65

Honda CRF80F

Suzuki DR-Z70

 

Astea sunt o gluma de motorete....intra in discutie macar de la 125 cc

Daca vroiam enduro-turing nu-mi luam Hornet inca de acum un an ci un V-Storm.

Asa ca astept si alte pareri....

Merci

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM 65 SX

Yamaha TT-R110E

Kawasaki KX 65

Honda CRF80F

Suzuki DR-Z70

 

Astea sunt o gluma de motorete....intra in discutie macar de la 125 cc

Daca vroiam enduro-turing nu-mi luam Hornet inca de acum un an ci un V-Storm.

Asa ca astept si alte pareri....

Merci

 

Pai daca vrei motocicleta de coclau (enduro sau motocross) inaltimea seii nu mai trebuie sa te ingrijoreze. Am vazut si fete scunde care merg fara problema pe motociclete normale (inalte, adica). Pana si motocicletele de 85 cc au inaltimi de 90 cm. De ex, daca opresti pe o curba de nivel si motoreta se inclina pe partea cu valea, poti sa ai 220 cm inaltime, ca tot nu vei ajunge cu piciorul jos. Inaltimea seii se poate reduce din furca fata, kit de coborare (oscioare) si scobirea seii. Oricum, banii alocati de tine sunt cam putini pt ce vrei tu. Stiu, motocicletele de cross/enduro par jucarii pe langa celelalte categorii de motociclete. Dar nu e deloc asa. Si DR-ul 350 e peste 1500 euro. Unul bun, bineinteles.

PS Postul statea mai bine la sectiunea "Vreau si eu enduro"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: Cat am cautat topicul cu dr 350 din "Vreau si eu enduro".....mda, acum am cascat ochii mai bine.....am vazut ca topicul meu e pozitionat aiurea.....sper sa se ocupe un moderator.

Mesaj completat

Am gasit ceva....Yamaha XT 125....cred ca ar fi ok....docila, 4T, 10cp....e de ajuns pentru inceput?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: Cat am cautat topicul cu dr 350 din "Vreau si eu enduro".....mda, acum am cascat ochii mai bine.....am vazut ca topicul meu e pozitionat aiurea.....sper sa se ocupe un moderator.

Mesaj completat

Am gasit ceva....Yamaha XT 125....cred ca ar fi ok....docila, 4T, 10cp....e de ajuns pentru inceput?

 

Eu zic ca da. Sau: Yamaha DT 125: dezavantaj - motor 2T; avantaj: 6 HP in plus si racire pe lichid. Uleiul de amestec se pune intr-un rezervor separat, nu in cel de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor....am deja de un an un Hornet, inainte am avut 2 atv, iar acum vreau sa experimentez si latura asta.....motocross. Dilemele ar fi urmatoarele:

1. nu stiu ce mobra mi s-ar potrivi deoarece sun mic de inaltime (la Hornet ajung cu varfurile picioarelor la sol....e ok, ma simt in siguranta). Problema la cross este ca am vazut ca marea majoritate au inaltimea seii peste 800mm. La 800mm e super ok pentru mine.

2. mobra trebuie sa fie 4T . Stiu ca multe sunt 2T si ca au putere mare, dar nu vreau sa aud bazaitul sub nicio forma (no offence pentru detinatorii de 2T....fiecare cu pasarica lui)

3. ca si mobra mi-a placut Suzuki DR 350, dar din descriere pare inalta....nu stiu daca exista posibilitatea micsorarii aceste inaltimi....din suspensie, etc

4. bugetul, cel mai important aspect.....pentru inceput nu vreau sa depaseasca 1000-1500 euro.....daca o sa fiu atras de aceasta latura moto o sa vad pe parcurs un eventual UP.

Uite inca o parere:

 

Yamaha TW 200

 

http://www.thumperpage.com/articles/tw200.html

 

Ti-am pus si ceva poze

 

E o motocicleta pt plimbari in natura, nu pt hard enduro, robusta si fara pretentii mari la intretinere. E un fel de "jumatate de ATV".

 

Are saua la 77 cm, asta inseamna ca e mai usor de stapanit si pana te inveti cu coclaurile pe 2 roti poate fi luata inseama ca motor de joaca. Si te incadrezi si in 1000-1500 euro.

 

E doar o parere...

Mesaj completat

http://www.youtube.com/watch?v=j1kB7jfMQyM...feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=D9a2cKaY4ms

 

http://www.youtube.com/watch?v=i1YaZjeGGsM...feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=8D-bUVA7WVI...feature=related

Mesaj completat

post-9333-1265478097_thumb.jpg

post-9333-1265478200_thumb.jpg

post-9333-1265478398_thumb.jpg

post-9333-1265478452_thumb.jpg

Editat de cturturica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu te pripesti si sa-ti iei ceva mic ,o sa vrei curand ceva mai mare si vei pierde la banuti,Ia-ti un DR 350 si vei vedea ca nu e dracu gol ,plus ca vei putea face de toate cu el si pentru mult timp.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu te pripesti si sa-ti iei ceva mic ,o sa vrei curand ceva mai mare si vei pierde la banuti,Ia-ti un DR 350 si vei vedea ca nu e dracu gol ,plus ca vei putea face de toate cu el si pentru mult timp.

Parerea mea.

aceeasi parere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ok si un DR 650? Vad ca sunt mai multe de vanzare si mai ok d.p.d.v. al raportului calitate-pret.

Depinde cat de mult enduro vrei sa faci cu el. Eu as inclina balanta catre 350... mai putina putere ca si 650-ul, mai usor, mai manevrabil, il ridici mai usor de jos, mai bland... deci dr 350 zic eu.

 

Pana la urma e decizia ta, deci faci ce vrei. Spor la gasit si cumparat si in cele din urma la dat cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ok si un DR 650? Vad ca sunt mai multe de vanzare si mai ok d.p.d.v. al raportului calitate-pret.

numai in legatura cu pretul s-ar putea sa ai dreptate... lumea zica ca ala de 350 e un model reusit... bineinteles ca din clasa "ieftinache" :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde mult pe ce teren vrei sa mergi si ce sa faci cu el. Multa lume are o conceptie gresita si prin cross se refera la enduro sau la enduro-tourism(forestiere).

Daca vrei sa te dai prin padure, pe aratura, trasee de dificultate ridicata, ai nevoie de un enduro. Motociclete de teren, inalte de fel, cu un rezervor de 8-10litri, greutate destul de redusa(pana in 120kg), nerecomandate ca folosire pe sosea(de obicei se merge cu ele pana la munte pe platforma). Aici exista: seria KTM EXC, Honda CRF, Honda XR250/350/400, Kawasaki KLX, Yamaha WR, Suzuki DR 250/350 etc.

 

Daca vrei sa te dai pe circuite amenajate, cu rampe peste care se sare si toate cele ai nevoie de un cross. Motociclete de teren, inalte, rezervor de 7-8 litri, greutate redusa(in jur de 100kg si sub), nerecomandata pentru folosirea pe sosea(nu se poate inmatricula). Exemple: KTM SX, Honda CR, Yamaha YZ, Kawasaki KX

 

Daca vrei sa te dai pe macadam, forestier, sa mergi la munte cu ea si sa urci pana pe creste pe drum, atunci ai nevoie de un enduro-tourism. Motociclete adaptate atat mersului pe teren cat si pe sosea, ceva mai joase, rezervoare de peste 10 litri, greutate mai mare(140-160kg), se poate merge cu ele linistit pe strada. In categoria aceasta intra: KTM LC4, Honda Xr600, Honda NX650 Dominator, Kawasaki KLX, Suzuki DR600, etc.

 

Eu iti recomand sa nu iei cu motor de 125 sau 250(cu exceptie la cross), fiindca daca ai experienta deja pe motocicleta nu o sa dureze mult pana sa te deprinzi cu cerintele offroad'ului. Acuma depinde de tine ce vrei sa faci cu motocicleta, dar alege-o pe cea care se potriveste cel mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salutare domnilor....am deja de un an un Hornet, inainte am avut 2 atv, iar acum vreau sa experimentez si latura asta.....motocross. Dilemele ar fi urmatoarele:

1. nu stiu ce mobra mi s-ar potrivi deoarece sun mic de inaltime (la Hornet ajung cu varfurile picioarelor la sol....e ok, ma simt in siguranta). Problema la cross este ca am vazut ca marea majoritate au inaltimea seii peste 800mm. La 800mm e super ok pentru mine.

2. mobra trebuie sa fie 4T . Stiu ca multe sunt 2T si ca au putere mare, dar nu vreau sa aud bazaitul sub nicio forma (no offence pentru detinatorii de 2T....fiecare cu pasarica lui)

3. ca si mobra mi-a placut Suzuki DR 350, dar din descriere pare inalta....nu stiu daca exista posibilitatea micsorarii aceste inaltimi....din suspensie, etc

4. bugetul, cel mai important aspect.....pentru inceput nu vreau sa depaseasca 1000-1500 euro.....daca o sa fiu atras de aceasta latura moto o sa vad pe parcurs un eventual UP.

 

 

io zic sa te uiti la xr 250 ala cu 1400 euro din sibiu, doar ca are cauciuce mai de strada, dar alea le iei cu 300 lei si ai motor de 1500 euro sau mai putin, motor cu care mergi unde vrei, si motor rezistent si te joci cu el.

Mesaj completat

nu fac reclama dar un xr 250 chiar ca e potent la hard enduro. echilibru care bate puterea unui exc sau cr

Mesaj completat

nu -l cunosc pe tipul cu xr dar era un exemplu pt max 1500 euro si motor legenda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...