cristi-mic Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Ce parere aveti ? E la a doua cura de infrumusetare si modificare (l-am mai postat pe aici). L-as fi pus la comuniste, dar e departe de asa ceva... Daca intereseaza pe cineva, e de vinzare. Luci 0744377781. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Bordu-i de _cacao..in rest e fain. S-a dorit cumva ca rezultatul transformarilor sa il reprezinte ceva asemanator cu shadow-ul de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 numaru' cu HOG e mortal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 Ca sa nu rida lumea de numarul cu HOG, trebuie precizat ca nu are nici o legatura cu Harley Owners Group, ci trebuie cautat in dictionar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 e cel mai tare nipru ever.ar merge schimbat bordul ala cu altceva ca nu prea se potrivesc beculetele alea, in rest e lasher!!! bravos!!!! ps: cat e scorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 Daca intereseaza pe cineva, va rog sa-l sunati pe proprietar. Eu doar am pus pozele pentru ca sint mindru de motorul asta, eu l-am construit acum vreo 6 ani, si acum are un aspect si mai frumos. PS Imi place si ambreiajul hidraulic, a iesit super curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 misto moto shocurile de spate sunt de nepralau?asa par la aspect dar parca sunt mai scurte. multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 desi apreciez sincer inventivitatea romaneasca......bordul e varza,oglinzile de plastic , semnalele si "vitezometrul " la fel.....roata de spate,shaua si aripa spate nu-mi plac deloc...... vazut din lateral,e ok jumatatea din fata.....e fain ghidonul si imi place unghiul furcii fata..... parerea mea,no offence. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 None taken.... N-as putea sa accept o critica adevarata decit de la cineva care s-a chinuit sa construiasca de la zero un chopper, sau macar sa modifice ceva. De la cei care nici nu au motor....oricum nu ma supar. Si cred ca nici proprietarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Frumos motorul Disc de frina gaurit manual ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 E super tare. Arata superb. Bordul parca e luat direct de pe costumul lui Darth Vader dar e laser. Mie imi place bordul si mai stiu inca trei motoristi care ar fi acord cu mine. E adevarat ca nu se inscrie in tipare dar daca nu era original nu mai era custom. In schimb pt frana spate recomand etrierul de spate de Oltcit. Arata mai estetic. Si vorbeai serios cu ambreiajul ala hidraulic? Daca e asa vrem si noi o poza de detaliu cu el. Suntem foarte curiosi de realizare. Si carburatorul de la ce este. Tata are un mic atelier auto si are un sac de carburatoare de toate felurile poate se potriveste unul si la Nipra mea. Intr-adevar nici mie nu imi place Kilometrajul. Prea e de bicicleta. In rest e superba si saua e identica cu a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 O fii vreunu care nu ia zis de bord ????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 fain motroul, e negru . is curios si eu ce carburator are nipra asta? si poze mai de aproape sau mai in detaliu cu ambreiajul acela hidraulic. frumos motorul oricum, nu am nimic de comentat!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Da totusi, chiar e greu pe pus pretul aici? Ca unii chiar vor sa-l vada din pura curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 suuper niprul !!! felicitari ! eu unul nu am nimic de comentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 Nu pun nici un pret ca sa nu dau nastere la vesnicele discutii. Daca intereseaza cu adevarat pe cineva, poate sa sune. Oricum, nu vinzarea era scopul topicului. PS Carburatorul e un Solex P32 sau ceva de genul asta. Consuma minim 3,4 %, media pe la 4-4,5. Viteza de croaziera 100, maxim 130. Ambreiajul are pompa de scuter (frina pe spate, maneta din stinga) si receptor de masina (de la tamburul spate). Diametrul receptorului a fost ales ca sa se obtina o cursa a pistonasului de vreo 6 mm, si s-a pastrat pirghia originala, doar ca punctul de aplicatie al fortei nu e pe capat (unde tragea cablul) ci mai jos. In rest...grup de atas, dar pinioane de III si IV modificate, aprindere electronica+platina originala, bobina dubla japo, furca fata IJ pe aer etc etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 asta da consum!!!! la Nipra, faina treaba! si Solex-ul de unde s-a luat de unde l-ai achizitionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 10, 2006 Autor Share Postat Iunie 10, 2006 Sincer sa fiu, carburatorul l-am luat de la un mos, nu stiu nici de la ce era, dar banuiesc un Renault vechi sau Dacia 1100. Oricum, merge si un carburator de Dacia 1300 sau 1400, dar uneori am vazut ca fac figuri in functie de jicloare. PS Si mai lasati-ma cu bordul, ca nu l-am facut eu, ci proprietarul actual. Iar mie imi place asa cum e. Cit despre vitezometru, e super util, precis si discret. Plus ca am mai vazut la choppere asa ceva, nu e neaparat inventia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.