lil debul Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Mie asta cu pozatul si bagatul pozei in calculator cum se face in Romania mi se pare cea mai mare aberatie de la taxa de prima inmatriculare incoace.. De ce ar trebui sa-i intereseze pe cei de la ITP cum arata mobra, eu stiu ca la ITP in general se verifica daca motocicleta corespunde d.p.d.v al sigurantei rutiere.. frane, noxe, lumini, pneuri si .. cam atat. Ce-i doare pe ei capul cum arata? Nu are o serie stantata pe cadru? Care e problema.... ca nu inteleg. La cehi, te duci se uita unul la ea si verifica exact ce am zis mai sus, il doare pe ala la basca ca ai tu abtibilduri cu rossi sau alta carena.. sau alt rezervor. Verifica ce am zis mai sus inclusiv culoarea - de exemplu daca in talon scrie "albastra" ala se uita, ai un petec de vopsea albastra pe mobra? da, bun, bifat, e albastra. Mai verifica seria cadrului cea stantata, daca ai tipul de motor (tipul nu seria), daca ai trusa medicala, set de becuri de rezerva, urme de scurgeri de ulei... si ura si la gara.. pa, NEXT! Ce poze, ce aiureala.. ce porcarii.. Si controlul de noxe NU se face in Cehia la motociclete.. ar fi si culmea, si nici vreun "decibelmetru la toba",.. din ce am mai auzit ca fac astia la noi.. (sau nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. Vrei sa strici frumusete de Deauville ca sa faci o oratanie ca aia din poza?? Pana la urma fiecare cu ce-i place. S-ar putea sa faca figuri aia la ITP, depinde de noroc. Legea nu te lasa sa faci astfel de modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. @Lil, tu in titlu ai scris ceva si in topic intrebi altceva... Daca modifici cadrul normal ca nu te mai trece nimeni la nici un ITP.. daca asta voiai sa intrebi. Daca faci modificari de aspect. .da, eu cred ca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 @Lil, tu in titlu ai scris ceva si in topic intrebi altceva... Daca modifici cadrul normal ca nu te mai trece nimeni la nici un ITP.. daca asta voiai sa intrebi. Daca faci modificari de aspect. .da, eu cred ca se poate. Dupa lege nu ai voie nici modificari de aspect, mobra trebuie tinuta cum a fost omologata dar cum astia la noi sunt cam ciudati nu stii ce te asteapta. Eu cand am facut identificarea la CBR nu aveam carenele pe ea, toti care erau acolo la rand mi-au zis ca nu am nici o sansa mai ales ca in ziua aia era tura lui Dinicutzu (cel mai al dreaq din RAR la mobre), dar am avut noroc si nu mi-a reprosat nimic. Pe unul cu o Jawa de teren nou-nouta l-a respins la identificare ca nu-i mergea lumina la numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Mie asta cu pozatul si bagatul pozei in calculator cum se face in Romania mi se pare cea mai mare aberatie de la taxa de prima inmatriculare incoace..De ce ar trebui sa-i intereseze pe cei de la ITP cum arata mobra, eu stiu ca la ITP in general se verifica daca motocicleta corespunde d.p.d.v al sigurantei rutiere.. frane, noxe, lumini, pneuri si .. cam atat. Ce-i doare pe ei capul cum arata? Nu are o serie stantata pe cadru? Care e problema.... ca nu inteleg. La cehi, te duci se uita unul la ea si verifica exact ce am zis mai sus, il doare pe ala la basca ca ai tu abtibilduri cu rossi sau alta carena.. sau alt rezervor. Verifica ce am zis mai sus inclusiv culoarea - de exemplu daca in talon scrie "albastra" ala se uita, ai un petec de vopsea albastra pe mobra? da, bun, bifat, e albastra. Mai verifica seria cadrului cea stantata, daca ai tipul de motor (tipul nu seria), daca ai trusa medicala, set de becuri de rezerva, urme de scurgeri de ulei... si ura si la gara.. pa, NEXT! Ce poze, ce aiureala.. ce porcarii.. Si controlul de noxe NU se face in Cehia la motociclete.. ar fi si culmea, si nici vreun "decibelmetru la toba",.. din ce am mai auzit ca fac astia la noi.. (sau nu) sa presupunem ca ai un accident si nu ai ITP, cazi la pace cu celelalt implicat in accident, a2a zi mergi la ITP si un prieten iti pune stampila (pe nevazute, pe banda intra alta mobra/masina- mai greu de gasit una identica), a3a zi te duci la asigurare cu epava Sau primesti ITP, a2a zi se sparge parbrizul/farul/stopul/vopsit alta culoare si a3a zi te opreste RAR-ul pt inspectie (supracontrol) in trafic ... operatorul de la statia ITP va fi sanctionat(sau nu) in functie de cum si-a facut treaba, prin intermediul pozei... asa s-ar parea logica fotografierea Mesaj completat Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. Iti recomand ca orice schimbare facuta sa nu implice modificarea ireversibila a pieselor originale, pe care sa le pastrezi intacte si sa le montezi la loc in cazul unei vanzari sau schimbari ale orientarii... estetice Mesaj completat /index.php?...456&st=1200 atunci cand Theo a fost convins ca modificarea mobrei lui e ireversibila, s-a hotarat sa-mi vanda originalele, amortizandu-si practic achizitia aftermarket-urilor, si m-a scapat si pe mine de o belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Daca modificarile facute sunt strict estetice, atunci treci ITP-ul. Daca modifici sistemul de franare si se prinde cineva (ma indoiesc k se uita ei k in loc de BMW scrie Brembo pe etrieri), atunci apar discutii. La modificari majore insa, trebuie omologare individuala. Teoretic. Stiu omologari la care doar s-au uitat sa arate mobra ok si atat. Editat Februarie 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 19, 2010 Autor Share Postat Februarie 19, 2010 Mai fratilor 1. nu-mi plac plasticele , niciodata nu mi-au placut ,DAR , am motor 2in v, pe cardan. 2.poate se stie ca la strrefightere dispare doar cadrul care tine aripa si seaua spate , la unele e demontabil , la mine e sudat. 3 sint adept al stilului minimalist , mobra din poza era doar EXEMPLU. Oricum , faceam cumva sa o fac originala in caz de ceva. Dar ideea era daca ma pot duce la ITP cu mobra modificata, cu alt aspect. Ca de exemplu , cad (doamne fereste) si fac carenele explozie. Voi stiti cit costa carenele ? Au topcase incorporat. Mesaj completat Daca consideram mobra asta drept sursa de inspiratie eram mai popular ? Mesaj completat Asta chiar imi si place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 ITP-ul in mod normal ,daca nu-l faci la RAR,este relativ usor de trecut!Mai ales daca-l faci in acelasi loc si te cunosc oamenii! Pozele se fac pentru a exista dovada ca motorul cu seria xxxxxx a fost prezent la ITP si nu altul mai aranjat din aceeasi specie! Omologarea sau identificarea,care se fac la RAR,este altceva,si acolo poti intampina probleme la eventuale modificari de cadru sau aspect! De fapt ce vrei sa-i faci?Doar sa-l dezbraci de plastice sau vrei sa faci modificari la cadru?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. Imi dai mie un telefon si iti zic unde sa mergi sa faci ITP-ul. Intre timp baga tare cu tunningul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 deauville fara carene cred ca arata ca murdariciul (carbashtanul) lil,puteai lua NTV 650,daca tot nu ti plac plasticele ieseai la juma de pret si aveai o buna baza de pornire pentru modificari deauville ul nu merita stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Intrebare scurta si la obiect. Cum mai iei ITP-ul la o mobra cu alt aspect decit cel initial , tinind cont ca la ITP stiu ca se uita pe calculator , sa vada starea originala a mobrei ? Adica din carenata scoti streetfighter. La ITP pun carenele la loc ? Sa zicem ca din prima se face ceva gen a doua. la ITP se verifica cauciucurile , semnale , lumini , frine daca ai teama de rar ul din voluntari trebuie sa stii ca atit itp ul cit si identificarea se poate face in orice locatie de pe cuprinsul acestei tari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 20, 2010 Autor Share Postat Februarie 20, 2010 Deci pot sa-i drumul la modificari si sa merg asa la ITP ? Si le pot spune ca am ramas fara carene si sint prea sarac sa-mi iau altele. Chiar daca nu tai nimic , sa zicem , nu se ia nimeni de mine ca are alt aspect , decit cel din poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Da omule, cum spunea si Rados, la ITP nu ti verifica carenele, codita de la motor, sau stickerele cu Rossi. Ei verifica strict semmnalizarea, cauciucurile, franarea, luminile si seria de la cadru/motor. Ii fac poze ca sa dovedeasca ca au facut verificarea la mobra ta, si nu la a altuia. Desi, cu Sfanta Spaga, in Bucuresti, am rezolvat o dacie care nici macar nu a intrat pe poarta serviceului. Iar la Bv, am trecut cu cauciucurile tocite si fara lumina de pozitie. Si nici n am dat spaga. In concluzie, daca tehnic mobra e ok, placutele is ok iar culoarea e cea de pe talon, nu ar trebui sa ai probleme. Daca comenteaza aia, iti iei mobra si te duci la alt service care face ITP. Evita reprezentantele RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.