"Fanes" Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salutare! Am un gpz 500 si din toamna mi-a facut anumite probleme! Nu imi dau seama exact din ce cauza imi intra benzina in carter, la ulei! Am anumite idei dar poate ca si voi ati patit-o si imi puteti spune cum anume ati rezolvat! Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 uitate daca iti inchid cuiele pontou(parca asa se chiama) din carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 in cazul in care nu inchid cuiele, asigura-te ca preaplinul curge afara si nu in motor. Mai sunt si alte variante, dar is de alea naspa... naspa rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) O varianta ar fi: - robinetul de la rezervor nu inchide probabil din cauza gunoaielor, tot din cauza gunoaielor cuiul de la plutitor si cel dozaj nu inchid si iti inunda admisia. Daca prinde vreo supapa deschisa pe admisie curge in motor ... Asa mi se intampla si mie, solutia : pe langa curatat rezervor si carburatoare se mai pune un filtru de benzina pe traseu deoarece cel din rezervor iti opreste numai mizeriile mai mari, particulele minuscule trec. Din cauza asta de obicei iti inneaca bujia de pe cilindrul cu supapa deschisa. Editat Februarie 22, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Cu un mic amendament. Se pune filtru moto, nu maciulie de-aia cat china pentru auto, care este destinata a lucra pe autoturisme unde circuitul de benzina e sub presiune. Ala face mai mult rau decat bine, adica reduce debitul pana aproape de zero, apoi o sa scrie din nou aici pe motiv .. ca "-i da in nas cand accelereaza puternic". Asta cu montatul unui filtru suplimentar pe furtun e discutabila.. Uneori e bine, uneori nu. La unele mobre da, la unele NU. Uite de exemplu la Transalp.. exista un filtru in rezervor, apoi un filtru in robinet, paharut decantor, apoi in fiecare carb exact deasupra cuiului pontou mai exista o sita minuscula fff fina. De-aia nu o sa vezi vreodata un Transalp cu probleme ca cele din topicul asta.. Dar oare la TA chiar mai trebuie sa existe un filtru pe furtun? Cat de paranoia sa fii? Eu am incercat cu filtru moto pe furtun, si rezultatul a fost doar sa-mi micsoreze debitul de benzina... si pana la urma am renuntat la el, dupa ce am constatat ca e ... prea de tot sa ai 4 filtre pe un traseu de benzina in cadere.. Dar, de-aia Transalp e transalp si alte mobre sunt... alte mobre.. (asta ca sa fiu rautacios.. hihih) Dar, revenind la cazul lui, ce spui tu, Thunderbyte, e doar unul din cazuri, e posibil sa-i fi ramas doar un cui pontou blocat si un simplu soc in carburi sa rezolve problema. @Fanes, verifica inainte de toate daca intr-adevar iti curge robinetul de la rezervor (adica daca inca picura cand e inchis) si verifica si daca carburile picura cand lasi robinetul rezervorului deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Ca sa vezi inginerie, am mers fara filtru de benzina ~ 14 km si nu o sughitat deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 22, 2010 Autor Share Postat Februarie 22, 2010 Filtru de benzina la GPZ nu merge ca a incercat o cunostinta si mare greseala a facut! O sa verific carburile ca mi-am bagat eu destele pe acolo si intradevar imi curge benzina pe afara...m-a disperat faza asta ca am lasat robinetul deschis si mi-a curs gaz!!!! Asta inseamna ca este problema si de la robinet si de la carburatoare! Mesaj completat va multumesc baieti de sfaturi si mai astept daca aveti si alte idei...sau experiente de genul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Asta inseamna ca este problema si de la robinet si de la carburatoare! Gresit ... intai de toate este o problema la carburatoare ! Daca plutitorul si cuiul poantou sunt OK teoretic poti sa anulezi robinetul de benzina..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Februarie 23, 2010 Autor Share Postat Februarie 23, 2010 Gresit ... intai de toate este o problema la carburatoare ! Daca plutitorul si cuiul poantou sunt OK teoretic poti sa anulezi robinetul de benzina..... nu te contrazic...stiu ca atunci cand am scos furtunul de la robinet nu curgea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.