Sari la conținut

nevoie de sfat!


"Fanes"
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Am un gpz 500 si din toamna mi-a facut anumite probleme!

Nu imi dau seama exact din ce cauza imi intra benzina in carter, la ulei! Am anumite idei dar poate ca si voi ati patit-o si imi puteti spune cum anume ati rezolvat!

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta ar fi: - robinetul de la rezervor nu inchide probabil din cauza gunoaielor, tot din cauza gunoaielor cuiul de la plutitor si cel dozaj nu inchid si iti inunda admisia. Daca prinde vreo supapa deschisa pe admisie curge in motor ... Asa mi se intampla si mie, solutia : pe langa curatat rezervor si carburatoare se mai pune un filtru de benzina pe traseu deoarece cel din rezervor iti opreste numai mizeriile mai mari, particulele minuscule trec. Din cauza asta de obicei iti inneaca bujia de pe cilindrul cu supapa deschisa.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un mic amendament. Se pune filtru moto, nu maciulie de-aia cat china pentru auto, care este destinata a lucra pe autoturisme unde circuitul de benzina e sub presiune. Ala face mai mult rau decat bine, adica reduce debitul pana aproape de zero, apoi o sa scrie din nou aici pe motiv .. ca "-i da in nas cand accelereaza puternic".

 

Asta cu montatul unui filtru suplimentar pe furtun e discutabila.. Uneori e bine, uneori nu. La unele mobre da, la unele NU.

 

Uite de exemplu la Transalp.. exista un filtru in rezervor, apoi un filtru in robinet, paharut decantor, apoi in fiecare carb exact deasupra cuiului pontou mai exista o sita minuscula fff fina. De-aia nu o sa vezi vreodata un Transalp cu probleme ca cele din topicul asta..

Dar oare la TA chiar mai trebuie sa existe un filtru pe furtun? Cat de paranoia sa fii? Eu am incercat cu filtru moto pe furtun, si rezultatul a fost doar sa-mi micsoreze debitul de benzina... si pana la urma am renuntat la el, dupa ce am constatat ca e ... prea de tot sa ai 4 filtre pe un traseu de benzina in cadere..

 

Dar, de-aia Transalp e transalp si alte mobre sunt... alte mobre.. (asta ca sa fiu rautacios.. hihih) :)

 

 

Dar, revenind la cazul lui, ce spui tu, Thunderbyte, e doar unul din cazuri, e posibil sa-i fi ramas doar un cui pontou blocat si un simplu soc in carburi sa rezolve problema.

 

@Fanes, verifica inainte de toate daca intr-adevar iti curge robinetul de la rezervor (adica daca inca picura cand e inchis) si verifica si daca carburile picura cand lasi robinetul rezervorului deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtru de benzina la GPZ nu merge ca a incercat o cunostinta si mare greseala a facut!

 

O sa verific carburile ca mi-am bagat eu destele pe acolo si intradevar imi curge benzina pe afara...m-a disperat faza asta ca am lasat robinetul deschis si mi-a curs gaz!!!! Asta inseamna ca este problema si de la robinet si de la carburatoare!

 

Mesaj completat

va multumesc baieti de sfaturi si mai astept daca aveti si alte idei...sau experiente de genul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit ... intai de toate este o problema la carburatoare !

 

Daca plutitorul si cuiul poantou sunt OK teoretic poti sa anulezi robinetul de benzina.....

 

nu te contrazic...stiu ca atunci cand am scos furtunul de la robinet nu curgea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...