TeDy 'M Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Sal! Eu mi-am pus 2JBL 80 W RMS, pe care le-am pazit cat am putut impotriva ploii. Nu am avut nici o problema. Pana la urma le-am dat jos impreuna cu cass/radio. Totusi adev problema este ca vei mai incarca motocicleta cu 3 kg, cass cu mossfet 45W+2 dif si principala probl.de la 70/ora nu mai intelegi nimic. Editat Aprilie 26, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2013 Admin Share Postat Mai 4, 2013 Corect, nu se merita. La vechiul meu RT i-am schimbat casetofonul cu altul mai performant, dar tot nu se auzea bine peste 70/80 km/ora. Crede-ma ca si la LT, unde calitatea cd-ului si boxelor este net superioara nu am ascultat niciodata muzica la boxele exterioare(LT-ul are 4). Mi-am luat un alt casetofon Clarion cu intrare USB (am atasat un stick pe care am vreo 500 melodii) pe care l-am montat in locul celui original si ascult muzica in casti, prin sistemul intercom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ce parere aveti, merita?! Ma bate gandul sa il cumpar! M-ar ajuta un sfat doar privind motorul! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Mi-am luat si eu rt, totul ok pana la mersul la ralanti, motoreta are 57000 km , am schimbat si bujiile de la bosh la nkg iridium , tot asa face adica sta la vreo 900 de ture urca usor pana la 1050 apoi scade la 1000 apoi revine la 900 si tot asa cand motorul este cald , se poate face ceva ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 24, 2013 Admin Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) Reglajul tachetilor si balansul injectiei. Un sfat ar fi sa schimbi si filtrul de combustibil, usureaza mult pompa de benzina.. Pentru mai multe info intra pe topicul dedicat Editat Iunie 24, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chirca_dan Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Ave! Nu stiu daca exista topic special pentru accesorii/piese de 1100 rs; am fost lenes si n-am cautat temeinic:) Asa ca intreb aici: stiti de unde pot sa cumpar semnalizatoare spate, protectii de motor si top-case? Mi-a disparut si aparatoarea de plastic din capul cilindrului din stanga, cea care protejeaza fisa si bujia, aia pe care scrie 4 valve. Multam frumos si daca am gresit, ghidati-ma spre o sectiune mai potrivita. Cu "search" n-am rezolvat nimic, pot sa scriu si "moto" si nu primesc nici un raspuns valabil. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 22, 2014 Admin Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Salut, aria BMW o gasesti aici. Fiind motociclete mai rare la noi cea mai sigura sursa de piese ramane ebay. Editat Mai 22, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Salutare, nu este nimeni care vrea sa schimbe clasa? Cineva plictisit de touring si vrea si putin off road? Eu m-am saturat de off road si vreau touring. Daca este cineva interesat de un schimb puteti vedea motorul aici /index.php?/topic/713660-bmw-r-1100-gs/. Daca nu imi cer mii de scuze pt deranj. O zi faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Am citit că-n Italia sunt chemate în service motocicletele fabricate în 2014 pentru o problemă la amortizorul spate. Li s-a cerut proprietarilor să nu mai circule cu mobrele întrucât piesa defectă poate cauza daune grave. Italienii spuneau că sunt chemate 8.000 de BMW R1200 RT din toată lumea, din care 450 sunt în Italia. Cică proprietarii sunt contactați telefonic. BMW n-a spus clar care este defecțiunea. Pentru cei care lasă mobrele în service, BMW oferă 1.000 de euro care pot fi cheltuiți în achiziția de echipament sau accesorii, ori pot oferi o motocicletă care să substituie mobra aflată în service. În Italia se oferă R 1200 GS, R 1200 R sau F 800 GT. Editat Iunie 11, 2014 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 17, 2014 Autor Share Postat Iulie 17, 2014 Stie cineva cat e greutatea max admisa la cutiile laterale? La topcase parca e 5 kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 Multam, am gasit si eu o eticheta sub sa. 10 kg pe laterale si 5 kg pe topcase ... » Post actualizat in 21 Jul 2014 21:26 Biiiig problem Astazi, pe o ploaie torentiala, in Germania, a tacut motorul dintr-o data. S-a intrerupt pt 1-2 sec, a revenit pt 10 sec si apoi a murit de tot. Are cineva idee daca senzorul hall poate face asta si daca da,care ar fi solutia? Unde e localizat,trebuie uscat,schimbat,etc? Orice ajutor e binevenit.mai stau aici cateva zile dar apoi tre sa o iau din loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2014 Admin Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Da, 99% senzorii Hall sunt problema, boala boxerelor de 850/1100/1150. Sunt localizati in fata, sub capacul care adaposteste cureaua alternatorului. Nu se ajunge greu la ei, capacul acela negru este prins cu niste inbusuri de 5 parca, dupa ce il dai jos o sa vezi si placa cu senzorii dedesubt. Daca nu te descurci googaleste si te lamuresti repede, uite un exemplu despre cum se schimba aici. Nu ai ce le face, schimbi cu altii sh cumparati de acolo (fiind Germania gasesti cacalau), iar cind ajungi in tara placa veche pune-o pe curier lui Dan Cata, care iti schimba cablajul la ei cu garantie pe viata si ii iei cu tine intr-un cobur la orice drum.. Editat Iulie 21, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Multam,m-am uitat acuminmanualca il am cu mine electronic. Dupa ce dau jos capacul pot scoate placa? Vad ceva de niste testari sa pui bine senzorii la loc si nu prea inteleg cum anume fara tester... Caut sa vad ce oi gasi....mama masii de treaba Orice idei,informatii sunt binevenite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 21, 2014 Admin Share Postat Iulie 21, 2014 Da-i si tu un PM lui Dan Cata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Am dat PM lui Dan Cata, sper sa il vada curand. Placa asta e universala pt cateva modele sau trebuie una anume pt r1100rt? Din cate gasesc eu,se potriveste la mai multe modele.... Editat Iulie 21, 2014 de Skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 22, 2014 Admin Share Postat Iulie 22, 2014 Comuna la orice boxer cu motorizare 850/1100/1150.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 unde esti la nemti? mai porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Am dat PM lui Dan Cata, sper sa il vada curand. Placa asta e universala pt cateva modele sau trebuie una anume pt r1100rt? Din cate gasesc eu,se potriveste la mai multe modele.... Ti-am raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Cata,ti-am trimis PM. Da-mi ceva idei sa ma depanez,ca ajuns acasa fi sigur ca ti-o parchez... Are cineva o poza cu mufa placii? La un service aici mi-au dat 2 variante, la doar 252 eur bucata. Stie cineva daca/cum pot depana?se poate curata, usca,etc? Si daca pun alta placa,trebuie ceva configurat? » Post actualizat in 22 Jul 2014 18:58 Cele din poza sunt cele 2 mufe, A si B. Si in linkul lui Dan Cata cu chestii pt boxer am gasit doua placi de-astea si par la fel, una seamana cu A si una pare a fi B. Isi aminteste cineva ce mufa ar fi acolo? M-ar ajuta sa nu comand aiurea .... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 si eu pe aici, cu o intrebare. am trecut de la Hayabusa la R1150RT si sunt super incantat de miscare, pozitie, protectie la vant, consum, confort ... dar am cumparat-o fara gentile laterale, ca nu le avea (pretul pentru ea a fost super ok deci nu zic nimic de rau) insa vreau sa imi cumpar 2 cutii. careva idei pe unde gasesc? ce am gasit pe ebuy sunt cam scumpe 350-500$ chiar si mai mult la care se mai adauga si transportul. si in cazul in care voi avea nevoie, (sper cat mai tarziu posibil) un mecanic pe partea de senzori si electrica mai serios? pe cine recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 25, 2014 Admin Share Postat Iulie 25, 2014 S-o stapanesti sanatos! As spune ca ti-ai luat motocicleta ideala, ai sa uiti Hayabusa repede datorita confortului, consumului, versatilitatii si prestantei bavarezei. Din pacate gentile laterale sunt scumpe si nu le gasesti decit pe EBAY. Despre mecanic, completeaza-ti profilul sa vedem de unde esti, in asa fel incat sa stim unde este mai aproape sa te trimitem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florynk2000 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 S-o stapanesti sanatos! As spune ca ti-ai luat motocicleta ideala, ai sa uiti Hayabusa repede datorita confortului, consumului, versatilitatii si prestantei bavarezei. Din pacate gentile laterale sunt scumpe si nu le gasesti decit pe EBAY. Despre mecanic, completeaza-ti profilul sa vedem de unde esti, in asa fel incat sa stim unde este mai aproape sa te trimitem. eu din bucuresti dar cand am timp liber incerc sa decolez catre munte sau mare deci daca nu sunt la scarbici sunt plecat sa fac km si sa beau o bere la cort intrebam preventiv sa stiu ce si cum, in cazul in care apare ceva sa nu ma ia prin surprindere, oricum am inceput sa ii citesc manualul si nu e nimic de speriat in a ii rezolva o parte din probleme. mai dificil partea cu diversi senzori in rest, cu trusa de scule adecvata si un garaj se rezolva destul de usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Octombrie 12, 2014 Autor Share Postat Octombrie 12, 2014 Asadar, ca orice bmw care se respecta, tre sa iti dea si batai de cap ), ca altfel nu simti ca traiesti. Am citit pe aici de probleme la ambreiajul R1100 RT si azi am patit o chestie ciudata care ma duce fix acolo cu gandul: intr-o depasire am tras de gaz (aveam cam 110-120) si s-a turat motorul..in gol. Imediat a revenit si apoi a tras liniar, dar dupa vreo 30 km am patit ceva similar. Sper sa ma duca pana acasa, dar totusi ceva pareri de la cei patiti ar fi bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Sper sa ma duca pana acasa, dar totusi ceva pareri de la cei patiti ar fi bune. ai de urcat sau de coborat pana acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.