Sari la conținut

Sfaturi Tehnice


Postări Recomandate

am avut de amandoua

segmentii ii arunci sigur dupa 10 000 sau chiar mai putzin....itzi dai seama aca o data cu segmentii se duce si cilindru' si dupa el pleaca si pistonul , pt ca treci pe alta cota. la planeta o sa ai avantajul ca nu itzi moare asa repede ambielajul...la jupiter dupa 2000 incepe sa bata..iar daca prinde 10 000 cu el intreg (adica mai merge , chiar daca ai impresia ca mergi calare pe o moara cu ciocanele :( ) esti chiar fericit

 

nu prea vad eu comunista in 2 timpi care sa duca mai mult de 15 000 km , fara sa fii nevoit sa bagi mana in ea , oricat de decent te-ai purta cu ea...e 2 timpi si asta e treaba, nu ai ce sa-i faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asta cam asa e :( ..la motoarele in 2 timpi setul motor intra la "consumabile" ...poate la planeta sa te tina un 20.000 dar slabe sanse...

Bine, ca aud de pe la altii ca merg cu acelasi set si 30-40.000 :) astea-s SF-uri,poate doar daca mergi cu el pana la punctul CEF ( "catastrophic engine failure" :) ), punct in care iti crapa pistonul si umple totul de schije :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30-40 000 km imaginari...asa poate or fi :(

planeta e data dracului

aia pe care am avut-o eu a mers pana cand nu mai avea compresie aproape deloc pt ca erau prea uzati segmentii si cilindru.

acuma la cat de proaste is piesele..nu m-ar mira sa te tzina o pereche de segmenti , doar vreo 3-4 000 km . am eu impresia ca se nepra , cat o fi ea de 4 timpi ..dar dupa 10-15 000 tre sa ii faci segmentare si sa treci pe alta cota.

depinde f mult si de calitatea uleiul folosit...precum si cantitatea pe care o punem (stiu pe cineva care punea la jupiter , 100g de ulei la 1litru de benzina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...de exemplu segmentii rusesti pusi pe Jawa trebuie schimbati cam la 5000 km...tot e bine ca daca sunt mai "moi" rezista cilindrii mai mult;).Am acum @7000-8000 km cu setul nou si deja ma indrept spre a doua segmentare...mai stau oleaca pana prin primavara sa incep plimbarile lungi cu compresie sporita :) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi

 

Din ceea ce am mai citit pe forum sa inteleg k nu e prea avantajos sa ma indrept spre un jupiter 5, nu? Daca aveti argumente pro sau contra, referitor la fiabilitate, usurinta in intretinere, etc., nu va sfiiti sa postati. Abia invat si eu mai multe. Mersi inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( nu e prea avantajos sa te indreptzi spre comuniste , in general.

daca vrei sa faci drumuri lungi fara probleme eu zic sa orientezi spre o planeta 5

jupiter5 sau jawa..is cam in aceiasi oala (am avut experiente cu amandoua) de fapt la jawa cred ca ii mai crunta treaba pt ca piesele costa mult mai mult si se gasesc mai greu. spre exemplu un ambielaj de jawa costa 100$ ...iar la jupiter amandoua ambielajele costa 1,5 mil .

chestia e ca jawa ii oleaca mai fiabila pt ca ii lucrata mai bine iar piesele sunt mai de calitate , dar pesonal nu stiu nici o jawa care sa fi rezistat mai mult de 15mii km. stiu de o jawa care a fost adusa din ungaria , cumparata din magazin ..deci noua..iar dupa 15 mii km a trebuit sa ii schimbe ambielajul ira omul care a avut-o nu era incepator ca sa zici ca si-a batut joc de ea.

planeta haraie barai , pocneste, trosneste scote mult fum si te zgaltaie..dar macar ajungi la destinatie...iar piesele si reparatul costa mai putin....la reglaje nu e pretentioasa..daca nu e reglata perfect..merge ordinar dar macar nu se strica

in + ..nu tre sa stii multa mecanica ca sa o repari singurel...cu putina atentie si indemanare oricine se poate incumeta sa o desfaca si sa o repare .

sa isi mai dea cu parea si altzii cu o experienta mai bogata..poate ma insel eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Sergiu. Astept opinii :(

Apropo, la voi la Iasi se gasesc Planeta ceva mai ieftine? k la noi la Suceava mai deloc. Si ma batea gandu' sa ma motorizez primavara asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca 500 de euroi ti se pare ieftin ........nu ai vazut ca unu cerea pe planeta 700 de euroi...

partea buna la ij-uri e ca gasesti piese si oameni priceputzi sa le repare

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i drept omu' poate sa ceara cat crede el k face motoru', problema se pune sa gaseasca pe ala dispus sa-i dea banii respectivi :). Ideea era k voiam sa iau un jupiter5 (imi place k suna mai "rotund" k planeta), dar nici sa raman cu el in drum nu m-ar incanta. De asta am dechis topicu' asta, sa aflu ce zic altii mai patiti k mine. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...electronica...bagashmish. de cand ma stiu am facut electronica...sunt tatal electronicii :) (fara caterinca...3 premii nationale o gramada judetene sau zonale...si cateva proiecte pentru niste strainezi)

cine a zis ca ramai in drum cu jupiter....pana acum in drum am ramas doar cu nepra...si cu asta chiar nu m-am gandit ca o sa raman.

pot spune ca dintre toate jupiterul imi place cum merge (poate o sa indragesc si nepra..dar nu vreau....poate ma determina sa imi strang bani de japoneza :) ). la jupiter nu aveam vibratii ..se infingea bine iar consumul era rezonabil. la drum lung mergeam in medie cu 90-100 fara probleme...cu nepra in schimb am mers pe acelasi drum cu 40-50....ca mi se tot aprindea becul la ulei :(

daca vrei sa afli mai multe despre jupiter..ca sa vezi ca dracu nu ii asa negru...intreaba-i si pe nftl (nae...nicu filoti..prieten bun cu axa) sau de nelu lazar.....ambii au avut jupiter si cunosc motoretele astea f bine

 

daca vii prin iasi treci si pe la mine..mai vb ..poate mergem si la o bere...sau alte chestii...

nr meu este 0740072363 ..sau ma gasesti in tudor vladimirescu T12 214 ..unde o sa vezi o nepra legata de gard :) (ma suni inainte sa nu fiu prin alta parte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de invitatie Sergiu. Cu prima ocazie knd dau prin Iasi te sun. Dar s-ar putea sa nu fie prea curand, avand in vedere k la Buc. programu' meu la fuckultate e destul de incarcat. Poate o sa vb oleaca si de electronica, nu doar de motoare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu tot electronist is!

Despre planeta pot sa spun ca am mers vreo 1000 de Km cu rulmentul de la biela spart .Bineinteles ca nu am stiut, singurele semne fiind un zanganit in cilindru care a disparut dupa un timp( cred ca a fost o bucatica din colivie care o fi iesit din cilindru pe tobe ca n-am gasit-o dupa ce am desfacut motorul) si niste vibratii puternice cand treceam din a-I-a direct in a III -a ca nu mergea a-II-a.

In acesti 1000 de km am facut si un drum dus intors Braila-Busteni adica 500km.

De ramas in drum cu ea nu am ramas niciodata pana acum dar am mai avut probleme cu dinamul care nu incarca suficient. Acum i-am pus alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma nu vreau sa supar pe nimei dar daca vrei si sfatul meu...este sa te indrepti spre un 4t oricare ar fi el..eu asa am facut si nu-mi pare rau deloc.sunt convins de 4t. astea in 2t aduc numia belele...cel putin asa a fost la mine.dar daca vrei un 2t eu zic..o planeta 5.saliut tavarisci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai :) ai sa fii uimit cat de multe poti face cu un simsonel!unde mai pui ca e foarte usoara mecanica la el! si cate poti sa-i faci...si sa vezi ce preturi...150-200 euro..nr vechi...etc. pot sa-ti spun mai multe...si nu numai eu! si costurile per total de intretinere-rulare a motocicletei sunt mult mai mici! salut kamaraden! ce haighba..doar e facut de nemti! :( :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai :) ai sa fii uimit cat de multe poti face cu un simsonel!unde mai pui ca e foarte usoara mecanica la el! si cate poti sa-i faci...si sa vezi ce preturi...150-200 euro..nr vechi...etc. pot sa-ti spun mai multe...si nu numai eu! si costurile per total de intretinere-rulare a motocicletei sunt mult mai mici! salut kamaraden! ce haighba..doar e facut de nemti! :(  :)

Da , asa e , simsonul e o minune a tehnicii nemtesti , dar din pacate a tehnicii anilor 50 ;) , fabricat si adus la noi pana prin 62.Daca ai mai gasi undeva piese noi originale, ar fi super la capitolul fiabilitate. Din pacate trebuie sa inventezi mereu alta adaptare,care duce la complicatii si belele, la capitolul putere sta cam prost, la fel si la dimensiuni fizice (de exemplu eu am impresia ca "mi-e mic" :) ).

Asta e ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' k Simsonu o fi el in 4 timpi, nemtesc, bla bla, dar eu nu-s tipul care sa ma risc cu improvizatii. Mai bine o piesa noua dar de calitate mai slaba de la rusi pt. motoare in 2T, decat inovatii pentru tehnica de acum 50 de ani. Si sa-mi zica mie vreun posesor de Simson k nu-l apuca dracii cand e de facut reparatii la motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...