Jawa the Hutt Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 (editat) Pai bine mai uameni buni, la ce ora v-ati intors? Nenea "Nu merci", nu ai primit sms-ul de la mine, sa-mi dati si mie de veste ca ati terminat tura cu bine? Ca m-a tinut, asa, o grija toata seara de duminica. In alta ordine de idei, eu am facut rost de ceva bani si am facut Zarnestiu' sambata seara (frate ce nashpa e pe valea prahovei pe intuneric) cu intoarcere duminica ... schimbam impresii la prima ocazie ... Editat Septembrie 4, 2006 de Jawa the Hutt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Septembrie 4, 2006 Autor Share Postat Septembrie 4, 2006 asa pare .. da cica daca ambreiaju e bun, arcuri tari, discuri noi, zice-se ca nu e pb ! io pun mare pret pe intelepciunea lu nenea bogdan, daca el zice sa nu pun, stau cuminte .. si va zic si voua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 (editat) pai, ambreiajul se unge cu uleiul de motor....duralube a fost gandit ptr pistoane, cilindrii and stuff....nu ptr piese de kevlar, carbon si altele "consumabile".....deci baga un ulei bun, schimba-l la max 5 mii km si totul e ok ps: te-ai gandit la tdm 900 pana acum? Editat Septembrie 4, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Septembrie 4, 2006 Autor Share Postat Septembrie 4, 2006 la asta nu .. se zice ca 2 in linie e vibrator. si totusi asta nou de la bmw cica n-ar fi ! dar m-am gandit la R1200GS adventure .. care spune barfa ca inca vibreaza, dar nu are pe sinus amploarea tedemeului. si m-am mai gandit la un gixxer d'ala mare .. dar nu cel mai mare in productie !!! oare cum o fi pt pasager spre deosebire de R1 ?? somebody ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 De departe cel mai frumos topic pe care l-am citit pana acum pe acest forum. Deci se poate...felicitarile si respectele mele! E adevarat ca nu le-am citit pe toate, asa ca or mai fi si altele. Iar daca mai faceti vreo tura autumnala si mai aveti loc in gasca, as veni si eu cu Her Schwarzy, un F 650 GS pe care nu l-as da pe 10 buse. Am facut Cluj-Turda-Alba Iulia-Sibiu-Rm Valcea-Bucuresti-Constanta in 10 ore, cu doar 2 opriri pt alimentare si una ceva mai lunga la Micu Gras, fara nici un fel de urmari (spate, maini, incheieturi, popou...nimic). Vi-l recomand cu caldura, mai ales pt drumuri lungi si proaste...nu mai vorbesc de oras... Sanatate maxima si asfalt uscat, macar inca vreo 2 luni. Keep up the good work! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 dorul meu de coclauri creste pe zi ce trece ... si desi excursiile pe asfalt pot duce in locuri mirifice iar turele lungi cu R1 ascund placeri de necrezut sub aspect touring, duc lipsa bolbocilor, babelor, pietrei craiului, petrosanilor, dobrogei, dornei, prafului, salbaticiei, etc. si mai ales duc dorul noptilor la cort pe munte, cu fata mea alaturi Mare lucru endureala asta, boala grea incurabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 dorul meu de coclauri creste pe zi ce trece ... si desi excursiile pe asfalt pot duce in locuri mirifice iar turele lungi cu R1 ascund placeri de necrezut sub aspect touring, duc lipsa bolbocilor, babelor, pietrei craiului, petrosanilor, dobrogei, dornei, prafului, salbaticiei, etc. si mai ales duc dorul noptilor la cort pe munte, cu fata mea alaturi Mare lucru endureala asta, boala grea incurabila de asta nu pot alege nici io ce sa fie, speed sau enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oitza Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 si speed si enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 asta ar fii solutia ideala, oricum pana toamna viitoare am timp sa ma gandesc, desi probabil ca prima o sa fie speed - touring si apoi enduro - touring asa o sa le am pe toate, doar bani mai trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 io zic altceva : fa enduro cu ier unu !!! ca tipu asta /index.php?showtopic=60123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 am mai vazut si io dinastea, cu bimota naked, prin desert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 Man sa ai parte de el multi ani fericiti. Si eu visez la R1 desi is incepator. Daca ai R1 nu trebe sa mergi neaparat repede. Fiecare isi exploateaza ceea ce are dupa cum vrea el. Asa ca mergi incet si dobori recordul la pilotat R1 Multa bafta si drum uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 si speed si enduro? touring ar fi ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 (editat) touring NU e ideal .. de ce ? datorita drumurilor incredibil de proaste din RO ! afara de confort, touringul nu se comporta (prea) diferit de supersport pe drumuri proaste si sincer, altfel de drumuri nu exista aici. sunt cateva bucati bune, unele zone kiar permit viteze mari, peste 160, dar nu poti ajunge la destinatie fara sa dai si de zone f proaste, asfalt decopertat, criblura, nisip si ulei in curbe, bolovani desprinsi din munte, gropi adanci nesemnalizate, gropi "normale" omniprezente, cate si mai cate surprize neplacute ! in RO nu poti sa aduni 100 de km de drum BUN fara sa risti sa rupi amortizoarele, iar daca totusi gasesti portiuni acceptabile sunt in zone lipsite de interes turistic. nu pot sa ma duc pana la fetesti pe A2 numai ca sa merg cu 140+, nu e fun !! iar daca vreau sa-mi iau fata in spate si sa ies la plimbare prin tara, adun atatea pietre in radiator, atatea socuri in inkeieturi, atata stres pt amortizoare .. ca nu-mi mai trebuie !! practic, fie sport, fie touring, e useless !! in RO functioneaza NUMAI enduro-touring, atat ! toti anii astia am mers cu enduro si nu am simtit pe pielea mea acest stres cauzat de drumuri, nu credeam cand auzeam kestiile astea. dar te doare inima sa intri cu R1 pe 95% din drumurile romanesti, risti de la atatea socuri sa-l faci praf din toate inkeieturile ! risti sa transformi orice excursi in chin, orice bucurie in injuraturi ! cu un enduro touring faci orice drum pe care-l poti face si cu supersportul cu o medie de 110 kmh (nu discut baza legala acum) .. pe sosea mergi cu 140, pe drum prost cu 80 in deplin confort. tinand seama ca drumuri proaste sunt infinit mai multe decat cele bune, rezulta ca ajungi MULT mai repede la destinatie cu AfricaTwin-ul sau cu BMW 1150 GS -ul decat cu R1, repet, MULT MAI REPEDE ! nu ai unde sa recuperezi cu supersportul ceea ce castiga sonftendurista pe drumurile proaste ! ca sa nu vorbesc de confort sau de drumurile pe care te bagi totusi cu enduro-turingul dar pe care le pierzi pt totdeauna pe un supersport !! sa nu-si inkipuie nimeni ca vorbesc din carti sau ca nu am facut tot posibilul sa ajung si in zonele greu accesibile supersportului, cu R1. de la buzau la nehoiu se presupune ca e asfalt .. maciuci, va zic io, 12 km de drum in lucru, iti rupi gatul !! de la nehoiu la gura teghii e aventura vietii voastre pe un supersport sau touring. inkei, ca eu vreau sa vand motocicleta si-i fac antireclama neintentionat ! cine vrea sport sau kiar si touring, e clar ca vrea sa plece la drumuri europene, in elvetia, in germania, in anglia ... sau pur si simplu nu cunoaste realitatea din romanica ! Editat Octombrie 2, 2006 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 ai dreptate ... da e asa frumos r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Cata dreptate ai .... Am simtit-o pe pilea noastra cu varf si idesat si eu nu merg pe super sport.Bestiutza mea a suspinat pe nonorocirile de drumuri din Romania. Pacat mare pacat Frumos si Runu si Gsxr da.... degeaba daca nu ne putem bucura de ele Keep safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Ce pot sa spun, nu am ce sa spun... am citit tot de la cap la coada... o adevarata dragoste de motorete si motociclism. Cum nu ma pricep asa de bine sa-mi expun gindurile pe hirtie ca dom' "Nu merci'' nu am sa intervin prea mult. Sunt un incepator pe un GSXF 750 (sport-touring) ce a facut pina acum 1200 km in tara sa natala Romania si 125 in Turcia , asta mai putin conteaza. Poate lipsa de experinta isi spune cuvintul la singura mea iesire afara din Bucuresti, ruta ce a avut capatul la Rm.Valcea nu am simtit totul asa de rau, cu exceptia faptului ca la intoarcere aveam o durere mare de spate, o basica in mina dreapta (asta datorita minusilor ) si eram foarte obosit. Am circulat regulamentar, pe autostrada 120, si prin loc 50-80km/h , placerea cea mai mare atingind-o pe serpentine, dar nu am simtit ca drumul ar avea probleme, sau fierul ar suferi..problem la amortizoare, ghidon..etc, singura problema pot sa spun ce a existat a fost gasirea pozitiei ideale pe autostrada. Dupa 100 de incercari, am reusit : stai ca prostu ca o pleasca si totul e ok, in schimb cum apar ceva curbe totul vine de la sine. Ca incheiere : nu conteaza ce fier ai. Conteaza ce ai in cap !! Keep safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 practic, fie sport, fie touring, e useless !! in RO functioneaza NUMAI enduro-touring, atat ! cine vrea sport sau kiar si touring, e clar ca vrea sa plece la drumuri europene, in elvetia, in germania, in anglia ... sau pur si simplu nu cunoaste realitatea din romanica ! Gresesti un pic. In ideea ca tu vezi motocicleta ca un mijloc de excursii lungi si ajuns in locuri cu peisaje & stuff. In cazul asta nu inteleg cum de ti-a trebuit sa testezi R1 ca sa-ti dai seama ca nu se poate, mai ales in RO. Si acum de ce gresesti: eu, si sunt destui ca mine, vad in motocicleta o pompa de adrenalina, ma intereseaza prea putin peisajele pe unde trec si locurile in care ajung cu ea. Daca-mi dau o bucata de cativa zeci de km ca cea de la Cheia de exemplu o voi face bucuros cateva luni bune testand din ce in ce mai mult limitele. Si dupa ce as strange 100 de plimbari pe acel traseu tot n-o sa vad peisajul x extrem de frumos sau macar sa stiu prin ce localitati am trecut. Apoi daca vrei intr-adevar touring mult in confort nici enduro-touring sau ce mai vrei tu nu se compara cu o masina. Si apoi mai sunt si cei care alearga pe circuit, pe care nici macar starea drumului de acasa pana la circuit nu ii intereseaza ca oricum o duc pe platforma. Deci cine vrea sport in Romania nu e neaparat inconstient, ci o vrea pentru alte lucruri, in special alea pentru care a fost gandit sportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 4, 2006 Autor Share Postat Octombrie 4, 2006 sincer, la asta nu prea m-am gandit; sa te dai la cheia sau whatever de 100 de ori pana inveti bucata si o poti exploata la max ... e si asta o distractie si admit motocicleta ca forma de distractie, evident. personal gasesc ca nu m-as distra asa, dar mie nu-mi place nici ciorba de burta, asa ca e fix pix ceea ce cred eu, daca tie iti place. distractie placuta ! pt mine motocicleta e cu totul altceva, iar cum am ajuns eu in posesia unui supersport am tot spus pe aici, gasesti mai in urma. dupa multi ani de touring pe enduroaice am neglijat aspectul drumurilor proaste si mi se parea firesc ca si o hayabusa sa poata ajunge la padina, ca doar drumul nu e de hard enduro nu am gasit hayabusa ci un R1, iar faptul ca era nou a cantarit enorm, am trecut peste multe retineri. la inceput ma speria numai aspectul puterii si teama ca s-ar putea dezlantui aiurea, fara voia mea. nici pe departe ... dupa aprox 15.000 de km azi, zic ca nu trebuie sa sperie pe nici un om normal un R1 .. insa sa se gandeasca MULT inainte de a face touring IN ROMANIA pe un supersport. am facut o pace intre noi, pe care o doresc tuturor, dar peste imposibilitatea de a lua pasager si de a strabate oarescum comod drumuri "normale" in RO, pline de gropi .. nu am cum sa trec ! eu vad in fier un suport pt excursii, un mijloc de deplasare eficienta, o bucurie enorma cu care ma desprind de betoane, o forma fiabila si economica de cucerire a naturii, o reintoarcere la lumea mea idealista, o forta de respingere a snobismului si prostiei omniprezente ! saptamanal, weekend de weekend, imi iau doza de drog fara de care (mai ales iarna) oamenii de pe strada imi par scunzi si umili, bucurestiul un zid care te strange in piept ca pe ana lu manole, automatismul vietii o povara nedigerabila !! ce sa fac ? asa sunt eu .. nu pot sa-mi definesc libertatile simplist, nu ma inspira traseul de la cheia in plina viteza si nici parapanta, skijetul, circul, multimea, adrenalina, fotbalul, maneaua, televizorul, etc !! de exemplu, unul din visele mele este dakarul sau turul lumii pe motocicleta. nici nu stiu cine e becali sau andreea marin si nu visez sa ajung ca ei, sa fiu iubit in astfel de cercuri. vezi tu, eu cred ca diferentele dintre oameni nu sunt simple nazariri sau gusturi ci prapastii enorme de intelegere a universului inconjurator ! unii merg la sala sa slabeasca, altii merg la cheia sa pompeze adrenalina, altii cauta bezmetici viata pe alte planete, altii traverseaza africa pe KTM, etc. oamenii inteleg diferit viata, sensul ei sau al lor, viitorul, dumnezeirea, uratul, frumosul, distractia, etc ... altii kiar nu inteleg nimic si traiesc fericiti, nici macr nu se gandesc la lucrurile astea, nu le pasa !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pelerinul Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Huh, te-ai dezlantuit man, lasa sufletul din povestea asta, discutam aici doar rational. E muuult mai bine pentru toate punctele de vedere. Vorbim de R1, doar de R1, nu de alte fiare si ce pot face ele; pentruasta gasim topicuri dedicate . Pace voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 6, 2006 Autor Share Postat Octombrie 6, 2006 asa este nene pelerin, imi fac rau cu mana mea, prea multa antireclama !! dar io zic ca cel care vrea supersport, stie ce vrea, indiferent de parerile mele personale. eu nu sunt destupator de minti ci numai narator ... cine alege R1, alege implicit sa fie cel mai rapid, cel mai puternic. nu sunt si prerogativele mele, de aceea cedez locul de bunavoie ! de exemplu baiatu care invata prin repetitie traseul keia, stie ce face, ce vrea, ce cauta. acestia sunt clientii mei, oameni temerari si hotarati, care nu se lasa influentati de elucubratiile mele batranesti si lipsite de curaj si barbatie !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 Asadar vand motocicleta din aceste povesti, gasiti anuntul la vanzari ... pretul a mai scazut datorita sfarsitului de sezon si lipsei acute de clientela ... acum este la 7000 EUR. mai jos nu mai scade iar la primavara vedem ce o mai fi cu UE asta, oare cresc preturile ? scad ? raman neskimbate o perioada ??? O scula noua si ingrijita va gasi intotdeuna proprietar, nu-mi fac griji ... iar pretul presupun ca e decent pt conditia fizica si psihica a fierului meu ! Toate cele bune ... consider acest topic oarecum inkis, ne vom (re)vedea la enduristi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.