CataH Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 La vara sper sa imi iau carnet si motor si nu prea stiu ce sa aleg. Idea e ca parintii nu prea sunt de acord si deabia i-am convins sa imi ia un Rs 125, eu vreau o motocicleta care sa arate ca una super-sport dar nu neaparat performante super-sport. La rs 125 am unele retineri in privinta puterii (doar 36cp) dar si a fiabilitatii. Eu intentionez sa pastrea mai mult motocicleta asta, peste 5 ani si nici nu vreau sa trec la ceva mai mare asa ca e o decizie destul de importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 gs 500f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 O alta "problema" ar fi ca gs500F e racit cu aer si ma gandesc sa nu se incinga cand vor fi 45+ grade, pe cand Rs125 scrie ca e racit cu lichid. Astept pareri, sper sa posteze daca se poate posesorii de gs500F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Da' in ce tara stai? Si eu votez cu GS 500 F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 pai daca am ajuns sa comparam 125 cu 500,inseamna ca am ajuns "departe" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 Stau in Romania, Buc poate am exagerat cu 45+ dar vara in trafic cred ca se incinge destul de tare si mi-e frica sa nu se incinga prea tare motorul, nu vreau sa ajung ca daciile alea 1300 care vara trebuie sa se opreasca sa se raceasca motorul. Iar faza cu comparat 125 cu 500 nu mi se pare atat de exagerata rs125 are 36cp si 120kg iar gs500F are 44cp 180kg si daca facem un raport kg/1cp Rs125 castiga. Asa ca la prima vedere s-ar putea spune ca un rs125 face un Gs500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Asa ca la prima vedere s-ar putea spune ca un rs125 face un Gs500 Teoria ca teoria, practica te omoara. Facem pariu ca nu face RS pe GS ? La cerintele tale, sugestia este GS-ul. Vezi o gramada de review-uri la Incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 Incaleca RS-ul si o sa vezi ca te plictisesti. Motorul mare are resurse mai multe si te plictisesti mai greu de el. Ca incepator iti recomand GS sau GPZ ( Gpz-ul are si racire pe apa). Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 mda racirea e o problema daca mergi bara la bara .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 13, 2006 Autor Share Postat Iunie 13, 2006 Incaleca RS-ul si o sa vezi ca te plictisesti. Motorul mare are resurse mai multe si te plictisesti mai greu de el. Ca incepator iti recomand GS sau GPZ ( Gpz-ul are si racire pe apa). Bafta ! Singura problema e ca nu am carnet . Gpz-ul pare ok dar are cam multi Cp (60cp) si dupa cum am spus parintii nuprea sunt deacord cu motoarele mai ales daca sunt puternice. M-am uitat pe google/forum dupa niste date (0-100km/h, top speed) despre Gs dar nu am gasit mai nimik daca are cineva informatii suplimentare il rog sa posteze. Si acum o intrebare cam stupida: poti sa faci wheelie pe GS500, dar pe RS125? -rog sa vorb din propria experienta nu cum banuiti ca ar fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Singura problema e ca nu am carnet . Gpz-ul pare ok dar are cam multi Cp (60cp) si dupa cum am spus parintii nuprea sunt deacord cu motoarele mai ales daca sunt puternice. M-am uitat pe google/forum dupa niste date (0-100km/h, top speed) despre Gs dar nu am gasit mai nimik daca are cineva informatii suplimentare il rog sa posteze. Si acum o intrebare cam stupida: poti sa faci wheelie pe GS500, dar pe RS125? -rog sa vorb din propria experienta nu cum banuiti ca ar fi Chill son, invata sa pornesti prima data si sa iei curbe si alte "nimicuri" d-astea. Dupa cum ai inceput nu te vad bine. Si ce legatura are rs125 cu gs 500, in afara de faptul ca au 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 Chill son, invata sa pornesti prima data si sa iei curbe si alte "nimicuri" d-astea. Dupa cum ai inceput nu te vad bine. Si ce legatura are rs125 cu gs 500, in afara de faptul ca au 2 roti? Stai linistit ca nu sunt genul care se urca prima data pe motor si ii da blana, dar intrebam de wheelie, top speed etc pt ca nu am de gand sa schimb motorul dupa 1-2 ani, vreau sa il tin mai mult si nu vreau sa imi iau ceva de care sa ma plictisesc. Iar comparatia intre GS500 si RS125 nu stiu ce vi se pare asha "stupida" chiar daca Gs500 are 44cp are 180kg fata de Rs care are doar 120kg plus ca am vazut pe net ca au top speed cam la fel, aprox 180km/h. In concluzie astept in continuare informatii despre acerelatie 0-100, fiabilitate (la GS500 am vazut ca parerile sunt impartite in legatura cu supraincalzitul in zile de vara), si alte pareri despre cele 2 motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Prietene habar nu ai ce vorbesti acolo. Desi interesasnta, ca sa zic asa..., am sa raspund la intrebarea ta cu wheealie-uri. Se poate face si cu Mobra si cu Minsku, si prin urmare si cu GS. DA, vorbesc din experienta proprie. Mai lasa cititu' si banuitu'... Un GS da cu RSul de pamant cu toti cei 36 de cai ai lui la 120 de kile. Afla ca mai exista o "chestie" care se numeste cuplu motor si care influenteaza acceleratiile si mai ales reprizele. Despre fiabilitate si intretinere nu vb ca nu are rost. Au si sasii ai o vorba faina despre motorete: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". Adica, pe mioriticeste: "nimic nu inlocuieste capacitatea cilindrica". Inca nu am auzit de GSuri cu motoare "prajite" din cauza supraincalzirii. Stai linistit cu racirea pe aer ca exista si Porsche 911 racit pe aer si motorete mult mai mari care au racire pe aer. Afla ca la cei 46 de cai ai lui pt un 500 cmc GSul are o putere litrica mica si de aceea isi permite luxul racirii doar pe aer (solutie tehnica mult mai ieftina si convenabila). Intreaba-i pe baietii cu supersporturi care au racire pe lichid cum e cu racirea vara in oras la semafoare si cum le iau foc motoretele sub oo si nu avea tu grija GS-ului, ca nu vei fi nevoit "sa opresti pe dreapta ca Dacia 1300". Nu zic ca GS e mama motoarelor dar sa-l iei la mishto mi se pare deplasat, la fel ca si comparatia cu 125ul. Daca nu te intreci si ceri mare cu sarea de la el (are si el o varsta si niste limite date de clasa si solutiile tehnice adoptate), e o motoreta f rasplatitoare si nepretentioasa si dupa parerea mea clar cea mai potrivita pt un incepator. Numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 Ok mersi pt raspunsuri si sper ca nu am ofensat pe nimeni cu afirmatiile mele. Din ce a-ti postat sa inteleg ca intre GS si RS merita clar GS-ul datorita performantelor si a fiabilitatii (chiar daca arata mai nashpa nefiind asha agresiv ca rs-ul, pararea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 (editat) Daca e strict vorba de astea doo, si eu sugerez GS-ul. Poti opta si pt GPZ, e buna si aia pt incepatori, si eventual minte-i pe ai tai ca are 40 de cai. Nu te speria ca sint 60, ca poti s-o stapinesti. Daca vrei motor pe care sa-l tii citiva ani, nu lua RS. Edit: Sau ia in calcul si sportivele de 400. Daca vrei ceva cu adevarat "rau" pina in categoria 500 cc, iti sugerez ZXR 400. Editat Iunie 15, 2006 de Luc_zxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 (editat) clar GS, dar asta e o parere subiectiva (sau obiectiva , deoarece am avut GS un an ). niciodata nu am avut probleme cu supraincalzirea. e drept, eu am folosit castrol full syntetic 10w-50 care rezista mai bine la caldura decat ce recomanda producatorul, adica 10w-40. in rest, lasa'te de whellie si stoppie, ca doar nu ti'ai propus sa'ti impresionezi colegii de liceu.. Deci faza cu wheelie am pus-o doar din curiozitate nu am de gand acum sa merg pe o roata gen ghost rider sau ceva, am intrebat doar din pura curiozitate si pt ca m-am ganditi ca daca poti sa faci wheelie destul de ushor inseamna ca are o acerelatie destul de buna (de ex cu rs-ul am alflat ca e mai greu cu wheelie-ul). Si oricum cred ca toti care aveti motoare mai puternice ati incercat un wheelie macar din curiozitate. P.S. dau la medicina la vara deci sper sa nu fie cazul sa o arat colegilor din liceu ) Editat Iunie 15, 2006 de CataH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 Ms asta e raspunsul pe care il asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maril Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Singura problema e ca nu am carnet . Gpz-ul pare ok dar are cam multi Cp (60cp) si dupa cum am spus parintii nuprea sunt deacord cu motoarele mai ales daca sunt puternice. M-am uitat pe google/forum dupa niste date (0-100km/h, top speed) despre Gs dar nu am gasit mai nimik daca are cineva informatii suplimentare il rog sa posteze. Si acum o intrebare cam stupida: poti sa faci wheelie pe GS500, dar pe RS125? -rog sa vorb din propria experienta nu cum banuiti ca ar fi Eu zic ca mai intiii pentru inceput unGS e supersuficient dupa 3-4 ani de condus i-ti iei altceva nu este bine sa ajungi,,donator de organe' eu sunt incepator si am GS de 500 cu 45cp si e super si fiabil si manevrabil ppoate merge si tare dar si incet totul depinde de tine pentru inceput e chiar prea mult eu am luato pt oras si e suficient am masina in rest asa ca inainte de a te da mare gindestete si la viata ta sunt multi idioti care au permis si nu e bine sa o patesti Bafta Maril Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Daca tot vorbim de aspect, RS este o motocicleta pentru pusti fitosi, iar GS este o motocicleta care arata clar ca nu ai avut bani de ceva mai bun. Parerea mea (subiectiva): un naked de 600...se conduce usor, e sexy si face M3-ul nu numai pana la 100 ci si pana la 200 si ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CataH Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 Daca tot vorbim de aspect, RS este o motocicleta pentru pusti fitosi, iar GS este o motocicleta care arata clar ca nu ai avut bani de ceva mai bun. Parerea mea (subiectiva): un naked de 600...se conduce usor, e sexy si face M3-ul nu numai pana la 100 ci si pana la 200 si ceva.... Ceva de 600 iese clar din discutie. Eu vreau un motor care sa arate bine si sa mearga acceptabil, nu vreau ceva de viteza pt ca tot ce are peste 50cp cred eu ca e f periculos si are accerelati prea puternice (nu vreau sa ma trezesc ca il depasesc pe unul, bag mana in gaz si am in 3 sec 180). Eu nu o sa merg la mare, munte excursii cu motorul, o sa ma plimb prin Buc si o sa ies in week-end pe langa Buc la aprox 40km asha ca vreau un motor cuminte <50cp de care sa nu ma plictisesc pt ca nu intentionez sa mai achizitionez altul in urmatorii 5-6 ani si sa fie carenat cu aspect sport si eventual nou, nu vrea sa ma incurc cu SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Cata, nu vreau sa te stresez, dar..... Eu vreau un motor care sa arate bine si sa mearga acceptabil RS125 - arata bine, dar nu merge acceptabil GS500 - merge acceptabil, dar nu arata bine Dupa cum vezi, la oricare din cele de mai sus trebie sa faci un compromis. Nu te speria de 100 de cai la motor, intotdeauna tu decizi cati din ei ajung la asfalt. Daca realizezi ca strada nu e circuit nu vei avea probleme (mari). Bafta in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Cata, nu vreau sa te stresez, dar..... RS125 - arata bine, dar nu merge acceptabil GS500 - merge acceptabil, dar nu arata bine Dupa cum vezi, la oricare din cele de mai sus trebie sa faci un compromis. Nu te speria de 100 de cai la motor, intotdeauna tu decizi cati din ei ajung la asfalt. Daca realizezi ca strada nu e circuit nu vei avea probleme (mari). Bafta in alegere Hai ca deja te intreci... Au uitat sa specifici: "parerea mea, gustul meu" ca prea tai si spanzuri. Asa si eu pot sa afirm ca Hornetu arata ca fanu' si ca Banditu e o frumusete, dar asta e doar parerea mea si nu ma exprim ca si cum as spune niste litere de lege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Nu e chiar asa, daca faci comparatie intre Hornet, FZ6 sau GSR600 poti zice ca una sau alta e mai frumoasa. Dar in cazul de fata lucrurile sunt destul de clare: RS125 e forte frumos si GS500 e o motocicleta iubita doar de posesori (datorita altor calitati decat cele estetice). Hai sa fim sinceri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Nu e chiar asa, daca faci comparatie intre Hornet, FZ6 sau GSR600 poti zice ca una sau alta e mai frumoasa. Dar in cazul de fata lucrurile sunt destul de clare: RS125 e forte frumos si GS500 e o motocicleta iubita doar de posesori (datorita altor calitati decat cele estetice). Hai sa fim sinceri.... Sincer, GS 500 (mai ales dupa facelift, atat varianta F cat mai ales naked) imi place mai mult decat concurentele CB 500, GPZ 500 sau ER5 N. Tot sincer: ma enerveaza pur si simplu cum arata RS 125, pe langa ca e un polizor de motor. Nu asa avea nimic impotriva lui daca nu ar fi toata lumea (mai ales Pokemonii) atat de innebunita dupa el. Pana la modelul de anula acesta ma zgarie la ochi formele sale rotunde mai alea saua spate care da impresia ca e conceputa in ciuda pasagerului. Si inca ceva GS e iubita si de viitorii posesori. Nu ma apuc sa ti povestesc cum se uita dupa ea parcata fiind pe trotuar, oameni de tot felul sau cum sunt intrebat despre ea la stopuri de catre conservari. Cel mai beton a fost cand am surprins un cuplu de varsta a 3 a care s-a oprit s-o studieze indeaproape sau cand o femeie de varsta a 3 a m-a abordat, admirandu mi motoru si apucandu se sa mi explice cume era cand era ea fata cu motoarele. De tineri nu ti mai zic. Nu zic ca e mama motoarelor insa ca tu o iei la ula mi se pare naspa si de aceea m-am bagat in seama. Nu arata deloc naspa, parerea mea, e chiar simpatica si are un caracter aparte mai deosebit de alte allroundere naked. Ca sa nu mai vb ca designul la categoria naked nu s-a schimbat f mult (nu vb aici de balarii gen ER 6N, FZ6 N sau GSR care au un usor aer de fighter). Vb de Bandit, CBF 600 etc. Designul e cam timeless in categorie. Nu ma cert cu tine pe probleme de design si implicit de gusturi insa sa zici ca-i urat si ca i iubit doar de posesori mi se pare mult (maica mea a plans ca o dau pe "Suzi" (GSul meu) ca sa mi iau Bandit 600, pt ca-i place la nebunie cum arata si cum "toarce". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 am intrebat doar din pura curiozitate si pt ca m-am ganditi ca daca poti sa faci wheelie destul de ushor inseamna ca are o acerelatie destul de buna (de ex cu rs-ul am alflat ca e mai greu cu wheelie-ul). P.S. dau la medicina la vara deci sper sa nu fie cazul sa o arat colegilor din liceu ) Si cu bicicleta si cu mopedu poti face wheelie Si alea chiar ca nu au acceleratii bune P.S. La ce UMF dai? Bafta la admitere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.