zar Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Si eu am aceeasi problema la al meu.Dupa ce se incalzeste dispare cu totul condensul insa la rece imi dau seama foarte greu care este nivelul uleiului in motor.Is curios si eu de la ce poate fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 si eu mai faceam prostia sa o pornesc scurt iarna la temperaturi scazute si daca se intampla sa verific uleiul peste cateva zile de la ultima pornire gaseam promoroaca pe joja adica condens inghetat :| de atunci nu o mai pornesc iarna decat daca prind o zi cu temperaturi de macar 7-8 grade....de asta cred ca e si bine sa se schimbe uleiul cu care sta peste iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 vad ca nu sunt singurul cu problema asta! mentionez ca in zona in care sunt temperatura nu scade sub 3-4 grade, motorul il las mereu sa se incalzeasca pana la 45-47 de grade. de scapat de el cum scapati? ca la mine nu se duce condensul nici cand ajunge motorul la 104 grade si pleaca ventilatoarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 La mine dispare pur si simplu dupa cca 1 ora de mers indiferent ca e august ori decembrie.Dupa aceea nu mai apare decat dupa cateva zile.Am schimbat si uleiul si tot degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 si eu mai faceam prostia sa o pornesc scurt iarna la temperaturi scazute si daca se intampla sa verific uleiul peste cateva zile de la ultima pornire gaseam promoroaca pe joja adica condens inghetat :| de atunci nu o mai pornesc iarna decat daca prind o zi cu temperaturi de macar 7-8 grade....de asta cred ca e si bine sa se schimbe uleiul cu care sta peste iarna uleiul il schimb la 3000 de km, poate razi dar imi place sa il am curat! am cu uleiul asta vre-o mie pana acum! condens cu duiumul! mecanicul mi-a spus ca nu este nimic anormal si ca nu afecteaza motorul insa sunt preocupat! mi-a spus un prieten ducatist cum sa il elimin insa nu am inteles prea bine, ceva de scos dopul de ulei cand ajunge motorul la temperatura maxima si ca se elimina condensul in filtru de aer. am facut si asta, intr-adevar, s-a strans ceva apa in filtru insa geamul este tot aburit. probabil am omis ceva, iar de cel ce m-a invatat asta nu am cum sa dau curand. astept sfaturi, recompensate de bere (recompensez cu bere doar sfaturile bune ) Mesaj completat uleiul il schimb la 3000 de km, poate razi dar imi place sa il am curat! am cu uleiul asta vre-o mie pana acum! condens cu duiumul! mecanicul mi-a spus ca nu este nimic anormal si ca nu afecteaza motorul insa sunt preocupat! mi-a spus un prieten ducatist cum sa il elimin insa nu am inteles prea bine, ceva de scos dopul de ulei cand ajunge motorul la temperatura maxima si ca se elimina condensul in filtru de aer. am facut si asta, intr-adevar, s-a strans ceva apa in filtru insa geamul este tot aburit. probabil am omis ceva, iar de cel ce m-a invatat asta nu am cum sa dau curand. astept sfaturi, recompensate de bere (recompensez cu bere doar sfaturile bune ) si cu o carpa pe gaura sa nu sara ulei pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Iti dau un sfat: mergi cu ea, nu doar te uita la ea. Si inca unul: if it ain't broken, don't fix it. E normal ce ti se intampla, nu ai ce-i face. Mergi, plimba-te, da-te pe-o roata, whatever. Fara niciun fel de caterinca si total off-topic, daca tu schimbi uleiul la 3000km inseamna ca nu faci foarte multi kilometri pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 Iti dau un sfat: mergi cu ea, nu doar te uita la ea. Si inca unul: if it ain't broken, don't fix it. E normal ce ti se intampla, nu ai ce-i face. Mergi, plimba-te, da-te pe-o roata, whatever. Fara niciun fel de caterinca si total off-topic, daca tu schimbi uleiul la 3000km inseamna ca nu faci foarte multi kilometri pe an. schimb uleiul la 3-4 mii dar asta nu inseamna ca nu fac km. momentan este singurul mijloc de transport pe care il am iar clima imi permite sa o folosesc 12 luni din an. nu inutilizarea este cauza! poate clima umeda de aici avand in vedere ca este o insula (apa si la stanga si la dreapta) si ca in perioada asta a anului ploua cam des. oricum, multumesc de sfat. m-as bucura daca mi-ai da o solutie practica de a scapa de condensul asta, partea cu da-te cu ea este probata si inutila sau poate ca trebuie sa fac un drum de cateva sute de km? am sa o incerc si pe asta duminica viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 schimb uleiul la 3-4 mii dar asta nu inseamna ca nu fac km. momentan este singurul mijloc de transport pe care il am iar clima imi permite sa o folosesc 12 luni din an. nu inutilizarea este cauza! poate clima umeda de aici avand in vedere ca este o insula (apa si la stanga si la dreapta) si ca in perioada asta a anului ploua cam des. oricum, multumesc de sfat. m-as bucura daca mi-ai da o solutie practica de a scapa de condensul asta, partea cu da-te cu ea este probata si inutila sau poate ca trebuie sa fac un drum de cateva sute de km? am sa o incerc si pe asta duminica viitoare. ai incercat sa schimbi geamul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 14, 2010 Autor Share Postat Martie 14, 2010 ai incercat sa schimbi geamul? la asta nu m-am gandit! poate ar trebui sa schimb motorul cu totul, asa-i? nu stiu despre ce se discuta aici, despre condensul din motor sau la cati km fac eu schimbul? pentru nedumeriti, la un schimb platesc doar filtrul, uleiul il iau de la firma la care lucrez. as fi tamp sa il schimb la 10mii ca-n carte cand e moca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Cand incingi motorul la o tura obisnuita iese si mama condensului din el. Dupa ce o lasi peste noapte se formeaza ALT condens. Apoi iar este eliminat si tot asa... Problema ta e fara iesire. Ce te faci? Serios vorbind, iti faci griji degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Asta e o problema care apare la statul peste iarna. Ideea e ca iarna ori o pornesti in fiecare zi, o lasi sa se incinga pana la maxim, pana pornesc ventilatoarele, chiar mai multe cicluri de astea....ori nu o mai pornesti 2-3 luni cat tine iarna, o invelesti bine, wd40, astupi toba, faci plinul..etc etc. Daca o pornesti o data la 3-4 zile...o data pe sapt...sau asa....ii faci mai mult rau. Editat Martie 15, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune in motor, deasupra nivelului de ulei este aer(comunica cu presiunea atmosferica)... aerul are o animta umiditate indiferent de anotimp. Iarna se vede condensul mai bine pentru ca "gemuletul" e mai rece. Dupa ce pornesti si se incalzeste apa se evapora si iese prin epurator. Nu iti fa probleme, altii s-au gandit in locul tau, ca doar pentru asta ai platit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 15, 2010 Autor Share Postat Martie 15, 2010 in motor, deasupra nivelului de ulei este aer(comunica cu presiunea atmosferica)... aerul are o animta umiditate indiferent de anotimp. Iarna se vede condensul mai bine pentru ca "gemuletul" e mai rece. Dupa ce pornesti si se incalzeste apa se evapora si iese prin epurator. Nu iti fa probleme, altii s-au gandit in locul tau, ca doar pentru asta ai platit. problema rezolvata! dupa un drum de 350 km si-a revenit singura. eu merg cu ea in jurul a 50 km zilnic insa drumuri scurte si dese. probabil avea nevoie saraca si de o plimbare mai lunga. multumesc tuturor de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Asta e o problema care apare la statul peste iarna. Ideea e ca iarna ori o pornesti in fiecare zi, o lasi sa se incinga pana la maxim, pana pornesc ventilatoarele, chiar mai multe cicluri de astea....ori nu o mai pornesti 2-3 luni cat tine iarna, o invelesti bine, wd40, astupi toba, faci plinul..etc etc.Daca o pornesti o data la 3-4 zile...o data pe sapt...sau asa....ii faci mai mult rau. poti te rog sa-mi spui la ce anume se foloseste wd40, deoarece am si eu un spray si vreau sa-l folosesc pt cabluri/parti moto cu rugina?? mai exista si alte utilizari? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune cand opresti la garaj sau unde stai tu, scoti busonul de la ulei.......si se mai evapora o parte....la masina(tot asa dupa ce mergi cu ea si o parkezi), a doua zi(sau caateva ore) daca scoti busonul cand e frig afara sub 0 grade o sa observi in interiorul lui gheata lipita pe el.....oricum ar fi, e o operatie zilnica..si dupa cum spun si altii te lupti cu morile de vant. si inca o metoda, pentru a evita condensul in rezervor, iarna se tine full cu benzina. Editat Martie 17, 2010 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.