Sari la conținut

condens in motor


zar
 Share

Postări Recomandate

am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema la al meu.Dupa ce se incalzeste dispare cu totul condensul insa la rece imi dau seama foarte greu care este nivelul uleiului in motor.Is curios si eu de la ce poate fi. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mai faceam prostia sa o pornesc scurt iarna la temperaturi scazute si daca se intampla sa verific uleiul peste cateva zile de la ultima pornire gaseam promoroaca pe joja adica condens inghetat :| de atunci nu o mai pornesc iarna decat daca prind o zi cu temperaturi de macar 7-8 grade....de asta cred ca e si bine sa se schimbe uleiul cu care sta peste iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca nu sunt singurul cu problema asta! mentionez ca in zona in care sunt temperatura nu scade sub 3-4 grade, motorul il las mereu sa se incalzeasca pana la 45-47 de grade. de scapat de el cum scapati? ca la mine nu se duce condensul nici cand ajunge motorul la 104 grade si pleaca ventilatoarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mai faceam prostia sa o pornesc scurt iarna la temperaturi scazute si daca se intampla sa verific uleiul peste cateva zile de la ultima pornire gaseam promoroaca pe joja adica condens inghetat :| de atunci nu o mai pornesc iarna decat daca prind o zi cu temperaturi de macar 7-8 grade....de asta cred ca e si bine sa se schimbe uleiul cu care sta peste iarna

uleiul il schimb la 3000 de km, poate razi dar imi place sa il am curat! am cu uleiul asta vre-o mie pana acum! condens cu duiumul! mecanicul mi-a spus ca nu este nimic anormal si ca nu afecteaza motorul insa sunt preocupat! mi-a spus un prieten ducatist cum sa il elimin insa nu am inteles prea bine, ceva de scos dopul de ulei cand ajunge motorul la temperatura maxima si ca se elimina condensul in filtru de aer. am facut si asta, intr-adevar, s-a strans ceva apa in filtru insa geamul este tot aburit. probabil am omis ceva, iar de cel ce m-a invatat asta nu am cum sa dau curand. astept sfaturi, recompensate de bere :wacko: (recompensez cu bere doar sfaturile bune :) )

Mesaj completat

uleiul il schimb la 3000 de km, poate razi dar imi place sa il am curat! am cu uleiul asta vre-o mie pana acum! condens cu duiumul! mecanicul mi-a spus ca nu este nimic anormal si ca nu afecteaza motorul insa sunt preocupat! mi-a spus un prieten ducatist cum sa il elimin insa nu am inteles prea bine, ceva de scos dopul de ulei cand ajunge motorul la temperatura maxima si ca se elimina condensul in filtru de aer. am facut si asta, intr-adevar, s-a strans ceva apa in filtru insa geamul este tot aburit. probabil am omis ceva, iar de cel ce m-a invatat asta nu am cum sa dau curand. astept sfaturi, recompensate de bere ;) (recompensez cu bere doar sfaturile bune :) )

si cu o carpa pe gaura sa nu sara ulei pe motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau un sfat: mergi cu ea, nu doar te uita la ea. Si inca unul: if it ain't broken, don't fix it. E normal ce ti se intampla, nu ai ce-i face. Mergi, plimba-te, da-te pe-o roata, whatever.

 

Fara niciun fel de caterinca si total off-topic, daca tu schimbi uleiul la 3000km inseamna ca nu faci foarte multi kilometri pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau un sfat: mergi cu ea, nu doar te uita la ea. Si inca unul: if it ain't broken, don't fix it. E normal ce ti se intampla, nu ai ce-i face. Mergi, plimba-te, da-te pe-o roata, whatever.

 

Fara niciun fel de caterinca si total off-topic, daca tu schimbi uleiul la 3000km inseamna ca nu faci foarte multi kilometri pe an.

schimb uleiul la 3-4 mii dar asta nu inseamna ca nu fac km. momentan este singurul mijloc de transport pe care il am iar clima imi permite sa o folosesc 12 luni din an. nu inutilizarea este cauza! poate clima umeda de aici avand in vedere ca este o insula (apa si la stanga si la dreapta) si ca in perioada asta a anului ploua cam des. oricum, multumesc de sfat. m-as bucura daca mi-ai da o solutie practica de a scapa de condensul asta, partea cu da-te cu ea este probata si inutila sau poate ca trebuie sa fac un drum de cateva sute de km? am sa o incerc si pe asta duminica viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb uleiul la 3-4 mii dar asta nu inseamna ca nu fac km. momentan este singurul mijloc de transport pe care il am iar clima imi permite sa o folosesc 12 luni din an. nu inutilizarea este cauza! poate clima umeda de aici avand in vedere ca este o insula (apa si la stanga si la dreapta) si ca in perioada asta a anului ploua cam des. oricum, multumesc de sfat. m-as bucura daca mi-ai da o solutie practica de a scapa de condensul asta, partea cu da-te cu ea este probata si inutila sau poate ca trebuie sa fac un drum de cateva sute de km? am sa o incerc si pe asta duminica viitoare.

ai incercat sa schimbi geamul? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat sa schimbi geamul? :bounce:

la asta nu m-am gandit! poate ar trebui sa schimb motorul cu totul, asa-i? nu stiu despre ce se discuta aici, despre condensul din motor sau la cati km fac eu schimbul? pentru nedumeriti, la un schimb platesc doar filtrul, uleiul il iau de la firma la care lucrez. as fi tamp sa il schimb la 10mii ca-n carte cand e moca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand incingi motorul la o tura obisnuita iese si mama condensului din el.

Dupa ce o lasi peste noapte se formeaza ALT condens. Apoi iar este eliminat si tot asa...

Problema ta e fara iesire. Ce te faci?

 

Serios vorbind, iti faci griji degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o problema care apare la statul peste iarna. Ideea e ca iarna ori o pornesti in fiecare zi, o lasi sa se incinga pana la maxim, pana pornesc ventilatoarele, chiar mai multe cicluri de astea....ori nu o mai pornesti 2-3 luni cat tine iarna, o invelesti bine, wd40, astupi toba, faci plinul..etc etc.

Daca o pornesti o data la 3-4 zile...o data pe sapt...sau asa....ii faci mai mult rau.

Editat de doctoroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune :bounce:

in motor, deasupra nivelului de ulei este aer(comunica cu presiunea atmosferica)... aerul are o animta umiditate indiferent de anotimp. Iarna se vede condensul mai bine pentru ca "gemuletul" e mai rece. Dupa ce pornesti si se incalzeste apa se evapora si iese prin epurator.

Nu iti fa probleme, altii s-au gandit in locul tau, ca doar pentru asta ai platit. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in motor, deasupra nivelului de ulei este aer(comunica cu presiunea atmosferica)... aerul are o animta umiditate indiferent de anotimp. Iarna se vede condensul mai bine pentru ca "gemuletul" e mai rece. Dupa ce pornesti si se incalzeste apa se evapora si iese prin epurator.

Nu iti fa probleme, altii s-au gandit in locul tau, ca doar pentru asta ai platit. :bounce:

problema rezolvata! dupa un drum de 350 km si-a revenit singura. eu merg cu ea in jurul a 50 km zilnic insa drumuri scurte si dese. probabil avea nevoie saraca si de o plimbare mai lunga. multumesc tuturor de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o problema care apare la statul peste iarna. Ideea e ca iarna ori o pornesti in fiecare zi, o lasi sa se incinga pana la maxim, pana pornesc ventilatoarele, chiar mai multe cicluri de astea....ori nu o mai pornesti 2-3 luni cat tine iarna, o invelesti bine, wd40, astupi toba, faci plinul..etc etc.

Daca o pornesti o data la 3-4 zile...o data pe sapt...sau asa....ii faci mai mult rau.

 

poti te rog sa-mi spui la ce anume se foloseste wd40, deoarece am si eu un spray si vreau sa-l folosesc pt cabluri/parti moto cu rugina??

mai exista si alte utilizari?

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus intrebarea si pe monster lounge si o pun si aici in speranta ca poate ma sfatuieste cineva! sunt posesorul unui s4. de putin timp, pe geamul de verificare al uleiului a aparut condens. am intrebat mai multi monsteristi chiar si un mecanic si toti mi-au spus ca este ceva comun si ca nu dauneaza motorului. mi-au explicat si o tehnica de a scapa de el insa nu am inteles f bine ce si cum! daca este cineva care s-a confruntat cu asa ceva rog sa imi dea un sfat! recompensez cu bere doar sfaturile bune :bounce:

 

cand opresti la garaj sau unde stai tu, scoti busonul de la ulei.......si se mai evapora o parte....la masina(tot asa dupa ce mergi cu ea si o parkezi), a doua zi(sau caateva ore) daca scoti busonul cand e frig afara sub 0 grade o sa observi in interiorul lui gheata lipita pe el.....oricum ar fi, e o operatie zilnica..si dupa cum spun si altii te lupti cu morile de vant.

si inca o metoda, pentru a evita condensul in rezervor, iarna se tine full cu benzina.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...