Sari la conținut

probleme instalatie racire


Postări Recomandate

salut,

 

am un kasaki vn 1600 si ieri am avut urmatoarea problema:

 

- cand am parcat motoru, pana sa-l opresc, de sub el a inceput sa iasa abur.

- m-am uitat si curgea antigelul pe un furtunas.

- am desfacut cate ceva la motor si am vazut ca furtunul ducea deasupra rezervorului de antigel.

- mentionez ca dupa incident nu mai era deloc lichid in rezervor.

 

din ce motiv ar putea sa fi aparut problema?

la ce service imi recomandati sa merg ? daca e cazul.

 

multam anticipat.

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a supraincalzit? l-ai tinut mult pornit pe loc? iti merge ventilatorul?

 

baga lichid inapoi in el si vezi ce se intampla :drink:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de la sursa pc-ului.

 

Daca are radiator de racire cu lichid, de regula are si ventilator care sa il raceasca, comandat de o termocupla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul acela care duce deasupra rezervorului e un fel de prea-plin. Ai avut nivelul corect de lichid? Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunul acela care duce deasupra rezervorului e un fel de prea-plin. Ai avut nivelul corect de lichid? Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc?

 

nu mersesem prea mult cu el.oricum n-am avut probleme cu el niciodata si am mai mers in aglomeratia din bucuresti pe temperaturi mai ridicate.

nivelul il verificasem cateva ziel in urma si era ok.

 

"Cum adica nu mai era deloc lichid acolo? chiar daca s-ar supraincalzi nu are cum sa dispara tot. Sigur nu a curs prin alt loc?" - rezervorul era gol-golut. e ciudat ca a disparut tot. cand am oprit motoru m-am uitat pe unde curge si furtunul ala ducea la "prea-plin"

 

multam de raspunsuri.

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mersesem prea mult cu el.oricum n-am avut probleme cu el niciodata si am mai mers in aglomeratia din bucuresti pe temperaturi mai ridicate.

De curiozitate...motorul tau e prevazut cu ventilator?

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor cu ardere interna si racit cu apa are ventilator sau electroventilator(comandat de o electrocupla) !

Daca nu prea te pricepi mai bine du-te la un service,sunt cateva chestii de verificat si daca nu stii principiul de functionare nu ai ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si ventilator.

luni o sa iau antigelul si marti o sa-l duc la un service

 

bujie

La cat ditamai radiatoru' ti-o dat astia de la Kawa, parerea mea e ca ajungea. Dar , na', nu-s io mecanic sef :D

Bafta la mesterit! :drink:

Mesaj completat

Orice motor cu ardere interna si racit cu apa are ventilator sau electroventilator(comandat de o electrocupla) !

Daca nu prea te pricepi mai bine du-te la un service,sunt cateva chestii de verificat si daca nu stii principiul de functionare nu ai ce face.

Cross-urile au?

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele racite cu apa au si radiator si ventilator.

Bine, bine, ca au radiator am inteles, dar nu toate au ventilator. Asta incercam sa subliniez. Si la cat radiatorul are Kawa 1600, mai ca as fi zis ca nu are ventilator, pt ca e suficient radiatorul imens. image_29935.jpg

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da un exemplu. Arata o motocicleta care are motor racit cu apa si NU are ventilator pe radiator.

Ziceai de cross-uri, da un exemplu de un cross racit cu apa care nu are ventilator pe radiator.

(caut si eu :drink:

 

l.e.

 

Nu conteaza cat de mare e radiatorul, daca nu exista un curent de aer care sa treaca prin el, in speta cand motorul e pornit si motocicleta sta, radiatorul nu va fi decat o mare oala de presiune care mai devreme sau mai tarziu va face fssssssss..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da un exemplu. Arata o motocicleta care are motor racit cu apa si NU are ventilator pe radiator.

Ziceai de cross-uri, da un exemplu de un cross racit cu apa care nu are ventilator pe radiator.

(caut si eu :drink:

 

l.e.

 

Nu conteaza cat de mare e radiatorul, daca nu exista un curent de aer care sa treaca prin el, in speta cand motorul e pornit si motocicleta sta, radiatorul nu va fi decat o mare oala de presiune care mai devreme sau mai tarziu va face fssssssss..

Malaguti Fifty, Husqvarna CR 250 2T. Astea is doar doua din cele pe care le-am detinut si NU aveau ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
salut,

 

am un kasaki vn 1600 si ieri am avut urmatoarea problema:

 

- cand am parcat motoru, pana sa-l opresc, de sub el a inceput sa iasa abur.

- m-am uitat si curgea antigelul pe un furtunas.

- am desfacut cate ceva la motor si am vazut ca furtunul ducea deasupra rezervorului de antigel.

- mentionez ca dupa incident nu mai era deloc lichid in rezervor.

 

din ce motiv ar putea sa fi aparut problema?

la ce service imi recomandati sa merg ? daca e cazul.

 

multam anticipat.

 

bujie

 

s-a rezolvat de vinerea trecuta dar n-am mai avut timp sa postez.

 

buba a fost termocupla. a costat cam mult - 92 euro

 

multam de raspunsuri

 

sunt din nou in trafic :)

 

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...