Sari la conținut

Kawasaki 500R (2009) vs Kawasaki 250R (2010)


Postări Recomandate

Comparand Kawasaki Ninja 500R (2009 adica ultimul model) cu Kawasaki Ninja 250R (2010 tot ultimul model) care credeti ca ar merita cumparat? Ma refer nou, luat direct de la reprezentanta. La acelasi pret (Aproximatic) ce motoare sport ar mai exista? Astept pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparand Kawasaki Ninja 500R (2009 adica ultimul model) cu Kawasaki Ninja 250R (2010 tot ultimul model) care credeti ca ar merita cumparat? Ma refer nou, luat direct de la reprezentanta. La acelasi pret (Aproximatic) ce motoare sport ar mai exista? Astept pareri!

Daca te referi la asta: http://www.kawasaki.com/Products/Product-S...id=6&id=315 ar trebui sa fi in State ca s-o poti cumpara, nu se importa in Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparand Kawasaki Ninja 500R (2009 adica ultimul model) cu Kawasaki Ninja 250R (2010 tot ultimul model) care credeti ca ar merita cumparat? Ma refer nou, luat direct de la reprezentanta. La acelasi pret (Aproximatic) ce motoare sport ar mai exista? Astept pareri!

 

 

inainte de a-ti cumpara ceva...incearca sa te inforezi despre acel produs! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la asta: http://www.kawasaki.com/Products/Product-S...id=6&id=315 ar trebui sa fi in State ca s-o poti cumpara, nu se importa in Europa.

Corect - deja clasicul Kawa GPZ 500 (fiindca despre el e vorbirea) A FOST un motor bun... cindva, dar conceptia lui care dateaza de peste doua decenii nu-l mai face, dupa mine cel putin, interesant.

Si de fapt nu doar dupa mine, :drink: fiindca asta-i motivul pentru care nu se mai importa de ani buni in Europa.

OK, nici Ninja 250R nu-i vreo racheta high-tech, dar testele confirma ca ciclistica lui e de calitate, motorul - economic si vioi cu conditia turarii suficiente (in limita a 33 CP, fireste) iar franele - destul de eficiente.

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea este ca am cumparat un Kawasaki Vulcan VN800 pentru baiatul meu care este incepator (Eu deja am renuntat la motoare de cateva luni de cand am mari probleme cu coloana) si nu a fost multumit de el, spunand ca pentru el este greu de manevrat (Pana acum a mers doar pe sportive) si tinand cont ca am dat doar 3000 de euro pe el (Motorul fiind din 1998), m-am hotarat sa il vand si i l-am dat unui tip din Bragadiru care a oferit 4100, eu cerand 4500 pe el dar l-am lasat mai jos in cele din urma, Dupa toate acestea m-am hotarat sa ii iau un motor sport pentru incepatori si nu prea stiu spre ce sa ma orientez si as vrea si adrese unde pot face un test drive inainte de al cumpara daca exista o asemenea posibilitate, nu sunt documentat in acest domeniu! Ideea este ca nu prea stiu ce pot cumpara, chiar daca va depasii bugetul de 4100, dar macar sa ii placa daca dau un ban si nici sa nu fie ceva foarte puternic. Ma gandeam la un CBR 600RR dar pentru un incepator pare cam furioasa nu stiu acum foarte sigur. Din cate il cunosc eu este destul de calculat dar cand nu sunt eu langa el nu pot stii ce face si cu un motor ca CBR-ul eu zic ca nu e de joaca! As vrea ceva cu consum realativ mic si oarecum un motor fiabil nu ceva strict sport. Ce pot lua?

Editat de AngelRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms frumos pentru sfaturi dar am zis ca vreau ceva sport ca ma gandeam si eu la o Honda Hornet dar caut ceva sport... Ma gandeam chiar la ceva nou daca nu imi depaseste cu mult bugetul dar sa vad ce alternative am si ce ma sfatuieste lumea pe aici ca nu as vrea sa ma iau decat dupa experienta mea.

Mesaj completat

Nici un raspuns?:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un CBR 600 f,e destul de docil pt un incepator.Degeaba iei un motor mic,daca cei din jurul sau au cel putin 600 cmc (fiind tinar,nu cred sa o arda singur pe drum).Crezi ca-l protejezi cu un 250?Tocmai puterea mica poate sa-l puna in pericol.In timp ce ceilalti merg constant datorita cuplului,el va trebui sa traga,ca sa tina pasul,inevitabil intra prea repede in curbe pt experienta lui,sau face depasiri riscante.Un motor micut e mai sigur doar daca merge singur in ritmul lui,si asa dupa 3 saptamani se plictiseste de ea.Daca are permis,inseamna ca stie cum sant comenzile,restul depinde de el,cum le foloseste.Si 600-le poate sa mearga la fel de incet ca 250,el decide.

 

Ps: Nu sant fan Honda,dar CBR f-ul e cea mai plictisitor de docila moto sport de pe piata (pana a aparut RR-ul,de atunci l-au trecut la categoria sport touring)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa vedem...

1. Puterea mai mica

2. Pozitia mai comoda.

 

E destul? Eu am avut un CBR 600F din 90 inainte sa am fireblade-ul si nu regret, am invatat multe pe moto aia. Daca as fi avut RR din prima mi-ar fi fost mult mai greu. Sincer sa fiu nu am mers pe 600RR dar nu cred ca e f diferita de 1000RR. Intre 600F si 1000RR e diferenta ca de la cer la pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puterea mai mica insemnand cativa caluti in plus doar ca nu pot face casca pe ea fiind mai veche de 10 ani, deci daca Doamne fereste o sa fie culcata sau furata de cineva... amin si i-am pus cruce ca asigurare din parti decat RCA... vreau ceva mai nou! Spre ce sa ma orientez? Si referitor la ce a zis cineva mai devreme in anturajul lui nu prea este nimeni cu motor foarte puternic adica au RS-uri, R125, CBR125 model 2007 sunt foarte multi si niste moto ne carenate de 125 dar nu stiu ce sunt le-am vazut doar in parcare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce sa iau un CBR vechi si sa nu iau un RR? Cred ca ar fi mai ok :-??

Ti-am sugerat cbr- f pt ca tu ai cautat ceva mai slab(gpz,250R).GSX-R,RR,R6,ZX6R e perfect pentru un ancepator cumpatat,si nici nu se plictiseste repede de el.Cum ai pus intrebarea,m-ai facut sa inteleg ca ti-e frica sa-i iei ceva ce depaseste 50 cp,de acea ti-am sugerat ceva slabut dintr-e ss-uri,de si are dublul GPZ-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba neaparat ca imi este frica dar nici ceva plictisitor nu as vrea sa ceara altul peste un sezon! Prefer sa dau un ban dar sa fiu multumit de el. Nu ma gandesc la un 1000 dar nici ceva plictisitor. Vreau ceva oarecum nou chiar daca este mai puternica nu cred ca este inconstient sa mearga cu ea la viteze astrnomice, dar totusi sa fie ceva pe care sa o poata stapanii nu cum era cruiserul (Greu si puternic)! Chiar daca ar avea forta sa poata fi manevrat mai usor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba neaparat ca imi este frica dar nici ceva plictisitor nu as vrea sa ceara altul peste un sezon! Prefer sa dau un ban dar sa fiu multumit de el. Nu ma gandesc la un 1000 dar nici ceva plictisitor. Vreau ceva oarecum nou chiar daca este mai puternica nu cred ca este inconstient sa mearga cu ea la viteze astrnomice, dar totusi sa fie ceva pe care sa o poata stapanii nu cum era cruiserul (Greu si puternic)! Chiar daca ar avea forta sa poata fi manevrat mai usor!

 

Atunci nu vad dilema.Vrea supersport,cumpara un 600 cu R la sfarsit.Important e sa-i placa estetic,ca performanta/fiabilitatea e cam la fel la toate.Ca ancepator,nu-l intereseaza ca unu accelereaza cu 0,0? sec mai repede ca celalalt,si nu se plictiseste sigur de ea cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am sa raman la un CBR model 2009 sper sa gasesc undeva la 8000 dar sunt curios cam cat carburant mananca?

Editat de AngelRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Cred ca am sa raman la un CBR model 2009 sper sa gasesc undeva la 8000 dar sunt curios cam cat carburant mananca?

 

Ai o problema grava. De ce nu-l lasi pe el sa-si aleaga?

Daca chiar ai banul in mina, mergi la vinzatori, te intzelegi cu ei in felul urmator: Lasi suma la vinzator, acesta da motorul la test, testul fiind un A1 de 200km de exemplu. Daca nu te convingi, vinzatorul i-ti da suma inapoi si retine deranjul lui, 100ron sa zicem. Un drive test de 1km in jurul blocului e o mare tzeapa personala. Eu asa am procedat. Crede-ma ca pe criza asta stiu vinzatori care pun moto in duba si merg 300km la cumparator acasa, numai s-o vinda. E mult 100ron pt a te convinge daca moto ti se potriveste?

Mesaj completat

PS: Binentzeles ca in drive test o strabatere a Bucurestiului de la est la vest , pt mersul in oras, intra in discutie. NU UITA SA FACI PLINUL INAINTE DE DRIVE TEST!!! Si pe urma afli si cit haleste. Nu mai intreba lumea cit consuma, fiecare are alt raspuns. Vezi singur.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da multumesc pentru sfaturi am achizitionat un CBR pentru el si un Midnight Star pentru mine dar lovit al meu si urmeaza sa mai bag ceva banuti in el dar este ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...