Sari la conținut

Chopper Home Made


FERI
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am o boala grea de tot, vreau sa-mi construies un chopper.

Problema este ca mi-am bagat "degetelele" numai la turisme, despre construirea unei motocicle de la zero nu stiu foarte multe. Nu vreau sa adaptez o "comunista"

Cum se poate inmatricula un chopper home made la RAR, ( un amic are probleme seriose in a inmatricula o Dacie super profi modificata) se incadreaza la constructii artizanale?

Va astep cu pareri si sfaturi.

Feri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!!!

cel mai bine te duci si vb cu cei de la rar si-ti spun ei ce ai de facut dar din cate m-am informat eu stiu ca trebuie sa ai un proiect facut de un inginer autorizat de rar, acest proiect costa in jur la 40mil (numai proiectul), dupa care te apuci de treaba(alti bani)...iar in final cand ihl termini te duci la ei sa vada daca ai respectat proiectul..... :) ..si in functie de asta iti da omologare sau nu :(

numai bine.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde.Daca ai un motor cu acte si pastrezi de la cadru partea cu seriile s-ar putea sa nu-ti zica nimic.Stiu pe cineva care s-a dus cu Nepra la rar si avea modificari serioase la cadru dar avea partea cu seriile.Acolo s-au uitat mai mult la finisaj.Si i-au dat rar-ul.Acum depinde si unde te duci sa faci rar-ul.Oricum faza cu proiectul mi se pare prea scumpa si mai este si multa bataie de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat in ultimul cat si in penultimul numar al revistei MOTOLIFE, daca te uiti la anunturi de vanzari moto, o sa vezi acolo o motocicleta artizanala cu motor de... Dacie pe ea. Domnul care o vinde spune ca are tot ce trebuie pentru inmatriculare, inclusiv proiect pentru RAR si nu mai stiu ce. In anunt este si un numar de telefon. Ai putea incerca sa iei legatura cu omul. Imi vine greu sa cred ca nu te va ajuta macar cu sfaturi.

 

Bafta si drum uscat!

 

 

Vine primavaraaaaaa!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa va spun decat ca noi la motolife am incercat sa facem un articol despre aceasta problema a omologarilor.

de ce nu l-am mai facut? pt ca in momentul in care am incercat sa facem rost de niste norme de omologare, de niste acte necesare etc, am tot fost pasati de le un interior la altul iar intalnirile reprogramate.

si asta doar pentru o informare ...?

DA!

 

....mi-e groaza sa ma gandesc ca anul asta vreau sa imi construiesc un street-fighter! s-o ia draq de omologare ... daca nu 'oi circula cu acte de jawa si motor de kawa'

 

sa-i f... in ....!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai usor ar fi intai sa-ti inmatriculezi motocicleta pe numele tau (oricum nu cred ca o sa mai merite sa o vinzi cand e gata) si apoi sa te apuci de modificat.Daca pastrezi intacta partea din cadru cu seria si placuta esti full legal , nenea militian nu stie el prea multe.

Eu am omologat motociclete motorizate cu acelasi motor si accesorii cu care le-a proectat constructorul si era sa incaruntesc pe la cozi , cati dintre cei cu choopere crezi ca au legalizat modoficarile?Eu sunt de parere ca nu e nevoie de toate formalitatiile astea ca sa te dai cu motocicleta.

Important e sa ai talon si carnet cat A. Ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aa pai am si io o vb sa zic! poate nu prea e de folos...dar fa un motor care vrei tu..adica sa faci ceva la care visezi tu..ceva cool..daca tot esti hotarat!cat despre acte..pai cuziceau si baietii...iei o motococleta care sa functioneze cel putzi...asat depinde si de ceea ce vrei si de posibilitazi..parerea me e sa iei una cat mai ieftina dar in stare de functionare..dar cu acte in regula.(ieftina,ptr, ca oricum ma gandesc ca n-o sa m-ai ramana mare lucru pe ea!)o faci sa mearga dai culoarea care vrei sa o ai si te duci la rar!inmatriculezi!dupa aia esti acasa si te apuci!:chop-chop-chop!asta e!simplu! nenea militzianu` ...nu prea stie el!

dar vre-au sa0tzi dau sfat! GRIJA MARE LA SUDURI SI IMBINARI! cam atat ..deocamdata bafta..la toata gasca! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat in ultimul cat si in penultimul numar al revistei MOTOLIFE, daca te uiti la anunturi de vanzari moto, o sa vezi acolo o motocicleta artizanala cu motor de... Dacie pe ea. Domnul care o vinde spune ca are tot ce trebuie pentru inmatriculare, inclusiv proiect pentru RAR si nu mai stiu ce. In anunt este si un numar de telefon. Ai putea incerca sa iei legatura cu omul. Imi vine greu sa cred ca nu te va ajuta macar cu sfaturi.

 

Bafta si drum uscat!

 

 

Vine primavaraaaaaa!!!

Sa ma trazneazca ghidonul, daca am gasit revista la chioscuri!!

In ce data apare?

Ai cumva nr. de telefon al omului cu motorul?:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am. Iata:

"Vand motocicleta de constructie artizanala (...). Posed toate actele necesare inmatricularii inclusiv proiect pentru omologare. Telefon 0721.060.557 sau 0250.743.747.

 

Bafta si drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a mers faza cu facut RAR-ul si dupa aia choppareala, politistii n-au avut nimic de comentat ulterior si cand am facut ITP-ul, dupa doi ani, nea Ghorghe ala ma intreba cu talonul in mana: "Si ce zici ca-i asta, CZ?" (motoru' meu e MZ dar ce-i drept cu modificari "de bun simt", poate ca si d-aia n-am avut probleme).

Apropo de Garcea, mi-a povestit un tip ca l-a oprit odata militia nu Nipranu' lui (modificat destul de drastic) si dupa ce i-a cautat nod in papura si n-a gasit de ce sa se lege ia zis nervos: Bine ba bulangiule, ai Harli Davison si n-ai bani sa-mi dai si mie de-o bere?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca politia de la noi nu prea are habar de motoare,cit despre cei de la rar citeodata mai poti da de unul care sa cunoasca motoarele bine de tot dar cu o mica atentie inc,inca se mai poate trece :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)  :) aaaa....aaa ....adaca afli ceva sa ne zici si noua,nu de alta dar poate mai sunt interesati si altii...oki...salut :(

Motorul este in Valcea. Pret de strigare 2000 euro are proiect de la RAR nu a facut omologarea, omul zice ca ar mai avea nevoie pentru treaba asta de aproximativ 20.000.000. lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu va ganditi ca poate unii militieni nu vor sau se fac ca nu stiu despre motoare? Am prieteni care sunt motociclisti vechi si in acelasi timp sunt si politisti!

Cat despre modificari, daca ai ITP-ul valabil nici un politist nu-si va baga nasul in suduri si alte alea! De modificari se ocupa doar inginerii de la RAR!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...