Sari la conținut

Facerea de bine...


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aveti idee unde as putea gasi furtun de combustibil cu diametrul interior de 16 ?

Am cautat la piese auto, Ciclop, Dedeman, Praktiker, Brithouse, etc. etc. si n-am gasit niciunde ...

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
cine indreapta telescoape in Timisoara ?

 

il stiu pe Luci din Giarmata , dar nu reusesc sa dau de el nicicum .

 

Uita-l pe Luci din Giarmata. Acum vreo 5 ani am asteptat 2 luni dupa el, ca sa imi pot recupera telescopul. Era mereu prin "Italia", nu raspundea la telefon...

Tipic pentru el - cine il stie, cunoaste.

Evident, sa nu crezi ca il indreptase cum trebuie.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine indreapta telescoape in Timisoara ?

 

il stiu pe Luci din Giarmata , dar nu reusesc sa dau de el nicicum .

 

Dacă vrei poți să ți le îndrepți Âşi singur, cauți în piață în mehala la vechituri o presă, sigur găseÂşti că am mai văzut, sau îți faci una din prese de struguri.

Instrument de măsură gseÂşti tot în mehala, ai nevoie de comparator cu cadran, i se mai spune Âşi palpator.

 

cam aÂşa arată

 

http://proma.bizoo.ro/vanzare/513827/Ceas-...uri-de-apa-c017

 

treaba se face la rece Âşi durează cel puțin 24 de ore, depinde cât sunt de îndoite jambele.

 

Âşi ieÂşi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: de ce "24 de ore"?

Scuze de offtopic.

 

Altfel nu merge, dacă vrei să o faci în 10 minute riÂşti să le deformezi sau să apară fisuri care nu le vezi neapărat cu ochiu liber.

Tre să o faci progresiv, strângi jamba în presă să se indrepte un pic, nu de tot, o laÂşi câteva ore după care revii Âşi mai strângi un pic Âşi tot aÂşa, cu fiecare jambă.

 

De obicei sunt dintr-un material cu care poți lucra dar nu se Âştie niciodată, nu toate se pot îndrepta dar merită încercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel nu merge, dacă vrei să o faci în 10 minute riÂşti să le deformezi sau să apară fisuri care nu le vezi neapărat cu ochiu liber.

Tre să o faci progresiv, strângi jamba în presă să se indrepte un pic, nu de tot, o laÂşi câteva ore după care revii Âşi mai strângi un pic Âşi tot aÂşa, cu fiecare jambă.

 

De obicei sunt dintr-un material cu care poți lucra dar nu se Âştie niciodată, nu toate se pot îndrepta dar merită încercat.

 

 

:P

 

Si ontopic: Robi,jambele tale au facut cuta si nu se mai pot indrepta.

Mesaj completat

Si acum,fara "dat in balarii" : telescoapele se indreapta in orice atelier care are si un strung(ca sa pui "pusatorul" pe ele,trebuie sa le prinzi intre kirnere si sa le invarti).

Din ce stiu eu :

-e un strungar la care merg de multi ani si stiu ca lucreaza bine;

-e un altul la atelierele de la Politehnica

-mai e la fostul liceu UMT(mergeti la atelierul scoala si intrebati de maistrul Ianosev-cu mentiune ca de la mine stiti,altfel nu face nimic)

-s-ar putea si Muka sa faca,nu-mi amintesc acum daca in strungul lui poate sa prinda asa lungime,ca la telescoape)

 

Nu se indreapta cele care au facut "cuta" si cele upside/down.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca nu-mi mai gasesc topicul cu tapiteriile auto/moto - postez aici:

- pe tot parcursul lunii mai - reconditionare tapiterie sa moto - 70 de ron (sau 7 sute de mii de lei vechi). Transportul pana la Deva nu este inclus in pret, transportul inapoi il rezolv eu. Masa si dansul in Timisoara si 10 lei la taximetrist.:huh:.

 

PS - pretul e doar pentru schimbat tapiteria, fara modificari la sha. Astea le discutam in alta poveste.

 

STIMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva unde se rebobineaza alternatoare in timisoara ?, am de lacuit un alternator si poate am noroc .

Multumesc

 

Suna-ma luni, si iti explic unde.

Tel: 0723.501.982

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sablare fina pentru jante ( moto si auto ) . Am cateva bucati de sablat si caut pret bun.

Merci.

 

Salut !

Da, este pe Resitei. La el mi-am facut cadru, bascula, rezervoru intern, etrieri, etc. sablat si vopsit in camp electrostatic.

Face si sablare fina. Specialitatea lui sunt jantele auto, dar lucreaza mult si cu moto.

Eu sunt foarte multumit de ce mi-a facut.

Uite aici: Powdercoating

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand cort militar impermeabil cu gluga si maneci posibilitatea scoaterii a picioarelor din el fara al da jos,se poate dormi in el fara cort pret 100lei.casca pt copii marimea in poze stare f buna pret 50 leicu transport inclus,o pereche de pantaloni piele cu catarame pe toata lungimea lateralului marimi:brau-79cm,lumgime 100cm,masurile mele 60kg inaltime 1.72. pret 50lei.tel0721656301 sau pm

post-44737-0-53694200-1304925196_thumb.jpg

post-44737-0-37491300-1304925227_thumb.jpg

post-44737-0-81474600-1304925362_thumb.jpg

post-44737-0-44199400-1304925516_thumb.jpg

post-44737-0-60472400-1304925551_thumb.jpg

post-44737-0-48017600-1304925566_thumb.jpg

post-44737-0-97552000-1304926132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Are cineva de imprumut cateva zile un parbriz inalt (cel mai inalt...) de Honda Transalp?

Am cel standard si ma sufla vantul ca dreaq,vreau sa vad cum se comporta cel inalt,inainte sa dau 50Euro pe el...

Rog PM daca se arata cineva interesat,beri numberless din partea mea... :cheers:

Merci.

Editat de Rila
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de imprumut cateva zile un parbriz inalt (cel mai inalt...) de Honda Transalp?

Am cel standard si ma sufla vantul ca dreaq,vreau sa vad cum se comporta cel inalt,inainte sa dau 50Euro pe el...

Rog PM daca se arata cineva interesat,beri numberless din partea mea... :cheers:

Merci.

 

 

 

 

FOST POSESOR DE TRANSALP LA CARE A FOST PUS PABRIZ INALT , NU MAI STA PE GANDURI LA 50 EUR E MOCA SI MERITA 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va povestesc patania mea.

 

Cu siguranta nu sunt primul si nici ultimul care se "arde"la diversi mecanici moto.Ideal ar fi sa invatam din greselile altora,motiv pt care va impartasesc intamplarile prin care am trecut in ultimele doua saptamani.

Am cumparat motorul in urma cu o luna,primul meu motor,super mega entuziasmat/fericit/mandru.Dupa doua saptamani,mobra nu mai porneste.Merg la Ciclop,iau alta baterie,pun pe motor si revin pt a-mi masura incarcarea pt garantie.Surpriza...nu incarca.Diagnostic dupa ureche-releul.Ma interesez sa ved ce inseamna releul...o gramada de bani,in conditiile in care nici nu am apucat sa trec motorul pe numele meu si deja ma trezesc ca bag gramada de bani in el.Merg la doua "service-uri" moto in Tm unde mi se confirma,din nou,ochiometric ca este releul.La sfatul unor colegi de forum fac cercetari mai amanuntite.Insist la un service sa-mi dea alternatorul jos.Platesc manopera anticipat,baietii garantandu-mi ca datorita "profesionalismlui"lor nu-mi voi pierde uleiul.OK zic.Dat jos alternator si constatat ca este ars.Sfatul mecanicilor sa-mi iau altul,nici gand de rebobinat.Din motive financiare am pus intrebari pe forum ignorandu-le sfatul si cautand disperat un bobinator care stie ce face.Din fericire pt mine,mi-a raspuns d-nul Marcel.Multi il cunoasteti.Unii au idei preconcepute sau vorbesc pe baza zvonurilor mai mult sau mai putin fondate la adresa lui.Mecanicii care mi-au dat jos alternatorul mi-au recomandat sa NU merg la el.M-am dus.A constatat defectiunea statorului alternator,m-a luat de mana si m-a dus la bobinator.A doua zi alternatorul era bobinat.Merg cu alternatorul la mecanicii care mi l-au dat jos si in garajul carora imi era motorul si constat ca sub mobra mea este plin de ulei,in conditiile in care ei imi garantase faptul ca nu il voi pierde.Bineainteles ca au pus pierderea uleiului pe o garnitura rupta(desi este suficient aplecarea mototului in partea opusa capacului alternatorului) si m-au pus sa platesc un nou shimb de ulei + filtru.Motorul era la ei,deci....am fost de acord.La terminarea montajului intreb"Ati pus garnitura?","Sigur ca da" raspund ei.Pornesc mobra....un zgomot aprins care se auzea de la alternator,electromotor,zona respectiva,zgomot care nu il aveam inainte.Mecanicii dau vina pe alternatorul rebobinat.Ok,in sfarsit plec pe mobra.

Ajuns acasa,pauza 5 minute de tigara si dau cheie,zgomotul si mai pronuntat fara sa porneasca.Insist,rezultatul acelasi.Cu greu reusesc sa pornesc si ma duc la singurul mecanic care stiu ca m-a ajutat,Marcel.Desface capacul alternatorului si constat ca mecanicii care l-au montat m-au mintit nemontandu-mi garnitura(garnitura care are si rol de distantier) astfel incat capacul imi bloca axul de la bendix(cred nu sunt sigur).Mi-a facut alta garnitura si a pornit fara probleme.

In aceste conditii am lasat motoul pt finalizarea lucrarilor la Marcel.S-a constatat faptul ca arderea alternatorului a dus la arderea releului(alta distractie).Mi-a inlocuit releul cu un altul din atelier care incarca in aceiasi parametrii cu originalui,a curatat carburatoarele,bucata cu bucata,a reglat carburatoarele precum si tachetii.Timp de lucru-doua zile.Motorul functioneaza ca un ceas elvetian,merge grozav!

In speranta ca nu v-am plictisit,ideea este urmatoarea:daca nu stiti sigur unde mergeti,nu mergeti.Interesativa caci riscati sa va lasati banii la "n" service-uri ajungand intr-un final la unul precum al lui Marcel,dar fara bani si cu motorul bucati.

 

In aceste coditii,eu personal recomand acest service la care eu unul voi apela cu incredere.

 

Este o tara libera.Fiecare decide pt el,dar...invatati din greselile altora.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost acum 2 luni la Ciclop, cu un Matiz , voiam sa-i skimb placutele de frana. S-a uitat tipu d-acolo cu o lanterna de bricheta, in 3 secunde mi-a diagnosticat "clar trebuie schimbate, sunt aproape 0, numai ca acum nu avem curent, nu veni maine (sambata) ca nu e nimeni, vino luni". eu in wk-end aveam nevoie de masina asa ca , impreuna cu un prieten, ne-am apucat sa scoatem rotile sa le schimbam noi. Placutele de frana aveau carne mai mult de jumatate (prin comparatie cu cele noi). precizez ca m-am dus la service pentru ca ma grabeam, si nu aveam chef sa ma murdaresc. Cei de la Ciclop au inceput rau de tot cu dezamagirile astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa va povestesc patania mea.

 

Cu siguranta nu sunt primul si nici ultimul care se "arde"la diversi mecanici moto.Ideal ar fi sa invatam din greselile altora,motiv pt care va impartasesc intamplarile prin care am trecut in ultimele doua saptamani.

Am cumparat motorul in urma cu o luna,primul meu motor,super mega entuziasmat/fericit/mandru.Dupa doua saptamani,mobra nu mai porneste.Merg la Ciclop,iau alta baterie,pun pe motor si revin pt a-mi masura incarcarea pt garantie.Surpriza...nu incarca.Diagnostic dupa ureche-releul.Ma interesez sa ved ce inseamna releul...o gramada de bani,in conditiile in care nici nu am apucat sa trec motorul pe numele meu si deja ma trezesc ca bag gramada de bani in el.Merg la doua "service-uri" moto in Tm unde mi se confirma,din nou,ochiometric ca este releul.La sfatul unor colegi de forum fac cercetari mai amanuntite.Insist la un service sa-mi dea alternatorul jos.Platesc manopera anticipat,baietii garantandu-mi ca datorita "profesionalismlui"lor nu-mi voi pierde uleiul.OK zic.Dat jos alternator si constatat ca este ars.Sfatul mecanicilor sa-mi iau altul,nici gand de rebobinat.Din motive financiare am pus intrebari pe forum ignorandu-le sfatul si cautand disperat un bobinator care stie ce face.Din fericire pt mine,mi-a raspuns d-nul Marcel.Multi il cunoasteti.Unii au idei preconcepute sau vorbesc pe baza zvonurilor mai mult sau mai putin fondate la adresa lui.Mecanicii care mi-au dat jos alternatorul mi-au recomandat sa NU merg la el.M-am dus.A constatat defectiunea statorului alternator,m-a luat de mana si m-a dus la bobinator.A doua zi alternatorul era bobinat.Merg cu alternatorul la mecanicii care mi l-au dat jos si in garajul carora imi era motorul si constat ca sub mobra mea este plin de ulei,in conditiile in care ei imi garantase faptul ca nu il voi pierde.Bineainteles ca au pus pierderea uleiului pe o garnitura rupta(desi este suficient aplecarea mototului in partea opusa capacului alternatorului) si m-au pus sa platesc un nou shimb de ulei + filtru.Motorul era la ei,deci....am fost de acord.La terminarea montajului intreb"Ati pus garnitura?","Sigur ca da" raspund ei.Pornesc mobra....un zgomot aprins care se auzea de la alternator,electromotor,zona respectiva,zgomot care nu il aveam inainte.Mecanicii dau vina pe alternatorul rebobinat.Ok,in sfarsit plec pe mobra.

Ajuns acasa,pauza 5 minute de tigara si dau cheie,zgomotul si mai pronuntat fara sa porneasca.Insist,rezultatul acelasi.Cu greu reusesc sa pornesc si ma duc la singurul mecanic care stiu ca m-a ajutat,Marcel.Desface capacul alternatorului si constat ca mecanicii care l-au montat m-au mintit nemontandu-mi garnitura(garnitura care are si rol de distantier) astfel incat capacul imi bloca axul de la bendix(cred nu sunt sigur).Mi-a facut alta garnitura si a pornit fara probleme.

In aceste conditii am lasat motoul pt finalizarea lucrarilor la Marcel.S-a constatat faptul ca arderea alternatorului a dus la arderea releului(alta distractie).Mi-a inlocuit releul cu un altul din atelier care incarca in aceiasi parametrii cu originalui,a curatat carburatoarele,bucata cu bucata,a reglat carburatoarele precum si tachetii.Timp de lucru-doua zile.Motorul functioneaza ca un ceas elvetian,merge grozav!

In speranta ca nu v-am plictisit,ideea este urmatoarea:daca nu stiti sigur unde mergeti,nu mergeti.Interesativa caci riscati sa va lasati banii la "n" service-uri ajungand intr-un final la unul precum al lui Marcel,dar fara bani si cu motorul bucati.

 

In aceste coditii,eu personal recomand acest service la care eu unul voi apela cu incredere.

 

Este o tara libera.Fiecare decide pt el,dar...invatati din greselile altora.

 

Numai bine!

 

Daca ai numit omul care te-a ajutat, de ce nu amintesti si service-ul care "te-a ajutat" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai numit omul care te-a ajutat, de ce nu amintesti si service-ul care "te-a ajutat" ?

La genul asta de "ajutor" ,probabil ar fi prea multi de enumerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte la voi. Care ati mai facut sincronizari de carburatoare, vreau sa stiu pe cineva care face asa ceva (bine)..dar sa nu ma friga tare la pret. Din Timisoara. Merci ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...