Grigu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 care v-ati lovit de problema asta si cum i-ati dat de cap: vreau sa schimb volanta si imi trebuie flywheel holder sau ceva care sa faca aceeasi treaba. sfaturi pls ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 presa de rulmenti,adica. are trei gheare si in 10 secunde ai scos volanta. daca nu ai, nu te baga. cauta la service auto sa o scoti sau cumpara una,e intre 30-100 ron, in functie de marime... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 29, 2010 Autor Share Postat Martie 29, 2010 presa de rulmenti,adica. are trei gheare si in 10 secunde ai scos volanta. daca nu ai, nu te baga. cauta la service auto sa o scoti sau cumpara una,e intre 30-100 ron, in functie de marime... mda, nu ai ce face cu presa de rulmenti, cred ca nu vorbim despre acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Adeca sa o tii fixa in timp ce desfaci suruburile ce o tin si sa nu se invarta? Ai verificat manualul? E ceva cheie speciala? Si eu aveam asa ceva la GS, dar volanta mai avea in ea o gaura, care trecea mai incolo in bluc, si bagam acolo un imbus si o blocam. Tu nu ai ceva aseamantor? Sau daca e vreo cheie speciala, fa-ne o poza din manual si poate ne dam seama de la ce o poti adapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 30, 2010 Autor Share Postat Martie 30, 2010 Adeca sa o tii fixa in timp ce desfaci suruburile ce o tin si sa nu se invarta? Ai verificat manualul? E ceva cheie speciala? Si eu aveam asa ceva la GS, dar volanta mai avea in ea o gaura, care trecea mai incolo in bluc, si bagam acolo un imbus si o blocam. Tu nu ai ceva aseamantor? Sau daca e vreo cheie speciala, fa-ne o poza din manual si poate ne dam seama de la ce o poti adapta. atasez cheia mai bine zis dispozitivul care tine fixa volanta ( o blocheaza ) . azi incerc sa improvizez ceva, sper sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 atasez cheia mai bine zis dispozitivul care tine fixa volanta ( o blocheaza ) . azi incerc sa improvizez ceva, sper sa iasa. Pai stai un pic. Aia e parca o cheie tubulara, nu? De ce e ciocanu in partea dreapta? Are filetul invers, adica se desface in sensul acelor de ceas? Exact asa aveam la GS, si se baga o cheie speciala, care pe o parte avea negativul la dintii de la volanta, si in partea celalalta se proptea in carcasa. Mai da detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Daca ai posibilitatea du motorul la o vulcanizare sau service sa-ti desfaca cu pistolul pneumatic, nu mai ai nevoie de cheia speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 el nu are nevoie de cheia tubulara care desface piulitza centrala, vrea dispozitivul de fixare al volantei, eu asa inteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 30, 2010 Autor Share Postat Martie 30, 2010 el nu are nevoie de cheia tubulara care desface piulitza centrala, vrea dispozitivul de fixare al volantei, eu asa inteleg! exact... o sa incerc sa blochez volanta cu o cheie de 36 ( are doua fante tesite ) asta daca nu tine bagata in ultima viteza si blocata cu frana roata din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Daca ai posibilitatea du motorul la o vulcanizare sau service sa-ti desfaca cu pistolul pneumatic, nu mai ai nevoie de cheia speciala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 30, 2010 Autor Share Postat Martie 30, 2010 problema rezolvata, topic closed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 pai spune cum ai rezolvat-o? ca eu am folosit o presa de rulmenti si imediat am desfacut-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 exact... o sa incerc sa blochez volanta cu o cheie de 36 ( are doua fante tesite ) asta daca nu tine bagata in ultima viteza si blocata cu frana roata din spate pai spune cum ai rezolvat-o? ca eu am folosit o presa de rulmenti si imediat am desfacut-o... sa zicem ca o desfaci cumva cu o presa de rulmenti (asta daca ai loc sa bagi ghearele in spate si nu deformezi si altceva), dar cum procedezi cand vrei sa strangi surubul dupa ce ai inlocuit volanta? cu ce o tii fixata? S-a rezolvat exact cum a scris mai sus: "o sa incerc sa blochez volanta cu o cheie de 36", iar "presa" este defapt un surub facut la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.