firefightersm Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 De imprumutat nu stiu cine se baga la din astea...in locul tau nici nu as fi pus intrebarea asta...in fine.Pai dute de vezi care-i smekeria daca te-ai pricepe nu ai intreba.....deci degeaba itzi dai cu parerea care ar fi problema ....Uita-te la baterie....verifica firele(toate) vezi poate itzi face scurt undeva...bobina de indictzie daca se duce....se duce nu oboseste.Cdi-ul kiar ca nu are bai ca altfel nu ar porni delok....degeaba tzi-a umblat baiatul ala la carburator ca nu de acolo este bai....verifica fisele de la buji sau mai departe....daca moare pe drum inseamna ca este incarcare(baterie.releu etc.) parerea mea este ca ar trebui sa o duci la un service dar daca nu este prin apropierea ta..asta e NOROK Asta e problema , ca nu e service si nici oameni cu priceputi si cu aparaturi specializate...doar asa cu presupuneri si inlocuiri treptate Ms macar ca te-ai chinuit sa-mi citesti topicul si ca ai incercat sa-mi dai un sfat....altii au trecut peste ca si cand nu a existat...ms oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G0055 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 va rog sa-mi recomandati si mie un mecanic bun, si serios, vreau sa-mi verific si eu distributia. ( BUCURESTI ) alta problema : mi se opreste motorul in mers, cam dupa 5 minute, dupa ce plec cu ea dp loc, deobicei, cand strang ambreiajul. cred ca a inceput sa faca chestia asta dupa ce am alimentat de la un peco de cacao la iesire din snagov, spre gruiu. sa fie de la bujii ? de la injectoare ? ( K2 > 600 cc ) multam fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) Am impresia ca daca scot catalizatorul de pe mobra si raman cu tobele stoc se va auzi intr-un mare fel. Am dreptate ?A mai facut cineva asa ceva ? Nu de alta dar costa mult al dreaq niste tobe race si am vazut montata si nu se aude deloc (avea inca catalizator). Mobra e un Gsxr 1000 K7. din cate stiu(si vazut) degeaba modifici catalizatorul(scos/taiat)...tobele in sine sunt facute sa nu scoata zgomot...o sa se simta o mica diferenta,dar nu prea mare... si ce tobe race ai vazut tu care sa nu se auda? pe k7-k8 niste termingnoni sau leovince sbk,mi s-au parut bestiale... Editat Noiembrie 7, 2008 de le_KiKi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos. Salut....vezi ca nu prea am intzeles ce vrei tu aici.....ce fel de pareri......eu am una k6....si sunt foarte multzumit de ea.Bine asta poate tzine si de faptul ca lucrez intr-un loc cu motoare: va rog sa-mi recomandati si mie un mecanic bun, si serios,vreau sa-mi verific si eu distributia. ( BUCURESTI ) alta problema : mi se opreste motorul in mers, cam dupa 5 minute, dupa ce plec cu ea dp loc, deobicei, cand strang ambreiajul. cred ca a inceput sa faca chestia asta dupa ce am alimentat de la un peco de cacao la iesire din snagov, spre gruiu. sa fie de la bujii ? de la injectoare ? ( K2 > 600 cc ) multam fain ! Salut....vezi daca nu este contactul de la ambreiaj si izti afce scurt de aceea se opreste cand traji de el......da un pik cu spray din ala de contact si vezi ca nu mai o sa ai probleme din astea....nu cred ca este vorba de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 de ce sa te apuci sa tai cand exista elimina catalizator?? poti sa iti pastrezzi tobele originale si sa montezi doar elimina catalizator poti in loc de 2 evacuari sa pui una singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 (editat) de ce sa te apuci sa tai cand exista elimina catalizator?? poti sa iti pastrezzi tobele originale si sa montezi doar elimina catalizator poti in loc de 2 evacuari sa pui una singura crezi ca se va auzi extraordinar? eu am auzit alte evacuari fara catalizator,si nu m-au impresionat deloc... Editat Noiembrie 7, 2008 de le_KiKi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ideal ar fi o finala pentru a economisi vazand ca 2 sunt prea scumpe cu elimina cat. se schimba destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 tu sti mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Poze cu Mivv-ul. Pentru cei care sunt interesati de schimb ( sau cumparare) atasez pozele. Prinderea este in 4 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 ideal ar fi o finala pentru a economisi vazand ca 2 sunt prea scumpecu elimina cat. se schimba destul noroc! vad ca ai de vanzare discuri mar interesa si pe mine pt un gixer k1 discuri brembo...daca ai si la ce pretz? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa.... [/quot Cauta pe bikeshop.ro.....in Oradea dezmembreaza unu si trimite prin posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 merci, dar din pacate statorul de srad nu se potriveste pe k1.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Sorry....nu am observat ca este srad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 np, am gasit un baiat din constanta care dezmebreaza un k2 de 750. sper sa se potriveasca stie cineva cum se curata (si mai ales cum NU se curata) filtrul de aer sau cum imi dau seama daca trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 daca ai filtru de aer sport BMC sau KN il cureti cu un kit specific (spray de curatare si ungere). filtrul original mai greu il refolosesti deoarece nu se curata. poti sa il scuturi de mizerie dar nu iti recomand sa il speli cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Salut,nu stie cineva un rezervor de k1 ca am tavalito si sa sifonat bibeloul ,dc are cineva la ce pret , Si mai am o mica problema ,uneori adica foarte rar se intrerupe motorul o jumatate de secunda,cand este in sarcina peste 6000 rot \min si nu am timp sa realizez ca a intrerupt .In timpul acela se stinge si bordul,@vreu sa desfac tot ce este mufa si sa dau cu spray-ul fac bine fac rau as dori o parere ,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos. Am avut gsxr 750 k1 nu ma dezamagit , am gsxr 750 k7 e ideal , ushor de manevrat ca un 600 si trage aproape ca un 1000 , am testat gsxr 600 k6 si gsxr 1000 k7 .... , k1 e un pic grelutz insa daca ai ceva experientza in spate se compenseaza , ar fi bine sa probezi unul sa vezi cum e , insa moto mai ideala pt strada ca gsxr 750 greu de gasit ! probleme tehnice am avut cu alternatorul insa a fost din cauza mea , asta pe k1 , in rest multa benzina si Asfalt Uscat !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Sunt incepator deci nu ma pricep. am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit. cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba. si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ?? multzumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Sunt incepator deci nu ma pricep.am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit. cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba. si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ?? multzumesc de ajutor Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu. Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu.Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta? parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp. Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp.Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ? Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 exista 2 posibilitati: -ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N -ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.