Sasuke Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate. bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb exista 2 posibilitati:-ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N -ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei) ok thnx de sfat man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb Vezi ca m-ai intzeles gresit.....nici vorba sa ma leg de ortografia ta.....nici nu ma intereseaza cum scrie lumea...dar de la atrage atentzia pana sa ma injuri.....mai este mult.Dar ce sa faci daca nu ai cu cine dom'le n-au cu cine...niste tzarani.Eu ziceam ca intrebari din astea pui la instructor cand te sui pe motor la scoala(de soferi).....repet....din 1 in 2 trece prin neutru....la toate.Nu are rost sa te ratzoiesti la mine ca nu te-am jignit cu nimik....nu te-am injurat nu am ras de tine....numai m-am minunat un pik la ce ai scris si am observat ca lumea de pe forum face katerinca din astea la greu....dar nu este cazul meu. Ma bucur ca tzi-am fost de ajutor iar data viitoare decat sa ma injuri mai bine te abtzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 numai analfabeti si agramati pe forumul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Vreau sa-mi schimb moto in primavara si pe lista de optiuni am si doua gixxere, pe langa un 954. Deci, 750 k4 sau 1000 k3-k4? Va cer parerea ca sunteti mai documentati in ceea ce priveste GSX R Editat Noiembrie 24, 2008 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 io as merge spre gsxr eliminand din start 954 750 e o solutie foarte buna, cai putere, ciclistica buna si design inca actual as elimina 1000'ele pentru ca nu prea ii vad sensul ..e foarte puternic si neiertator jos in ture 750 e acceptabil iar sus e o bestie ramane valabil faptul ca indiferent de ce alegi, oricum vei avea mult mai multa putere decat iti trebuie cu adevarat pe strazile noastre cel mai bine e daca alegi cu "inima", asa esti sigur ca nu gresesti indiferent de ce vei face da'te cu toate daca ai posibilitatea si atunci o sa fie si mai clar care e motocicleta pentru tine pozitia pe gsxr e destul de incomoda, parca esti mereu la atac in schimb pe 954 parca esti pe un tourer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Mersi MAC, am sa tin cont de sfatul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Salut....eu am un gsx-r din 2004 de 750..........si cam atata:))))))) Sper sa tzii cont de sfatul meu;) Am mers si cu 954 dar eu asa simt ca ii lipseste putzin boom-ul la la turatzii mari.Cilcistica fara minusuri,sta in curbe zici ca este pe linii de tren....dar cum a zis mac ...alege cu inima. Oricum esti pe un topic de gsx-risti deci tozti for fi pt suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Daca esti din Bucuresti, ma pot urca si eu putin sa vad pozitia? Am mers cu un 1000 K6 si tind sa cred ca e putin diferita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Daca esti din Bucuresti, ma pot urca si eu putin sa vad pozitia? Am mers cu un 1000 K6 si tind sa cred ca e putin diferita Nu stiu la cine te-ai referit dar eu sigur nu sunt din Bucuretsi iar la mac scrie timisoara.Eu nu tzin cont de pozitzie...din partea mea sa imi rupa curu in 2 ca nu ma intere......dau comoditatea pe viteza si intrare in sarcina usoara oricand;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Salutare tuturor!...vin cu o scurta intrebare: care este diferenta sau diferentele intre gsx 600 r k6 si k7? Va multumesc anticipat. Imi cer scuze daca a mai pus cineva intrebarea dar chiar nu am avut rabdare sa citesc 161 de pagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 grafica si cam atat nimic modificari esentiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 in afara de combinatiile de culori, k7 e cu 10 mm mai joasa si are rezervorul de 16.5 L (fata de 17 L la k6)... asa scrie pe wikipedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 Multumesc foarte mult pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 in afara de combinatiile de culori, k7 e cu 10 mm mai joasa si are rezervorul de 16.5 L (fata de 17 L la k6)... asa scrie pe wikipedia Daca tu simtzi aia 10 mm undeva(pe sosea sau pe pista) atunci itzi dau motocicleta mea cadou de craciun........scuze dar nu ma pot abtzine cand citesc din astea.........a da si juma delitru in plus la rezervor? Aia da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 nu am zis ca simt eu sau altcineva diferenta, am scris doar ca astea sunt diferentele pe care le-am gasit pe wikipedia.... mai este ceva ce nu ai inteles? .....poate pe viitor o sa te poti abtine totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 grafica si cam atat nimic modificari esentiale In schimb ai loc de tuningareala la ea cat incape ...nu Mac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 nu stiu 100% daca s'a modificat ceva la suspensia spate tin sa precizez ca 10mm se simt pe pista in special la modul de abordare a virajelor cat si la stabilitatea pe curbele de viteza mare loc de tuning e la greu noi mai avem putin si suntem cu un tuning complet la toate capitolele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 te-ai scos cu o motocicleta de craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 Tin sa precizez......a fost o gluma:)))........nu vreau sa mor de ciuda tanar ca am dat motorul si inca nu ii stiu foarte bine limitele pe pista noua care se va face in Ungaria. Se simt aia 10 mm pt cei care stiu ce simt.....si nu cred ca mai multi de 15% de pe acest forum simt chestia asta(nu am vrut sa jignesc pe nimeni cu cele spuse de mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 stai linistit ca nu sunt probleme ziceam doar ca in anumite conditii cand urmaresti un comportament anume pe curbe ..sunt importanti in viata de toate zilele sunt putini importanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeratu Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 Gsx 600 r-ul K7, K8 si K9 au xenon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 (editat) sal .... k7 nu e acelasi lucru cu k8 , k9 ..... cat despre lumini , nu au xenon , au halogen cu lupa foarte eficiente , dar numai pe faza lunga, k7 ! un kit de xenon costa 100 euro + - , si ti-l poti monta si tu ! Succes ! Editat Noiembrie 27, 2008 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 din cate stiu nu dar se poate monta fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToxiQman Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Gsx 600 r-ul K7, K8 si K9 au xenon? K7 sigur NU...nush la asta al nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 K8-ul nu are xenon ci lupa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.