mac Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ideal ar fi o finala pentru a economisi vazand ca 2 sunt prea scumpe cu elimina cat. se schimba destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
le_KiKi Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 tu sti mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Poze cu Mivv-ul. Pentru cei care sunt interesati de schimb ( sau cumparare) atasez pozele. Prinderea este in 4 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 ideal ar fi o finala pentru a economisi vazand ca 2 sunt prea scumpecu elimina cat. se schimba destul noroc! vad ca ai de vanzare discuri mar interesa si pe mine pt un gixer k1 discuri brembo...daca ai si la ce pretz? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa.... [/quot Cauta pe bikeshop.ro.....in Oradea dezmembreaza unu si trimite prin posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 merci, dar din pacate statorul de srad nu se potriveste pe k1.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Sorry....nu am observat ca este srad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 np, am gasit un baiat din constanta care dezmebreaza un k2 de 750. sper sa se potriveasca stie cineva cum se curata (si mai ales cum NU se curata) filtrul de aer sau cum imi dau seama daca trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 daca ai filtru de aer sport BMC sau KN il cureti cu un kit specific (spray de curatare si ungere). filtrul original mai greu il refolosesti deoarece nu se curata. poti sa il scuturi de mizerie dar nu iti recomand sa il speli cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 Salut,nu stie cineva un rezervor de k1 ca am tavalito si sa sifonat bibeloul ,dc are cineva la ce pret , Si mai am o mica problema ,uneori adica foarte rar se intrerupe motorul o jumatate de secunda,cand este in sarcina peste 6000 rot \min si nu am timp sa realizez ca a intrerupt .In timpul acela se stinge si bordul,@vreu sa desfac tot ce este mufa si sa dau cu spray-ul fac bine fac rau as dori o parere ,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos. Am avut gsxr 750 k1 nu ma dezamagit , am gsxr 750 k7 e ideal , ushor de manevrat ca un 600 si trage aproape ca un 1000 , am testat gsxr 600 k6 si gsxr 1000 k7 .... , k1 e un pic grelutz insa daca ai ceva experientza in spate se compenseaza , ar fi bine sa probezi unul sa vezi cum e , insa moto mai ideala pt strada ca gsxr 750 greu de gasit ! probleme tehnice am avut cu alternatorul insa a fost din cauza mea , asta pe k1 , in rest multa benzina si Asfalt Uscat !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Sunt incepator deci nu ma pricep. am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit. cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba. si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ?? multzumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Sunt incepator deci nu ma pricep.am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit. cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba. si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ?? multzumesc de ajutor Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu. Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu.Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta? parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp. Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp.Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ? Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 exista 2 posibilitati: -ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N -ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasuke Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate. bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb exista 2 posibilitati:-ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N -ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei) ok thnx de sfat man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb Vezi ca m-ai intzeles gresit.....nici vorba sa ma leg de ortografia ta.....nici nu ma intereseaza cum scrie lumea...dar de la atrage atentzia pana sa ma injuri.....mai este mult.Dar ce sa faci daca nu ai cu cine dom'le n-au cu cine...niste tzarani.Eu ziceam ca intrebari din astea pui la instructor cand te sui pe motor la scoala(de soferi).....repet....din 1 in 2 trece prin neutru....la toate.Nu are rost sa te ratzoiesti la mine ca nu te-am jignit cu nimik....nu te-am injurat nu am ras de tine....numai m-am minunat un pik la ce ai scris si am observat ca lumea de pe forum face katerinca din astea la greu....dar nu este cazul meu. Ma bucur ca tzi-am fost de ajutor iar data viitoare decat sa ma injuri mai bine te abtzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 numai analfabeti si agramati pe forumul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) Vreau sa-mi schimb moto in primavara si pe lista de optiuni am si doua gixxere, pe langa un 954. Deci, 750 k4 sau 1000 k3-k4? Va cer parerea ca sunteti mai documentati in ceea ce priveste GSX R Editat Noiembrie 24, 2008 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 io as merge spre gsxr eliminand din start 954 750 e o solutie foarte buna, cai putere, ciclistica buna si design inca actual as elimina 1000'ele pentru ca nu prea ii vad sensul ..e foarte puternic si neiertator jos in ture 750 e acceptabil iar sus e o bestie ramane valabil faptul ca indiferent de ce alegi, oricum vei avea mult mai multa putere decat iti trebuie cu adevarat pe strazile noastre cel mai bine e daca alegi cu "inima", asa esti sigur ca nu gresesti indiferent de ce vei face da'te cu toate daca ai posibilitatea si atunci o sa fie si mai clar care e motocicleta pentru tine pozitia pe gsxr e destul de incomoda, parca esti mereu la atac in schimb pe 954 parca esti pe un tourer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Mersi MAC, am sa tin cont de sfatul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 Salut....eu am un gsx-r din 2004 de 750..........si cam atata:))))))) Sper sa tzii cont de sfatul meu;) Am mers si cu 954 dar eu asa simt ca ii lipseste putzin boom-ul la la turatzii mari.Cilcistica fara minusuri,sta in curbe zici ca este pe linii de tren....dar cum a zis mac ...alege cu inima. Oricum esti pe un topic de gsx-risti deci tozti for fi pt suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.