Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ideal ar fi o finala pentru a economisi vazand ca 2 sunt prea scumpe

cu elimina cat. se schimba destul

 

noroc! vad ca ai de vanzare discuri mar interesa si pe mine pt un gixer k1 discuri brembo...daca ai si la ce pretz?

bafta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... :rolleyes:

 

al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, stie cineva de unde pot sa iau un stator (platoul cu bobine) SH pentru un K1 de 600? poate aveti vreun amic care isi dezmembreaza bicla sau care s-a plictisit de statorul lui si vrea sa scape de el...... :rolleyes:

 

al meu s-a prajit si unde am incercat sa il rebobinez mi-a zis ca nu mai rezista la amperaj.... orice ar insemna asta.... unul nou e 250 E si nu prea ma dau banii afara din casa....

[/quot

Cauta pe bikeshop.ro.....in Oradea dezmembreaza unu si trimite prin posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

np, am gasit un baiat din constanta care dezmebreaza un k2 de 750. sper sa se potriveasca :P

 

stie cineva cum se curata (si mai ales cum NU se curata) filtrul de aer sau cum imi dau seama daca trebuie schimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai filtru de aer sport BMC sau KN il cureti cu un kit specific (spray de curatare si ungere).

filtrul original mai greu il refolosesti deoarece nu se curata. poti sa il scuturi de mizerie dar nu iti recomand sa il speli cu ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,nu stie cineva un rezervor de k1 ca am tavalito si sa sifonat bibeloul ,dc are cineva la ce pret ,

 

Si mai am o mica problema ,uneori adica foarte rar se intrerupe motorul o jumatate de secunda,cand este in sarcina peste 6000 rot \min si nu am timp sa realizez ca a intrerupt .In timpul acela se stinge si bordul,@vreu sa desfac tot ce este mufa si sa dau cu spray-ul fac bine fac rau as dori o parere ,multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog frumos, vreau si eu niste pareri despre gsx r 750cc, 150 cai putere. va rog frumos.

Am avut gsxr 750 k1 nu ma dezamagit , am gsxr 750 k7 e ideal , ushor de manevrat ca un 600 si trage aproape ca un 1000 , am testat gsxr 600 k6 si gsxr 1000 k7 .... , k1 e un pic grelutz insa daca ai ceva experientza in spate se compenseaza , ar fi bine sa probezi unul sa vezi cum e , insa moto mai ideala pt strada ca gsxr 750 greu de gasit ! probleme tehnice am avut cu alternatorul insa a fost din cauza mea , asta pe k1 , in rest multa benzina si Asfalt Uscat !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator deci nu ma pricep.

am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit.

cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba.

si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ??

multzumesc de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator deci nu ma pricep.

am un suzuki gsx-r din 99 de 750 pe injectie l-am cumparat acus 2 luni.se aude un calncanit cand motorul este pornit.

cand il turez ori nu se mai aude clancanitul ori nu il mai aud eu din cauza ca il acopera zgomotul scos pe toba.

si inca o intrebare ii ok daca circul cu el si iarna sau risc sa mi se defecteze ??

multzumesc de ajutor

Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu.

Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....nu cred ca motorul va avea de suferit daca circuli iarna cu el ...numai pe tine sa te tzina izmenele.Clancanitul ala vine de la lantzul de distributzie...sau intinzatorul de la lantz.Acuma daca ai unde sa-l duci la un service...du-l daca nu trebuie desfacut si vazut.Intanzatorul se poate regla usor cu o surubelnitza iara daca ii lantzul atunci ala trebuie schimbat.....si apoi vezi tu.

Si daca este cald motorul se aude zgomotul asta?

parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp.

Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca atunci cand ii motorul cald se aude mai incet dar nu sunt sigur.cel de la care am cumparat motoru ia facut un service si o schimbat tot:ulei,lichid de frana,placutze, etc. si nu o mai circuculat cam 1.un prieten ma zis ca se aude clancanit din cauza ca nu sa circulat cu motoru mult timp.

Si inca ceva daca tot am inceput.Este cand in vreau sa schimb din viteza 1 in 2 si imi intra in neutru ii grav ?

Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista 2 posibilitati:

-ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N

-ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza

 

ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar :lol:

exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ioiiiiiiiii frate....nu vreau sa te jignesc dar cred ca multzi au ras cand au citit ce ai scris tu acolo.Eu itzi zic sa faci din nou scoala si dupa aia sa te sui inapoi pe motor(asta daca ai carnet) si acuma sa nu fiu rau: din 1 in 2 trece prin neutru.......la toate motociclete ...........frate.

bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb

 

exista 2 posibilitati:

-ori nu schimbi bine vitezele si apesi prea incet pe levier si in loc sa bagi 2 bagi in N

-ori faci totul cum trebuie si ai o problema la cutia de viteza

 

ptr tine sper sa fie 1'a varianta cea adevarata altfel pui mana la pozonar :lol:

exerseaza skimbarea vitezelor cum trebuie, tre sa functioneze cum trebuie (de obicei)

ok thnx de sfat man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ma smechere facut si eu niste greseli de ortografie si acuma te-ai gasit tu pruncu lu pruteanu sa vorbesti.incompetentu p..... iatzi viteza ca aici nu stam sa corectam greseli de ortografie avem altceva mai imp de vb

 

 

 

 

Vezi ca m-ai intzeles gresit.....nici vorba sa ma leg de ortografia ta.....nici nu ma intereseaza cum scrie lumea...dar de la atrage atentzia pana sa ma injuri.....mai este mult.Dar ce sa faci daca nu ai cu cine dom'le n-au cu cine...niste tzarani.Eu ziceam ca intrebari din astea pui la instructor cand te sui pe motor la scoala(de soferi).....repet....din 1 in 2 trece prin neutru....la toate.Nu are rost sa te ratzoiesti la mine ca nu te-am jignit cu nimik....nu te-am injurat nu am ras de tine....numai m-am minunat un pik la ce ai scris si am observat ca lumea de pe forum face katerinca din astea la greu....dar nu este cazul meu.

Ma bucur ca tzi-am fost de ajutor iar data viitoare decat sa ma injuri mai bine te abtzii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi schimb moto in primavara si pe lista de optiuni am si doua gixxere, pe langa un 954. Deci, 750 k4 sau 1000 k3-k4? Va cer parerea ca sunteti mai documentati in ceea ce priveste GSX R :lol:

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io as merge spre gsxr eliminand din start 954

750 e o solutie foarte buna, cai putere, ciclistica buna si design inca actual

as elimina 1000'ele pentru ca nu prea ii vad sensul ..e foarte puternic si neiertator

jos in ture 750 e acceptabil iar sus e o bestie

ramane valabil faptul ca indiferent de ce alegi, oricum vei avea mult mai multa putere decat iti trebuie cu adevarat pe strazile noastre

cel mai bine e daca alegi cu "inima", asa esti sigur ca nu gresesti indiferent de ce vei face

da'te cu toate daca ai posibilitatea si atunci o sa fie si mai clar care e motocicleta pentru tine

pozitia pe gsxr e destul de incomoda, parca esti mereu la atac in schimb pe 954 parca esti pe un tourer :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....eu am un gsx-r din 2004 de 750..........si cam atata:))))))) Sper sa tzii cont de sfatul meu;)

Am mers si cu 954 dar eu asa simt ca ii lipseste putzin boom-ul la la turatzii mari.Cilcistica fara minusuri,sta in curbe zici ca este pe linii de tren....dar cum a zis mac ...alege cu inima.

Oricum esti pe un topic de gsx-risti deci tozti for fi pt suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...