mariusspuneceva Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) cand am vazut ce intrebare ai pus am crezut ca sigur iti arde de misto si ti-am raspuns tot asa<soryy daca te-a afectat asa de mult> acum sa revenim ;; daca vrei sa afli cat consuma un gsxr sa stii ca mult mai putin decat un cbr, mere mult mai tare decat un cbr si e si mult mai frumoasa decat un cbr orice ne-ai intrba despre o honda raspunsurile o sa fie toate negative asa ca nu mai sta pe ganduri si ia-ti un srad repede ca-l gasesti bine la bani si da clasa la toate hondele <toate femeile pe strada viseaza barbati pe SUZUKI nu pe cbr> ps. sper ca stii de gluma da am prins ideea , normal ca stiu de gluma aici suzuki is the best ,sau mai corect aici se spune \"SUZUKI THE POWER OF DREAMS \" postez de obicei seara si din cauza oboselii mai incurc cuvintele Editat Mai 1, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 salutare,poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 in 2001 modelul de 600 era deja pe injectie deci tu ai sigur injectie la 750 s'a introdus injectia inca din 97 sau 98 parca ..nu vreau sa spun prostii dar parca asa imi amintesc dar totusi,din cate stiu eu (putine intradevar) cele pe injectie au shocul automat,eu am manual si trebuie tras de fiecare data ca sa se incalzeasca multumesc mult si pt raspunsul precedent nu ma asteptam sa fie asa rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 salutare,poate sa imi spuna cineva de cand au intrat in fabricatie gsxr-urile de 600 pe injectie eu am auzit ca din 2003,dar al meu (pe talon scrie an fabricatie 2003) e cu carburator,sau cel putin asa cred,k are shoc sper ca nu am deranjat cu intrebarea mea,dar pe partea mecanica stau slab daca o sa schimbi vreodata bujiile o sa vezi si injectoarele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta daca tot am dat peste oameni care cunosc va mai deranjez cu doua intrebari: 1.se pot bune carene de K4 pe al meu?...trebuie sa recunosc ca arata mai bine modelele 2004+ 2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate (au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei? inca o data va multumesc pt raspunsuri numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 se pot pune dar trebuie facute unele modificari,se poate lasa mai jos dar trebuie sa cumperi un kit special pt asa ceva ,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 se pot pune dar trebuie facute unele modificari,se poate lasa mai jos dar trebuie sa cumperi un kit special pt asa ceva ,succes stii si poti sa imi spui ce fel de modificari trebuie facute mersi pt raspuns nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual mac. m am uitat pe forum si am vazut ca tu aduci carene...ai idee,se pot face aceste modificari,sa transform un suzuki k1-k3 intr-un k4+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) va multumesc pt raspunsuri, m-ati lamurit cu problema asta 2.eu sunt ma scund in picioare si am vrut sa i scad garda la sol,am fost la un service si mi-au spus ca nu se poate (au zis ca pot doar sa inmoaie suspensia ... si va deveni "barca")....se poate cobora garda la sol fara a afecta ridigitatea motocicletei? Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Editat Mai 5, 2009 de jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanare asazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 nu toate au socul automat , marea parte da ..il au, dar la inceput era manual Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta cu putina munca orice este posibil,deci carenele de k4 se pot monta pe orice aproape, nervi de otel sa ai si indemanareasazisele lowering kit sunt ok ..dar o mare porcarie in acelasi timp ptr ca iti modifica toata suspensia fata producatorul ar trebui sa iti ofere niste date despre acest kit ca sa stii cum sa modifici suspensia dupa montare mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nu indraznesc sa il contrazic pe mac, dar socul automat la K1-K3 600 e ca OZN-urile - toata lumea stie ca exista dar nimeni nu l-a vazut. Si la a mea e tot manual. "socul" acela defapt nu e un soc, e tot o acceleratie dar care poti sa-l pui si sa stea acolo asa pana pe la 3000 ture parca, asa am avut si eu la gsxr 600 k2 , nu e ca la carburatie sa-i taie din aer, injectia gandeste totul in functie de temperatura motorului/umiditate/etc Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cauta pe Ebay "Lowering Kit suzuki 600". Daca gasesti mai multe modele alege unul din otel, cu aluminiul s-ar putea sa ai probleme. Modelul tip furca asigura rigiditate mai buna comparativ cu modelele din 2 bucati. edit: la modelele 600 K1 pana la K5 sunt identice; am vazut doar pentru spate. Despre asta este vorba ??? http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 ms mult pt raspuns... mi am mai luat o piatra de pe inima iar despre carene...o sa vad ce pot sa fac...eu la mecanica sunt praf,adica kiar daca le comand nu stiu sa fac modificarile pt a le monta mac ms mult pt raspuns din pacate nu le am cu mecanica si nu cred k as putea sa pun eu carenele kiar daca le comand Se pot monta cu gauri noi pentru fixare(inclusiv unele urate facute langa ram), cu cateva taieturi si lipituri, (vorbesc doar de laterale). Daca vrei sa iti pui crash pad-uri va trebui sa mai dai niste gauri, si s-ar putea sa ai probleme cu temperatura, pentru ca nu sunt pozitionate la fel gaurile mari prin care iese aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu. din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 am intrebat si eu pe cineva daca pot sa pun alte carene pe k2 si mi s-a spus ca nu.din ce am observat eu, cadrul in zona rezervorului e mai bombat la k4, s-ar putea sa ma insel. dar cu cati bani dai pe carene, si modificari, mai bine iti iei un k4. si eu am vrut sa las motorul mai jos, si mi s-a spus acelasi lucru. asta era la inceput, dupa un timp o sa te obisnuiesti. important e sa ajungi cu varful piciorului jos. uita-te la moto gp, lorenzo tb sa sara , sa se poata urca in sa. ))....stiu,ca mai toti pilotii de fel... doar ca eu nu alerg pe circuit,ci merg prin bucuresti,stie toata lumea cum este... ms pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Despre asta este vorba ???http://i18.ebayimg.com/03/i/000/a1/25/f88d_1.JPG Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_gsxr Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Salut, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unul Gixxer K2 am numai cuvinte de lauda pentru el. Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti) Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Atasat si o poza cu "Telefonica" mea Multumesc si sper sa ma primiti in comunitatea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) Nu v am pus poze knd am scris prima data....ca asa era frumos sa pun,imi cer scuze Pun acum Sper sa va placa Editat Mai 6, 2009 de saian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am o mica problema, imi poate cineva recomanda niste cauciucuri pentru el : acum am Metzeler Rennsport (fata 120/70/R17, spate 170/55/R17) sunt cam uzate. Mentionez ca merg cu el mai mult prin oras(Bucuresti)Un ulei IGOL Racing synthetic credeti ca e bun pentru el, sau aveti alte recomandari. Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panda Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) felicitari noilor posesori de gixere ! la k2 parca scrie 2.8 L, iar cu kitul de innaltare.... parerea mea e sa o iei usurel...pana cand o sa te obisnuiesti cu motorul, eventual poti sa porti la inceput niste bocanci de munte, daia din goretex, cu talpa mai groasa, ajuta mult Editat Mai 7, 2009 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Verificarea nivelului uleiului se face cu motorul oprit. La pornire uleiul a urcat. Daca la modelul tau trebuie 2,6 ai pus cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Pe spate ai 180/55/17 , nu 170 cum ai scris tu. Daca mergi mai mult prin oras poti incerca cauciucuri Michelin Pilot Power (simple, nu 2CT) . Iar de marca asta de ulei IGOL sincer nu am auzit pana acum . Baga ulei Motul, Castrol, Motorex cam astea iti recomand. Verifica si filtrul de aer care e f important. Bafta cu mobra ! Stai relax man ca nici eu nu am auzit de IGOL.....pana nu am fost in ungaria pe pista si am vazut ca toata lumea care are 2 timpi aia foloseste.........la 4 tipi nu stiu ....dar stiu ca e ulei race;)) Am si eu o mica nelamurire, daca puteti sa ma ajutati. Am schimbat uleiul si in loc de 2,6 a trebuit sa-i pun 3 litri ca sa fie la nivel. Am pornit motorul de mai multe ori ca sa fiu sigur ca nu pun peste nivel si repet, abia la 3 litri a ajuns la nivel. Stai flex man.....nu are nimic.....pana urca in motor ....ajunge la nivel.....si eu tot timpul pun maimult cu 2 300 de ml:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.